Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

  1. Μπορείς να ξεκινήσεις τότε λέγοντας μου τα 3 καλύτερα που σου έρχονται στο μυαλό αν είναι πιο εύκολο
  2. Δεν ενδιαφέρομαι για πολλά χλμ, για κυβικά υπολόγιζα 1400-1600
  3. Νιώθω ότι ένα αυτόματο σου αφαιρεί από τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ισχύει;

 

 

Ανεξαρτήτως χρημάτων, για μενα: bmw 5 series ή merc e class ( το οποία όμως ειναι πανάκριβα και δεν βγαίνουν σε αυτά τα κυβικά) και σε πιο γήινα mondeo ή passat  αν όντως εννοείς αυτή την κατηγορία

 

Το αυτόματο αν είναι σωστό δεν σου αφαιρεί τπτ. Αρχικά οποτε θες το κάνεις χειροκίνητο (τα καινούρια στις περισσότερες μάρκες υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αν πας σε τπτ αμερικάνικα πιο παλιας φιλοσοφίας δεν υπάρχει) οπότε παίζεις απο το λεβιέ ή απο τα paddles στο τιμόνι οπως θες εσύ με τις ταχύτητες σαν να είχες χειροκίνητο με τη διαφορά οτι δεν υπάρχει συμπλέκτης. Τα κιβώτια διπλου συμπλέκτη κατα κανόνα δίνουν καλύτερες επιταχύνσεις στο ιδιο μοντέλο σε σχέση με το χειροκίνητο γιατί απλά εχουν αστραπιαίους χρόνους αλλαγής και το γκάζι δν κλείνει ουσιαστικά καθόλου. Τα πιο καινούρια επίσης εχουν περισσότερες σχέσεις 7 ή και 9 οπότε εχεις καλύτερη εκμετάλευση του κινητήρα και πιο ήσυχο ταξίδι/μικρότερη κατανάλωση λόγω overdrive σχέσεων

 

Αν δεν γράφεις μπόλικα χλμ το diesel είναι σχετικό αν συμφέρει. Πλεον οπως είναι η αγορά όμως, αν πετύχεις κάποια καλή έκπτωση στην τιμή μπορεί και να συμφέρει ανεξαρτήτως χιλιομέτρων αν φυσικά διατηρηθεί η τιμή του ως έχει στο άμεσο μέλλον και δεν υπάρξει κανενας νεος φόρος!! (Ελλάδα είναι εδω u never know)

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα σχόλια!

 

Για το VW Golf Sportsvan με πετρέλαιο και αυτόματο έχουμε κάποια άποψη; :p

 

Άρα πάμε για μικρομεσαια κατηγορία και οχι μεσαια! Το golf έχει συμπαθές diesel μοτέρ (αν και οχι το πιο δυνατό, βλ nissan/renault, δν θυμάμαι τι εχει και η fiat που είναι αστερι στα πετρέλαια) και μάλλον το πιο καλό αυτόματο. Και είναι αψογο σε θέματα εσωτερικού, άνεσης, ηχομόνωσης κλπ

 

Από την άλλη η αξιοπιστία του group έχει θέματα τελευταίως. Εχω golf 5 tsi με dsg, μοντέλο 07 και το εχω πληρώσει σχεδόν διπλο! Το μοτέρ που φοράει το δικό μου (twincharger 140 hp) εχει κάποια θέματα αλλά συγκεκριμένα το δικό μου αμάξι έχει βγάλει ακόμα περισσότερα δυστυχώς, από μικρά και χαζά μέχρι χοντρά (βλ καδένα χρονισμου) Το κιβώτιο ευτυχώς δεν έχει κάνει κιχ και εύχομαι να παραμείνει έτσι γιατί αλλιώς θα του βάλω φωτιά  :p

Το 7αρι dsg που φοράει αυτο που κοιτάς είναι λίγο πιο γρήγορο σε αλλαγές και πλέον έχουν λυθεί τα όποια προβλήματα υπήρχαν στο παρελθόν. Ταιριάζει γάντι στον tdi σίγουρα πάντως! 

 

Δοκίμασε να βρεις ενα test drive με dsg, πιστεύω θα σου αρέσει (ανέβασε μερικές σχέσεις απο τα paddles χωρίς να σηκώσεις πόδι απο το γκάζι, είναι απολαυστικό :D ) Αν δεν βρεις ελα να δεις το δικό μου :lol:  :lol:  :lol:

 

Mε τι budget παίζεις; Υπολόγισε οτι στον Γερμανό τα πάντα σχεδόν είναι έξτρα!!! Αν σε παίρνει καλό θα ήταν να έβαζες κάποια πράγματα πχ bixenon ή καποιο απο τα καλά infotainment

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@and64, κατατοπιστικότατος! Βασικά οι γονείς μου θέλουν να αντικαταστήσουν δύο παλιά αυτοκίνητα περίπου 15 ετών (ένα Peugeot 206 1400cc και ένα Megane Sedan 1600cc) με ένα καινούριο (μικρότερο από το Megane, αλλά όχι μικρό). Το budget απ' ότι έχω καταλάβει είναι γύρω στα 20k-25k ευρώ. Το Sportsvan προσωπικά εμφανισιακά δε με τρελαίνει, αλλά οι γονείς θέλουν να έχει και τους χώρους του, οπότε πάω πάσο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ καθ'ότι κολημένος σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το Auris Touring Sports Hybrid. Πρόσεξε μόνο ότι είναι είναι 1800 κ.εκ. (αν και με βάση το τι ισχύει σήμερα λόγω του ότι είναι υβριδικό σε επηρεάζει μόνο στην ασφάλεια)

 

toyota-auris-touring-sports-2015-exterio

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μικρότερο απο Megane sedan, του 2000+ , μιλάμε για αυστηρά hatchback σημερινό (just)

ή ενισχυμένο supermini / πολυμορφίζον (mpv).

 

- Focus 1.5 TDCi 120ps στα 20Κ ή 1.5 Ecoboost 150 ps αυτόματο 

- Toyota Auris HSD όπως πρότεινε και ο Grigas αλλα όχι Touring γιατί είναι μεγαλύτερο κι απο Megane  

  στα 20Κ

- Honda Civic 1.6 D (εξαιρετικός diesel) 

 

ή πολυμορφίζον μικρό με χώρους 

 

- Ford B-Max

- Nissan Note

- Toyota Yaris HSD 

Link to comment
Share on other sites

+1 για τo Ford Focus 1.5 TDCi 120ps. Στα θετικά ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και η ελάχιστη κατανάλωση του.
Επίσης αν είναι οδηγικά σαν το μικρό του αδερφάκι, θα είναι άψογο και σε αυτό το τομέα.

Εγώ θα σου πρότεινα να τους προτείνεις να πάνε να δουν από κοντά και κάποιο μικρό Crossover όπως το Renault Captur για παράδειγμα.
Τα χρήματα είναι αρκετά (και φτάνουν για ένα crossover) και μπορεί να τους αρέσουν περισσότερο από ένα hatchback.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

στην αναζήτηση που ήμουν πριν από λίγο καιρό (βαδίζαμε κατήφορο αλλά μας πήρε η κατηφόρα τους τελευταίους μήνες) είχα ψάξει και γω σε αυτή την κατηγορία τιμής... Είχα αποκλείσει τα γερμανικά λόγω των πιστεύω μου αλλά είχα επισκεφθεί τα πάντα toyota/honda/kia/volvo/seat/VW/BMW/Mercedes/OPEL...σαν την άνεση του sportsvan δεν εχω συναντήσει...το κορυφαίο σαλόνι και ανεπανάληπτοι χώροι...κατά τα άλλα ομως είναι "αδιάφορο" εξωτερικά...

Περίμενε το νέο honda hrv...

Link to comment
Share on other sites

+1 για τo Ford Focus 1.5 TDCi 120ps. Στα θετικά ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και η ελάχιστη κατανάλωση του.

Επίσης αν είναι οδηγικά σαν το μικρό του αδερφάκι, θα είναι άψογο και σε αυτό το τομέα.

Εγώ θα σου πρότεινα να τους προτείνεις να πάνε να δουν από κοντά και κάποιο μικρό Crossover όπως το Renault Captur για παράδειγμα.

Τα χρήματα είναι αρκετά (και φτάνουν για ένα crossover) και μπορεί να τους αρέσουν περισσότερο από ένα hatchback.

 

Σωστός! Το captur πάντως επειδή το εχει φίλος και εχω κάνει 1-2 ταξίδια, το tce με τα 120 και το αυτόματο σασμάν πάει πολύ όμορφα αλλά απο χώρους 0!! Κυρίως πορτ μπαγκάζ αλλά και πίσω κάθισμα, όταν οδηγούσα εγω που τραβάω πολύ πίσω το κάθισμα λογω ύψους δεν καθόταν άνετα άλλος πίσω, εκτός αν μιλάμε για παιδί

Link to comment
Share on other sites

Εγώ καθ'ότι κολημένος σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το Auris Touring Sports Hybrid. Πρόσεξε μόνο ότι είναι είναι 1800 κ.εκ. (αν και με βάση το τι ισχύει σήμερα λόγω του ότι είναι υβριδικό σε επηρεάζει μόνο στην ασφάλεια)

Πολύ καλή πρόταση, αλλά όπως λέει ο Thresh86 όχι σε Touring έκδοση. Τα υβριδικά πληρώνουν περισσότερη ασφάλεια δηλαδή;

Μικρότερο απο Megane sedan, του 2000+ , μιλάμε για αυστηρά hatchback σημερινό (just)

ή ενισχυμένο supermini / πολυμορφίζον (mpv).

 

- Focus 1.5 TDCi 120ps στα 20Κ ή 1.5 Ecoboost 150 ps αυτόματο 

- Toyota Auris HSD όπως πρότεινε και ο Grigas αλλα όχι Touring γιατί είναι μεγαλύτερο κι απο Megane  

  στα 20Κ

- Honda Civic 1.6 D (εξαιρετικός diesel) 

 

ή πολυμορφίζον μικρό με χώρους 

 

- Ford B-Max

- Nissan Note

- Toyota Yaris HSD 

Τα μικρά τα αποκλείουμε. Ευχαριστώ για τις προτάσεις όμως τα κοιτάω.

 

Εγώ θα σου πρότεινα να τους προτείνεις να πάνε να δουν από κοντά και κάποιο μικρό Crossover όπως το Renault Captur για παράδειγμα.

Τα χρήματα είναι αρκετά (και φτάνουν για ένα crossover) και μπορεί να τους αρέσουν περισσότερο από ένα hatchback.

Ποια άλλα Crossover προτείνεις; Επίσης το Auris πχ με πλήρη εξοπλισμό, υβριδικό απ' ότι βλέπω παίζει στα 23k, ενώ το Sportsvan μάλλον μόνο με βασικό στα 25k. Υπάρχει crossover που να μπορεί να συγκριθεί σε χαρακτηριστικά; Οι χώροι είναι μεν σημαντικοί αλλά όχι το πιο σημαντικό για τους γονείς μου.

 

στην αναζήτηση που ήμουν πριν από λίγο καιρό (βαδίζαμε κατήφορο αλλά μας πήρε η κατηφόρα τους τελευταίους μήνες) είχα ψάξει και γω σε αυτή την κατηγορία τιμής... Είχα αποκλείσει τα γερμανικά λόγω των πιστεύω μου αλλά είχα επισκεφθεί τα πάντα toyota/honda/kia/volvo/seat/VW/BMW/Mercedes/OPEL...σαν την άνεση του sportsvan δεν εχω συναντήσει...το κορυφαίο σαλόνι και ανεπανάληπτοι χώροι...κατά τα άλλα ομως είναι "αδιάφορο" εξωτερικά...

Περίμενε το νέο honda hrv...

Εξωτερικά ναι δεν είναι κάτι τρομερό, εσωτερικά είναι αρκετά όμορφο. Πότε βγαίνει το νέο HRV και γιατί αξίζει να το περιμένουμε;

 

Σου χρειάζεται ο diesel αν δεν κάνεις χιλιόμετρα;

Δε μου χρειάζεται, το θέμα είναι αν αξίζει για κάποιους λόγους και ποιοι είναι αυτοί. Αν πχ είναι καλύτερη τεχνολογία και οδηγική εμπειρία γιατί όχι. Αν πληρώνει λιγότερα τέλη ακόμα καλύτερα. Δεν ξέρω όμως, γι' αυτό ρωτάω.

 

Προς το παρόν έπεισα τον πατέρα μου να πάει στην Toyota να κάνει μία έρευνα αγοράς.

Εγώ καθ'ότι κολημένος σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το Auris Touring Sports Hybrid. Πρόσεξε μόνο ότι είναι είναι 1800 κ.εκ. (αν και με βάση το τι ισχύει σήμερα λόγω του ότι είναι υβριδικό σε επηρεάζει μόνο στην ασφάλεια)

Πολύ καλή πρόταση, αλλά όπως λέει ο Thresh86 όχι σε Touring έκδοση. Τα υβριδικά πληρώνουν περισσότερη ασφάλεια δηλαδή;

Μικρότερο απο Megane sedan, του 2000+ , μιλάμε για αυστηρά hatchback σημερινό (just)

ή ενισχυμένο supermini / πολυμορφίζον (mpv).

 

- Focus 1.5 TDCi 120ps στα 20Κ ή 1.5 Ecoboost 150 ps αυτόματο 

- Toyota Auris HSD όπως πρότεινε και ο Grigas αλλα όχι Touring γιατί είναι μεγαλύτερο κι απο Megane  

  στα 20Κ

- Honda Civic 1.6 D (εξαιρετικός diesel) 

 

ή πολυμορφίζον μικρό με χώρους 

 

- Ford B-Max

- Nissan Note

- Toyota Yaris HSD 

Τα μικρά τα αποκλείουμε. Ευχαριστώ για τις προτάσεις όμως τα κοιτάω.

 

Εγώ θα σου πρότεινα να τους προτείνεις να πάνε να δουν από κοντά και κάποιο μικρό Crossover όπως το Renault Captur για παράδειγμα.

Τα χρήματα είναι αρκετά (και φτάνουν για ένα crossover) και μπορεί να τους αρέσουν περισσότερο από ένα hatchback.

Ποια άλλα Crossover προτείνεις; Επίσης το Auris πχ με πλήρη εξοπλισμό, υβριδικό απ' ότι βλέπω παίζει στα 23k, ενώ το Sportsvan μάλλον μόνο με βασικό στα 25k. Υπάρχει crossover που να μπορεί να συγκριθεί σε χαρακτηριστικά; Οι χώροι είναι μεν σημαντικοί αλλά όχι το πιο σημαντικό για τους γονείς μου.

 

στην αναζήτηση που ήμουν πριν από λίγο καιρό (βαδίζαμε κατήφορο αλλά μας πήρε η κατηφόρα τους τελευταίους μήνες) είχα ψάξει και γω σε αυτή την κατηγορία τιμής... Είχα αποκλείσει τα γερμανικά λόγω των πιστεύω μου αλλά είχα επισκεφθεί τα πάντα toyota/honda/kia/volvo/seat/VW/BMW/Mercedes/OPEL...σαν την άνεση του sportsvan δεν εχω συναντήσει...το κορυφαίο σαλόνι και ανεπανάληπτοι χώροι...κατά τα άλλα ομως είναι "αδιάφορο" εξωτερικά...

Περίμενε το νέο honda hrv...

Εξωτερικά ναι δεν είναι κάτι τρομερό, εσωτερικά είναι αρκετά όμορφο. Πότε βγαίνει το νέο HRV και γιατί αξίζει να το περιμένουμε;

 

Σου χρειάζεται ο diesel αν δεν κάνεις χιλιόμετρα;

Δε μου χρειάζεται, το θέμα είναι αν αξίζει για κάποιους λόγους και ποιοι είναι αυτοί. Αν πχ είναι καλύτερη τεχνολογία και οδηγική εμπειρία γιατί όχι. Αν πληρώνει λιγότερα τέλη ακόμα καλύτερα. Δεν ξέρω όμως, γι' αυτό ρωτάω.

 

Προς το παρόν έπεισα τον πατέρα μου να πάει στην Toyota να κάνει μία έρευνα αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά ναι δεν είναι κάτι τρομερό, εσωτερικά είναι αρκετά όμορφο. Πότε βγαίνει το νέο HRV και γιατί αξίζει να το περιμένουμε;

 

για τον Οκτώβριο λένε...

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ton-Oktwbrio-to-neo-mikro-SUV-ths-Honda_120345.asp

αν αξίζει ; πιστεύω πως ναι ...είναι στην κατηγορία qashai/mokka/captur/sportage/tucson

Έγινε επεξεργασία από sstav
Link to comment
Share on other sites

Ποια άλλα Crossover προτείνεις; Επίσης το Auris πχ με πλήρη εξοπλισμό, υβριδικό απ' ότι βλέπω παίζει στα 23k, ενώ το Sportsvan μάλλον μόνο με βασικό στα 25k. Υπάρχει crossover που να μπορεί να συγκριθεί σε χαρακτηριστικά; Οι χώροι είναι μεν σημαντικοί αλλά όχι το πιο σημαντικό για τους γονείς μου.

Επειδή πρόσφατα αγόρασε κοντινό πρόσωπο Crossover, είχα περάσει μαζί του και είχαμε δει πολλά. Όπως: Nissan Qashqai, Renault Captur, Citroën Cactus & Peugeot 2008. 

 

Απ όλα αυτά κατέληξε στο Peugeot 2008 αν και είχε κολλήσει στο Nissan Qashqai αλλά το οικονομικό δεν την έπαιρνε.

Απλά να σημειώσω ότι πάει απίστευτα, δε έχω ξανακάτσει σε πιο άνετο αμάξι. Δε ξέρω αν έχει τόσο αναπαυτικά καθίσματα που σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι το αυτοκίνητο πάει απίστευτα στο δρόμο αλλά δε το περίμενα σε καμία περίπτωση. Γιατί; Γιατί πήρε το Diesel κινητήρα στα 1400 κυβικά με τους 68 ίππους που ακούγεται πολύ αδύναμος, πόσο μάλλον για Crossover. Εεε παρόλα αυτά έμεινα έκπληκτος και σκέφτομαι τι θα κάνει ο 1600 με τους 115 ίππους...!

 

Επίσης μιας και μιλάμε για τους γονείς σου, πολύ καλή επιλογή θεωρώ ότι είναι και το νέο Opel Astra που φαίνεται πολλά υποσχόμενο.

 

Δε σου προτείνω κάποιο όπως το Alfa Romeo Giulietta γιατί παρόλο που είναι ωραίο αυτοκίνητο, προσωπικά που φαίνεται κάπως "καγκούρικο" για γονείς που έχουν παιδιά στην ηλικία μας και θεωρώ ότι τους ταιριάζει και ότι ψάχνουν κάτι πιο "συμμαζεμένο" αλλά παράλληλα όμορφο και εργονομικό.

Link to comment
Share on other sites

για τον Οκτώβριο λένε...

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ton-Oktwbrio-to-neo-mikro-SUV-ths-Honda_120345.asp

αν αξίζει ; πιστεύω πως ναι ...είναι στην κατηγορία qashai/mokka/captur/sportage/tucson

Άρα κανονικά κυκλοφορεί ήδη, αφού αυτό γράφτηκε το 2014

Απ όλα αυτά κατέληξε στο Peugeot 2008 αν και είχε κολλήσει στο Nissan Qashqai αλλά το οικονομικό δεν την έπαιρνε.

Απλά να σημειώσω ότι πάει απίστευτα, δε έχω ξανακάτσει σε πιο άνετο αμάξι. Δε ξέρω αν έχει τόσο αναπαυτικά καθίσματα που σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι το αυτοκίνητο πάει απίστευτα στο δρόμο αλλά δε το περίμενα σε καμία περίπτωση. Γιατί; Γιατί πήρε το Diesel κινητήρα στα 1400 κυβικά με τους 68 ίππους που ακούγεται πολύ αδύναμος, πόσο μάλλον για Crossover. Εεε παρόλα αυτά έμεινα έκπληκτος και σκέφτομαι τι θα κάνει ο 1600 με τους 115 ίππους...!

Το Peugeot 2008 το οδήγησα για 15 μέρες νοικιασμένο (3 μηνών καινούριο) και δε με ικανοποίησε καθόλου. Σίγουρα δεν θα το αγόραζα και μάλιστα όταν με ρώτησε ο υπάλληλος "πως σας φάνηκε το αυτοκίνητο" του απάντησα ακριβώς αυτό και συμφώνησε :p
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το Peugeot 2008 το οδήγησα για 15 μέρες νοικιασμένο (3 μηνών καινούριο) και δε με ικανοποίησε καθόλου. Σίγουρα δεν θα το αγόραζα και μάλιστα όταν με ρώτησε ο υπάλληλος "πως σας φάνηκε το αυτοκίνητο" του απάντησα ακριβώς αυτό και συμφώνησε :p

Σοβαρά τώρα; Εκτός του οδηγικού τομέα, πως σου φάνηκε; Τα υπόλοιπα άτομα που ήταν μαζί σου το βρήκαν άνετο;

Για δώσε περισσότερες πληροφορίες γιατί εγώ σαν συνοδηγός το βρήκα τέρμα άνετο και πολύ ξεκούραστο. Βέβαια έκατσα όταν είχε γράψει ούτε 1000 χιλιόμετρα άλλα και πρόσφατα που ξαναμπήκα με 8 κάτι, δεν άλλαξα άποψη.

Μακράν από τα πιο ξεκούραστα αυτοκίνητα που έχω μπει, το πιο ξεκούραστο θα έλεγα και δεν έχω μπει σε λίγα...

Βέβαια οδηγικά μπορεί να είναι χάλια όπως λες, δε γνωρίζω μιας και δε το έχω οδηγίσει.

Link to comment
Share on other sites

@UltraB, η αλήθεια είναι ότι σαν χώροι είναι άνετο και στις αποσκευές και πίσω στους επιβάτες. Οδηγικά όμως είναι άθλιο. Δε νιώθεις να πατάει καλά στο δρόμο, η αλλαγή ταχυτήτων προβληματική (μπορεί να φταίει και η χρήση που είχε φάει αλλά είπαμε είχε λίγα χιλιόμετρα) και διάφορα τέτοια θεματάκια.

Link to comment
Share on other sites

@UltraB, η αλήθεια είναι ότι σαν χώροι είναι άνετο και στις αποσκευές και πίσω στους επιβάτες. Οδηγικά όμως είναι άθλιο. Δε νιώθεις να πατάει καλά στο δρόμο, η αλλαγή ταχυτήτων προβληματική (μπορεί να φταίει και η χρήση που είχε φάει αλλά είπαμε είχε λίγα χιλιόμετρα) και διάφορα τέτοια θεματάκια.

Χμμ, κατάλαβα. Οδηγικά είναι χάλια δηλαδή. Μακάρι να μπορούσα να το οδηγήσω να σου εκφέρω γνώμη και στον οδηγικό τομέα αλλά δυστυχώς το κόβω αρκετά δύσκολο. Όπως και να χει όμως, όσο άνετο και αν είναι για τους συνεπιβάτες αν δεν είναι το ίδιο οδηγικά, το αποκλείεις και πας αλλού.

Θα σας πρότεινα πάντως αν μπορείτε να το πάρετε για test drive μήπως και αλλάξει κάτι, όπως και όλα τα αυτοκίνητα που θα καταλήξετε στο τέλος και θα επιλέξετε μεταξύ αυτών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.