Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μιας και βλέπω κίνηση και οι απόψεις διίστανται.

Αυτοκίνητο 7 χρόνων φοράει τα μαμα λάστιχα.

Απλά να επισημάνω ότι έχει 8000 χιλιόμετρα, όσο και αν σας φαινεται παράξενο και τα λάστιχα εμφανισιακά είναι σαν καινούργια.

Έχουν φάει απειροελάχιστα από το πέλμα τους, δεν έχουν σκάσει από τον ήλιο και να φανταστείτε έχουν στα πλαϊνά ακόμα τα "μπιμπικακια".

Ποιά η γνώμη σας, θέλουν αλλαγή ή όχι;

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Μιας και βλέπω κίνηση και οι απόψεις διίστανται.

Αυτοκίνητο 7 χρόνων φοράει τα μαμα λάστιχα.

Απλά να επισημάνω ότι έχει 8000 χιλιόμετρα, όσο και αν σας φαινεται παράξενο και τα λάστιχα εμφανισιακά είναι σαν καινούργια.

Έχουν φάει απειροελάχιστα από το πέλμα τους, δεν έχουν σκάσει από τον ήλιο και να φανταστείτε έχουν στα πλαϊνά ακόμα τα "μπιμπικακια".

Ποιά η γνώμη σας, θέλουν αλλαγή ή όχι;

 

Αλλαγή με τα χίλια. Μετά από τοσα χρόνια θα έχουν γίνει "κόκκαλο" όσο και λίγα χιλιόμετρα να έχουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και βλέπω κίνηση και οι απόψεις διίστανται.

Αυτοκίνητο 7 χρόνων φοράει τα μαμα λάστιχα.

Απλά να επισημάνω ότι έχει 8000 χιλιόμετρα, όσο και αν σας φαινεται παράξενο και τα λάστιχα εμφανισιακά είναι σαν καινούργια.

Έχουν φάει απειροελάχιστα από το πέλμα τους, δεν έχουν σκάσει από τον ήλιο και να φανταστείτε έχουν στα πλαϊνά ακόμα τα "μπιμπικακια".

Ποιά η γνώμη σας, θέλουν αλλαγή ή όχι;

Γενικά τα 5 χρόνια είναι ένα ψυχολογικό όριο, αλλά υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες (εάν έβλεπε τα λάστιχα ήλιος κλπ.).

Αν το τσουλάτε χαλαρά και τα λάστιχα δεν τα έχει κάψει ο ήλιος, μπορεί και να μην έχουν πρόβλημα για 2-3 χρόνια ακόμα.

Το ερώτημα είναι τι αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει κάνει 8000 km στα τόσα χρόνια, αν πραγματικά το χρειάζεστε και τι χρήση του κάνετε :p

Υποθέτω ότι κάποιος πάει στη δουλειά του καθημερινά και πίσω και μόνο αυτό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@hayabusa@sotiris,  το αυτοκίνητο έχει κάνει τόσα χιλιόμετρα γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε άλλα δύο αυτοκίνητα και το είχε για την γυναίκα του. Επίσης απ ότι έμαθα καθόταν σε πυλωτή, για αυτό έχει διατηρηθεί και τόσο καλά, όπως και τα λάστιχα του.

 

Και εγώ είμαι της άποψης να αλλάξουν αλλά οι απόψεις διίστανται όπως προείπα....

Αν μπορέσω και το θυμηθώ θα τα βγάλω και μια φωτογραφία να δείτε την κατάσταση τους.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζοντας με το παραπανω να πω πως εδω, σε περιπτωση που σε γραψουν σε αυτοκινητοδρομο με πανω απο 40 χλμ απο το οριο ταχυτητας, σου γινεται αφαιρεση διπλωματος για 3 χρονια, 3 μηνες φυλακιση και 6 μηνες κοινωνικες υπηρεσιες σε νοσοκομειο. Η Νορβηγια ειναι η 5η χωρα στο κοσμο με τα λιγοτερα τροχαια.

 

εδώ πάλι έχουμε > 1.500.000 ανασφάλιστα οχήματα και -λένε- ότι έχουμε > 2.500.000 οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.

 

Συμφωνα με το http://ec.europa.eu/transport/road_safety/pdf/vademecum_2015.pdf είμαστε 6οι από το τέλος στα αυτοκίνητα, και -τραγικά- πρώτοι με μηχανές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι της άποψης να αλλάξουν αλλά οι απόψεις διίστανται όπως προείπα....

Αν μπορέσω και το θυμηθώ θα τα βγάλω και μια φωτογραφία να δείτε την κατάσταση τους.

 

Το θέμα δεν είναι το πως φαίνονται αλλά τι ιδιότητες θα έχουν απομείνει στο καουτσούκ του ελαστικού.

 

Για να μη μιλάμε αυθαίρετα, η Michelin στην Αμερική συνιστά κάθε χρόνο έλεγχο, σοβαρό έλεγχο στην 5ετία

και οπωσδήποτε αντικατάσταση στην 10ετία.

 

Φυσικά , αυτό προβλέπει οτι η φύλαξη θα είναι σε σωστή θέση και αρμόζουσες συνθήκες,

ο έλεγχος θα γίνεται απο επαγγελματία (ελάχιστοι πραγματικοί γνώστες του αντικειμένου στην Ελλάδα)

και οτι οι συνθήκες είναι νορμάλ.

 

Μιας και μιλάμε για Ελλάδα όμως, με κακής ποιότητας οδόστρωμα σε πολλές διαδρομές ,

υψηλές θερμοκρασίες και ξηρό κλίμα, σίγουρα ο χρόνος μειώνεται κατα πολύ.

 

Προσωπικά, παραπάνω απο 3-4 χρόνια σε ελαστικό με λίγα χιλιόμετρα, δεν θα αφιέρωνα με τίποτα

όσο καλό κι αν ήταν  (π.χ άλλο το Bravuris κι άλλο το Eagle F1 Assymetric).

 

Πράξε αναλόγως και προσπάθησε όταν αντικαταστήσεις να ελέγξεις για πρόσφατες ημερομηνές κατασκευής του.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@hayabusa@sotiris,  το αυτοκίνητο έχει κάνει τόσα χιλιόμετρα γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε άλλα δύο αυτοκίνητα και το είχε για την γυναίκα του. Επίσης απ ότι έμαθα καθόταν σε πυλωτή, για αυτό έχει διατηρηθεί και τόσο καλά, όπως και τα λάστιχα του.

 

Και εγώ είμαι της άποψης να αλλάξουν αλλά οι απόψεις διίστανται όπως προείπα....

Αν μπορέσω και το θυμηθώ θα τα βγάλω και μια φωτογραφία να δείτε την κατάσταση τους.

Επομένως το αγόρασες εσύ τώρα.

Άρα το θέμα είναι τι χρήση σκοπεύεις να του κάνεις.

Αν το χρησιμοποιείς σε στυλ 20.000 km το χρόνο πήγαινε πέρνα μια καινούρια τετράδα ελαστικών και μη ρωτάς στα φόρα.

Αν το χρησιμοποιείς σε στυλ 8.000 km στα 5 χρόνια, κράτα αυτά για λίγο, δες πως πάνε και ανάλογα αν γλιστράει πιο πολύ απ'όσο θες, άλλαξέ τα.

Για τι αυτοκίνητο μιλάμε? Αν είναι ένα π.χ. αυτοκίνητο με 50 άλογα, δεν χάθηκε ο κόσμος. Αν είναι ένα αυτοκίνητο με 200 άλογα, καλό θα ήταν να προσέξεις τα ελαστικά του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επομένως το αγόρασες εσύ τώρα.

Άρα το θέμα είναι τι χρήση σκοπεύεις να του κάνεις.

Αν το χρησιμοποιείς σε στυλ 20.000 km το χρόνο πήγαινε πέρνα μια καινούρια τετράδα ελαστικών και μη ρωτάς στα φόρα.

Αν το χρησιμοποιείς σε στυλ 8.000 km στα 5 χρόνια, κράτα αυτά για λίγο, δες πως πάνε και ανάλογα αν γλιστράει πιο πολύ απ'όσο θες, άλλαξέ τα.

Για τι αυτοκίνητο μιλάμε? Αν είναι ένα π.χ. αυτοκίνητο με 50 άλογα, δεν χάθηκε ο κόσμος. Αν είναι ένα αυτοκίνητο με 200 άλογα, καλό θα ήταν να προσέξεις τα ελαστικά του.

Φίλε Σωτήρη, φιλικά πάντα αλλά την αλλαγή ελαστικών, νομίζω δεν την καθορίζουν ούτε τα άλογα, ούτε τα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο.

 

Ένα αυτοκίνητο με 50 άλογα αναπτύσσει άνετα ταχύτητες της τάξης των 100 χιλιομέτρων. Νομίζω και πως και αυτό χρειάζεται καλά ελαστικά. Μπορεί όχι στον ίδιο βαθμό με ένα των 200, αλλά χρειάζεται.

 

Απλά όπως προείπα, επειδή ακούω διάφορες απόψεις από άτομα που οδηγούν τα πενταπλάσια χρόνια από εμένα, είπα να πάρω μια γνώμη παραπάνω.

Το ξέρω ότι είναι πολυχρονισμένα τα ελαστικά και είμαι της άποψης να γίνει αλλαγή, απλά επειδή έχουν λίγα χιλιόμετρα ειπώθηκε ότι ίσως να μην χρειάζονται αλλαγή.

PS: Να μη ρωτάω στα φόρα; Αφού αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης τους...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητο 7 χρόνων φοράει τα μαμα λάστιχα.

Απλά να επισημάνω ότι έχει 8000 χιλιόμετρα, όσο και αν σας φαινεται παράξενο και τα λάστιχα εμφανισιακά είναι σαν καινούργια.

Έχουν φάει απειροελάχιστα από το πέλμα τους, δεν έχουν σκάσει από τον ήλιο και να φανταστείτε έχουν στα πλαϊνά ακόμα τα "μπιμπικακια".

 

Τί διάσταση έχουν τα λάστιχα;

Link to comment
Share on other sites

@hayabusa@sotiris,  το αυτοκίνητο έχει κάνει τόσα χιλιόμετρα γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε άλλα δύο αυτοκίνητα και το είχε για την γυναίκα του. Επίσης απ ότι έμαθα καθόταν σε πυλωτή, για αυτό έχει διατηρηθεί και τόσο καλά, όπως και τα λάστιχα του.

 

Και εγώ είμαι της άποψης να αλλάξουν αλλά οι απόψεις διίστανται όπως προείπα....

Αν μπορέσω και το θυμηθώ θα τα βγάλω και μια φωτογραφία να δείτε την κατάσταση τους.

Δεν ξέρω γιατί διίστανται τη στιγμή που η γόμα έχει ξεραθεί, έχει σκληρύνει και το πέλμα αποτελεί διακοσμητικό στοιχείο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σωτήρη, φιλικά πάντα αλλά την αλλαγή ελαστικών, νομίζω δεν την καθορίζουν ούτε τα άλογα, ούτε τα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο.

 

Ένα αυτοκίνητο με 50 άλογα αναπτύσσει άνετα ταχύτητες της τάξης των 100 χιλιομέτρων. Νομίζω και πως και αυτό χρειάζεται καλά ελαστικά. Μπορεί όχι στον ίδιο βαθμό με ένα των 200, αλλά χρειάζεται.

Επομένως τι ρωτάς εμάς για το δικό σου αυτοκίνητο αφού ξέρεις τι χρειάζεται? Πήγαινε άλλαξέ τα να είσαι σίγουρος!

Απλά όπως προείπα, επειδή ακούω διάφορες απόψεις από άτομα που οδηγούν τα πενταπλάσια χρόνια από εμένα, είπα να πάρω μια γνώμη παραπάνω.

Το ξέρω ότι είναι πολυχρονισμένα τα ελαστικά και είμαι της άποψης να γίνει αλλαγή, απλά επειδή έχουν λίγα χιλιόμετρα ειπώθηκε ότι ίσως να μην χρειάζονται αλλαγή.

Ό,τι και να σου πουν οι άλλοι, εσύ θα οδηγάς και εσύ θα έχεις το ρίσκο. Οπότε ... εσύ αποφασίζεις :)

PS: Να μη ρωτάω στα φόρα; Αφού αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης τους...

Το να ρωτάς σημαίνει ότι απαντάς στις ερωτήσεις (τι αμάξι είναι, πόσα άλογα, πώς οδηγάς κλπ.).

Αν δεν απαντάς και θες ασκήσεις επί χάρτου:

1. κάνε ό,τι σε φωτίσει ο θεός

2. αποφάσισε τι θες ώστε να σε φωτίσει ο προαναφερθέν

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.