Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Alfa Romeo Giulia QV
150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP2-700x448.jpg
 
Αυτή είναι η Alfa Romeo Giulia QV όπως αποκαλύπτεται αυτή την ώρα στο μουσείο της φίρμας στο Arese. Η δεύτερη Alfa Romeo της νέας εποχής μετά την 4C και πριν έναν μικρό καταιγισμό νέων μοντέλων μέχρι το 2018. Σύμφωνα με την εταιρία, ο σχεδιασμός  του αυτοκινήτου ορίζεται από τις τεχνικές προδιαγραφές του. Form follows function στα καλύτερα του. Ο υπετροφοδοτούμενος, εξακύλινδρος κινητήρας που εξελίχθηκε από μηχανικούς με παρελθόν στην Ferrari, αποδίδει 510 άλογα και επιτρέπει στην Ιταλίδα να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3.9 δευτερόλεπτα ενώ χάρη σε τεχνολογίες όπως η ηλεκτρονική απενεργοποίηση κυλίνδρων, έχει εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας αυτός, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag.
 
Η Alfa Romeo Giulia βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα με ονομασία “Giorgio”. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα –με κάτι που ονομάζεται “ημι-εικονικός άξονας διεύθυνσης” που βελτιώνει την αίσθηση του τιμονιού- ενώ στον πίσω άξονα, βρίσκουμε μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Οι μηχανικοί της Alfa Romeo δούλεψαν σκληρά ώστε να κρατήσουν το βάρος σε σχετικά χαμηλά επίπεδα και να το μοιράσουν ισόποσα στους δύο άξονες. Τελικά το 50:50 επετεύχθη ενώ όσον αφορά στο βάρος, ενώ δεν έχουμε κάποιο ακριβές νούμερο, η εταιρία αναφέρει ότι η αναλογία κιλών ανά ίππους είναι “σημαντικά μικρότερη των 3 kg/hp”.
 

Ο άξονας μετάδοσης, το καπό και η οροφή είναι ανθρακονημάτινα ενώ ο κινητήρας, οι δαγκάνες των φρένων και η ανάρτηση είναι από αλουμίνιο. Οι δίσκοι των φρένων από την άλλη, είναι carbon-ceramic της Brembo και τα καθίσματα, έχουν ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Παρά όλα αυτά, η Alfa Romeo Giulia QV, έχει την υψηλότερη στρεπτική ακαμψία στην κατηγορία της ενώ μαζί με την ενεργή αεροδυναμική και προηγμένα συστήματα όπως το Integrated Braking System, το Chassis Domain Control και το Torque Vectoring, υπόσχεται οδική συμπεριφορά που θα κόβει την ανάσα. Το άρθρο αυτό θα ανανεώνεται με οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία δημοσιευτεί.
 
Παράλληλα με την Giulia QV, η Alfa Romeo παρουσίασε για πρώτη φορά στον κόσμο και το νέο σήμα της. Όπως αναφέρουν οι Ιταλοί, “το έμβλημα ανανεώθηκε και εκμοντερνίστηκε στο εξωτερικό ενώ το χαρακτηριστικό σχήμα και τα στοιχεία που το έκαναν ένα λατρεμένο σύμβολο ανά τον κόσμο, παραμένουν αναλλοίωτα”.
 
πλήρες άρθρο εδώ: Επίσημο: Alfa Romeo Giulia QV [w/video] - Autoblog.gr

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Φοβερή η Alfa, δε περίμενα κάτι λιγότερο.

Παρεμπιπτόντως είχα δει πριν μερικούς μήνες στο φανάρι μια Giulietta QV Line σε ματ ανθρακί να το οδηγάει μια κοπέλα. Άντε να μαζέψεις το στόμα από το πάτωμα μετά...

Link to comment
Share on other sites

Το Alfa κοντράρει M5 σε κατηγορία M3. Μάλλον το επόμενό μου αυτοκίνητο, στην έκδοση που θα μπορώ να πληρώσω...

Γιατί το V6 με τα 510 μάλλον θα κάνει όσο η 4c.

 

Και εμένα με ψήνει, για να δούμε πόσο θα κοστίζει η έκδοση με τον 1.8L 240ίππων.

Link to comment
Share on other sites

Το Alfa κοντράρει M5 σε κατηγορία M3. Μάλλον το επόμενό μου αυτοκίνητο, στην έκδοση που θα μπορώ να πληρώσω...

Γιατί το V6 με τα 510 μάλλον θα κάνει όσο η 4c.

θελω βολτα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα κοστίζει (το σασί είναι ακριβό ) και από εμφάνιση

είναι αρκετά γερμανοποιημένο.

Μοναδική ελπίδα για να πιάσει τους υψηλούς στόχους

του Marchionne είναι να πιέσουν αρκετά την τιμή προς

τα κάτω.

Εννοείται ότι τα ανωτέρω συν μια στοιχειώδη αποκατάσταση

του δικτύου εμπόρων στην Ευρώπη (Ελλάδα, lulz ) και το

πολυπόθητο άνοιγμα σε Αμερική και Ασία που θα κρατήσει

το charge πωλήσεων.

Link to comment
Share on other sites

Όπως γίνανε σήμερα τα πράγματα άντε να δω πότε θα αλλάξω λάστιχα. Έχουν περιθώριο, αλλά δεν ξέρω 550 ευρώ αν πρέπει να τα δώσω ή να περιμένω....Ευτυχώς είναι καλοκαίρι και έχω το moto και στην ανάγκη παίρνω του πατέρα μου αν μου το δώσει. Έχει όρους όταν το δίνει. Μην του χαλάσω τα τακτοποιημένα (για εκείνον) χαρτιά στο ντουλαπάκι. Θα με σταματήσουν για έλεγχο και θα το μετανιώσουν. Θα περιμένουν καιρό μέχρι να βρω τη φετινή ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας :lol:  

 

Να βάλω και αυτό που είδα τώρα:

«Ρατσιστικά» διόδια

Πριν λίγο καιρό οι Γερμανοί είχαν ανακοινώσει την πρόθεσή τους να βάλουν διόδια στους αυτοκινητοδρόμους για τα αυτοκίνητα με αλλοδαπές πινακίδες. Τελικά έφαγαν πόρτα.

πηγή:http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ratsistika-diodia_126429.asp

 

Μετά το δημοψήφισμα (ανεξάρτητα αν είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ) αν βλέπουν αυτοκίνητο με Ελληνική πινακίδα στα διόδια θα βγάζουν τον οδηγό από το αυτοκίνητο και θα τον μαστιγώνουν.  :lol:

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν βλέπω γερμανικά αυτοκίνητα με γερμανικές πινακίδες πάντως μπαίνω στην πρίζα :p

Καγκούρια άγγλαροι :p

 

Ας το κάνει και με τις δεξίες ρόδες στον αέρα αν τολμά :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Καθόμουν με το φίλο μου που δουλεύει σε συνεργείο αντιπροσωπείας....Τα ραντεβού ακυρώθηκαν και πάνε όσοι δεν πάει άλλο ή τους πάνε με την οδική...Από τους 4 υπαλλήλους το συνεργείο δουλεύει με 2.

Link to comment
Share on other sites

Εδω και πολυ καιρο υφισταται αυτο το θεμα.

Ακομα και στις μοτοσυκλετες που μετα την κριση "ανθισαν" συμβαινει το ιδιο

και μιλαμε για μικροτερο κοστος συντηρησης απο αυτοκινητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ουααααααααααααα

 

 

Μαλλον ψοφησε ενα κελακι απο τη μπαταρια (του αυτοκινητου προφανως ελεω θεματος).

 

Βρηκα τη μπαταρια να παιζει κοντα στα 11V και το αμαξι να παλευει να παρει μπροστα..Μιζιες δινει αρκετες απλα δεν φτανουν τα αμπερ για να παρει μπρος..

Τη φορτιζω σπιτι , εχω 13.28 μετα απο φορτιση αλλα μετα απο 14ωρες πεφτει στα ~11.5V. 

 

Μπας και παιζει τροπος να επαναφερω το κελι σε καλυτερη κατασταση?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.