sotiris Ιούνιος 23, 2015 #1101 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2015 http://www.dailymotion.com/video/x2u07hq_il-evite-un-crash-en-ferrari-de-justesse_auto?start=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούνιος 23, 2015 #1102 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2015 Κωλοφαρδία είναι να κάνεις 1000km απροβλημάτιστο ταξίδι, να φτάνεις και μόλις σβήνεις να σκάει το κολάρο... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafail1994 Ιούνιος 24, 2015 #1103 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2015 Alfa Romeo Giulia QV Αυτή είναι η Alfa Romeo Giulia QV όπως αποκαλύπτεται αυτή την ώρα στο μουσείο της φίρμας στο Arese. Η δεύτερη Alfa Romeo της νέας εποχής μετά την 4C και πριν έναν μικρό καταιγισμό νέων μοντέλων μέχρι το 2018. Σύμφωνα με την εταιρία, ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ορίζεται από τις τεχνικές προδιαγραφές του. Form follows function στα καλύτερα του. Ο υπετροφοδοτούμενος, εξακύλινδρος κινητήρας που εξελίχθηκε από μηχανικούς με παρελθόν στην Ferrari, αποδίδει 510 άλογα και επιτρέπει στην Ιταλίδα να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3.9 δευτερόλεπτα ενώ χάρη σε τεχνολογίες όπως η ηλεκτρονική απενεργοποίηση κυλίνδρων, έχει εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας αυτός, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag. Η Alfa Romeo Giulia βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα με ονομασία “Giorgio”. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα –με κάτι που ονομάζεται “ημι-εικονικός άξονας διεύθυνσης” που βελτιώνει την αίσθηση του τιμονιού- ενώ στον πίσω άξονα, βρίσκουμε μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Οι μηχανικοί της Alfa Romeo δούλεψαν σκληρά ώστε να κρατήσουν το βάρος σε σχετικά χαμηλά επίπεδα και να το μοιράσουν ισόποσα στους δύο άξονες. Τελικά το 50:50 επετεύχθη ενώ όσον αφορά στο βάρος, ενώ δεν έχουμε κάποιο ακριβές νούμερο, η εταιρία αναφέρει ότι η αναλογία κιλών ανά ίππους είναι “σημαντικά μικρότερη των 3 kg/hp”. Ο άξονας μετάδοσης, το καπό και η οροφή είναι ανθρακονημάτινα ενώ ο κινητήρας, οι δαγκάνες των φρένων και η ανάρτηση είναι από αλουμίνιο. Οι δίσκοι των φρένων από την άλλη, είναι carbon-ceramic της Brembo και τα καθίσματα, έχουν ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Παρά όλα αυτά, η Alfa Romeo Giulia QV, έχει την υψηλότερη στρεπτική ακαμψία στην κατηγορία της ενώ μαζί με την ενεργή αεροδυναμική και προηγμένα συστήματα όπως το Integrated Braking System, το Chassis Domain Control και το Torque Vectoring, υπόσχεται οδική συμπεριφορά που θα κόβει την ανάσα. Το άρθρο αυτό θα ανανεώνεται με οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία δημοσιευτεί. Παράλληλα με την Giulia QV, η Alfa Romeo παρουσίασε για πρώτη φορά στον κόσμο και το νέο σήμα της. Όπως αναφέρουν οι Ιταλοί, “το έμβλημα ανανεώθηκε και εκμοντερνίστηκε στο εξωτερικό ενώ το χαρακτηριστικό σχήμα και τα στοιχεία που το έκαναν ένα λατρεμένο σύμβολο ανά τον κόσμο, παραμένουν αναλλοίωτα”. πλήρες άρθρο εδώ: Επίσημο: Alfa Romeo Giulia QV [w/video] - Autoblog.gr 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanakos8 Ιούνιος 24, 2015 #1104 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2015 (edited) Κούκλα το alfa, αλλά έπαθα έρωτα με το bimmer. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 24, 2015 από stefanakos8 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 24, 2015 #1105 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2015 Το Alfa κοντράρει M5 σε κατηγορία M3. Μάλλον το επόμενό μου αυτοκίνητο, στην έκδοση που θα μπορώ να πληρώσω... Γιατί το V6 με τα 510 μάλλον θα κάνει όσο η 4c. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 24, 2015 #1106 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2015 Φοβερή η Alfa, δε περίμενα κάτι λιγότερο.Παρεμπιπτόντως είχα δει πριν μερικούς μήνες στο φανάρι μια Giulietta QV Line σε ματ ανθρακί να το οδηγάει μια κοπέλα. Άντε να μαζέψεις το στόμα από το πάτωμα μετά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Ιούνιος 24, 2015 #1107 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2015 Το Alfa κοντράρει M5 σε κατηγορία M3. Μάλλον το επόμενό μου αυτοκίνητο, στην έκδοση που θα μπορώ να πληρώσω...Γιατί το V6 με τα 510 μάλλον θα κάνει όσο η 4c. Και εμένα με ψήνει, για να δούμε πόσο θα κοστίζει η έκδοση με τον 1.8L 240ίππων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούνιος 25, 2015 #1108 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2015 http://www.autoblog.gr/2015/06/25/o-proedros-ths-takata-zhthse-dhmosia-syggnwmh/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Ιούνιος 25, 2015 #1109 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2015 Το Alfa κοντράρει M5 σε κατηγορία M3. Μάλλον το επόμενό μου αυτοκίνητο, στην έκδοση που θα μπορώ να πληρώσω...Γιατί το V6 με τα 510 μάλλον θα κάνει όσο η 4c.θελω βολτα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 25, 2015 #1110 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2015 Κι εσύ London είσαι; Κάτσε να το πάρει πρώτα με το καλό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Ιούνιος 25, 2015 #1111 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2015 H qv Θα κάνει ίσα με 2 4C... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 26, 2015 #1112 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2015 Θα κοστίζει (το σασί είναι ακριβό ) και από εμφάνισηείναι αρκετά γερμανοποιημένο.Μοναδική ελπίδα για να πιάσει τους υψηλούς στόχους του Marchionne είναι να πιέσουν αρκετά την τιμή προς τα κάτω.Εννοείται ότι τα ανωτέρω συν μια στοιχειώδη αποκατάστασητου δικτύου εμπόρων στην Ευρώπη (Ελλάδα, lulz ) και το πολυπόθητο άνοιγμα σε Αμερική και Ασία που θα κρατήσειτο charge πωλήσεων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούνιος 27, 2015 #1113 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2015 (edited) Όπως γίνανε σήμερα τα πράγματα άντε να δω πότε θα αλλάξω λάστιχα. Έχουν περιθώριο, αλλά δεν ξέρω 550 ευρώ αν πρέπει να τα δώσω ή να περιμένω....Ευτυχώς είναι καλοκαίρι και έχω το moto και στην ανάγκη παίρνω του πατέρα μου αν μου το δώσει. Έχει όρους όταν το δίνει. Μην του χαλάσω τα τακτοποιημένα (για εκείνον) χαρτιά στο ντουλαπάκι. Θα με σταματήσουν για έλεγχο και θα το μετανιώσουν. Θα περιμένουν καιρό μέχρι να βρω τη φετινή ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας Να βάλω και αυτό που είδα τώρα: «Ρατσιστικά» διόδια Πριν λίγο καιρό οι Γερμανοί είχαν ανακοινώσει την πρόθεσή τους να βάλουν διόδια στους αυτοκινητοδρόμους για τα αυτοκίνητα με αλλοδαπές πινακίδες. Τελικά έφαγαν πόρτα. πηγή:http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ratsistika-diodia_126429.asp Μετά το δημοψήφισμα (ανεξάρτητα αν είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ) αν βλέπουν αυτοκίνητο με Ελληνική πινακίδα στα διόδια θα βγάζουν τον οδηγό από το αυτοκίνητο και θα τον μαστιγώνουν. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2015 από Alexgk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούνιος 27, 2015 #1114 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2015 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 27, 2015 #1115 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2015 (edited) Εγώ όταν βλέπω γερμανικά αυτοκίνητα με γερμανικές πινακίδες πάντως μπαίνω στην πρίζα Καγκούρια άγγλαροι Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2015 από sotiris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούνιος 28, 2015 #1116 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2015 http://www.bbc.com/news/33304225 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Ιούνιος 28, 2015 #1117 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2015 Εγώ όταν βλέπω γερμανικά αυτοκίνητα με γερμανικές πινακίδες πάντως μπαίνω στην πρίζα Καγκούρια άγγλαροι Ας το κάνει και με τις δεξίες ρόδες στον αέρα αν τολμά :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούλιος 1, 2015 #1118 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2015 Καθόμουν με το φίλο μου που δουλεύει σε συνεργείο αντιπροσωπείας....Τα ραντεβού ακυρώθηκαν και πάνε όσοι δεν πάει άλλο ή τους πάνε με την οδική...Από τους 4 υπαλλήλους το συνεργείο δουλεύει με 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 1, 2015 #1119 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2015 Εδω και πολυ καιρο υφισταται αυτο το θεμα.Ακομα και στις μοτοσυκλετες που μετα την κριση "ανθισαν" συμβαινει το ιδιοκαι μιλαμε για μικροτερο κοστος συντηρησης απο αυτοκινητο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Ιούλιος 2, 2015 #1120 Κοινοποίηση Ιούλιος 2, 2015 ουααααααααααααα Μαλλον ψοφησε ενα κελακι απο τη μπαταρια (του αυτοκινητου προφανως ελεω θεματος). Βρηκα τη μπαταρια να παιζει κοντα στα 11V και το αμαξι να παλευει να παρει μπροστα..Μιζιες δινει αρκετες απλα δεν φτανουν τα αμπερ για να παρει μπρος..Τη φορτιζω σπιτι , εχω 13.28 μετα απο φορτιση αλλα μετα απο 14ωρες πεφτει στα ~11.5V. Μπας και παιζει τροπος να επαναφερω το κελι σε καλυτερη κατασταση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now