Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Για μένα τα τέλη θα έπρεπε να έχουν καταργηθεί, να υπάρχουν λογικά διόδια στις εθνικές ή βινιέτες, και να ενσωματωθούν όλοι οι φόροι στη βενζίνη.
 

 

1. Τα διόδια στις εθνικές ανήκουν σε ιδιώτες, μια και το κράτος δε μπορεί να συντηρήσει το οδικό δίκτυο (ναι, έχω δει καλύτερες συνθήκες στο δρόμο με αυτό το τρόπο). Άρα χρεώνουν σχεδόν όσο θέλουν. Οκ υπάρχουν πλαφόν, αλλά δε ξέρω κατά πόσο μπορούν να περιοριστούν οι τιμές.

2. Δε μπορείς να ενσωματώσεις όλους τους φόρους στη βενζίνη γιατί έτσι "χτυπάς" άσχημα, επαγγέλματα που βασίζονται στις μετακινήσεις. Κι αυτό σαν ντόμινο, χτυπά κι άλλα επαγγέλματα και μας σπρώχνει στην άνθηση του λαθρεμπορίου του καυσίμου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

1. Τα διόδια στις εθνικές ανήκουν σε ιδιώτες, μια και το κράτος δε μπορεί να συντηρήσει το οδικό δίκτυο (ναι, έχω δει καλύτερες συνθήκες στο δρόμο με αυτό το τρόπο). Άρα χρεώνουν σχεδόν όσο θέλουν. Οκ υπάρχουν πλαφόν, αλλά δε ξέρω κατά πόσο μπορούν να περιοριστούν οι τιμές.

2. Δε μπορείς να ενσωματώσεις όλους τους φόρους στη βενζίνη γιατί έτσι "χτυπάς" άσχημα, επαγγέλματα που βασίζονται στις μετακινήσεις. Κι αυτό σαν ντόμινο, χτυπά κι άλλα επαγγέλματα και μας σπρώχνει στην άνθηση του λαθρεμπορίου του καυσίμου.

 

 

Κι εννοείται ότι οι εν λόγω εταιρείες συντήρησης του οδικού μας δικτύου είναι τριγωνικές, με τη μητρική εταιρεία να είναι υπεράκτια σε κάποια χώρα - φορολογικό παράδεισο, Όπως και οι κατασκευαστικές παίζουν τέτοια παιχνίδια. Στο yt υπάρχει βίντεο που αναφέρει αναλυτικά τι έδωσαν και πόσα πήραν και θα πάρουν οι ιδιώτες που ανέλαβαν τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου. Αντί να παίρνει όλα αυτά τα έσοδα το δημόσιο... Όχι ότι θα πήγαιναν στην αποπληρωμή του εξωτερικού μας χρέους ή των υποχρεώσεών μας, καθώς η εκάστοτε κυβέρνηση φροντίζει να διορίσει καμιά 500 χιλιάδες φίλα προσκείμενούς της για να εξασφαλίσει την παραμονή της για άλλη μια τετραετία. Τα βλέπουμε με τη ΝΕΡΙΤ. Οι ίδιοι και οι ίδιοι διπλοθεσίτες με παχυλούς μισθούς τουλάχιστον 10 ατόμων. Τουλάχιστον ας έβαζαν μερικές σοβαρές εκπομπές ασφαλούς οδήγησης, σωστής οδικής συμπεριφοράς, πρώτων βοηθειών για κάθε περίσταση, εκπαίδευσης στις τεχνολογίες, μαθήματα μηχανολογίας αυτοκινήτου, μηχανών τκλ. Έχω βαρεθεί τις χαζοαμερικάνικες εκπομπές του ΣΚΑΪ. Οι τύποι το παίζουν θεοί.

Link to comment
Share on other sites

Με όλα αυτά που διαβάζω, μου φαίνεται για μια ακόμα φορά σοφή επιλογή το Yaris των 1330 κυβικών που έκανα πριν 5 χρόνια... Πόσα να τα πάνε τα τέλη του από 130 που είναι τώρα;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1. Τα διόδια στις εθνικές ανήκουν σε ιδιώτες, μια και το κράτος δε μπορεί να συντηρήσει το οδικό δίκτυο (ναι, έχω δει καλύτερες συνθήκες στο δρόμο με αυτό το τρόπο). Άρα χρεώνουν σχεδόν όσο θέλουν. Οκ υπάρχουν πλαφόν, αλλά δε ξέρω κατά πόσο μπορούν να περιοριστούν οι τιμές.

2. Δε μπορείς να ενσωματώσεις όλους τους φόρους στη βενζίνη γιατί έτσι "χτυπάς" άσχημα, επαγγέλματα που βασίζονται στις μετακινήσεις. Κι αυτό σαν ντόμινο, χτυπά κι άλλα επαγγέλματα και μας σπρώχνει στην άνθηση του λαθρεμπορίου του καυσίμου.

Οι φόροι πρέπει να έχουν μία ανταπόδοση. Όταν πληρώνεις φόρους για τιμωρία επειδή πήρες δίλιτρο, δεν είναι ανταπόδοση, είναι τιμωρία.

Γιατί να τιμωρηθούν όσοι έχουν δίλιτρα? Εγώ δεν έχω, αλλά δεν πιστεύω ότι ένα παλικαράκι που πήρε ένα 2λιτρο πεζώ 206 με 136 άλογα πρέπει να πληρώσει τα διπλά από το παλικαράκι που πήρε ένα punto hgt 18ρι με 136 άλογα. Το ίδιο πράγμα έχουν, το ίδιο καίνε, το ίδιο ρυπαίνουν. Ούτε πιο πολυτελές είναι το ένα από το άλλο (μικρά αυτοκίνητα πόλης είναι) ούτε τόση περισσότερη συντήρηση θέλει το 206 από το punto. Μπορεί να θέλει και λιγότερη. Θα μου πεις δεν ήξερες τις κλίμακες? Τις ήξερα, αλλά άλλο να έχουν 50 ευρώ διαφορά, άλλο 300 και διπλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σου είπα γιατί ΔΕΝ πρέπει να μπουν όλοι οι φόροι στη βενζίνη. Εσύ μου λες γιατί δεν πρέπει να μπουν ανάλογα με τα κυβικά. Εμένα δε με νοιάζει να μπουν ακόμα και με τα κυβικά.. σίγουρα δεν είναι ότι πιο "δίκαιο", αλλά οπωσδήποτε, όποιος πιτσιρικάς παίρνει 206 2000 κυβικών, για μένα καλά να πάθει. Κι εγώ πιτσιρικάς είμαι και δεν πήρα αμάξι 2000 κυβικά.. εγώ βλάκας είμαι ή κότα; Ήξερα τι μπορώ να συντηρήσω και τι όχι. Επίσης ο φόρος ΔΕΝ είναι τιμωρία (θεωρητικά), είναι η πρακτική της έκφρασης "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους". Όποιος παίρνει ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώνει και το τίμημα. Γιατί για να το πήρε, σημαίνει πως έχει να το συντηρεί, σημαίνει πως δεν κάνει "λιτό" βίο, όπως έναν καημένο συνταξιούχο. Δε με νοιάζει αν πήρε κάποιος Cayenne ή ML350 ή Α8 ή RS6. Mε νοιάζει πως για να το πήρε, έστω και μεταχειρισμένο, έχει να το συντηρεί και μπορεί να το δικαιολογήσει. Ας πληρώσει λοιπόν. Τέλος. Και δεν είναι τιμωρία το ότι θα φάει φόρο.. απλά προφανώς πρέπει να μαζευτούν κάποια λεφτά και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να τα πληρώσει ο grigas και ο κάθε grigas που έχει yaris που είναι μικρό αλλά παλιό ή ο πατέρας μου με το avensis 15ετίας.

Κι αν θέλει να "προστατέψει" το περιβάλλον κι άλλες τέτοιες πράσινες παρλαπίπες, ας ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ την αλλαγή αυτοκινήτου με κάποιο plug-in ή υβριδικό ή ας δώσει μια περίοδο χάριτος για τα τέλη σε ΚΑΘΕ νέο αμάξι (euro 6+) για 1-2 χρόνια. Κοινώς, ξέρω πως έχεις λεφτά και θα πληρώσεις, αλλά πάρε 2 χρόνια δωρεάν τέλη, μια και αλλάζεις αμάξι και μας αλαφραίνεις από έναν ματρακά που κυκλοφορούσε κι η εξάτμισή του έβγαζε θάνατο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάνω κάπου 7000 χλμ το χρόνο. Με έστω μέση κατανάλωση 6.5 lt/100χλμ θέλω 455 λίτρα καύσιμο. Εάν επιμερίσουμε τα 130 ευρώ τέλη κυκλοφορίας στα 455 λίτρα βγαίνει 28 λεπτά στη βενζίνη...

 

ΒΕΒΑΙΑ επειδή ζούμε στην Ελλάδα, πιο πιθανό είναι το σενάριο του καταργούμε τα τέλη, αυξάνουμε τη βενζίνη 20 λεπτά και το Νοέμβριο επειδή δεν βγαίνουν τα κουκιά, βάζουμε ένα έκτακτο τέλος κυκλοφορίας το οποίο γίνεται μόνιμο και φυσικά ούτε λόγος για μείωση της βενζίνης.

 

trollface.jpg?1296494117

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σου είπα γιατί ΔΕΝ πρέπει να μπουν όλοι οι φόροι στη βενζίνη. Εσύ μου λες γιατί δεν πρέπει να μπουν ανάλογα με τα κυβικά. Εμένα δε με νοιάζει να μπουν ακόμα και με τα κυβικά.. σίγουρα δεν είναι ότι πιο "δίκαιο", αλλά οπωσδήποτε, όποιος πιτσιρικάς παίρνει 206 2000 κυβικών, για μένα καλά να πάθει. Κι εγώ πιτσιρικάς είμαι και δεν πήρα αμάξι 2000 κυβικά.. εγώ βλάκας είμαι ή κότα; Ήξερα τι μπορώ να συντηρήσω και τι όχι. Επίσης ο φόρος ΔΕΝ είναι τιμωρία (θεωρητικά), είναι η πρακτική της έκφρασης "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους". Όποιος παίρνει ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώνει και το τίμημα. Γιατί για να το πήρε, σημαίνει πως έχει να το συντηρεί, σημαίνει πως δεν κάνει "λιτό" βίο, όπως έναν καημένο συνταξιούχο. Δε με νοιάζει αν πήρε κάποιος Cayenne ή ML350 ή Α8 ή RS6. Mε νοιάζει πως για να το πήρε, έστω και μεταχειρισμένο, έχει να το συντηρεί και μπορεί να το δικαιολογήσει. Ας πληρώσει λοιπόν. Τέλος.

 

Πιο πολύ να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα είσαι. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα. Και μετά συγκρίνεις οτι να ναι αυτοκίνητα με το 206 2,0L...

 

:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σου είπα γιατί ΔΕΝ πρέπει να μπουν όλοι οι φόροι στη βενζίνη. Εσύ μου λες γιατί δεν πρέπει να μπουν ανάλογα με τα κυβικά. Εμένα δε με νοιάζει να μπουν ακόμα και με τα κυβικά.. σίγουρα δεν είναι ότι πιο "δίκαιο", αλλά οπωσδήποτε, όποιος πιτσιρικάς παίρνει 206 2000 κυβικών, για μένα καλά να πάθει. Κι εγώ πιτσιρικάς είμαι και δεν πήρα αμάξι 2000 κυβικά.. εγώ βλάκας είμαι ή κότα; Ήξερα τι μπορώ να συντηρήσω και τι όχι. Επίσης ο φόρος ΔΕΝ είναι τιμωρία (θεωρητικά), είναι η πρακτική της έκφρασης "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους". Όποιος παίρνει ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώνει και το τίμημα. Γιατί για να το πήρε, σημαίνει πως έχει να το συντηρεί, σημαίνει πως δεν κάνει "λιτό" βίο, όπως έναν καημένο συνταξιούχο. Δε με νοιάζει αν πήρε κάποιος Cayenne ή ML350 ή Α8 ή RS6. Mε νοιάζει πως για να το πήρε, έστω και μεταχειρισμένο, έχει να το συντηρεί και μπορεί να το δικαιολογήσει. Ας πληρώσει λοιπόν. Τέλος. Και δεν είναι τιμωρία το ότι θα φάει φόρο.. απλά προφανώς πρέπει να μαζευτούν κάποια λεφτά και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να τα πληρώσει ο grigas και ο κάθε grigas που έχει yaris που είναι μικρό αλλά παλιό ή ο πατέρας μου με το avensis 15ετίας.

Κι αν θέλει να "προστατέψει" το περιβάλλον κι άλλες τέτοιες πράσινες παρλαπίπες, ας ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ την αλλαγή αυτοκινήτου με κάποιο plug-in ή υβριδικό ή ας δώσει μια περίοδο χάριτος για τα τέλη σε ΚΑΘΕ νέο αμάξι (euro 6+) για 1-2 χρόνια. Κοινώς, ξέρω πως έχεις λεφτά και θα πληρώσεις, αλλά πάρε 2 χρόνια δωρεάν τέλη, μια και αλλάζεις αμάξι και μας αλαφραίνεις από έναν ματρακά που κυκλοφορούσε κι η εξάτμισή του έβγαζε θάνατο. 

 

lol wut?! ρε παιδιά έλεος τι γράφετε

 

η συντήρηση ενός οχήματος είναι 95% χρήση και 5% πάγια (ie ακόμη και να μην το χρησιμοποιείς κάποια αναλώσιμα χαλάνε και θέλουν αλλαγή). Το να βάζεις τέλος κυκλοφορίας στα κυβικά είναι άκυρο και απλά είναι ένας φόρος κτήσης με ψευδώνυμο. Ευχαρίστως να βάζεις φόρο στα κυβικά κατα την αγορά/μεταβίβαση ο οποίος είναι 1 time event για κάθε ιδιοκτήτη αλλά ως εκεί.

 

Αυτές τις ανόητες απόψεις που μπορείτε και καθορίζετε ποιος κάνει λιτό βιο και ποιος όχι, με βάση και μόνο μια αγορά, αλλά όχι χρησιμοποιώντας το ποσό συναλλαγής της αγοράς αλλά τα ποιοτικά (και καλά) χαρακτηριστικά του συναλλασόμενου προϊόντος ποιος σας τις έμαθε;

 

Για ποιό λόγο θεωρούνται ίσοι ο κάτοχος ΙΧ 1.4 που κάνει 35Κ χλμ το χρόνο με τον κάτοχο ΙΧ 1.4 που κάνει 8Κ το χρόνο.

 

Εν τέλει πες μόνο ότι θες φόρο κτήσης γιατί θες να ψοφάει η κατσίκα του γείτονα (ακόμα και εαν η ρημάδα η κατσίκα βγάζει γάλα μια φορά το μήνα) και μην προσπαθείτε να εκλογικεύσετε κάτι που είναι by-definition παράλογο

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Delijohn

Δεν συμφωνώ μαζί σου. Προτιμώ ένα τέλος ενσωματωμένο στη Βενζίνη. Είναι σαφώς πιο δίκαιο. Αν επηρεάζει τους επαγγελματίες, τι να κάνουμε? Στο κάτω κάτω οι επαγγελματίες δεν φθείρουν πιο πολύ το οδικό δίκτυο από εμένα και τον Grigas που γράφει 7000 χιλιόμετρα? Ας πληρώσουν το ανάλογο τίμημα. Κι ο διάγων πολυτελή βίο, θα πληρώσει την αυξημένη κατανάλωση του οχήματός του. Αν θες να φορολογήσεις κάτι, μπορείς να το κάνεις σε μεταβιβάσεις/αγοραπωλησίες. Όχι με τεκμήρια τα οποία δεν έχουν καμία λογική βάση απλά τους βαφτίζουν όλους φοροφυγάδες, ούτε με παράλογα τέλη κυκλοφορίας. Θες να βάλεις τέλος πολυτελούς διαβίωσης? Βάλε στα νέα αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 30.000 ευρώ και εμπορικής άνω των 40.000 (θα πρέπει να μπουν μαζί γιατί η mercedes π.χ. είχε κάνει την κομπίνα να δηλώνει πάρα πολύ χαμηλές εργοστασιακές όταν είχε ξαναεφαρμοστεί το μέτρο). Το τι θα κερδίσεις βέβαια από ένα τέτοιο τέλος είναι αμφιλεγόμενο.

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4727794/

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά, νομίζω πως ώρες ώρες είναι σαν να ζείτε σε άλλη χώρα. Η φορολογία γίνεται με βάση το τι θέλουν να εισπράξουν και το τι δεδομένα έχουν διαθέσιμα πάνω στα οποία μπορούν να επιβάλλουν φόρους. Οποιαδήποτε άλλη συζήτηση είναι ακαδημαϊκού επιπέδου.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

Πιο πολύ να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα είσαι. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα. Και μετά συγκρίνεις οτι να ναι αυτοκίνητα με το 206 2,0L...

 

:)

 

το πέτυχες.. αυτό ακριβώς έλεγα.. κ χαίρομαι που ενώ γράφω ελληνικά, μπήκες αμέσως στο νόημα  <_<

Επίσης δεν έκανα καμία σύγκριση, το 206 2000 κυβικά το ανέφερε το παιδί παραπάνω. Όπως επίσης, ανέφερα επιγραμματικά κάποιες περιπτώσεις.

 

 

lol wut?! ρε παιδιά έλεος τι γράφετε

 

Αυτές τις ανόητες απόψεις που μπορείτε και καθορίζετε ποιος κάνει λιτό βιο και ποιος όχι, με βάση και μόνο μια αγορά, αλλά όχι χρησιμοποιώντας το ποσό συναλλαγής της αγοράς αλλά τα ποιοτικά (και καλά) χαρακτηριστικά του συναλλασόμενου προϊόντος ποιος σας τις έμαθε;

 

Αν θες να κάνεις κουβέντα, να σέβεσαι τις απόψεις των άλλων, αλλιώς μπορείς απλά να μας λες τις δικές σου ανόητες απόψεις κ να μην κρίνεις των άλλων.

 

Δεν θεωρώ "δίκαιο" το θέμα με τα κυβικά, νομίζω το έγραψα. Από εκεί κ πέρα, άποψή μου είναι ότι όποιος έχει ΠΙΟ ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώνει οπωσδήποτε κάτι παραπάνω. Δεν έχει σημασία πόσο το χρησιμοποιεί. Η ασφάλεια γιατί είναι περισσότερη; Δεν σας πιστεύει η ασφαλιστική αν της πείτε ότι δεν το κινείτε πολύ;; Στη τελική όποιος θέλει καλό/σούπερ ουάου αμάξι για λίγα χιλιόμετρα, ας νοικιάσει. Μάθαμε όλοι να έχουμε το πρόχειρο/φθηνό για τις καθημερινές και το "καλό" για τις βόλτες του σ/κ;

Αν έχεις αμάξι 2000 κυβικών βενζίνης και κάνεις 8000χλμ το χρόνο, θεωρώ πως είναι πιο σωστό να πληρώσεις παραπάνω από κάποιον που έχει ένα 1300άρι και κάνει 15000χλμ. Τόσο απλά. Άποψή μου. Όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, κάποιο λόγο θα έχει. Δεν είναι ταξιτζής του σογιού του. Κάπου πάει, κάποιες ανάγκες του καλύπτει. Κάπου δουλεύει και κάπου πρέπει να παρευρίσκεται. Πήρε 1300άρι όμως, γιατί τόσο μπορεί να δικαιολογήσει με το μισθό του κ τόσο μπορεί να συντηρεί. Ήθελε καινούριο κι όχι βλάβες και ρουλέτα μεταχειρισμένου από μάντρα. Όποιος έχει ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, δεν το πήρε γιατί έπρεπε να πηγαίνει από το Α στο Β, αναγκαστικά ή επειδή εκεί δουλεύει. Το πήρε για να πηγαίνει με την άνεσή του, για τη φιγούρα του, για τη γκαζιά του κ την τάβλα του. Ακόμα κι αν το κάνει μια φορά την εβδομάδα ή το μήνα, δεν παύει να'ναι κάτι που ΔΕΝ είναι βασική του ανάγκη. 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σελίδα όπου μπορείς να βρεις ΠΟΙΟΝ ακριβώς κινητήρα...  φοράει εργοστασιακά το χ, ψ μοντέλο αυτοκινήτου;

 

Κωδικό του κινητήρα θέλω και όχι 1.2 16v 100hp κλπ

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

το πέτυχες.. αυτό ακριβώς έλεγα.. κ χαίρομαι που ενώ γράφω ελληνικά, μπήκες αμέσως στο νόημα  <_<

Επίσης δεν έκανα καμία σύγκριση, το 206 2000 κυβικά το ανέφερε το παιδί παραπάνω. Όπως επίσης, ανέφερα επιγραμματικά κάποιες περιπτώσεις.

 

Αν θες να κάνεις κουβέντα, να σέβεσαι τις απόψεις των άλλων, αλλιώς μπορείς απλά να μας λες τις δικές σου ανόητες απόψεις κ να μην κρίνεις των άλλων.

 

Δεν θεωρώ "δίκαιο" το θέμα με τα κυβικά, νομίζω το έγραψα. Από εκεί κ πέρα, άποψή μου είναι ότι όποιος έχει ΠΙΟ ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώνει οπωσδήποτε κάτι παραπάνω. Δεν έχει σημασία πόσο το χρησιμοποιεί. Η ασφάλεια γιατί είναι περισσότερη; Δεν σας πιστεύει η ασφαλιστική αν της πείτε ότι δεν το κινείτε πολύ;; Στη τελική όποιος θέλει καλό/σούπερ ουάου αμάξι για λίγα χιλιόμετρα, ας νοικιάσει. Μάθαμε όλοι να έχουμε το πρόχειρο/φθηνό για τις καθημερινές και το "καλό" για τις βόλτες του σ/κ;

Αν έχεις αμάξι 2000 κυβικών βενζίνης και κάνεις 8000χλμ το χρόνο, θεωρώ πως είναι πιο σωστό να πληρώσεις παραπάνω από κάποιον που έχει ένα 1300άρι και κάνει 15000χλμ. Τόσο απλά. Άποψή μου. Όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, κάποιο λόγο θα έχει. Δεν είναι ταξιτζής του σογιού του. Κάπου πάει, κάποιες ανάγκες του καλύπτει. Κάπου δουλεύει και κάπου πρέπει να παρευρίσκεται. Πήρε 1300άρι όμως, γιατί τόσο μπορεί να δικαιολογήσει με το μισθό του κ τόσο μπορεί να συντηρεί. Ήθελε καινούριο κι όχι βλάβες και ρουλέτα μεταχειρισμένου από μάντρα. Όποιος έχει ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, δεν το πήρε γιατί έπρεπε να πηγαίνει από το Α στο Β, αναγκαστικά ή επειδή εκεί δουλεύει. Το πήρε για να πηγαίνει με την άνεσή του, για τη φιγούρα του, για τη γκαζιά του κ την τάβλα του. Ακόμα κι αν το κάνει μια φορά την εβδομάδα ή το μήνα, δεν παύει να'ναι κάτι που ΔΕΝ είναι βασική του ανάγκη. 

 

 

Συντήρηση δεν είναι τα τέλη κυκλοφορίας που αυθαίρετα πάνω από 1929cc είσαι καπιτάλας. Και το 206 2,0L ελάχιστα μεγαλύτερο κόστος να έχει στην συντήρηση από το 1,6. Οπότε τον τιμωρείς όπως λες που πήρε κάτι που αποδίδει σήμερα όπως ένα 1,0Τ , αλλά δ.γ. 2.0L είναι = λεφτάς ( ; )

 

Και κάπως έτσι πούλαγε κάποτε η VW 1,6L με 75 ατίθασα άλογα. Γιατί (90 ή 100 από ιάπωνες = φιγούρα) η ενεργητική ασφάλεια δεν ήταν βασικές ανάγκες..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

το πέτυχες.. αυτό ακριβώς έλεγα.. κ χαίρομαι που ενώ γράφω ελληνικά, μπήκες αμέσως στο νόημα  <_<

Επίσης δεν έκανα καμία σύγκριση, το 206 2000 κυβικά το ανέφερε το παιδί παραπάνω. Όπως επίσης, ανέφερα επιγραμματικά κάποιες περιπτώσεις.

 

 

 

Αν θες να κάνεις κουβέντα, να σέβεσαι τις απόψεις των άλλων, αλλιώς μπορείς απλά να μας λες τις δικές σου ανόητες απόψεις κ να μην κρίνεις των άλλων.

 

Δεν θεωρώ "δίκαιο" το θέμα με τα κυβικά, νομίζω το έγραψα. Από εκεί κ πέρα, άποψή μου είναι ότι όποιος έχει ΠΙΟ ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώνει οπωσδήποτε κάτι παραπάνω. Δεν έχει σημασία πόσο το χρησιμοποιεί. Η ασφάλεια γιατί είναι περισσότερη; Δεν σας πιστεύει η ασφαλιστική αν της πείτε ότι δεν το κινείτε πολύ;; Στη τελική όποιος θέλει καλό/σούπερ ουάου αμάξι για λίγα χιλιόμετρα, ας νοικιάσει. Μάθαμε όλοι να έχουμε το πρόχειρο/φθηνό για τις καθημερινές και το "καλό" για τις βόλτες του σ/κ;

Αν έχεις αμάξι 2000 κυβικών βενζίνης και κάνεις 8000χλμ το χρόνο, θεωρώ πως είναι πιο σωστό να πληρώσεις παραπάνω από κάποιον που έχει ένα 1300άρι και κάνει 15000χλμ. Τόσο απλά. Άποψή μου. Όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, κάποιο λόγο θα έχει. Δεν είναι ταξιτζής του σογιού του. Κάπου πάει, κάποιες ανάγκες του καλύπτει. Κάπου δουλεύει και κάπου πρέπει να παρευρίσκεται. Πήρε 1300άρι όμως, γιατί τόσο μπορεί να δικαιολογήσει με το μισθό του κ τόσο μπορεί να συντηρεί. Ήθελε καινούριο κι όχι βλάβες και ρουλέτα μεταχειρισμένου από μάντρα. Όποιος έχει ακριβό/γρήγορο/μεγάλο/που καίει πολύ αυτοκίνητο, δεν το πήρε γιατί έπρεπε να πηγαίνει από το Α στο Β, αναγκαστικά ή επειδή εκεί δουλεύει. Το πήρε για να πηγαίνει με την άνεσή του, για τη φιγούρα του, για τη γκαζιά του κ την τάβλα του. Ακόμα κι αν το κάνει μια φορά την εβδομάδα ή το μήνα, δεν παύει να'ναι κάτι που ΔΕΝ είναι βασική του ανάγκη. 

 

καλή η άποψη αλλά αν δεν μπορείς να την στοιχειοθετήσεις τότε θα έχεις αντίστοιχες απαντήσεις, τόσο απλά.

 

Α. Η σύγκριση με την ασφαλιστική είναι απερίγραπτα άκυρη:

1. Πληρώνεις ένα αυξημένο ασφάλιστρο το οποίο όμως συνάδει με την εμπορική (και όχι μόνο αξία του οχήματος). Με βάση αυτό συνυπολογίζεται και το ποσό που παίρνεις για ζημιές, κλοπή και ότι άλλο περιλαμβάνεται στο συμβόλαιο. Δεν είναι μια μυρωδιά στην τύχη αλλά βασίζεται στα στατιστικά που κατέχει η ασφαλιστική.

2. Δεν είναι φόρος. Είναι τα χρήματα με τα οποία θα αποζημιωθεί κάποιος παθών. Και είναι υποχρεωτικό για όλους ώστε να έχεις ένα ασφαλιστικό σύστημα που δεν θα βουλιάξει (εκτός αν τρακάρουν ταυτόχρονα πάνω από Χ% των οχημάτων στην κυκλοφορία)

3. Το σημαντικότερο όμως είναι.... ότι για το ίδιο ακριβώς όχημα και ιδιοκτήτη έχεις διαφορετικό ασφάλιστρο αν ζεις στην Αθήνα και διαφορετικό αν ζεις πχ στη Χίο, διότι ακριβώς περιλαμβάνεται η πιθανότητα ατυχήματος λόγω πληθυσμιακών και άλλων στοιχείων.

 

Β. Το "δεν έχει σημασία πόσο το οδηγεί" είναι απολύτως αντίθετο με την έννοια του "τέλους". Το "τέλος" είναι ανταλλαγματικό. Δηλαδή πληρώνεις για παροχές. Εξισώνοντας (χρηματικά) τον "κύριο 8Κ χλμ" με τον "κύριο 30Κ χλμ" ουστιαστικά ο 8Κ επιδοτεί την χρήση για τον 30Κ. Και αυτός που γράφει 30Κ, τελικά είναι αυτός που έχει τα χρήματα για συντήρηση και χρήση αλλά λόγω του ανεγκέφαλου συστήματος, αποτυγχάνει το κράτος να τον κάνει να πληρώσει γι'αυτές τις παροχές που του παρέχει. Επιπρόσθετα οδηγεί σε εσφαλμένες αποφάσεις σχετικά με την χρήση των οδικών υποδομών και κατ'επέκταση στο σχεδιασμό αυτών. Σε απλά ελληνικά ο 35Κ χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο τον δρόμο, τα φανάρια και τις υπόλοιπες παροχές αλλά τελικά κατ'αναλογία την νύφη την πληρώνει ο φτωχός με τα 8Κ.

 

Γ. Αυτό που περιγράφεις είναι δουλειά ενός "φόρου", και μάλιστα πληρωτέος μια φορά κατα την αγορά/μεταβίβαση του οχήματος. Το να έρχεται το κράτος κάθε χρόνο και να φορολογεί το... κάμπριο που έχει ήδη πληρωθεί μια φορά λέγεται "χαράτσι"

 

Δ. Το παρόν βλακώδες σύστημα ουσιαστικά εμποδίζει πάμπολλες οικογένειες από το να έχουν ένα ασφαλές οικογενειακό όχημα για τις εξόδους του και ένα πρακτικό-μικρό-οικονομικό για τις καθημερινές κινήσεις. Η ενοικίαση που αναφέρεις είναι δυσανάλογα ακριβή για την περίπτωση που πχ θες 1 φορά την εβδομάδα να πάς μια έξοδο. Είναι της τάξης των 60 ευρώ (για ένα 1.4 Astra που δεν το λές και ακριβώς ασφαλές για Εθνική) δηλαδή μίνιμουμ 3Κ το χρόνο για να πας μια βόλτα με την οικογένεια σου με ασφάλεια. Αποτυγχάνεις να δεις ότι είναι το παρόν σύστημα που έχει μετατρέψει τις βασικές ανάγκες σε είδος πολυτελείας και όχι το αντίστροφο.

 

Ε. Ταυτοποιείς τον αγοραστή ενός 2Λ σεντάν οχήματος με τον "ραλτζί" ή/και λεφτά ή/και ποζερά: κανένα στοιχείο που να επιβεβαιώνει αυτό που λες έχεις ή έγλυψες το δάχτυλο και το σήκωσες στον αέρα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σελίδα όπου μπορείς να βρεις ΠΟΙΟΝ ακριβώς κινητήρα...  φοράει εργοστασιακά το χ, ψ μοντέλο αυτοκινήτου;

 

Κωδικό του κινητήρα θέλω και όχι 1.2 16v 100hp κλπ

 

Οι εταιρίες έχουν συνήθως τα δικά τους δίκτυα (π.χ Ford - Etis) όπου θα αντλήσεις πληροφορίες.

 

Θέλεις να γράψεις για ποιον ενδιαφέρεσαι μήπως παίξει κάτι ?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμο θα ήταν μια ιστορική αναδρομή στα τέλη κυκλοφορίας.

Έψαξα και βρήκα τα εξής:

1995

0-786 - δεν καταβάλλονται = 2000 δρχ

786 - 1357 20.000 δρχ

1358 - 1928 35.000 δρχ

1929 - 2357 75.000 δρχ

2358 και άνω 100.000 δρχ

1999

ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΙΜΟΙ ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΙΠΠΟΙ (ΚΥΒ. ΕΚΑΤΟΣΤΑ)

0-358 δεν καταβάλλονται (= 2000 δρχ.)

358 - 785 10.000 δρχ.

786 - 1357 25.000 δρχ.

1358 - 1928 45.000 δρχ.

1929 - 2357 100.000 δρχ.

2358 και άνω 130.000 δρχ.

2005-2008

51 –300 κ.εκ.: 15 ευρώ

301 –785 κ.εκ.: 38 ευρώ

786 –1.357 κ.εκ.: 93 ευρώ

1.358 –1.928 κ.εκ.: 168 ευρώ

1.929 –2.357 κ.εκ.: 372 ευρώ

2.358 κ.εκ. και άνω: 483 ευρώ

2011:

Οχήματα με ημερομηνία ταξινόμησης έως 31/10/2010

Έως 300 κ.εκ. 20 ευρώ

Από 301 έως 785 κ.εκ. 50 ευρώ

Από 786 έως 1.071 κ.εκ. 110 ευρώ

Από 1.072 έως 1.357 κ.εκ. 120 ευρώ

Από 1.358 έως 1.548 κ.εκ. 220 ευρώ

Από 1.549 έως 1.738 κ.εκ. 240 ευρώ

Από 1.739 έως 1.928 κ.εκ. 270 ευρώ

Από 1.929 έως 2.357 κ.εκ. 600 ευρώ

Από 2.358 έως 3.000 κ.εκ. 800 ευρώ

Από 3.001 έως 4.000 κ.εκ. 1.000 ευρώ

Από 4.001 κ.εκ. και άνω 1.200 ευρώ

2014:

Από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 22 ευρώ

Από 301 κ.ε έως 758 κ.ε. 55 ευρώ

Από 786 κ.ε έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ

Από 1.072 κ.ε έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ

Από 1.358 κ.ε έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ

Από 1.549 κ.ε έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ

Από 1.739 κ.ε έως 1.928 κ.ε 300 ευρώ

Από 1.929 κ.ε έως 2.357 κ.ε 660 ευρώ

Από 2.358 κ.ε έως 3.000 κ.ε 880 ευρώ

Από 3.001 κ.ε έως 4.000 κ.ε 1.000 ευρώ

Από 4.001 κ.ε και άνω 1.320 ευρώ

Βγάζω εκτός την περίοδο 2009-2010 που ο Γιωργάκης τα μάμησε όλα. Τα παραθέτω πιο κάτω για όποιον έχει όρεξη να θυμηθεί.

Δέχομαι ότι τα τέλη του 2005 ήταν τα ίδια με του 1999 σε δρχ., και ίσως ήταν χαμηλά. Με ποια λογική όμως ΕΣΠΑΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ μετά την αγορά των εν λόγω οχημάτων? Γι'αυτό λέμε ότι είμαστε μπανανία. Τα δίλιτρα πάντα πλήρωναν παραπάνω, ο κακόμοιρος όμως ο 1400ρης κινητήρας του 1990 που είναι το μέσο μικρομεσαίο αμάξι του μέσου μικρομεσαίου έλληνα εδώ και 3 δεκαετίες κλήθηκε να πληρώσει από 35000, 45000, 168 ευρώ, 352 ευρώ, 220 ευρώ και πλέον 240 ευρώ.

Παραθέτω τις εξυπνάδες του Γιωργάκη για όποιον έχει όρεξη:

2009

►Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας πριν την 1/1/1996

Κυβισμός

Τέλη κυκλοφορίας 2009 Τέλη κυκλοφορίας 2010

Έως 300 18 168

301-785 46 196

786-1357 112 262

1358-1928 202 352

1929-2357 446 746

2358-2500 580 880

2501-3000 580 980

3001-3500 580 1080

3501-4000 580 1180

4001-5000 580 1280

5001 και άνω 580 1380

►Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/1996 έως 31/12/1999

Κυβισμός Τέλη κυκλοφορίας 2009 Τέλη κυκλοφορίας 2010

Έως 300 18 118

301-785 46 146

786-1357 112 212

1358-1928 202 302

1929-2357 446 696

2358-2500 580 830

2501-3000 580 930

3001-3500 580 1030

3501-4000 580 1130

4001-5000 580 1230

5001 και άνω 580 1330

►Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 31/12/2004

Κυβισμός

Τέλη κυκλοφορίας 2009 Τέλη κυκλοφορίας 2010

Έως 300 18 68

301-785 46 96

786-1357 112 162

1358-1928 202 252

1929-2357 446 646

2358-2500 580 780

2501-3000 580 880

3001-3500 580 980

3501-4000 580 1080

4001-5000 580 1180

5001 και άνω 580 1280

►Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005

Κυβισμός Τέλη κυκλοφορίας 2009 Τέλη κυκλοφορίας 2010

Έως 300 18 0

301-785 46 28

786-1357 112 94

1358-1928 202 184

1929-2357 446 578

2358-2500 580 712

2501-3000 580 812

3001-3500 580 912

3501-4000 580 1012

4001-5000 580 1112

5001 και άνω 580 1212

2010

Κλάση A

Οχήματα με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές Euro 4,5 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/2005)

Κυβισμός

786-1357 94 Ευρώ

1358-1928 184 Ευρώ

1929-2357 428 Ευρώ

>2357 562 Ευρώ

Κλάση B

Οχήματα με μέτριες εκπομπές Euro 3 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/2000)

Κυβισμός

786-1357 137 Ευρώ

1358-1928 252 Ευρώ

1929-2357 521 Ευρώ

>2357 680 Ευρώ

Κλάση Γ

Οχήματα με υψηλές εκπομπές Euro 2 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/1996)

Κυβισμός

786-1357 162 Ευρώ

1358-1928 302 Ευρώ

1929-2357 596 Ευρώ

>2357 780 Ευρώ

Κλάση Δ

Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές Euro 1, 0 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31/12/1995)

Κυβισμός

786-1357 187 Ευρώ

1358-1928 352 Ευρώ

1929-2357 671 Ευρώ

>2357 880 Ευρώ

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι με θυμισες..Τα περιβαλλοντολογικα μετρα της Μπιρμπιλη(ευρωβουλευτης εγινε ...)

τα οποια για το τρικυλινδρο χιλιαρι κορσα που παιρνουσε εννοιτε ΚΤΕΟ και εβγαζε φυσικα καρτα καυσαεριων

πληρωσα τελη κυκλοφοριας εισαμε μια μπεμπα που την κανανε εισαγωγη πριν μερικα χρονια πηρε αδεια κυκλοφοριας

2 ετων δηλαδη ηταν το σαπιδι 2 ετων....και φυσικα ο ελληναρας ειχε αδηλωτο μοτερ 3000κυβικων...δηλωμενο 1800...

και το χιλιαρακι κορσα μολυνε την ατμοσφαιρα περισσοτερο απο αλλες μπουργκανες αρκετων κυβικων εκατοστων....

antegeia.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.