Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

απο εμπειρια και μονο ΜΑΚΡΥΑ απο uniroyal...

τα ειχα και σε βαρυ αυτοκινητο (fiat 131) και σε μικρο (nissan micra k11)

κορυφη στο βρεγμενο αλλα μικρη διαρκεια ζωης. τουλαχιστων στην Ελλαδα δεν αξιζει

Uniroyal Rainsport. Καταπληκτικό λάστιχο σε βρεγμένο και στεγνό. Έχω εμπειρία από ένα sirion φίλου (που το sirion δεν έχει και τρελό κράτημα), όμως εκεί φάνηκε το ελαστικό πόσο βοηθούσε. Όντως λόγω μαλακής γόμας έχει θέμα με τη γρήγορη φθορά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω τον καθένα να προτείνει λάστιχα στον άλλον. 

Το κάθε λάστιχο σε κάθε οδηγό και σε κάθε αμάξι συμπεριφέρεται διαφορετικά.  Είχα ποτενζα στο Α6 και ήταν ότι χειρότερο έχω βάλει. Σε άλλο αμάξι μπορεί να αξίζουν όμως. Άποψη μου είναι ότι πρέπει να δοκιμάσεις και να δεις τι σου ταιριάζει. Εμένα με έχουν βολέψει τα Conti Sport 5. Πρέπει και κάποια στιγμή να δω και τα goodyear eagle f1 asymmetric 2.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

από το 2009 υπάρχουν "μαστόρια" στη πιάτσα τουλάχιστον στην Αθήνα που χτυπάνε τα DOT (βδομάδες&έτη) παραγωγής ελαστικού στο πλάι κατόπιν παραγγελίας επομένως μόνο λαστιχάδικα με κίνηση που ξεστοκάρουν συνεχώς για να μετριάσετε τις πιθανότητες.

 

Το σωστά αποθηκευμένο ελαστικό σε υπόγειο κλιματιζόμενο δροσερό χώρο και σταθερή υγρασία δε παθαίνει τίποτα ακόμα και κατασκευή 5 ετών πίσω να είναι.

Να προτμήσετε ένα σωστά αποθηκευμένο 3ετίας από ένα 15μηνών που το βάραγε ο ήλιος στη βιτρίνα έστω και από ανακλάσεις στο πεζοδρόμιο ή την απέναντι τζαμαρία.

 

Κατα τα άλλα η προτίμηση να είναι κοντά στις προδιαγραφές του εργοστασίου βάση δείκτη ταχύτητας ή βάρους για το κάθε όχημα ωστέ να βρίσκεται πιο κοντά στην βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας. Με σωστές πιέσεις θα δουλέψει καλύτερα από ένα άλλο που έχει τελείως διαφορετική κλιμακα ταχύτητας βάρους και ας είναι higher performance.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω τον καθένα να προτείνει λάστιχα στον άλλον. 

Το κάθε λάστιχο σε κάθε οδηγό και σε κάθε αμάξι συμπεριφέρεται διαφορετικά.  Είχα ποτενζα στο Α6 και ήταν ότι χειρότερο έχω βάλει. Σε άλλο αμάξι μπορεί να αξίζουν όμως. Άποψη μου είναι ότι πρέπει να δοκιμάσεις και να δεις τι σου ταιριάζει. Εμένα με έχουν βολέψει τα Conti Sport 5. Πρέπει και κάποια στιγμή να δω και τα goodyear eagle f1 asymmetric 2.

Δεν είσαι ο μόνος δυσαρεστημένος με Potenza :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι ο μόνος δυσαρεστημένος με Potenza :lol:

 

Παντελώς ακατάλληλη επιλογή για ένα ήπιο sedan το Potenza.

 

Πιο ταιριαστή σπορ επιλογή τα Continental SC, Pilot Sport 3 και Pirelli P7.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι ο μόνος δυσαρεστημένος με Potenza :lol:

Για τα 050Α λέτε;

Σε πόσα άλογα αμάξι τα βάλατε και δε σας άρεσαν; (Δεν έχω άποψη για τα λάστιχα, αλλά στο δικό μου δε θα τα έβαζα)

Παντελώς ακατάλληλη επιλογή για ένα ήπιο sedan το Potenza.

Νομίζω, συμφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Για τα 050Α λέτε;

Σε πόσα άλογα αμάξι τα βάλατε και δε σας άρεσαν; (Δεν έχω άποψη για τα λάστιχα, αλλά στο δικό μου δε θα τα έβαζα)

Νομίζω, συμφωνώ.

Oυτε θυμάμαι , long ago. Σε 150 γαιδούρια.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το μακροσκελές post αλλά κάποτε πρέπει σε κάθε υπουργείο να μπει άνθρωπος που ξέρει το αντικείμενο και δεν έχει προκαταλήψεις

 

Τσιρώνης: Το «άνοιγμα» στην πετρελαιοκίνηση ήταν δώρο στους γερμανούς κατασκευαστές

«Κάναμε ένα θαυμάσιο εμπορικό δώρο στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία»

«Δεν υπάρχει συζήτηση για φόρο στην πετρελαιοκίνηση και αλλαγή της κατάστασης έχουμε πολύ πιο σοβαρές προτεραιότητες» επανέλαβε πάντως. «Τα αυτοκίνητα αυτά μέχρι να ζεσταθούν είναι ρυπογόνα και εκπέμπουν μικροσωματίδια» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος. 

«Αργά ή γρήγορα το θέμα της πετρελαιοκίνησης θα ανοίξει στην Ευρώπη. Δεν μπορούμε να αφήσουμε στο απυρόβλητο τα πετρελαιοκίνητα. Δεν ετέθη θέμα στο υπουργικό συμβούλιο, αν τεθεί όμως, εύνοια δεν μπορεί να υπάρχει. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Δεν μπορούμε να δείχνουμε εύνοια στα πετρελαιοκίνητα» τόνισε.

 

Τί λέει το DRIVE
Ο κ. Τσιρώνης (ο οποίος να τονίσουμε πως προέρχεται από τους «Οικολόγους- Πράσινους») επί της ουσίας δεν λέει κάτι τρελό, λέει όμως πράγματα που δείχνουν ότι δεν έχει τη σωστή πληροφόρηση και κυρίως δεν βασίζονται πάνω στα σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα.

Ωστόσο ο υπουργός όταν μιλά για ρύπους και μικροσωματίδια, ξεχνά πως όλα τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα έχουν φίλτρα μικροσωματιδίων που συγκρατούν τους συγκεκριμένους ρύπους και πως τα φίλτρα αυτά δουλεύουν από το πρώτο δευτερόλεπτο εκκίνησης του κινητήρα. Άρα δεν στέκει το θέμα του «ζεστάματος». Αυτό που δεν δουλεύει είναι το σύστημα αναγέννησης του φίλτρου.

Επίσης σαφώς και δεν τίθεται θέμα πριμοδότησης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού όλες οι εταιρείες έχουν στη γκάμα τους diesel κινητήρες...

Άλλο ένα λάθος που έκανε ο κ. Τσιρώνης είναι πως όταν του επισημάνθηκε πως όλες οι εταιρείες έχουν diesel κινητήρες, είπε πως οι γερμανικοί έχουν την καλύτερη τεχνολογία.

Μάλλον κάποιος πρέπει να του πει πως στα μικρά και μεσαία κυβικά -που λόγω φορολογίας προτιμούν οι Έλληνες- οι Γάλλοι και οι Ιάπωνες υπερτερούν σαφώς στους diesel κινητήρες από τους Γερμανούς, την ώρα που το τελικό προϊόν είναι πολύ φθηνότερο και άρα και πιο προσιτό στον μέσο Έλληνα καταναλωτή.

 

Θα συνιστούσαμε στον κ. υπουργό να κοιτάξει:

1) Τον ευρύτερο κρατικό στόλο των πετρελαιοκίνητων (και όχι μόνον) αυτοκινήτων που και γερασμένος είναι και δεν συντηρείται σωστά

2) Τον τρόπο λειτουργείας των ΚΤΕΟ και το κατά πόσον επαγγελματικά (ΤΑΧΙ, ελαφρά φορτηγά, κτλ) αυτοκίνητα περνούν από τεχνικό έλεγχο και με ποιο τρόπο περνούν...(συνήθως περνούν... τηλεφωνικά)

3) Την αστυνόμευση και τους ελέγχους σχετικά με τον έλεγχο εκπεμπόμενων ρύπων

4) Να ενημερωθεί για τις νέες τεχνολογίες και τις προδιαγραφές Euro5 και Euro6

Αυτά τα ολίγα και θα επανέλθουμε..."

drive.gr

Έβαλα αποσπάσμα του άρθρου.

Ας πάνε πρώτα να πετάξουν τα κρατικά που είναι για τα καρναβάλια. Να κλείσουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που περνάνε ότι πάει από εκεί. Να κάνουν δρόμους ευρωπαικών προδιαγραφών και όχι προδιαγραφών λαμογιών. Να βρούνε τα ανασφάλιστα και να στείλουν τα πρόστιμα και μετά ας κάνουν κριτική για τα άλλα κράτη. Δε θίγομαι που τα έχωσε για τη Γερμανία (είπε βέβαια και για την τεχνολογία της. την ξέρουμε από τη Siemens και από τα υποβρύχια που γέρνουν). Γραμμένη την έχω μέσες άκρες.

Ένας άνθρωπος πέρασε από το ελληνικό κοινοβούλιο που ήξερε το χώρο του αυτοκινήτου και τον παραγκώνισαν γιατί, ήξερε τη δουλειά του και χαλούσε τη σούπα. Άρης Σταθάκης.

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν τον ξέρω προσωπικά, αλλά ως χημικός ο τσιρώνης κάτι θα ξέρει.

Στο drive τι qualifications έχουν, οδηγοί?

(τους έκραξα κι από κάτω, δεν ισχύουν αυτά που λέεν για την πετρελαιοκίνηση, από euro6 και μετά και αν)

Link to comment
Share on other sites

Τα μοτέρ "M" και ειδικά ο S65 (V10 του E60 M5)έχουν πρόβλημα με τα μέταλλα από τα καβαλέτα του εκκεντροφόρου και μετά από 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή. Αν δεν το ξέρεις, το σπας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και δεν έχει βγει επίσημη οδηγία από την BMW ;

-----

 

Εγώ άλλο πράγμα σου λέω. Έχω ένα αυτοκίνητο 950 kg το οποίο δηλώνει 156 g CO2/100km. Είναι 1.4 με 95 άλογα και σφιχτό κιβώτιο. Έχω δει αυτοκίνητα με 200 άλογα να δηλώνουν λιγότερο. Αυτό δεν ισχύει γιατί το CO2 είναι το αποτέλεσμα της καύσης της βενζίνης, δεν είναι κάτι παράπλευρο όπως τα NOx SOx PAH etc όπου μπορείς να μου πεις ότι η τεχνολογία προχώρησε κλπ. Ή ισχύει αλλά για πολύ συγκεκριμένες συνθήκες μετρήσεων οι οποίες προφανώς δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα γιατί όπως γράφει και το άρθρο που παρέθεσα είναι και παλιές σαν τεχνικές και οι κατασκευαστές τις κλέβουν. Ακόμη πιο ακραίο παράδειγμα είναι το Stilo Abarth που έχω, το οποίο δηλώνει 235 g CO2/100km. Αν δεις τι αμάξια δηλώνουν σήμερα 235 g βλέπεις τουλάχιστον 400 άλογα, και το Stilo βγάζει 170 μόνο.

Τώρα το είδα. SOx μάλλον δεν υπάρχουν πια. :p

Και τα NOx αποτέλεσμα της καύσης δεν είναι;

Και ναι αυτή είναι η απάντηση.

Ή ισχύει αλλά για πολύ συγκεκριμένες συνθήκες μετρήσεων οι οποίες προφανώς δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα...

Αυτό είναι το τέστ που μετρά την κατανάλωση/CO2. Αν για την ίδια ισχύ καταναλώσεις λιγότερο καύσιμο->λιγότερο CO2. Και μια χαρά έχει προχωρήσει η τεχνολογία αλλά είναι τόσο μικρές οι αυξήσεις που δεν φαίνεται.

nedc.jpg

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Τα μοτέρ "M" και ειδικά ο S65 (V10 του E60 M5)έχουν πρόβλημα με τα μέταλλα από τα καβαλέτα του εκκεντροφόρου και μετά από 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή. Αν δεν το ξέρεις, το σπας.

αρα δεν επρεπε να εχει ανακληση ή οδηγια απο την bmw για αλλαγη στο service?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

βουλιαγμένης bmw m5 v10 σπασμένο με όλα τα σερβις κ τα λαδια της αντιπροσωπείας κλπ. κανα 2 κύλινδροι δε λειτουργούν. σπάνε τα bmw? wtf

 

Άσπαστα είναι τα BMW ???! :p

 

Καμιά εταιρία δεν είναι τέλεια, ιδιαίτερα όταν ασχολείται με

 υψηλής απόδοσης μοτέρ, αρκεί να παραδέχεται το πρόβλημα

και να προβαίνει σε αντικατάσταση. Παραδείγματα απο τη BMW, θα βρεις άνετα  αν ψάξεις

για μέταλλα στροφάλου στο S54 του 2001 που ανάγκασε την ΒΜW σε ανάκληση (πρακτικά δεν παίρνεις BMW M3 του 2001 αν δεν έχεις χαρτιά ανάκλησης...) ,

για πολλαπλασιαστές στον 2λιτρο 170 ίππων της Ε60 ( το γνωρίζω απο 1ο χέρι)

για τον 1600άρη 122ίππων της προηγούμενης 116 , όπου δεν φτάνει ο χώρος του post.

 

Και η Toyota αντιμετώπισε πρόβλημα με τον VVTL-i , η Alfa με τους JTS , η Audi με τον 4.2 V8 FSI

και αυτά είναι μόλις η κορυφή του παγόβουνου που λέγεται αυτο-μοτο-βιομηχανίες.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το είδα. SOx μάλλον δεν υπάρχουν πια. :p

Και τα NOx αποτέλεσμα της καύσης δεν είναι;

Και ναι αυτή είναι η απάντηση.

Αυτό είναι το τέστ που μετρά την κατανάλωση/CO2. Αν για την ίδια ισχύ καταναλώσεις λιγότερο καύσιμο->λιγότερο CO2. Και μια χαρά έχει προχωρήσει η τεχνολογία αλλά είναι τόσο μικρές οι αυξήσεις που δεν φαίνεται.

nedc.jpg

Η μούφα φαίνεται από το διάγραμμα.

Highway cycle με peak στα 120 για 5-10 δευτερόλεπτα?

Αστεία πράγματα.

Έπρεπε να δουλεύουν στα 120 για 5-10 λεπτάκια.

Αν πιστεύεις ότι είναι τεχνολογική πρόοδος το να κλέβεις σε ήδη μούφα μετρήσεις και ότι έτσι παράγεις οικολογικά αυτοκίνητα, πάω πάσο.

Περισσότερα άλογα = περισσότερη κατανάλωση, είναι πάρα πολύ απλό. Μπορεί όχι σε όλες τις συνθήκες, αλλά όταν το οδηγήσει ένας μέσος άνθρωπος σίγουρα θα κάψει περισσότερο. Εκτός αν σου δώσουν ένα αυτοκίνητο 360 άλογα και το οδηγείς σαν τη λουλούκα (το παράδειγμα δεν είναι τυχαίο, είναι ένα εξώφθαλμο παράδειγμα αυτοκινήτου που έχει δημιουργηθεί γύρω από το μούφα test, Mercedes A45 AMG, 360 άλογα και 161 g CO2, όταν ξαναλέω το Punto μου με 95 αλόγατα παράγει 156 g CO2, και καίνε την ίδια βενζίνη, δεν καίει κάποια με 3 φορές πάνω σε περιεχόμενο υδρογονανθράκων!).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.