Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Σε νιώθω, είσαι και στα Μέγαρα, οπότε ο λαστιχάς δε μπορεί να'χει και "συνεχώς" φρέσκο πράγμα. Προσπάθησε μέσα στο 2015 να'χουν φτιαχτεί. Να μη σου πασάρει από το στοκ του. Αν του δείξεις ότι ξέρεις, θεωρώ  βλακεία του να παει να σου πασάρει παλιά.. ειδικά αφού είναι χαραγμένο πάνω το έτος κι η βδομάδα.

350€ είχαν πει στην αδερφή μου τα continental (τα πιο ακριβά που βρήκε) και της είπαν να μην τα προτιμήσει γιατί είναι πιο σκληρά και ζεσταίνονται πιο δύσκολα, οπότε δεν βολεύουν σε αμαξάκι πόλης. Έτσι πήρε τα michelin με 320€.

Link to comment
Share on other sites

Ψέμααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα !!!
 

Όλοι οι λαστιχάδες στην Ελλάδα για κάποιο λόγο έχουν κόλλημα με την mishelin λες και τα παίρνουν πιο φτηνά από όλους βρε φίλε ...

Μάλλον πρέπει να είναι για σφαλιάρες όλοι τους ....

 

Χοντρικά ότι είναι φτιαγμένο 51-52-53-54 (52 εβδομάδες έχει ό χρόνος) εβδομάδα του 2014 το φοράς ότι είναι του 2015 πάλη το φοράς επίσης λάστιχα θα ξανά αλλάξεις οπότε relax δεν κρατάει μια ζωή :D

 

θα πήρε τπτ παραπάνω άλογα.....

ε λογικά θα πήρε αφού είχα 4 λάστιχα καινούργια και τα 4 παλιά στο πορτ παγκαζ και στα καθίσματα οπότε αφού είχα 8 λάστιχα συνολικά είχα περισσότερο grip :p

 

 

 

Πέρα την πλάκα κάνουνε λιγότερο θόρυβο στο οδόστρωμα οπότε για αυτό και δεν κατάλαβα :D πότε έπιασα τα 120 ...

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε νιώθω, είσαι και στα Μέγαρα, οπότε ο λαστιχάς δε μπορεί να'χει και "συνεχώς" φρέσκο πράγμα. Προσπάθησε μέσα στο 2015 να'χουν φτιαχτεί. Να μη σου πασάρει από το στοκ του. Αν του δείξεις ότι ξέρεις, θεωρώ  βλακεία του να παει να σου πασάρει παλιά.. ειδικά αφού είναι χαραγμένο πάνω το έτος κι η βδομάδα.

350€ είχαν πει στην αδερφή μου τα continental (τα πιο ακριβά που βρήκε) και της είπαν να μην τα προτιμήσει γιατί είναι πιο σκληρά και ζεσταίνονται πιο δύσκολα, οπότε δεν βολεύουν σε αμαξάκι πόλης. Έτσι πήρε τα michelin με 320€.

 

 

Αυτός που πήγα να πάρω προσφορά έχει το ityres και είναι στα Μέγαρα. Στοκ είχε μόνο Toyo και ήταν τα πιο οικονομικά ανάμεσα στις γνωστές μάρκες. Για εκτός Toyo κάνει εισαγωγή λέει κάθε εβδομάδα.

Έγινε επεξεργασία από honda22
Link to comment
Share on other sites

από αυτόν είχαν βάλει στα αμάξια τους πατέρας και γιος continetal ελαστικά και μετά από κάτι τεστ είδαν ότι ήταν μάπα τα ελαστικά (στροφή όπου με τα παλιά τους λάστιχα την παίρνανε με 80Km με τα καινούργια 60-70Km) συμπεράσματα δικά σας ...
Και μου είπαν να το αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι

 

edit

από μεριά πωλητή μάπα σαν να κάνει φουστίτσες με τα λάστιχα

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Αυτός που πήγα να πάρω προσφορά έχει το ityres και είναι στα Μέγαρα. Στοκ είχε μόνο Toyo και ήταν τα πιο οικονομικά ανάμεσα στις γνωστές μάρκες. Για εκτός Toyo κάνει εισαγωγή λέει κάθε εβδομάδα.

E μια χαρά τότε. Βάρα στο ψαχνό. Παραγωγής μέσα στο 2015 κι ότι αντέχει η τσέπη/γούστο σου από εκεί κ πέρα.

Για τις μάρκες δεν έχω ιδέα.. από τις "γνωστές" όλα καλά είναι.. και με το μάτι άλλωστε να δεις το πέλμα, νομίζω δε θα ξεχωρίζεις ποιο είναι πιο καλό.. σε αυτά ό,τι ακούμε από φίλους κ πιο "γνώστες" ακολουθούμε.

 

(κι αυτά που είπα πριν για continental/michelin της τα'πε κουμπάρος της που δουλεύει σε κτεο κ τον εμπιστεύτηκε)

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Υπερβολές. Δεν είναι πιο πιεσμένα από ένα 1000αρι με 100/125 άλογα ή ένα 2.0λιτρο με 200-240 άλογα.

Αλλού (θα) είναι το θέμα και σπάγανε.

Τα συγκεκριμένα ειναι και κομπρεσορας και τουρμπο.Οπότε παίζει σε πολυ μεγάλη πιεση αν και το θέμα τους δεν ειναι για μένα η πιεση αλλα πιο πιθανόν η λάθος ρυθμισεις του αβάνς.

Εγω αυτη τη στιγμη εχω fiesta ecoboost 1.0 στα 147 άλογα με πρόγραμμα και παίζω 0.8Β-1.2Β .

ασε που το χιλιαρακι ειναι και τρικυλινδρο και έχει άλλη αποδοση ο κυβισμος του.

Το scirocco ειναι 1.400 κυβικά 160 αλογα κ κουβαλάει κοντα 1.4 τόνους βάρος.

Έγινε επεξεργασία από gaaragr
Link to comment
Share on other sites

από αυτόν είχαν βάλει στα αμάξια τους πατέρας και γιος continetal ελαστικά και μετά από κάτι τεστ είδαν ότι ήταν μάπα τα ελαστικά (στροφή όπου με τα παλιά τους λάστιχα την παίρνανε με 80Km με τα καινούργια 60-70Km) συμπεράσματα δικά σας ...

Και μου είπαν να το αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι

 

edit

από μεριά πωλητή μάπα σαν να κάνει φουστίτσες με τα λάστιχα

 

Looool , δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα έτσι εύκολα απο τέτοιες ιστορίες  :) 

 

Π.χ αν είχε πιο πριν Bridgestone RE050A, τελείως ζεσταμένα, το πλαινό τους δεν υπάρχει σήμερα , απλά

       και ας πας στα πολύ καλά Sport Contact 5.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η Fiat πάντως βγάζει μια χαρά κινητήρες.  Δείτε για παράδειγμα τον παρακάτω που έπεσε εχθές το μάτι μου.

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Fiat/13601/Fiat-Punto-Evo-5d-Emotion-16-16v-Multijet-120HP-DPF.html

Πολύ "πράσινος" κινητήρας αν πάρουμε υπόψη τα 1600 κυβικά // τα 120HP // και την ροπή των 320 Nm.

Οκ, τις καταναλώσεις αυτές δε θα τις δει κάποιος στο δρόμο, απλά για μια σύγκριση με τις άλλες που δίνουν οι άλλοι κατασκευαστές.

Για συνεχίστε λίγο το Punto VS Polo (TSI) γιατί με ενδιαφέρει. Τι προτείνετε;

Συγκεκριμένα Punto (1300 // 85HP / / Diesel) vs Polo TSI. Οκ, το ένα πετρέλαιο, το άλλο βενζίνη, μεγάλη διαφορά στις καταναλώσεις αλλά μιας και τα χιλιόμετρα θα είναι ελάχιστα, το ψάχνω overall το θέμα.

Το punto είναι σαφώς πιο αργό αυτοκίνητο με τον 85άρι από το polo με τα 105. Υπάρχει και punto με 120 με τον 1.6, αυτό ναι, είναι γρήγορο, αλλά τα diesel έχουν σαφές πλεονέκτημα στις ρερπρίζ (επιταχύνσεις εν κινήσει), όχι τόσο στις επιταχύνσεις από στάση λόγω και του extra βάρους του diesel κινητήρα. Τα multijet είναι από τους καλύτερους diesel κινητήρες, αλλά το πρόβλημά σου εδώ είναι ότι παίρνεις το πιο μπόμπο. Είναι μεν με καδένα ο κινητήρας (χωρίς ιμάντες) αλλά έχω ακούσει για περίπτωση που έκοψε καδένα επειδή είναι λεπτή.

 

 

Πιο πολύ σαν επίδειξη δυνατοτήτων είναι ο 1.0 κινητήρας, παρά σαν κάτι προς παραγωγή..

Οι επικαθήσεις, γνωστά πράματα, έχουν βελτιωθεί.

 

Η fiat δίνει κινητήρες στην Chrysler (Jeep, Dodge, κ.τ.λ) κυρίως γιατί της ανήκει, εξαγοράστηκε πριν 1 χρόνο πλήρως..

Τώρα για τα άλλα δεν ξέρω, μια χαρά κυκλοφορούν αμάξια με TSI και δεν γίνονται εκρήξεις κάθε μέρα.

Επίσης σύγκριση κινητήρα Punto/Tsi είναι πιο πολύ,

orange.jpg & milo.jpg

και τα 2 είναι φρούτα.

JTS ήταν οι Alfa με άμεσο ψεκασμό αρκετά χρόνια πριν. Απλά σε μια alfa με 165 άλογα μπορείς να δικαιολογήσεις ένα κόστος 1000 ευρώ κάθε 50.000 χιλιόμετρα για καθαρισμό και αναλώσιμα, στο VW το 1.6 με τα 110 άλογα το δικαιολογείς?

Κι εγώ ξέρω πολλά TSI που δουλεύουν, αλλά και πολλά TSI με προβλήματα που σπάνια συναντάς σε άλλα αυτοκίνητα. Το να βαρέσει μπιέλα κινητήρας του 2006 είναι τραγικό, όσο τραγικό είναι και να χρειαστείς ρεκτιφιέ στα 100.000 km. Τα fiat δεν είναι κάτι ιδιαίτερο ποιοτικά αλλά τουλάχιστον δουλεύουν. Από απόδοση οι tjet κινητήρες που ξέρω είναι πολύ δυνατοί και ίσως οι πιο βελτιώσιμοι 1.4 της αγοράς με τα σημερινά δεδομένα ( www.revlimit.gr )

Η Fiat έβγαζε τα ίδια και παραπάνω άλογα (138 το Mk1 GT) αλλά με μεγάλη κατανάλωση. Η επανάσταση στους tsi ήταν η χαμηλή κατανάλωση και οι ρύποι. Παράπονα έχουν ακουστεί για τα κιβώτια ταχυτήτων των tsi. Ο 2λιτρος τούρμπο και ειδικά αυτός που είχε μπει στο TFSI είχε ένα σωρό κουσούρια που διορθωνόταν με πατέντες. Δεν ξέρω αν μπορώ να βάλω το url φόρουμ που αναφέρει τα προβλήματά του....Είναι φόρουμ αυτοκινήτου.

Ηγέτης στην αυτοκίνηση σύμφωνα με την Βικιπαίδεια είναι η Toyota και ακολουθεί η Volkswagen.

Αξιόπιστοι κινητήρες από τη fiat για εμένα είναι ο 1.3 diesel, ο 1.2 βενζίνη και ο 1.4 turbo αλλά αυτό δε σώζει την κατάσταση γιατί μπαίνουν και τα ηλεκτρονικά στη μέση που μπορούν να σε αφήσουν στο δρόμο :p

Σχετικά με την αξιοπιστία υπάρχουν κατά καιρούς διάφορες έρευνες (δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστες οι έρευνες για αξιοπιστία  :lol: )

 

Αυτές οι 32 μάρκες αυτοκινήτων έχουν τα λιγότερα προβλήματα

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Αυτές οι 32 μάρκες αυτοκινήτων έχουν τα λιγότερα προβλήματα - Autoblog.gr 

Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on Facebook

http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-nea/5922-ta-pio-aksiopista-alla-kai-zimiarika-mikra-aftokinita

Ναι απλά η επανάσταση με τη χαμηλή κατανάλωση βασίζεται στο πολύ φτωχό μείγμα στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές. Είχε νόημα μεγάλο στις alfa τις δίλιτρες+ που στο ρελαντί κατέβαζαν τον αγλέορα σε σχέση με ένα 1400ρι. Άλλαζε η στοιχειομετρική αναλογία και καίγανε λιγότερο (αυτό είνια το πλεονέκτημα του άμεσου ψεκασμού) Τώρα που έχει εφευρεθεί το start and stop αυτό είναι λίγο περιττό με πολλά περιττά έξοδα (καθαρισμούς εισαγωγής κλπ.). Όσον αφορά την απόδοση των κινητήρων, υπό πίεση οι διαφορές στις καταναλώσεις είναι ανύπαρκτες. Οι TSI κατεβάζουν αβέρτα βενζίνη (15άρια χτυπάς για πλάκα υπό πίεση), όπως και όλοι οι κινητήρες που βγάζουν άλογα. Άλογα = βενζίνη, δεν υπάρχει κάτι μαγικό ή κάτι οικονομικό, φτηνά άλογα υπό πίεση μόνο το πετρέλαιο δίνει. Πιεσμένο diesel δύσκολα θα περάσει τα 7-8 λίτρα / 100, πιεσμένη βενζίνη άνετα πας 10-12 ακόμη και με ατμοσφαιρικά 1400ρια (με turbo ακόμη πιο εύκολα).

Τα fiat δεν έχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά πάντως, άλλα προβλήματα έχουν :p

Όσον αφορά τους ηγέτες στην αυτοκίνηση, όντως και η VW και η Toyota έχουν δείξει πολλά ωραία πράγματα τα τελευταία 15-20 χρόνια, παίρνοντας εν μέρει τα πρωτεία από τους παραδοσιακούς πρωτοπόρους.

Για μένα η VW έχει βγάλει εκπληκτικά όμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα, απλά θα έπρεπε να προσέξει λίγο τον ποιοτικό έλεγχο και το σχεδιασμό των κινητήρων. Ένα Scirocco 1.4 160 αλόγατα με DSG7 είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο, αλλά αν γνωρίζεις από πριν τα προβλήματα που θα σου βγάλει ούτε που το βάζεις στην εξίσωση, εκτός αν θες να πληρώνεις χιλιάρικα για να το επισκευάζεις.

Η Fiat έχει επίσης πολύ καλούς κινητήρες (η alfa romeo και η ferrari/maserati ανήκουν στη fiat), το πρόβλημα που έχει είναι στο marketing, όπου η VW την έχει ξεπεράσει κατά πολύ προσφέροντας τα πάντα (VW, AUDI, SEAT, SKODA, LAMBORGHINI, BUGATTI είναι στον ίδιο όμιλο και μπορεί να ξεχνάω κάποιες :p). Η μόνη εταιρία που έχει μεγάλο πλεονέκτημα το Group FIAT είναι η Maserati και η Ferrari, αλλά μιλάμε για πολύ μικρά νούμερα πωλήσεων αναλογικά με τα Fiat / Lancia / Alfa Romeo, και η πολιτική στα τελευταία είναι άθλια (η Fiat έχει ξεμείνει από μοντέλα και βγάζει μόνο το 500κι, η Lancia βγάζει 1 μοντέλο και η Alfa Romeo 3 μοντέλα εκ των οποίων το 1 είναι η 4c, άρα πρακτικά 2). Ούτε 159 βρίσκεις καινούρια ούτε Brera ούτε Alfa GT, όπως και σε Fiat πλέον ούτε Grande Punto Abarth υπάρχει, ούτε Fiat Bravo, Ελλάδα τουλάχιστον δεν εισάγονται καν. Το Bravo είναι μια φτηνή Giulietta και είναι ωραίο στο δρόμο και έχει και εκπληκτικά diesel σύνολα, αλλά το έχουν σταματήσει (1.6 120 άλογα, 1.9 165 άλογα σε diesel).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

από αυτόν είχαν βάλει στα αμάξια τους πατέρας και γιος continetal ελαστικά και μετά από κάτι τεστ είδαν ότι ήταν μάπα τα ελαστικά (στροφή όπου με τα παλιά τους λάστιχα την παίρνανε με 80Km με τα καινούργια 60-70Km) συμπεράσματα δικά σας ...

Και μου είπαν να το αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι

Γενικά ισχύει ένας βασικός κανόνας: απέφυγε ότι λέει ECO!

Continental Sport Contact και Michelin Pilot Sport είναι ελαστικά που κρατάνε καλά στο δρόμο.

Τώρα michelin energy eco και conti eco contact είναι λάστιχα της σειράς που απλά τα βάζεις για να έχεις να τσουλάς.

Προσωπικά θα δοκίμαζα άλλη μάρκα π.χ. uniroyal rainsport ή κάτι που να μην είναι eco (αν υπάρχει στη διάστασή σου βέβαια).

Έχω τα Pilot Sport από το Μάρτη και τα λάστιχα στο βρεγμένο είναι αλλού και στο στεγνό είναι ΟΚ για τα δεδομένα του αυτοκινήτου μου (ατμοσφαιρικό 1400ρι με 95 άλογα).

Link to comment
Share on other sites

Σε corsa d του 2008 έβαλα πρόσφατα nokian i3. Οικονομικά σχετικά (260 ευρώ κομπλέ) μου βγήκαν για 185/65/15 που φοράει το κάρο. Ικανοποιημένος τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο από το κράτημα, έχουν γράψει 20.000 km μέχρι στιγμής.  Επίσης δεν είδα διαφορά ως προς το καλύτερο ή το χειρότερο σε σχέση με το continental eco 3 που φορούσα πριν τόσο γενικά όσο και στην κατανάλωση.

Έγινε επεξεργασία από Trexx
Link to comment
Share on other sites

@sotiris, αυτό που έχει η Fiat Group είναι μάπα αίσθηση τιμονιού. 

 

Μιλάω εκ πείρας για Lancia Musa (2009) αλλά και από την πρόσφατη συζήτηση που είχα με τον @Alexgk.
Χωρίς να αναφέρω τίποτα, μου είπε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε γνωστός του με Fiat Punto σχετικά με το ελαφρύ τιμόνι.

Θα είναι άνετα στα ταξίδια, δε λέω αλλά τι να το κάνω όταν δεν έχω την αίσθηση του τιμονιού και του συμπλέκτη;
Και να για να μην παρεξηγηθώ, δε ξέρω αν συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα τους αλλά λογικά θα συμβαίνει στα τελευταία μοντέλα τους μιας και μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι απλά η επανάσταση με τη χαμηλή κατανάλωση βασίζεται στο πολύ φτωχό μείγμα στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές. Είχε νόημα μεγάλο στις alfa τις δίλιτρες+ που στο ρελαντί κατέβαζαν τον αγλέορα σε σχέση με ένα 1400ρι. Άλλαζε η στοιχειομετρική αναλογία και καίγανε λιγότερο (αυτό είνια το πλεονέκτημα του άμεσου ψεκασμού) Τώρα που έχει εφευρεθεί το start and stop αυτό είναι λίγο περιττό με πολλά περιττά έξοδα (καθαρισμούς εισαγωγής κλπ.). Όσον αφορά την απόδοση των κινητήρων, υπό πίεση οι διαφορές στις καταναλώσεις είναι ανύπαρκτες. Οι TSI κατεβάζουν αβέρτα βενζίνη (15άρια χτυπάς για πλάκα υπό πίεση), όπως και όλοι οι κινητήρες που βγάζουν άλογα. Άλογα = βενζίνη, δεν υπάρχει κάτι μαγικό ή κάτι οικονομικό, φτηνά άλογα υπό πίεση μόνο το πετρέλαιο δίνει. Πιεσμένο diesel δύσκολα θα περάσει τα 7-8 λίτρα / 100, πιεσμένη βενζίνη άνετα πας 10-12 ακόμη και με ατμοσφαιρικά 1400ρια (με turbo ακόμη πιο εύκολα).

Τα φτωχά μείγματα έχουν ψιλοσταματήσει εδώ και καιρό, οι deNOx λύσεις κοστίζουν.

Παράλληλα βλέπω κάτι υψηλότερες συμπιέσεις, πολλαπλούς ψεκασμούς κ.τ.λ που βοηθάνε για τις καταναλώσεις, επίσης βλέπω πολύ χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με κινητήρες 10ετίας, 20ετίας, γιατί άλογα βγάζεις εύκολα, λιγότερο ρυπογόνα άλογα πιο δύσκολα..

 

Ποτέ δεν είπε κανείς οτι 160άλογα από 1,4 θέλουν λιγότερο καύσιμο από 160 άλογα από 2,0. Δεν αλλάζει τόσο πολύ η ειδική κατανάλωση, αυτό που λένε είναι οτι 20 άλογα από 1,4 είναι πιο οικονομικό σε σχέση με 20 άλογα από 2,0 αλλά έχεις και την ίδια μέγιστη ισχύ όταν/αν την θέλεις.

 

Τέλος ναι το πετρέλαιο είναι όντως πιο "οικονομικό" και στα ψηλά για τους λόγους του.

Link to comment
Share on other sites

απο εμπειρια και μονο ΜΑΚΡΥΑ απο uniroyal...

τα ειχα και σε βαρυ αυτοκινητο (fiat 131) και σε μικρο (nissan micra k11)

κορυφη στο βρεγμενο αλλα μικρη διαρκεια ζωης. τουλαχιστων στην Ελλαδα δεν αξιζει

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα φτωχά μείγματα έχουν ψιλοσταματήσει εδώ και καιρό, οι deNOx λύσεις κοστίζουν.

Παράλληλα βλέπω κάτι υψηλότερες συμπιέσεις, πολλαπλούς ψεκασμούς κ.τ.λ που βοηθάνε για τις καταναλώσεις, επίσης βλέπω πολύ χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με κινητήρες 10ετίας, 20ετίας, γιατί άλογα βγάζεις εύκολα, λιγότερο ρυπογόνα άλογα πιο δύσκολα..

Που τους βλέπεις τους λιγότερους ρύπους? Έχεις κάνει κάποιο test?

http://www.theguardian.com/environment/2015/feb/03/car-makers-face-real-world-emissions-tests-in-eu-pollution-clampdown

Έχω ελέγξει το CO2 και τα CO NO σε peugeot 309 δίπλα δίπλα με panda 1.2 όταν είχε πρωτοβγει (2005??).

Τα αποτελέσματα ήταν παραπλήσια ή μάλλον αντίστοιχα με τη διαφορά των κυβικών (1.4 vs 1.2) με το ένα euro 1 και το άλλο euro 4. Μήπως κλέβουν λίγο στις εργαστηριακές μετρήσεις?

 

Ποτέ δεν είπε

κανείς οτι 160άλογα από 1,4 θέλουν λιγότερο καύσιμο από 160 άλογα από 2,0. Δεν αλλάζει τόσο πολύ η ειδική κατανάλωση, αυτό που λένε είναι οτι 20 άλογα από 1,4 είναι πιο οικονομικό σε σχέση με 20 άλογα από 2,0 αλλά έχεις και την ίδια μέγιστη ισχύ όταν/αν την θέλεις.

 

Τέλος ναι το πετρέλαιο είναι όντως πιο "οικονομικό" και στα ψηλά για τους λόγους του.

Άλογα = ρυπογόνο. Θα πρέπει να υπάρξει direct link και φορολόγηση αλόγων.

@sotiris, αυτό που έχει η Fiat Group είναι μάπα αίσθηση τιμονιού. 

 

Μιλάω εκ πείρας για Lancia Musa (2009) αλλά και από την πρόσφατη συζήτηση που είχα με τον @Alexgk.

Χωρίς να αναφέρω τίποτα, μου είπε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε γνωστός του με Fiat Punto σχετικά με το ελαφρύ τιμόνι.

Θα είναι άνετα στα ταξίδια, δε λέω αλλά τι να το κάνω όταν δεν έχω την αίσθηση του τιμονιού και του συμπλέκτη;

Και να για να μην παρεξηγηθώ, δε ξέρω αν συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα τους αλλά λογικά θα συμβαίνει στα τελευταία μοντέλα τους μιας και μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία.

Δεν είμαι fan της Fiat, απλά έχω Fiat.

Το ηλεκτρικό τιμόνι στο Punto και στα μικρά είναι μάπα, στο Stilo Abarth έχει πολύ καλύτερη αίσθηση (πιο βαρύ).

Στο δικό μου punto έχει χαλάσει ένας αισθητήρας στο τιμόνι και έχει ελάχιστη υποβοήθηση (όσο το δυνατόν λιγότερη) και το τιμόνι είναι τέλειο σε αίσθηση, όσο δούλευε κανονικά ήταν άθλιο, σε εθνική έβγαζα κάλους στα χέρια γιατί έσφιγγα το τιμόνι να μη φύγει από την ευθεία...

Παρ'όλ'αυτά το city mode είναι απίστευτο, το βάζω πού και πού όταν είμαι πτώμα και το γυρνάω με το δάχτυλο.

Αυτό είναι χαζομάρα της fiat βέβαια με τις ρυθμίσεις του τιμονιού, ειδικά το punto που ήταν και από τα πρώτα μαζικής παραγωγής με ηλεκτρικό τιμόνι είχε θέματα. Αλλά τώρα τα πιο πολλά έχουν, λόγω CO2.

Link to comment
Share on other sites

Που τους βλέπεις τους λιγότερους ρύπους? Έχεις κάνει κάποιο test?

http://www.theguardian.com/environment/2015/feb/03/car-makers-face-real-world-emissions-tests-in-eu-pollution-clampdown

Έχω ελέγξει το CO2 και τα CO NO σε peugeot 309 δίπλα δίπλα με panda 1.2 όταν είχε πρωτοβγει (2005??).

Τα αποτελέσματα ήταν παραπλήσια ή μάλλον αντίστοιχα με τη διαφορά των κυβικών (1.4 vs 1.2) με το ένα euro 1 και το άλλο euro 4. Μήπως κλέβουν λίγο στις εργαστηριακές μετρήσεις?

 

Ποτέ δεν είπε

Άλογα = ρυπογόνο. Θα πρέπει να υπάρξει direct link και φορολόγηση αλόγων.

Μπορεί να έχω πρόσβαση σε μηχανήματα που κάνουν μετρήσεις, που ξέρεις;

 

Επίσης το link δεν λέει οτι δεν υπάρχει καμιά πρόοδος στα καυσαέρια εδώ και 20 χρόνια, αλλά οτι ο τρόπος που μετράνε τώρα (NEDC) δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. (και για αυτό θα το αλλάξουν σύντομα ( ; ) )

 

Επίσης

1,2TSI 105hp

1,6TDI 105hp

1,4CNG 110hp

και οι 3ς είναι κινητήρες που υπάρχουν από την VW, πιστεύεις οτι βγάζουν τα ίδια καυσαέρια; (CO2, CO, UHC, NOx, soot)

επίσης κάποιος που έχει ένα αμάξι Α, Β, Γ αλόγων, το λειτουργεί συνέχεια σε αυτή την ισχύ και παράγει τα αντίστοιχα καυσαέρια;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχω πρόσβαση σε μηχανήματα που κάνουν μετρήσεις, που ξέρεις;

Ε πες μας τι βλέπεις στις μετρήσεις σου τότε να ξέρουμε!

Επίσης το link δεν λέει οτι δεν υπάρχει καμιά πρόοδος στα καυσαέρια εδώ και 20 χρόνια, αλλά οτι ο τρόπος που μετράνε τώρα (NEDC) δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. (και για αυτό θα το αλλάξουν σύντομα ( ; ) )

 

Επίσης

1,2TSI 105hp

1,6TDI 105hp

1,4CNG 110hp

και οι 3ς είναι κινητήρες που υπάρχουν από την VW, πιστεύεις οτι βγάζουν τα ίδια καυσαέρια; (CO2, CO, UHC, NOx, soot)

επίσης κάποιος που έχει ένα αμάξι Α, Β, Γ αλόγων, το λειτουργεί συνέχεια σε αυτή την ισχύ και παράγει τα αντίστοιχα καυσαέρια;

Όχι γιατί έχουν άλλο καύσιμο. Εγώ σου λέω για το ίδιο καύσιμο. Από αυτά που παρέθεσες το πιο οικολογικό είναι το 1.4 CNG, μετά το 1.2 TSI και μετά το 1.6 TDI. Θα δεις όμως ότι τα τέλη κυκλοφορίας πιθανότατα (δεν έχω κοιτάξει CO2) πάνε ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ!!!!! Το πετρέλαιο είναι πολύ ευνοημένο στις μετρήσεις CO2.

Εγώ άλλο πράγμα σου λέω. Έχω ένα αυτοκίνητο 950 kg το οποίο δηλώνει 156 g CO2/100km. Είναι 1.4 με 95 άλογα και σφιχτό κιβώτιο. Έχω δει αυτοκίνητα με 200 άλογα να δηλώνουν λιγότερο. Αυτό δεν ισχύει γιατί το CO2 είναι το αποτέλεσμα της καύσης της βενζίνης, δεν είναι κάτι παράπλευρο όπως τα NOx SOx PAH etc όπου μπορείς να μου πεις ότι η τεχνολογία προχώρησε κλπ. Ή ισχύει αλλά για πολύ συγκεκριμένες συνθήκες μετρήσεων οι οποίες προφανώς δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα γιατί όπως γράφει και το άρθρο που παρέθεσα είναι και παλιές σαν τεχνικές και οι κατασκευαστές τις κλέβουν. Ακόμη πιο ακραίο παράδειγμα είναι το Stilo Abarth που έχω, το οποίο δηλώνει 235 g CO2/100km. Αν δεις τι αμάξια δηλώνουν σήμερα 235 g βλέπεις τουλάχιστον 400 άλογα, και το Stilo βγάζει 170 μόνο.

Στην παθητική ασφάλεια υπάρχει ευρωπαϊκός φορέας, EuroNCAP, είναι δυνατόν στους ρύπους που είναι και το σύστημα φορολόγησης να εμπιστεύεσαι την εκάστοτε εταιρία που δηλώνει ό,τι θέλει? Να σου δείξω crash test από LADA φfactory με 10 χμ να βγαίνει αλώβητο? :p :p

Τώρα αν θες να μιλήσουμε για Αθήνα, μικρή διαφορά έχει η πετρελαιοκίνηση στα επιβατικά. Το πρόβλημα το μεγάλο είναι τα πετρελαιοκίνητα ταξί. Αυτά θα έπρεπε να επιδοτούνται να γίνουν βενζινοκίνητα με LPG ή CNG ή υβριδικά βενζίνης / μπαταρίας τύπου Prius, το οποίο είναι το ιδανικό ταξί. Ιδανικό γιατί σε 5-6 χρόνια που θα ψοφήσουν οι μπαταρίες θα έχει γράψει όλα του τα χιλιόμετρα.

Δέχομαι αυτό που λες για το στυλ οδήγησης, εννοείται αυτό, εγώ ας πούμε μπορεί να καίω 250 g / 100 km και ο ferraristas 200 g / 100 γιατί είναι παππούς, αλλά θα πρέπει να υπάρχει ένα τεστ αξιόπιστο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.