Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Στην Ελβετία πληρώνεις ένα στάνταρ ποσό π.χ. 200-300 φράγκα ΜΟΝΟ αν χρησιμοποιείς τον αυτοκινητόδρομο. Αλλιώς αν είσαι μια γιαγιά που πας σουπερμάρκετ ή απλά μια άνεργη μαμά που πας τα παιδιά σχολείο, δεν πληρώνεις ΤΙΠΟΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από μια μικρή έρευνα σε 2-3 εταιρείες μάλλον θα καταλήξω στην πρόταση της Carglass. 135€ τελική για πλήρες ντύσιμο (όλοι οι υαλοπίνακες πλην του παρμπριζ) εντός 2 ωρών.

Μέσα στη βδομάδα θα κοιτάξω να το πάω.

Είναι καλή τιμή νομίζω, και δε θα το μετανιώσεις. Απλά αποφάσισε εκ των προτέρων αν σε ενδιαφέρει η εικόνα ή απλά η μείωση της ζέστης. Αν δε σε νοιάζει το πρώτο, βάζεις χαμηλής σκίασης δηλαδή πιό "ανοιχτό" χρώμα. Πάντως οι πολύ σκούρες είναι δύσκολες όταν παρκάρεις σε σκοτεινό δρόμο, ίσως χρειάζεται να κατεβάσεις παράθυρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλά στην Ελβετία πληρώνεις κλήση σχετική με την αξία του αυτοκινήτου όπως έμαθε ένας κύριος με ένα Ferrari  :)

 

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/8446545.stm

 

βασικά αν το παρακάνεις, δεν σου λένε τίποτα, απλά μεγαλώνει το πρόστιμο.. και ναι αναλόγως το καντόνι, μπορεί να ανέβει σε επίπεδα ανάλογα της περιουσίας σου.. π.χ. αν έχεις να πληρώνεις τις κλήσεις, νο πρόμπλεμ

Link to comment
Share on other sites

Έτσι φαίνεται δίκαιο το σύστημα , δεν είναι 100% ακόμα όμως,

καθόσον τα παραθυράκια για εκπεμπόμενους ρύπους, ηχορρύπανση ακόμα

υπάρχουν ,οι κατασκευαστές τα εκμεταλλεύονται πλήρως και οδηγεί την

υπάρχουσα κατάσταση σε ανισσοροπίες.

 

Περιπτώσεις π.χ

 

α) Ferrari F458 με νομιμότατα Db για δρόμο, που όποιος έχει ακούσει σε άνοιγμα καταλαβαίνει το μάταιο της φίμωσης

    και της μέτρησης ήχου σε συγκεκριμένες στροφές εφόσον τα ενεργά κλαπέτα κλπα δίνουν και παίρνουν.

β) Καταναλώσεις που βγαίνουν με ούριο τυφώνα, σε κατηφόρα

γ) C02 που αποτελεί το λιγότερο επικίνδυνο απο τα εκπεμπόμενα αέρια

δ) Τα βάρη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές και απέχουν παρασάγγας στην πραγματικότητα.

 

Το ρεζουμέ της υπόθεσης για την Ελλάδα, είναι οι ρύποι , το κόστος κτήσης (για να ισοφαρίζει Tesla κλπα) 

και η χρήση του οχήματος με ορθολογικά κριτήρια.

 

@JaguarOne,

 

Ασχέτως απο τις τιμές που απέχουν κατα πολύ ακόμα κι αν δουλεύει στο Σαρακάκη ο αδερφός σου

, γεγονός είναι οτι ένα αμάξι με τεχνολογικά προηγμένα κυβικά,

απαιτεί και ένα τεχνολογικά προηγμένο πλαίσιο, σε σύγκριση με ένα πιο απλό με διαφορετική χρήση όχημα.

(τελείως διαφορετική χρήση το Panda απο ένα Type R ή η Panamera απο ένα επίσης υβριδικό Prius).

Τουτέστιν, αυτό κοστίζει και μεταφράζεται απο το κόστος κτήσης μέχρι και το κόστος συντήρησης.

Το ίδιο πρακτικά είναι και με ένα αυτοκίνητο , με αυξημένη ιπποδύναμη ελέω υπερπλήρωσης.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έτσι φαίνεται δίκαιο το σύστημα , δεν είναι 100% ακόμα όμως,

καθόσον τα παραθυράκια για εκπεμπόμενους ρύπους, ηχορρύπανση ακόμα

υπάρχουν ,οι κατασκευαστές τα εκμεταλλεύονται πλήρως και οδηγεί την

υπάρχουσα κατάσταση σε ανισσοροπίες.

 

Περιπτώσεις π.χ

 

α) Ferrari F458 με νομιμότατα Db για δρόμο, που όποιος έχει ακούσει σε άνοιγμα καταλαβαίνει το μάταιο της φίμωσης

    και της μέτρησης ήχου σε συγκεκριμένες στροφές εφόσον τα ενεργά κλαπέτα κλπα δίνουν και παίρνουν.

β) Καταναλώσεις που βγαίνουν με ούριο τυφώνα, σε κατηφόρα

γ) C02 που αποτελεί το λιγότερο επικίνδυνο απο τα εκπεμπόμενα αέρια

δ) Τα βάρη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές και απέχουν παρασάγγας στην πραγματικότητα.

 

Το ρεζουμέ της υπόθεσης για την Ελλάδα, είναι οι ρύποι , το κόστος κτήσης (για να ισοφαρίζει Tesla κλπα) 

και η χρήση του οχήματος με ορθολογικά κριτήρια.

 

@JaguarOne,

 

Ασχέτως απο τις τιμές που απέχουν κατα πολύ ακόμα κι αν δουλεύει στο Σαρακάκη ο αδερφός σου

, γεγονός είναι οτι ένα αμάξι με τεχνολογικά προηγμένα κυβικά,

απαιτεί και ένα τεχνολογικά προηγμένο πλαίσιο, σε σύγκριση με ένα πιο απλό με διαφορετική χρήση όχημα.

(τελείως διαφορετική χρήση το Panda απο ένα Type R ή η Panamera απο ένα επίσης υβριδικό Prius).

Τουτέστιν, αυτό κοστίζει και μεταφράζεται απο το κόστος κτήσης μέχρι και το κόστος συντήρησης.

Το ίδιο πρακτικά είναι και με ένα αυτοκίνητο , με αυξημένη ιπποδύναμη ελέω υπερπλήρωσης.

 

 

ναι αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η χρήση θα έπρεπε να είναι το σημαντικότερο κριτήριο φορολόγησης. Είναι παράλογο να φορολογήται η χρήση του οδικού δικτύου ("τέλος κυκλοφορίας") το ίδιο με όταν κάνεις 1000 χλμ ή αν κάνεις 100.000χλμ στο ίδιο χρονικό διάστημα και κατ'επέκταση είναι άδικο γι'αυτούς που δεν χρησιμοποιούν συχνά το όχημα τους και προτιμούν, πχ τα ΜΜΜ.

 

Επιπρόσθετα το σύστημα των κυβισμού είναι κοντόφθαλμο όπως περίτρανα απέδειξε η περίπτωση του RX8 όταν είχε βγει

Link to comment
Share on other sites

στις ελληνικες καρτες καυσαερίων , μετράνε άκαυστους υδρογονάνθρακες (σε ppm) και CO(μονοξείδιο) [σε βενζινοκινητήρες]

σε diesel μόνο ποσοτό αιθάλης
τα τέλη υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2

οπότε γενικά είναι λίγο τρέλα το σύστημα

ps. (αν δεν θυμάμαι λάθος απο το 19-20 θα πρέπει στις κάρτες καυσαερίων να μετρούν και NOx)

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

ναι αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η χρήση θα έπρεπε να είναι το σημαντικότερο κριτήριο φορολόγησης. Είναι παράλογο να φορολογήται η χρήση του οδικού δικτύου ("τέλος κυκλοφορίας") το ίδιο με όταν κάνεις 1000 χλμ ή αν κάνεις 100.000χλμ στο ίδιο χρονικό διάστημα και κατ'επέκταση είναι άδικο γι'αυτούς που δεν χρησιμοποιούν συχνά το όχημα τους και προτιμούν, πχ τα ΜΜΜ.

 

Επιπρόσθετα το σύστημα των κυβισμού είναι κοντόφθαλμο όπως περίτρανα απέδειξε η περίπτωση του RX8 όταν είχε βγει

 

Οπότε €3/Λ η βενζίνη FTW ;

 

Το σύστημα με τα κυβικά ΙΣΩΣ λειτουργούσε με πολλές υποκατηγορίες κ.τ.λ. αλλά ναι είναι καθυστερημένο, όπως καθυστερημένο μπορεί να είναι με τα άλογα, με το CO2 κ.τ.λ.

 

και τώρα που είπα CO2 και μου ήρθε (άσχετο με το κείμενο σου) 0-99g €0, 100+g, χρέωση από το πρώτο g ;;;;

 

στις ελληνικες καρτες καυσαερίων , μετράνε άκαυστους υδρογονάνθρακες (σε ppm) και CO(μονοξείδιο) [σε βενζινοκινητήρες]

σε diesel μόνο ποσοτό αιθάλης

τα τέλη υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2

οπότε γενικά είναι λίγο τρέλα το σύστημα

ps. (αν δεν θυμάμαι λάθος απο το 19-20 θα πρέπει στις κάρτες καυσαερίων να μετρούν και NOx)

 

Γιατί CO2 είναι που δηλώνουν οι εταιρίες επίσημα, στα άλλα απλά οτι είναι κάτω από τα όρια.

 

Pro tip, κανένας κινητήρας δεν είναι κάτω από τα όρια σε "κανονικές" συνθήκες λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

i am in love with ....  μέσα στον επόμενο μήνα πάω να φορέσω και εγώ !

20140111_134706_zps17634d14.jpg

 

20140111_134713_zps4d531f3e.jpg

 

 

έχω παραγγείλει και τούτο να καθαρίσω το Air Condition

38501-171x330.png

 

 

 

επίσης ο ορθογραφικός έλχνος δεν δουλεύει στον Firefox 37

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Μετά από μια μικρή έρευνα σε 2-3 εταιρείες μάλλον θα καταλήξω στην πρόταση της Carglass. 135€ τελική για πλήρες ντύσιμο (όλοι οι υαλοπίνακες πλην του παρμπριζ) εντός 2 ωρών.

Μέσα στη βδομάδα θα κοιτάξω να το πάω.

Μάρκα; LLumar, 3Μ;

Link to comment
Share on other sites

Μάρκα; LLumar, 3Μ;

 

Madico απ'οτι βλέπω στην ιστοσελίδα τους και νομίζω με μια μικρή διαφοροποιηση για τις δύο που μπαίνουν σε οδηγό και συνοδηγό.

Αυτό που ξέχασα να ρωτήσω είναι τι εγγύηση δίνουν αλλά θα κοιτάξω να το διευκρινήσω αύριο κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

έχω παραγγείλει και τούτο να καθαρίσω το Air Condition

38501-171x330.png

 

 

 

επίσης ο ορθογραφικός έλχνος δεν δουλεύει στον Firefox 37

 

Ενημέρωσε πώς τα πήγε το σπρέι στον καθαρισμό.

 

Επίσης βάλε Firefox 19.0.2 που έχω κι εγώ, παίζει τα πάντα (και τον ορθογραφικό έλεγχο).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.