Delijohn Απρίλιος 28, 2015 #761 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Στην Ελβετία πληρώνεις ένα στάνταρ ποσό π.χ. 200-300 φράγκα ΜΟΝΟ αν χρησιμοποιείς τον αυτοκινητόδρομο. Αλλιώς αν είσαι μια γιαγιά που πας σουπερμάρκετ ή απλά μια άνεργη μαμά που πας τα παιδιά σχολείο, δεν πληρώνεις ΤΙΠΟΤΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 28, 2015 #762 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Αλλά στην Ελβετία πληρώνεις κλήση σχετική με την αξία του αυτοκινήτου όπως έμαθε ένας κύριος με ένα Ferrari http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/8446545.stm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Απρίλιος 28, 2015 #763 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Μετά από μια μικρή έρευνα σε 2-3 εταιρείες μάλλον θα καταλήξω στην πρόταση της Carglass. 135€ τελική για πλήρες ντύσιμο (όλοι οι υαλοπίνακες πλην του παρμπριζ) εντός 2 ωρών.Μέσα στη βδομάδα θα κοιτάξω να το πάω.Είναι καλή τιμή νομίζω, και δε θα το μετανιώσεις. Απλά αποφάσισε εκ των προτέρων αν σε ενδιαφέρει η εικόνα ή απλά η μείωση της ζέστης. Αν δε σε νοιάζει το πρώτο, βάζεις χαμηλής σκίασης δηλαδή πιό "ανοιχτό" χρώμα. Πάντως οι πολύ σκούρες είναι δύσκολες όταν παρκάρεις σε σκοτεινό δρόμο, ίσως χρειάζεται να κατεβάσεις παράθυρο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 28, 2015 #764 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Αλλά στην Ελβετία πληρώνεις κλήση σχετική με την αξία του αυτοκινήτου όπως έμαθε ένας κύριος με ένα Ferrari http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/8446545.stm βασικά αν το παρακάνεις, δεν σου λένε τίποτα, απλά μεγαλώνει το πρόστιμο.. και ναι αναλόγως το καντόνι, μπορεί να ανέβει σε επίπεδα ανάλογα της περιουσίας σου.. π.χ. αν έχεις να πληρώνεις τις κλήσεις, νο πρόμπλεμ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 28, 2015 #765 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Έτσι φαίνεται δίκαιο το σύστημα , δεν είναι 100% ακόμα όμως,καθόσον τα παραθυράκια για εκπεμπόμενους ρύπους, ηχορρύπανση ακόμαυπάρχουν ,οι κατασκευαστές τα εκμεταλλεύονται πλήρως και οδηγεί τηνυπάρχουσα κατάσταση σε ανισσοροπίες. Περιπτώσεις π.χ α) Ferrari F458 με νομιμότατα Db για δρόμο, που όποιος έχει ακούσει σε άνοιγμα καταλαβαίνει το μάταιο της φίμωσης και της μέτρησης ήχου σε συγκεκριμένες στροφές εφόσον τα ενεργά κλαπέτα κλπα δίνουν και παίρνουν.β) Καταναλώσεις που βγαίνουν με ούριο τυφώνα, σε κατηφόραγ) C02 που αποτελεί το λιγότερο επικίνδυνο απο τα εκπεμπόμενα αέριαδ) Τα βάρη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές και απέχουν παρασάγγας στην πραγματικότητα. Το ρεζουμέ της υπόθεσης για την Ελλάδα, είναι οι ρύποι , το κόστος κτήσης (για να ισοφαρίζει Tesla κλπα) και η χρήση του οχήματος με ορθολογικά κριτήρια. @JaguarOne, Ασχέτως απο τις τιμές που απέχουν κατα πολύ ακόμα κι αν δουλεύει στο Σαρακάκη ο αδερφός σου, γεγονός είναι οτι ένα αμάξι με τεχνολογικά προηγμένα κυβικά,απαιτεί και ένα τεχνολογικά προηγμένο πλαίσιο, σε σύγκριση με ένα πιο απλό με διαφορετική χρήση όχημα.(τελείως διαφορετική χρήση το Panda απο ένα Type R ή η Panamera απο ένα επίσης υβριδικό Prius).Τουτέστιν, αυτό κοστίζει και μεταφράζεται απο το κόστος κτήσης μέχρι και το κόστος συντήρησης.Το ίδιο πρακτικά είναι και με ένα αυτοκίνητο , με αυξημένη ιπποδύναμη ελέω υπερπλήρωσης. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 28, 2015 #766 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Άλλαξα υγρό φρένων σήμερα και έκανα εξαέρωση. Έβαλα MOTUL 600. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 28, 2015 #767 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 NOx πως στον π..... μετράνε στην Νορβηγία; Επίσης μεγάλη παπάτζα η μέτρηση του CO2 αλλά ας το αφήσουμε καλύτερα δεν μας συμφέρει.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 28, 2015 #768 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 NOx πως στον π..... μετράνε στην Νορβηγία; Γιατί; Τί ιδιαιτερότητα υπάρχει εκεί; Εδώ πώς μετράνε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Απρίλιος 28, 2015 #769 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Έτσι φαίνεται δίκαιο το σύστημα , δεν είναι 100% ακόμα όμως,καθόσον τα παραθυράκια για εκπεμπόμενους ρύπους, ηχορρύπανση ακόμαυπάρχουν ,οι κατασκευαστές τα εκμεταλλεύονται πλήρως και οδηγεί τηνυπάρχουσα κατάσταση σε ανισσοροπίες. Περιπτώσεις π.χ α) Ferrari F458 με νομιμότατα Db για δρόμο, που όποιος έχει ακούσει σε άνοιγμα καταλαβαίνει το μάταιο της φίμωσης και της μέτρησης ήχου σε συγκεκριμένες στροφές εφόσον τα ενεργά κλαπέτα κλπα δίνουν και παίρνουν.β) Καταναλώσεις που βγαίνουν με ούριο τυφώνα, σε κατηφόραγ) C02 που αποτελεί το λιγότερο επικίνδυνο απο τα εκπεμπόμενα αέριαδ) Τα βάρη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές και απέχουν παρασάγγας στην πραγματικότητα. Το ρεζουμέ της υπόθεσης για την Ελλάδα, είναι οι ρύποι , το κόστος κτήσης (για να ισοφαρίζει Tesla κλπα) και η χρήση του οχήματος με ορθολογικά κριτήρια. @JaguarOne, Ασχέτως απο τις τιμές που απέχουν κατα πολύ ακόμα κι αν δουλεύει στο Σαρακάκη ο αδερφός σου, γεγονός είναι οτι ένα αμάξι με τεχνολογικά προηγμένα κυβικά,απαιτεί και ένα τεχνολογικά προηγμένο πλαίσιο, σε σύγκριση με ένα πιο απλό με διαφορετική χρήση όχημα.(τελείως διαφορετική χρήση το Panda απο ένα Type R ή η Panamera απο ένα επίσης υβριδικό Prius).Τουτέστιν, αυτό κοστίζει και μεταφράζεται απο το κόστος κτήσης μέχρι και το κόστος συντήρησης.Το ίδιο πρακτικά είναι και με ένα αυτοκίνητο , με αυξημένη ιπποδύναμη ελέω υπερπλήρωσης. ναι αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η χρήση θα έπρεπε να είναι το σημαντικότερο κριτήριο φορολόγησης. Είναι παράλογο να φορολογήται η χρήση του οδικού δικτύου ("τέλος κυκλοφορίας") το ίδιο με όταν κάνεις 1000 χλμ ή αν κάνεις 100.000χλμ στο ίδιο χρονικό διάστημα και κατ'επέκταση είναι άδικο γι'αυτούς που δεν χρησιμοποιούν συχνά το όχημα τους και προτιμούν, πχ τα ΜΜΜ. Επιπρόσθετα το σύστημα των κυβισμού είναι κοντόφθαλμο όπως περίτρανα απέδειξε η περίπτωση του RX8 όταν είχε βγει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 28, 2015 #770 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Μετράνε εδώ; CO θυμάμαι να μετράνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Απρίλιος 28, 2015 #771 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) στις ελληνικες καρτες καυσαερίων , μετράνε άκαυστους υδρογονάνθρακες (σε ppm) και CO(μονοξείδιο) [σε βενζινοκινητήρες]σε diesel μόνο ποσοτό αιθάληςτα τέλη υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2οπότε γενικά είναι λίγο τρέλα το σύστημαps. (αν δεν θυμάμαι λάθος απο το 19-20 θα πρέπει στις κάρτες καυσαερίων να μετρούν και NOx) Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από shattered Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 28, 2015 #772 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 ναι αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η χρήση θα έπρεπε να είναι το σημαντικότερο κριτήριο φορολόγησης. Είναι παράλογο να φορολογήται η χρήση του οδικού δικτύου ("τέλος κυκλοφορίας") το ίδιο με όταν κάνεις 1000 χλμ ή αν κάνεις 100.000χλμ στο ίδιο χρονικό διάστημα και κατ'επέκταση είναι άδικο γι'αυτούς που δεν χρησιμοποιούν συχνά το όχημα τους και προτιμούν, πχ τα ΜΜΜ. Επιπρόσθετα το σύστημα των κυβισμού είναι κοντόφθαλμο όπως περίτρανα απέδειξε η περίπτωση του RX8 όταν είχε βγει Οπότε €3/Λ η βενζίνη FTW ; Το σύστημα με τα κυβικά ΙΣΩΣ λειτουργούσε με πολλές υποκατηγορίες κ.τ.λ. αλλά ναι είναι καθυστερημένο, όπως καθυστερημένο μπορεί να είναι με τα άλογα, με το CO2 κ.τ.λ. και τώρα που είπα CO2 και μου ήρθε (άσχετο με το κείμενο σου) 0-99g €0, 100+g, χρέωση από το πρώτο g ;;;; στις ελληνικες καρτες καυσαερίων , μετράνε άκαυστους υδρογονάνθρακες (σε ppm) και CO(μονοξείδιο) [σε βενζινοκινητήρες]σε diesel μόνο ποσοτό αιθάληςτα τέλη υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2οπότε γενικά είναι λίγο τρέλα το σύστημαps. (αν δεν θυμάμαι λάθος απο το 19-20 θα πρέπει στις κάρτες καυσαερίων να μετρούν και NOx) Γιατί CO2 είναι που δηλώνουν οι εταιρίες επίσημα, στα άλλα απλά οτι είναι κάτω από τα όρια. Pro tip, κανένας κινητήρας δεν είναι κάτω από τα όρια σε "κανονικές" συνθήκες λειτουργίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 28, 2015 #773 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) i am in love with .... μέσα στον επόμενο μήνα πάω να φορέσω και εγώ ! έχω παραγγείλει και τούτο να καθαρίσω το Air Condition επίσης ο ορθογραφικός έλχνος δεν δουλεύει στον Firefox 37 Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Απρίλιος 28, 2015 #774 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Μετά από μια μικρή έρευνα σε 2-3 εταιρείες μάλλον θα καταλήξω στην πρόταση της Carglass. 135€ τελική για πλήρες ντύσιμο (όλοι οι υαλοπίνακες πλην του παρμπριζ) εντός 2 ωρών.Μέσα στη βδομάδα θα κοιτάξω να το πάω.Μάρκα; LLumar, 3Μ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 28, 2015 #775 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) Πώς παρκάρουν οι "μάστορες"..http://i.imgur.com/whPynzy.gifv Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από Delijohn 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 28, 2015 #776 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Μάρκα; LLumar, 3Μ; Madico απ'οτι βλέπω στην ιστοσελίδα τους και νομίζω με μια μικρή διαφοροποιηση για τις δύο που μπαίνουν σε οδηγό και συνοδηγό.Αυτό που ξέχασα να ρωτήσω είναι τι εγγύηση δίνουν αλλά θα κοιτάξω να το διευκρινήσω αύριο κιόλας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 28, 2015 #777 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 έχω παραγγείλει και τούτο να καθαρίσω το Air Condition επίσης ο ορθογραφικός έλχνος δεν δουλεύει στον Firefox 37 Ενημέρωσε πώς τα πήγε το σπρέι στον καθαρισμό. Επίσης βάλε Firefox 19.0.2 που έχω κι εγώ, παίζει τα πάντα (και τον ορθογραφικό έλεγχο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Απρίλιος 29, 2015 #778 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2015 για επιλογή αυτοκινήτου να γράψω εδώ ή να κάνουμε νέο νήμα (στο τι που πόσο; ) ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 29, 2015 #779 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2015 (edited) Εδω λογικά. Το τι-που-ποσο νομίζω είναι μόνο για σχετικά με το αντικείμενο του φόρουμ... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 29, 2015 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Απρίλιος 29, 2015 Author #780 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2015 Εδώ. Το τί-που -πόσο είναι για υπολογιστές Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now