Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Καταλαβαίνω παίδες οτι τα χρήματα είναι δύσκολα στις μέρες μας

αλλά για λάστιχα αξίζει το καλύτερο δυνατό.

 

Κόψε απο όπου αλλού θες, αλλά αυτά τα 4 rubber patch σε κρατάν και

θα κάνουν τη διαφορά σε άσχημες συνθήκες-καταστάσεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εγω τωρα εβαλα κατι κορεατικα ονοματι starfire rs 1.0 , 90 ευρω τα 2. (195/50/15)

καλα χρυσα σε κρατημα στεγνο/βρεγμενο δειχνουν οτι δε φθειρονται καθολου ευκολα αλλα παιδια δε φανταζεστε τι θορυβο κανουν...

Οι Κορεάτες τελευταία βγάζουν αξιόλογα ελαστικά. To θέμα είναι μην ξεραθεί γρήγορα η γόμα και ενώ θα έχεις πέλμα δε θα έχεις καλό κράτημα. Θυμάμαι τα Pilot Sport είχαν φαγωθεί πάρα πολύ αλλά κρατούσαν.

 

Το «παίρνει ο αέρας»

Στην παρουσίαση του νέου Renault Twingo στο εξωτερικό είχαμε παρατηρήσει ότι το μοντέλο έχει μεγάλη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους, σε σημείο που όταν σε χτυπήσει απρόσμενα ριπή αέρα στον ανοιχτό δρόμο, μπορεί και να σε βγάλει από τη λωρίδα σου. 

Η γαλλίδα εκπρόσωπος της Renault στο ταξίδι δήλωσε ότι γνωρίζουν την ιδιαιτερότητα αυτή του αυτοκινήτου και γι΄αυτό το μοντέλο έχει εφοδιαστεί με σύστημα ευστάθειας (ESP) με ειδική λειτουργία που καταστέλλει την τάση αποσταθεροποίησης στις ψηλές ταχύτητες, «κόβοντας» τον κινητήρα και επεμβαίνοντας στα φρένα. Το ίδιο σύστημα εφοδιάζει και το smart (cross wind assist). Παρόλα αυτά, όπως προαναφέραμε, το σύστημα αυτό δε φαίνεται να βοηθά στο Twingo.

Η γνώμη μας είναι ότι παρόλο που μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης, όποιος θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο, πρέπει να διαλέξει εκδόσεις με χαμηλότερη, σκληρότερη ανάρτηση και φαρδύτερους τροχούς, κάτι που δεν ξέρουμε αν διατίθεται για το Twingo.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-pairnei-o-aeras_123980.asp

Πάλι καλά που η εκπρόσωπος είπε πως το γνωρίζει. Εκ προμελέτης το έγκλημα (που λέει ο λόγος).

Link to comment
Share on other sites

σημείωση
θυμάμαι ότι το (πρώτο) esp το ανέπτυξε η bosch για το mercedes a-class διότι ... το έπαιρνε ο αέρας και αυτό και γενικότερα είχε απαράδεκτη συμπεριφορά στο δρόμο

το atos συγγενή μου(ψηλά το κέντρο βάρους/απαράδεκτες αναρτήσεις/λεπτά λαστιχάκια) είναι πραγματικά "φτερό στον άνεμο" και με απότομο αέρα δεν είναι καθόλου δύσκολο να χάσεις την λωρίδα σου αν είσαι με ταχύτητες εθνικής (110+)

 

το φαινόμενο είναι λίγο φρίκη (να σε παίρνει ο αέρας) .. την πρώτη φορά που δεν το περίμενα ευτυχώς δεν είχα κάποιον δίπλα μου και το μάζεψα ενώ "έφυγα" μισή λωρίδα

πλέον απλά τα χέρια στο τιμόνι δουλεύουν 110% για να μην έχουμε δυσάρεστα και κάνει την οδήγηση πολύ πιο κουραστική στο συγκεκριμένο όχημα

 

αλλά μου κάνει πραγματικά εντύπωση
το πρώτο a-class είναι 15+ετών όπως και τα πρώτα atos(με 135/70/13 λάστιχο αν δεν θυμάμαι λάθος) , πες τότε είχαν άγνοια για το φαινόμενο (που δεν είχαν αλλά λέμε)
είναι δυνατόν το 2015 να γίνονται τέτοια "λάθη"?

τα twingo φοράνε 165/65/15 εμπρός και 185/65/15 πίσω .. δεν είναι και μικρά λαστιχάκια  αυτά .... ας τολμούσαν τέτοια οχήματα να πάνε Αμερική, να τους είχαν ταράξει στις ομαδικές αγωγές οι ενώσεις καταναλωτών

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σημείωση

θυμάμαι ότι το (πρώτο) esp το ανέπτυξε η bosch για το mercedes a-class διότι ... το έπαιρνε ο αέρας και αυτό και γενικότερα είχε απαράδεκτη συμπεριφορά στο δρόμο

 

 

 

 

Μια μικρή διόρθωση , αν μου επιτρέπεις :)

 

Το ESP για την πρώτη A Class , μπήκε στο standard εξοπλισμό και ήταν μη απενεργοποιήσιμο λόγω της

παταγώδους αποτυχίας του μοντέλου στο elk test (τεστ αποφυγής ταράνδου) του γνωστού πλέον Teknikens Varld

(αυτό που ξεφτιλίζει τις εταιρίες στις μέρες μας ακόμα με παραδείγματα  όπως Jeep Grand Cherokee, η Porsche Macan

και η αναποτελεσματικότητα του 4WD του Honda CRV).

Οπότε το 1997 η Mercedes , αν και αρχικά αρνήθηκε, προχώρησε σε ανάκληση και σταμάτησε για 3 μήνες την παραγωγή.

Μικρές διαδρομές ανάρτησης, χαλαρό στήσιμο, υψηλό κέντρο βάρους οι πρώτες αιτίες , με τις λύσεις να εντοπίζονται

σε ανάρτηση και ESP. Στις επόμενες γενιές δούλεψαν σε μεταξόνιο και γενικότερο στήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Κοντά στο 30άρι€ είναι ο γύρος.. και κάνα 100άρι οι 4 γύροι.

Αν κι αν είχα χρήμα για πέταμα, θα προτιμούσα να δώσω 250-300 και να με πάνε βόλτα με μια aston martin/porsche/nismo κ.λπ..

Τέτοια αυτοκίνητα πρέπει εσυ να τα οδηγείς, όχι να σε πάει κάποιος άλλος βόλτα.

Link to comment
Share on other sites

Με κανα 100αρι οδηγάς clio rs , Scirroco R και κανα fiesta ST για 3-4 γύρους.

Το κακό είναι με αυτά τα rent4ring είναι ότι παρόλο που είναι ασφαλισμένα έχουνε απαλλαγή κανα 1000ακο στα μικρά αμάξια και 3-4 στις porsche.

Link to comment
Share on other sites

Με κανα 100αρι οδηγάς clio rs , Scirroco R και κανα fiesta ST για 3-4 γύρους.

Το κακό είναι με αυτά τα rent4ring είναι ότι παρόλο που είναι ασφαλισμένα έχουνε απαλλαγή κανα 1000ακο στα μικρά αμάξια και 3-4 στις porsche.

 100 έχουν μόνο τα εισιτήρια για την πίστα, η ενοικίαση αν προσθέσεις και ασφάλεια είναι πολύυυυ παραπάνω από 100αρικο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με κανα 100αρι οδηγάς clio rs , Scirroco R και κανα fiesta ST για 3-4 γύρους.

Το κακό είναι με αυτά τα rent4ring είναι ότι παρόλο που είναι ασφαλισμένα έχουνε απαλλαγή κανα 1000ακο στα μικρά αμάξια και 3-4 στις porsche.

100€ είναι μονο 4 γύροι στην πίστα. Για να νοικιάσεις αυτοκίνητο για την πίστα θέλεις 200€ για ενα μικρο αυτοκινητο (Clio πχ) συν όσο σου βγει η ασφάλεια (δεν ξέρω πόσο βγαίνει). Υπολογισε οτι το ταξίδι για να τρέξεις στην πίστα, διαμονή και διατροφή θα σου βγει κοντα στο 1500€ στο νερό.

Aπο το επίσημο site της πίστας:

Χρήση της πίστας:

  • 1 lap (per car)   €27
  • 4 laps   €100 = €25 per lap
  • 9 laps   €209 = €23.22 per lap
  • 25 laps   €518 = €20.72 per lap
  • Jahreskarte (see below)   €1,650, breakeven is about 80 laps.

Διατροφή/Μετακίνηση:

 

  • Channel crossing: Varies, but say typically £120
  • Petrol en-route: Typically 2 x £60 = £120
  • Petrol for the Ring: Say £90
  • Bed-and-breakfast per person: £25 per night x 2 = £50
  • Food: 2 x dinner, 2 x lunch, food en-route, beer = £100

Ενοικίαση αυτ/του:

 

Vehicle rentals start at around €200 for half a day, €300 for a full day, and go up to €2,000 per day or more. Prices may or may not include fuel, insurance coverage (including damage to the car and Ring) and excess, Ring lap tickets, mileage etc.

 

Φίλος που ειχε κανει το ταξίδι προ κρίσης, είπε οτι η διαμονή για 2 άτομα δεν ειναι σε καμια περίπτωση 25 λίρες το ατομο που λέει στο site, αλλά τουλάχιστον τα τριπλά. Το ίδιο ισχύει και για το φαγητό για 2 άτομα, με 2 γευματα, πρωινά, τα ποτά, και όλα τα παρελκόμενα.

Υπάρχουν μου είπε πολλοί που δεν θελουν την ασφάλεια, αλλά αν κανεις ζημιά στο αμάξι και την πίστα, ανασφάλιστος απλά τον ήπιες......

Αυτος ο φίλος μου είπε οτι δεν ειναι μονο η οδήγηση στην πίστα, αλλά όλο το ταξίδι ειναι μια εμπειρία, απο την προσμονή να οδηγήσεις στην ιστορική αυτή πίστα, μέχρι και εκδρομές στην περιοχή που απο άποψης φυσικής ομορφιάς ειναι κατι το καταπληκτικό.

Έγινε επεξεργασία από wesker
Link to comment
Share on other sites

Μόλις διάβασα αυτό και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Δεν έχω περάσει πρόσφατα από εκεί, αλλά τώρα που θα ξεκινήσω τα μπάνια θα το δοκιμάσω.

 

http://4drivers.gr/press-room/item/3510-giati_egine_sagre_h_paraliaki.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις διάβασα αυτό και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Δεν έχω περάσει πρόσφατα από εκεί, αλλά τώρα που θα ξεκινήσω τα μπάνια θα το δοκιμάσω.

 

http://4drivers.gr/press-room/item/3510-giati_egine_sagre_h_paraliaki.html

Εδώ είναι πολύ πιο μπροστά...

Δες την φωτογραφία κάτω αριστερά. Κεντρικός δρόμος του Ηρακλείου και έχουν βάλει αυτό το πράμα προς το παρόν σε 50+ μέτρα. Ελπίζω να σταματήσουν εκεί αν δε το ξηλώσουν.

%CE%9A%CE%A1%CE%97%CE%A4%CE%97%2B%CE%A0%

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα είχαμε αναφορές αναγνωστών, που μας ρωτούσαν τι είναι τα «πινακιδωμένα» αυτοκίνητα της Fiat και γιατί πουλιούνται 3-5 χιλιάδες φτηνότερα ανάλογα με το μοντέλο. Μας ρωτούν αν είναι καλά και γιατί πουλιούνται φτηνότερα και αν «έχει κάποιο λάκκο η φάβα»:

Από την έρευνα που κάναμε μάθαμε ότι το δεύτερο δεκαπενθήμερο, κάθε μήνα, οι dealers της Fiat βγάζουν πινακίδες για ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων, που στην συνέχεια πουλάνε «πινακιδωμένα» 3-5 χιλιάδες φτηνότερα. (Αυτός είναι ο λόγος που η Fiat φαίνεται να έχει τόσο λίγες πωλήσεις σε ιδιώτες –τα αυτοκίνητα αρχικά πουλιούνται στους dealers της και αυτοί τα πουλάνε στη συνέχεια σε ιδιώτες).

Ρωτήσαμε λοιπόν την Fiat αν ισχύει αυτό.

Η απάντηση της το επιβεβαιώνει. Ας την δούμε:
«Όλα τα αυτοκίνητα τα οποία διατίθενται στους διανομείς της Fiat είναι σε άριστη κατάσταση, δεν έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα, είναι χωρίς χιλιόμετρα είτε με είτε χωρίς πινακίδες. Από καιρού εις καιρόν, προσφέρουμε σε όλους τους διανομείς μας ειδικά κίνητρα για εμπορικούς σκοπούς. Εναπόκειται στους διανομείς να καθορίσουν την τιμή στην οποία θα μεταπωλήσουν τα αυτοκίνητα στον κάθε πελάτη. Πρόκειται για μια κοινή πρακτική για την πώληση αυτοκινήτων η οποία χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες και σε άλλες μάρκες».

Συμπέρασμα. Ας το δούμε με ένα παράδειγμα:
Ένα 500Χ 1,6 diesel κάνει (με απόσυρση και προσφορά) 21.470 ευρώ.
Μήπως είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι; Σκέφτηκα όταν άκουσα την τιμή.
Όταν όμως άκουσα ότι 21.470 -5 = 16.470, άρχισα να το ξανασκέφτομαι.
Έχει και ωραίο γκαζάκι. Είναι «μπηχτοκεφάλα» βέβαια, αν κάθεσαι πίσω, αλλά αν κάθεσαι μπροστά, αυτό δεν είναι πρόβλημα! Γι αυτό εξάλλου είναι χαριτωμένο: Έχει χυτές γραμμές, που περιορίζουν τον χώρο για τους πίσω. Μπρος στα κάλλη, τι είναι οι «πίσω», εξάλλου;

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ta-pinakidwmena_124075.asp

 

Δεν το κατάλαβα. Το αγοράζει ο dealer σε τι τιμή; Για να σου κάνει έκπτωση 5.000 ευρώ θα πρέπει να το αγοράζει ακόμη 1000 ευρώ χαμηλότερα. Τα πουλάει η Fiat με το ζόρι ας πούμε για να υποχρεώσει τον dealer να το πουλήσει; Και γιατί να του βγάλει πινακίδες; Δε μπορεί να το αγοράσει ο dealer χωρίς πινακίδες και όταν είναι να σου το πουλήσει να αναλάβει εκείνος το κόστος των πινακίδων;

Όταν βγάζουν πινακίδες το Δεκέμβριο και το αμάξι πουληθεί τον Ιανουάριο; Θα φαίνεται αγορά του 2014 ενώ στην ουσία το αμάξι θα αρχίσει να γράφει χιλιόμετρα από το 2015. Μετά είναι και οι μεταβιβάσεις. Θα φαίνεται πως μεταβιβαστηκε, άρα είναι 2ο χέρι και όχι πρώτο. Δεν ξέρω κόλλησα με αυτά τα κόλπα. 

Έχουμε και τη BMW που πας να αγοράσεις ένα μοντέλο και ο πωλητής σου "κόβει" ένα 5χίλιαρο!! Δεν στο κόβει. Έχει τσιμπήσει την τιμή για να σου κάνει "έκπτωση". Εκτός και αν μιλάμε για προηγούμενο μοντέλο που θέλει να το ξεστοκάρει. Ίσως και να μην είναι και έτσι δεν ξέρω. Με το marketing δεν τα πάω καλά

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα είχαμε αναφορές αναγνωστών, που μας ρωτούσαν τι είναι τα «πινακιδωμένα» αυτοκίνητα της Fiat και γιατί πουλιούνται 3-5 χιλιάδες φτηνότερα ανάλογα με το μοντέλο. Μας ρωτούν αν είναι καλά και γιατί πουλιούνται φτηνότερα και αν «έχει κάποιο λάκκο η φάβα»:

Από την έρευνα που κάναμε μάθαμε ότι το δεύτερο δεκαπενθήμερο, κάθε μήνα, οι dealers της Fiat βγάζουν πινακίδες για ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων, που στην συνέχεια πουλάνε «πινακιδωμένα» 3-5 χιλιάδες φτηνότερα. (Αυτός είναι ο λόγος που η Fiat φαίνεται να έχει τόσο λίγες πωλήσεις σε ιδιώτες –τα αυτοκίνητα αρχικά πουλιούνται στους dealers της και αυτοί τα πουλάνε στη συνέχεια σε ιδιώτες).

Ρωτήσαμε λοιπόν την Fiat αν ισχύει αυτό.

Η απάντηση της το επιβεβαιώνει. Ας την δούμε:

«Όλα τα αυτοκίνητα τα οποία διατίθενται στους διανομείς της Fiat είναι σε άριστη κατάσταση, δεν έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα, είναι χωρίς χιλιόμετρα είτε με είτε χωρίς πινακίδες. Από καιρού εις καιρόν, προσφέρουμε σε όλους τους διανομείς μας ειδικά κίνητρα για εμπορικούς σκοπούς. Εναπόκειται στους διανομείς να καθορίσουν την τιμή στην οποία θα μεταπωλήσουν τα αυτοκίνητα στον κάθε πελάτη. Πρόκειται για μια κοινή πρακτική για την πώληση αυτοκινήτων η οποία χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες και σε άλλες μάρκες».

Συμπέρασμα. Ας το δούμε με ένα παράδειγμα:

Ένα 500Χ 1,6 diesel κάνει (με απόσυρση και προσφορά) 21.470 ευρώ.

Μήπως είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι; Σκέφτηκα όταν άκουσα την τιμή.

Όταν όμως άκουσα ότι 21.470 -5 = 16.470, άρχισα να το ξανασκέφτομαι.

Έχει και ωραίο γκαζάκι. Είναι «μπηχτοκεφάλα» βέβαια, αν κάθεσαι πίσω, αλλά αν κάθεσαι μπροστά, αυτό δεν είναι πρόβλημα! Γι αυτό εξάλλου είναι χαριτωμένο: Έχει χυτές γραμμές, που περιορίζουν τον χώρο για τους πίσω. Μπρος στα κάλλη, τι είναι οι «πίσω», εξάλλου;

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ta-pinakidwmena_124075.asp

 

Δεν το κατάλαβα. Το αγοράζει ο dealer σε τι τιμή; Για να σου κάνει έκπτωση 5.000 ευρώ θα πρέπει να το αγοράζει ακόμη 1000 ευρώ χαμηλότερα. Τα πουλάει η Fiat με το ζόρι ας πούμε για να υποχρεώσει τον dealer να το πουλήσει; Και γιατί να του βγάλει πινακίδες; Δε μπορεί να το αγοράσει ο dealer χωρίς πινακίδες και όταν είναι να σου το πουλήσει να αναλάβει εκείνος το κόστος των πινακίδων;

Όταν βγάζουν πινακίδες το Δεκέμβριο και το αμάξι πουληθεί τον Ιανουάριο; Θα φαίνεται αγορά του 2014 ενώ στην ουσία το αμάξι θα αρχίσει να γράφει χιλιόμετρα από το 2015. Μετά είναι και οι μεταβιβάσεις. Θα φαίνεται πως μεταβιβαστηκε, άρα είναι 2ο χέρι και όχι πρώτο. Δεν ξέρω κόλλησα με αυτά τα κόλπα. 

Έχουμε και τη BMW που πας να αγοράσεις ένα μοντέλο και ο πωλητής σου "κόβει" ένα 5χίλιαρο!! Δεν στο κόβει. Έχει τσιμπήσει την τιμή για να σου κάνει "έκπτωση". Εκτός και αν μιλάμε για προηγούμενο μοντέλο που θέλει να το ξεστοκάρει. Ίσως και να μην είναι και έτσι δεν ξέρω. Με το marketing δεν τα πάω καλά

 

Aυτο το κολπο ισχυει εδω και αρκετα χρονια.

 

Τον 2/2007 αγορασα ενα audi Α3 1.6fsi καινουργιο απο καρεντα (το 2011 εκλαπη), με τιμη με το κλειδι στο χερι 26.815ευρω. Ο πωλητης τοτε μου ειπε οτι υπαρχουν καποια τα οποια τα εχουν πινακιδωσει για να φαινονται πουλημενα στη μαμα εταιρια ετσι ωστε να πιανουν καποιους στοχους στο τελος της χρονιας και να παιρνουν καποια bonus.. καπως ετσι.

 

Το αμαξι οταν το παρελαβα ηταν του κουτιου και ειχε στο κοντερ 5χλμ, δηλαδη ηταν ενα καινουργιο οπως ολα τα αλλα.. Αλλα στην αδεια ελεγε: 1η αδεια 12/2006 και ιδιοκτητης karenta α.ε., που στη ουσια σημαινει οτι εγω το πηρα 2 μηνες μετα και φαινουμουν 2ος ιδιοκτητης.. Δεν με χαλασε καθολου γτ πηρα καινουργιο αυτοκινητο και αν θυμαμαι καλα το πηρα γυρω στα 24.000 . 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aυτο το κολπο ισχυει εδω και αρκετα χρονια.

 

Τον 2/2007 αγορασα ενα audi Α3 1.6fsi καινουργιο απο καρεντα (το 2011 εκλαπη), με τιμη με το κλειδι στο χερι 26.815ευρω. Ο πωλητης τοτε μου ειπε οτι υπαρχουν καποια τα οποια τα εχουν πινακιδωσει για να φαινονται πουλημενα στη μαμα εταιρια ετσι ωστε να πιανουν καποιους στοχους στο τελος της χρονιας και να παιρνουν καποια bonus.. καπως ετσι.

 

Το αμαξι οταν το παρελαβα ηταν του κουτιου και ειχε στο κοντερ 5χλμ, δηλαδη ηταν ενα καινουργιο οπως ολα τα αλλα.. Αλλα στην αδεια ελεγε: 1η αδεια 12/2006 και ιδιοκτητης karenta α.ε., που στη ουσια σημαινει οτι εγω το πηρα 2 μηνες μετα και φαινουμουν 2ος ιδιοκτητης.. Δεν με χαλασε καθολου γτ πηρα καινουργιο αυτοκινητο και αν θυμαμαι καλα το πηρα γυρω στα 24.000 . 

και εμεις απο τη καρεντα audi 1.2 tfsi ambition απο 26500 το πηραμε 18500.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?category_id=114&NEWS_DATA_ID=124252

 

 

Subject: AW: VW Polo`s 1.4 TDI engine goes out at low speeds
 
Dear Mr. Kapogiannis,
 
Sorry for the late reply. 
In order to achieve maximum customer satisfaction, we take all customer complaints very seriously. For this reason our engineers are working flat out and at the highest priority to find a solution for the series and for Customer Service.
Unfortunately we are at this stage unable to estimate the exact time when we will find a solution for the market. However, through our sales organization we will explain to our customers the special technical features on the 1.4l TDI.
As soon as we have more definite information, we will inform you immediately.

Best regards, 

Steffen Kuschel
International Communications (K-GK-MI)
Volkswagen Aktiengesellschaft

Για μια ακόμα φορά ισχύει το "It's not a bug, it's a feature"! Ας ελπίσουμε να φάει μαύρισμα από την αγορά μπας και βάλουν μυαλό.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.