Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Είδα το Ampere της Volvo και τρόμαξα! Και μετά απορούσαν γιατί πούλησε μερικές εκατοντάδες κομμάτια μόνο! Τα υβριδικά δεν μπορούν να φορτίζονται στο σπίτι; Πάντως το Ampere φορτίζεται σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Λέτε αν πάω στις αντιπροσωπείες της Θεσν/νίκης να έχουν για να τα δω από κοντά και να μάθω πώς φορτίζονται; Σε αυτά επιτρέπεται η δοκιμαστική βόλτα από υποψήφιους αγοραστές;

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

Και η Volvo θα τρόμαζε, κυρίως γιατί το ampere Ampera το βγάζει η general motors/opel/chevrolet

 

Άντε και επειδή είμαι μεγαλόψυχος :tomato: τώρα πάρε μια λίστα με καθαρά ηλεκτρικά οχήματα να κάνεις ένα google search, έστω wikipedia..

  • BMW i3
  • Mitsubishi i MiEV 
  • Nissan Leaf
  • Peugeot iOn/Citroën C-ZERO
  • Renault Zoe
  • Smart ED
  • Tesla Model S
και σε hybrid να μην περιοριζόμαστε..
  • McLaren P1
  • LaFerrari
  • Porsche 918 Spyder
  • Toyota Yaris Hybrid
  • Toyota Prius
  • Toyota Auris Hybrid
  • Honda Civic Hybrid
  • Lexus RX 450h
  • Lexus CT 200h hybrid
  • Lexus GS 450h
Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τα Hybrid σίγουρα δεν είναι μόνο αυτά. Έχω φίλο με hybrid Volvo V60. (Diesel και ηλεκτρικό). Εδώ βέβαια, όχι Ελλάδα.

 

Επίσης τα ηλεκτρικά δεν είναι μόνο αυτά. 2-3 μοντέλα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το VW e-up, το VW e-Golf, BMW i8, Tesla Roadster, MB Bclass Electric drive, Fiat 500e.

Δεν ξέρω αν όλα αυτά εισάγονται στην Ελλάδα.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

ξέρω πως το i3 είναι κακάσχημο, αλλά το έχω δει στην ελλάδα κ έχω ακούσει καλά λόγια.. βέβαια ξεχνάμε τα μακρινά ταξίδια (>160-170km), αλλά νομίζω πως είναι μια πάρα πολύ καλή λύση.. το prius plug-in είναι καλό επίσης αλλά δεν έρχεται ελλάδα ακόμα.. 

Link to comment
Share on other sites

Όποιος αισθάνεται πως το αυτοκίνητό του μετά από αλλαγή λαδιών, φίλτρων λαδιών και αέρα, μπουζί, πάει πιο καλά ίσως και να μην έχει άδικο. Αν βάλει και ενισχυτικό βενζίνης, τότε πύραυλος το μοτόρι  :lol:

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ελάχιστη αλλά αισθητή αύξηση στις επιδόσεις έχω παρατηρήσει μετά από αλλαγή λαδιών. Επίσης το ίδιο και μετά από αλλαγή μπουζί.
 

Πέτρο αυτό που κρατάς τι δουλειά κάνει; Το ψέκασμα με βερνίκι είναι πολύ δύσκολη δουλειά. Αν έχεις πρόβλημα με γρατζουνιές υπάρχει η λύση της χοντρής αλοιφής και μετά πέρασμα με μια φινιρίσματος ή αν το χέρι σου είναι καλιτέχνη τρίψιμο με ντουκόχαρτο 2000 και μπόλικο νερό και μετά πέρασμα με αλοιφή φινιρίσματος αλλά και τα δύο θεωρητικά τα ξέρω γιατί το πρώτο θέλει αλοιφαδόρο και το δεύτερο μου φτάνει που το βλέπω στο youtube :lol:

 
Πινελάκι μοντελισμού είναι. Βάφω. Δεν είναι γρατζουνιές. Είναι βαθιά χτυπήματα που έχει πάρει και χρώμα, φαίνεται μέταλλο.
Μερικές φωτό:

004_1665_zpsxcuqwfir.jpg
 
004_1666_zpsdlnp6dxf.jpg
 
004_1668_zpst2sbtxmy.jpg
 
004_1672_zpsdfurpbyg.jpg
 
Και μετά το πρώτο χέρι βάψιμο:
 
004_1674_zpspldp5mb1.jpg
 
004_1675_zpsehqrx578.jpg
 
004_1678_zpsdfizcyfv.jpg
 
Στη συνέχεια το έτριψα με γυαλόχαρτο 1000 και νερό. Θα επαναλάβω πολλές φορές, μέχρι να γεμίσουν πλήρως τα χτυπήματα με χρώμα.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στη δουλεια που ηρθαν τα τελευταια polo tdi επιβεβαιωνω οτι ειναι ενοχλητικο ως επικινδυνο το συγκεκριμενο σβησιμο του κινητηρα... πρεπει να στριψεις με πρωτη(!) Οποιαδηποτε προσπαθεια να μπεις σε στενο φερνει ως αποτελεσμα το σβησιμο του κινητηρα:-(

 

 

επειδή δεν το κατάλαβα πολύ καθαρά, αυτό στο κανει ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή μόνο με νεκρά;

Link to comment
Share on other sites

επειδή δεν το κατάλαβα πολύ καθαρά, αυτό στο κανει ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή μόνο με νεκρά;

ειναι απο τι καταλαβα, το γεγονος οταν κοβουμε για το στοπ αλλα δε σταματαμε τελειως, στα περισσοτερα αυτοκινητα αφηνουμε δευτερα γιατι δεν κουμπωνει η πρωτη, εχεις λιγο μουγκριτο αλλα ξεκινας. σε αυτο λοιπον το μοτερ σβηνει. λογικα πρεπει να καρφωνεις πρωτη ή να ανεβαζεις πολλες στροφες

Link to comment
Share on other sites

Μόνο με νεκρά και να μην πατάς τον συμπλέκτη. Πρέπει να είναι ακινοτοποιημένο και το αμάξι. Δεν σβήνει εν κινήσει. άμα έχει σβήσει η μηχανή και είσαι σε κατηφόρα με το που καταλάβει κίνηση στο τροχό ξεκινάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απλά με το πάτημα του συμπλέκτη.

Έγινε επεξεργασία από gaaragr
Link to comment
Share on other sites

Μόνο με νεκρά και να μην πατάς τον συμπλέκτη. Πρέπει να είναι ακινοτοποιημένο και το αμάξι. Δεν σβήνει εν κινήσει. άμα έχει σβήσει η μηχανή και είσαι σε κατηφόρα με το που καταλάβει κίνηση στο τροχό ξεκινάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απλά με το πάτημα του συμπλέκτη.

αυτο που λες εσυ ειναι το συστημα start - stop. δε νομιζω οτι γινεται γι αυτο η συζητηση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επειδή δεν το κατάλαβα πολύ καθαρά, αυτό στο κανει ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή μόνο με νεκρά;

Φτάνεις σε μια διασταύρωση, κόβεις ταχύτητα, ελέγχεις τον δρόμο, εκτιμάς ότι έχεις χρόνο για να περάσεις, ο κινητήρας όμως …σβήνει και βρίσκεσαι σταματημένος μέσα στην μέση της διασταύρωσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18071.asp

 

Από την περιγραφή του μου δίνει την εντύπωση πως με ταχύτητα υπάρχει πρόβλημα. Γιατί λέει "κόβεις ταχύτητα". Αν ήταν θα έλεγε "σταματάς". Πιθανόν εννοεί πως κόβουμε ταχύτητα με π.χ. δευτέρα στο κιβώτιο, ρίχνουμε μια γρήγορα ματιά και πατάμε γκάζι. 

Link to comment
Share on other sites

Φτάνεις σε μια διασταύρωση, κόβεις ταχύτητα, ελέγχεις τον δρόμο, εκτιμάς ότι έχεις χρόνο για να περάσεις, ο κινητήρας όμως …σβήνει και βρίσκεσαι σταματημένος μέσα στην μέση της διασταύρωσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18071.asp

 

Από την περιγραφή του μου δίνει την εντύπωση πως με ταχύτητα υπάρχει πρόβλημα. Γιατί λέει "κόβεις ταχύτητα". Αν ήταν θα έλεγε "σταματάς". Πιθανόν εννοεί πως κόβουμε ταχύτητα με π.χ. δευτέρα στο κιβώτιο, ρίχνουμε μια γρήγορα ματιά και πατάμε γκάζι. 

Επειδή το έψαξα το θέμα, το αυτοκίνητο σβήνει αν πας να στρίψεις σε διασταύρωση με λίγα χιλιόμετρα και έχεις δευτέρα. Τουλάχιστον έτσι λένε

Ο πετρελαιοκινητήρας σε συνδυασμό με την κατά πάσα πιθανότητα κακή ρύθμιση του έχει ως αποτέλεσμα να σκορτσάρει ο κινητήρας και να σβήνει.

 

Όπως και να χει, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να βρεθεί μια λύση άμεσα. Τόσα Polo κυκλοφορούν στους δρόμους.

Link to comment
Share on other sites

μετά που διάβασα το θέμα των Polo, έκατσα και παρατήρησα το πώς οδηγώ στα στενά του Άργους (και έχουμε μπόλικα από αυτά). στην πλειοψηφία των στροφών το αυτοκίνητο μπαίνει με δευτέρα και 600 σαλ. εάν το polo σβήνει σε τέτοιες συνθήκες το πρόβλημα είναι τεράστιο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Η απάντηση της VW

 

Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/3/2015

Αξιότιμε κύριε Τριανταφύλλη, σχετικά με το άρθρο σας που αφορά στην λειτουργία του Polo 1.4 TDI, από την πλευρά της KOSMOCAR Α.Ε. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

Το φαινόμενο που αναφέρετε δεν αφορά σε κάποιο σφάλμα ή δυσλειτουργία.

Ο κινητήρας του Polo TDI, σβήνει σε χαμηλές στροφές μόνο υπό συγκεκριμένο χειρισμό: όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα.

Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης, αποφεύγονται οι κραδασμοί και η εκπομπή υπερβολικών ρύπων ενώ διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και βέβαια, η ασφαλής κίνηση του αυτοκινήτου. Τα χαρακτηριστικά αυτά βοηθούν στην επί μακρόν οικονομικότερη και εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.

Όπως κατανοείτε, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αυτά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον οδηγό. Για τον λόγο αυτό άλλωστε, σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία καθιστά υποχρεωτική από 1η Νοέμβριου 2014, την ύπαρξη ένδειξης προτεινόμενης αλλαγής σχέσης κιβωτίου (Gear Shift Indicator - GSI), εξοπλισμός που διατίθεται στο Polo από το 2009 και ασφαλώς αποτελεί βασικό εξοπλισμό όλων των Polo 1.4 TDI, βοηθώντας τον οδηγό στην επί μακρόν άριστη χρήση του αυτοκινήτου του.

Με εκτίμηση.

Δημόσιες Σχέσεις Kosmocar Α.Ε.

 

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123901.asp

 

Τα γραφόμενα είναι αστεία και υποτιμούν την νοημοσύνη αυτών που

διαθέτουν Polo και γνωρίζουν πως δουλεύει το

αυτοκίνητο τους.

Επίσης, φαίνεται το κιβώτιο να έχει εξαιρετικά μακριές σχέσεις για αυτοκίνητο πόλης

πέραν του πιθανού προβλήματος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.