Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

his recently purchased second-hand Toyota

Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να το πούλησε λόγω των 4400 δολαρίων που θα του είπαν πως κοστίζει το πρόβλημα. Λέμε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

his recently purchased second-hand Toyota

Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να το πούλησε λόγω των 4400 δολαρίων που θα του είπαν πως κοστίζει το πρόβλημα. Λέμε τώρα.

Και να διαβάσει ότι ο άλλος το διόρθωσε με $10 κόστος; Εγκεφαλικό!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Έχω πετύχει άτομο που έβαλε υγραέριο σε prius.... :huh:

 

E αν ηθελε και αυτο 4400$ για να το φτιαξει σου λεει "γ@μα το, θα το κανω γκαζι" :hehe:  :p

Έγινε επεξεργασία από csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάνω υπολογισμούς για το παπάκι που όταν φτιάξει ο καιρός θα το χρησιμοποιώ καθημερινά. 50 ευρώ πίσω λάστιχο (mentzeler). 1 λίτρο Μotul 13-14 euro, τακάκια για το μπροστά δισκόφρενο άγνωστο (υπολογίζω κανένα 15άρι, θα μου τα περάσει ο μηχανικός ο φίλος). Δλδ με το καλημέρα 80 ευρουλάκια. 

LOL πέρυσι το έδωσα στον πατέρα μου να πάει να αλλάξει λάδια και πίσω ταμπούρα γιατί δεν είχα χρόνο. Τον ρωτώ τι λάδια έβαλε; Δε ρώτησα το μάστορα μου λέει. Γιατί; Ε τι να τον ρωτάω τώρα, θα νομίζει πως τον κάνω ανάκριση. Ρε μπαμπά εσύ μου τα έμαθες εσύ τα παραβαίνεις. Όταν πληρώνεις, με τρόπο ρωτάς τι έκανε ο μάστορας. Ε ναι....αλλά για ένα λίτρο τώρα θα ρωτάω; Καλά. Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είπε να κάνεις με τα λάδια αυτά; Ε καμιά 3000χλμ. Πόσα έδωσες για 1 λίτρο λάδι; 6 ευρώ. Και με λάδι των 6 ευρώ  σου είπε να κάνεις 3000χλμ; Ναι ρε, αφού είναι καλά. Δεν άντεξα με πήραν τα γέλια  :lol: Ρε μπαμπά τα καλά πάνε 15 ευρώ το λίτρο. Ε, έτσι μου είπε. Κάνε εσύ 2000χλμ και άλλαξέ τα.  Άρχισε να πρηζώνει. :lol:  Καλά καλά του λέω. Θα κάνω 500 και αλλαγή. Τα ταμπούρα που άλλαξε πίσω είναι της Yamaha; Δεν ξέρω δεν τον ρώτησα. Δεν πιάνουν καλά; Πιάνουν ρε μπαμπά αλλά ας ρωτούσες. 9 ευρώ μόνον μου πήρε για τα ταμπούρα. Καλά θα είναι. Ε θα είναι πως δε θα είναι. Εντάξει ο άνθρωπος γερός να είναι στα 70ηντα του.

Πέρυσι έρχεται ένας φίλος το καλοκαίρι με τη μοτοσυκλέτα ένα ΧΤX που το έχει ο αδερφός του Ελλάδα και το κυκλοφορεί κάθε καλοκαίρι όποτε κατεβαίνει από Γερμανία. Μου λέει ο φίλος μου, "ρε συ τα λάδια τα είχε ο αδερφός μου 2 χρόνια και χωρίς να κάνουν πολλά χιλιόμετρα τα άλλαξα γιατί μύριζαν άσχημα". Του λέω πως από όσο ξέρω πρέπει να αλλάζονται κάθε χρόνο ακόμα και αν δεν κάνουν τα απαιτούμενα χλμ. Πετάγεται ο πατέρας μου. Χαζοί είστε; Κάθε χρόνο λάδια αν δεν έχετε κάνει χιλιόμετρα; Κάθε πότε τον ρωτάμε. Ε κάθε 3 χρόνια καλά είναι αν δεν κάνετε πολλά χιλιόμετρα. :lol: Βρε να του λέμε τα σημερινά μοτέρ δεν είναι όπως πριν 15 και 20 χρόνια. Τπτ. Εκεί ο πατέρας.  

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον δε κάνει ότι θέλει... απλά συμβουλεύει!

Ο δικός μου που έχει 2 toyota σπίτι και δε τους κάνει το επίσημο service παρά αλλάζει λάδια κλπ όποτε κρίνει κλπ; Και τα 2 κοντά 100k χλμ κ πρέπει να έχουν να γίνουν σωστό service από τα 50-60k. To πάει σε ένα μάστορα εκεί κοντά κι ότι αλλάξει άλλαξε.. τώρα τα χριστούγεννα με ρωτάει, θυμάσαι πότε άλλαξα λάστιχα; Μήπως θέλουν άλλαγμα; Ούτε που ήξερα πότε κι αν.. απλά τα τσέκαρα με το μάτι.. του κάνει κι ένα παράξενο η μηχανή πότε πότε κι επειδή δε ξέρει ο τεχνικός τι είναι, δε θέλει για κανένα λόγο να το πάμε εδώ όποτε έρχεται.. πάμε ρε πατέρα να του ρίξουν μια ματιά, όχι μου λέει δεν έχει τίποτα.. αφού ο άλλος δεν βρίσκει κάτι.. ιδέα σας είναι (6 άτομα το έχουμε παρατηρήσει, οι 5 του το λέμε)  :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον δε κάνει ότι θέλει... απλά συμβουλεύει!

Ο δικός μου που έχει 2 toyota σπίτι και δε τους κάνει το επίσημο service παρά αλλάζει λάδια κλπ όποτε κρίνει κλπ; Και τα 2 κοντά 100k χλμ κ πρέπει να έχουν να γίνουν σωστό service από τα 50-60k. To πάει σε ένα μάστορα εκεί κοντά κι ότι αλλάξει άλλαξε.. τώρα τα χριστούγεννα με ρωτάει, θυμάσαι πότε άλλαξα λάστιχα; Μήπως θέλουν άλλαγμα; Ούτε που ήξερα πότε κι αν.. απλά τα τσέκαρα με το μάτι.. του κάνει κι ένα παράξενο η μηχανή πότε πότε κι επειδή δε ξέρει ο τεχνικός τι είναι, δε θέλει για κανένα λόγο να το πάμε εδώ όποτε έρχεται.. πάμε ρε πατέρα να του ρίξουν μια ματιά, όχι μου λέει δεν έχει τίποτα.. αφού ο άλλος δεν βρίσκει κάτι.. ιδέα σας είναι (6 άτομα το έχουμε παρατηρήσει, οι 5 του το λέμε)  :rolleyes:

lol τα ίδια και ο δικός μου. Και δε θέλει να του φτιάξω τίποτα στο αμάξι. Μια φορά έκανα το λάθος να βάλω σκούπα και να το καθαρίσω - συμμαζέψω μέσα και τα  άκουγα για καιρό γιατί δε μπορούσε να βρει τα χαρτιά, κατσαβίδια, μπουφάν, ψάθες καλοκαιρινές (χειμωνιάτικα), στυλούς που δε γράφανε, μπιχλιμπίδια κλπ Πεταμένα δεξιά και αριστερά ήξερε που ήταν. Δε θα την ξεχάσω τη γκρίνια του  :lol:

Να το πάρω να πάω όπου θέλω δεν τον πειράζει. Αλλά!! μην πειράξω τίποτα μέσα. Έχει τέλη κυκλοφορίας και ασφάλειες και χαρτιά από ΚΤΕΟ 5 και 6 χρόνων στο ντουλαπάκι, αποδείξεις 3 χρόνων από βενζίνη, σούπερ μάρκετ, διαφημιστικά από σούπερ μάρκετ. Γραφείο το έχει κάνει  :lol:

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν πάρω hatchback και το μετατρέψω σε υγραεριοκίνητο, μπορώ να βάλω μεγάλη δεξαμενή για το υγραέριο (πχ 100l) και να αλλάξω την αντίστοιχη για τη βενζίνη με μία μεγάλης χωρητικότητας (πχ 100l);

Link to comment
Share on other sites

Αν πάρω hatchback και το μετατρέψω σε υγραεριοκίνητο, μπορώ να βάλω μεγάλη δεξαμενή για το υγραέριο (πχ 100l) και να αλλάξω την αντίστοιχη για τη βενζίνη με μία μεγάλης χωρητικότητας (πχ 100l);

 

αν και γενικότερα όλα γίνονται...

 

σε ένα πιθανό κτεο (αν πραγματικά έλεγχε)

θα έβλεπε πατέντες σε συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου -> καρφί κόψιμο μη πω και κατάσχεση (αλλά δεν νομίζω να το επιτρέπει ο νόμος)

μπουκάλα αερίου μπορείς να βάλεις όσο μεγάλη θέλεις (αλλά μετά έχεις χαμένο χώρο στις αποσκευές, και έξτρα βάρος)\

αλλαγή ρεζερβουάρ είναι λίγο πιο δύσκολο διότι συνήθως έχουν περίεργα σχήματα και είναι κάτω από το αμάξι

ίσως είναι δυνατόν να προσθέσεις ένα δεύτερο ρεζερβουάρ (σε φάση 60 απο τον κατασκευαστή + 40 στον χώρο αποσκευών)

αλλά

1)πόσο πρακτικό είναι ??

2)αναθυμιάσεις??(στον χώρο επιβατών)
3)ασφάλεια??

4)νομιμότητα(αν υπάρχει νομικό πλαίσιο για να δηλωθεί)??

5)αν αφήσω 100λ βενζίνη σε απλό hatchback να , μέχρι να καούνε (ειδικά αν είναι χαμηλής ποιότητας και το αμάξι αέριο) θα στείλεις αντλία βενζίνης από την νοθεία και την "εξάτμιση" το καυσίμου(αυτό που λέμε άφησα την βενζίνη καιρό και έγινε νερό)

 

οπότε δεν είναι τόσο απλό

τώρα 100 λίτρα καύσιμο για απλο hatchback είναι υπερβολικά πολλά .... τζάμπα βάρος (και έξτρα κατανάλωση σε ένα βαθμό)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.