Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Σχετικά με τα καύσιμα, είναι καλύτερο ένα βενζινοκίνητο το οποίο θα μετατραπεί σε αεριοκίνητο ή ένα πετρελαιοκίνητο; Και για τα πετρελαιοκίνητα τι ισχύει με τα φίλτρα;

 

το βενζινοκίνητηρας με τον αντίστοιχο πετρελαίου έχουν 2 βασικότατες διαφορές

στον βενζινοκινητήρα η ανάφλεξη επιτυγχάνεται με αναφλεκτήρα(μπουζί) ενώ στον πετρελαίοκινητήρα λόγω μεγάλων πιέσεων που επικρατούν στον θάλαμο καύσης

εξαίρεση στην παραπάνω περίπτωση αποτελούν οι multifuel κινητήρες που μπορεί να βρείς σε ένα τανκ...

και επίσης οι βενζινοκινητήρες έχουν λόγω συμπίεσης ~9-11(για τυπικές εφαρμογές) ενώ οι diesel ~20

 

επομένως και με βάση την τεχνολογία που κυκλοφορεί σήμερα,

ενας βενζινοκινητήρας μπορεί να μετατραπεί και να κάει άεριο (είτε φυσικό αέριο είτε υγραέριο) και το σύστημα της βεζίνης μένει αμετάβλητο, το σύστημα του αερίου μπαίνει εξτρα

ένας πετρελαιοκινητήρας μπορεί να μετατραπεί και να κάψει φυσικό αέριο(με μεγάλη επιφύλαξη αυτό απλά είδα φεκ περί αυτού του θέματος πρόσφατα και μπορεί απλά να είναι μπαρούφες)

 

περί καλύτερου δεν υπάρχει καλύτερο... ένας κινητήρας είναι σχεδιασμένος από τον κατασκευαστή να δουλεύει σε κάποιες δεδομένες συνθήκες με δεδομένο καύσιμο

οποιαδήποτε αλλαγή μεταβάλλει τις "ιδανικές" συνθήκες στις οποίες έχει μελετηθεί ο συγκεκριμένος κινητήρας , ναι μπορεί πχ ένας βενζινοκινητήρας που καίει lpg να έχει λιγότερα καυσαέρια αλλά ταυτόχρονα οι υψηλότερες θερμοκρασίες εντός του μοτέρ είναι  καταστροφικές για την αξιοπιστία του

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι diesel σήμερα

είναι οτι η εξέλιξη τους παραμένει καλή αλλά

οι ρύποι τους δυσκολεύουν , πολύ , την όλη κατάσταση.

Έχουμε φτάσει σε 6ης γενιάς συστήματα με φίλτρα (DPF και δεν συμμαζεύεται)

αλλά τα μονοξείδια και οι επιβλαβείς ρύποι είναι εκεί 

 

http://www.theguardian.com/uk/2013/jan/27/diesel-engine-fumes-worse-petrol

 

Επίσης , όπως ανέφερε ο shattered , οι σχέσεις συμπίεσης είναι δομικά διαφορετικές αλλά

η εικόνα πλέον αλλάζει σταθερά , με τους βενζίνης να χτυπούν απίστευτες συμπιέσεις (14:1 στον 1.3 Skyactiv ~Mazda 2)

ενώ οι diesel να ρίχνουν τον δικό τους (αντίστοιχα 14:1 για τον Skyactiv D με 5200rpm limiter (!) ) .

 

http://www.mazda.com/technology/skyactiv/engine/skyactiv-d.html

 

Την λύση μετατροπής σε υγραέριο που ανέφερε ο φίλος που ρώτησε, μόνο σε πολύ καλό επαγγελματία

και εφόσον έχεις δει πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας μετά απο αρκετές χλ χλμ.

 

Αν γίνεται , πήγαινε καλύτερα σε υβριδικό/diesel ή ηλεκτροκίνητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα ηλεκτροκίνητα είναι πολύ ακριβά, ενώ τα υβριδικά δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρουν. Και να διευκρινίσω ότι αναφερόμουν στην υγραεριοκίνηση. Εννοείται ότι το φυσικό αέριο είναι ασύμφορο καθώς απαιτεί μεγάλο χώρο και βαραίνει πολύ το όχημα.

 

http://www.flowmagazine.gr/article/view/ta_5_pio_fthina_uvridika_autokinita_kai_ta_atou_tous/category/environment

 

http://carshybrid.gr/

 

Μιλάμε ότι ένα υβριδικό hatchback κοστίζει όσο ένα συμβατικό sedan! Αν είναι δυνατόν! Γιατί δε δίνουν καλύτερα κίνητρα;

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

Κάποτε οι πετρελαιοκινητήρες ήταν πιο αξιόπιστοι από τους βενζινοκινητήρες και ίσως είναι ακόμη. Πήγα σήμερα στο συνεργείο αντιπροσωπείας όπου δουλεύει ένας φίλος μου για ένα "γεια" γιατί είναι στο δρόμο μου όταν σχολάω από τη δουλειά. Πάνω στην κουβέντα μου είπε πως τα περισσότερα αυτοκίνητα μένουν στο δρόμο από ηλεκτρονικά ή παθαίνουν βλάβη (που δεν τους αφήνει στο δρόμο) και πάνε για φτιάξιμο (αισθητήρες, εγκέφαλοι, πολλαπλασιαστές κλπ). Από μηχανικές βλάβες η πιο συχνή είναι η φλάντζα κεφαλής που μπορεί να σε αφήσει στο δρόμο ή σπανιότερα ιμάντας χρονισμού. Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι σαν κινούμενοι υπολογιστές.

Υπάρχουν βλάβες στα ηλεκτρονικά που ενώ τα διαγνωστικά δείχνουν πως όλα είναι εντάξει η βλάβη δε μπορεί να εντοπιστεί. Τι χρειάζεται; Το γνωστό....Βγάλε - βάλε. Αν είναι καλός ο μάστορας και την πετύχει τη βλάβη με την πρώτη τη γλίτωσες. Αν όχι, μπορεί να σου αλλάξει ένα σωρό πράγματα.

Στο fiat που είχα, για να καταλήξουν στον εγκέφαλο που κόστισε μια 500άρα, πλήρωσα σε άλλα μπιχλιμπίδια που "φταίγανε" άλλα 300 ευρώ και λίγα μπορεί να γράφω....Ξεκινήσαμε από αισθητήρα λ, πήγαμε στον σταθεροποιητή του ρελαντί, μετά στο μαφ (αν το γράφω σωστά) και στον εγκέφαλο σταμάτησε το κακό. Όταν τους είπα για όσα αλλάξαμε πριν: "Ααα και εκείνα είχαν πρόβλημα!!".... :lol:

Σε φόρουμ για αυτοκίνητα πολλοί μπαίνουν και γράφουν για ηλεκτρονικά που δεν τα βρίσκουν οι μάστορες και κάνουν πειράματα. Δε φταίνε πάντα οι μάστορες. Μπορεί το διαγνωστικό να σου δείξει πως δουλεύει καλά γιατί η βλάβη μπορεί να είναι μέσα στην απόκλιση που δικαιολογείται και όμως τελικά αυτή η απόκλιση να προκαλεί το πρόβλημα!!! Κόλαση αν σου τύχει....

Σχετικά με τους diesel εχθές διάβασα πως η renault έβγαλε 700άρι diesel δίχρονο!! Δεν πιστεύω να σου ζητάνε να ρίχνεις στο τεπόζιτο και λαδάκι για να λιπαίνονται τα πιστόνια.

Οι παλιοί θα θυμούνται κάτι δίχρονα μηχανάκια που μαζί με τη βενζίνη ρίχναμε και λαδάκι 10αράκι στο τεπόζιτο για τη λίπανση του χώρου καύσης. :lol: Αν έριχνες παραπάνω μπορεί να λαδωνόταν το μπουζί και σου έκανε ένα γονάτισμα το μοτόρι και έμενες εκεί που ήσουν. Αν είχες μπουζόκλειδο το έβγαζες και το καθάριζες. Έπρεπε να έχεις μαζί σου αν δε χωρούσε κάτω από καμία σέλα και το μπουζόκλειδο  :lol:  :lol:

Μετά βγήκανε τα "καζανάκια" που έβαζες εκεί το λαδάκι αλλά για καλό και για κακό έριχνες και λίγο στο τεπόζιτο και περαστικά στους πίσω από εσένα 

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην ίδια αναζήτηση κ εγώ με τον πατέρα μου diesel ή βενζίνη.

Τα εισαγόμενα ντίζελ (99.9% εξωτερικού) λόγο συνθηκών βόρειας Ευρώπης είναι μέσα στην σκουριά ρε παιδιά.Σήμερα πήγαμε κ είδαμε κάποια κ έκοβα με το χέρι μ κομματάκια λαμαρίνας σάπια κοντά στα φρένα, σημείωση αυτοκίνητο 5ετιας έτσι!

Link to comment
Share on other sites

Αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα το diesel αξίζει. Για τα σκουριασμένα λογικό το βρίσκω, δεν παίρνεις αυτοκίνητο από περιοχή όπου το 70% του χρόνου είναι χιονισμένη και ρίχνουν αλάτια. Το ότι οι τιμές τους είναι χώμα έχει αυτό το αντίτιμο.

Link to comment
Share on other sites

Αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα το diesel αξίζει. Για τα σκουριασμένα λογικό το βρίσκω, δεν παίρνεις αυτοκίνητο από περιοχή όπου το 70% του χρόνου είναι χιονισμένη και ρίχνουν αλάτια. Το ότι οι τιμές τους είναι χώμα έχει αυτό το αντίτιμο.

Κοίτα χώμα δεν τις λες, αν είναι να πάρεις σαπακι από κάτω αυτό έλειπε να είναι κ ακριβά.

4ετιας κ πάνω μπορείς να βρεις κάτι καλό δεν το συζητάω βέβαια αν είσαι τριτεκνος+ αξίζει να βρεις από έξω κ να το φέρεις ο ίδιος αφού δεν πληρώνεις δασμό.

Link to comment
Share on other sites

Στην ίδια αναζήτηση κ εγώ με τον πατέρα μου diesel ή βενζίνη.

Τα εισαγόμενα ντίζελ (99.9% εξωτερικού) λόγο συνθηκών βόρειας Ευρώπης είναι μέσα στην σκουριά ρε παιδιά.Σήμερα πήγαμε κ είδαμε κάποια κ έκοβα με το χέρι μ κομματάκια λαμαρίνας σάπια κοντά στα φρένα, σημείωση αυτοκίνητο 5ετιας έτσι!

Πολύ μεγάλο κεφάλαιο η αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ειδικά από έμπορο. Λίγοι είναι σωστοί. Ψάξε από ιδιώτη γιατί ο έμπορος το παίρνει από τον ιδιώτη και χωρίς να το τσεκάρει του βάζει ένα πωλείται και όποιος το πάρει....Ο ιδιώτης δεν έχει συνήθως την καπατσοσύνη και την αφιλοτιμία του εμπόρου. Μπορεί να σου πει περισσότερα για το αμάξι, ενώ ο έμπορος ξέρει να φοράει το χαμογελαστό πρόσωπο και να βρίσκει δικαιολογίες. Η δουλειά του είναι. Χώρια που στη μάντρα το αμάξι μπορεί να έχει φάει ένα καλοκαίρι με ότι συνεπάγεται για πλαστικά και ταπετσαρίες και χρώμα. Επίσης στον ιδιώτη κόβεις και φάτσα. Αν είναι νέος, νέα, μεγάλος σε ηλικία. Και αυτό μπορεί να σε βοηθήσει. .

Αν μπορείς κοίταξε αυτοκίνητο που πωλείται σε αντιπροσωπεία. Ίσως είναι πελάτη τους που έκανε εκεί τα σέρβις οπότε έχεις λιγότερες πιθανότητες να πέσεις θύμα. Αν το αμάξι έχει ηλεκτρονικά έλεγξέ τα και ξανά έλεγξέ τα όλα αν δουλεύουν (ηλ καθρέπτες, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, τηλεχειρισμός κλειδώματος, αισθητήρας βροχής κλπ). 

Τα σάπια εισαγόμενα δεν είναι μόνον θέμα συνθηκών. Είναι νομίζω και θέμα επιλογής των εμπόρων. Το επιλέγει ο έμπορος γιατί εκεί το βρίσκει με π.χ.2000 ευρώ και στο δίνει μετά εδώ με 5.000ευρώ. Υπάρχουν έξω και μια χαρά αυτοκίνητα αλλά είναι ακριβά για τους δικούς μας εμπόρους και μειώνουν κατά πολύ το κέρδος τους. Ο Έλληνας έμπορος θέλει με ένα αμάξι που θα πουλήσει να βγάλει χασούρα από 3 που μπορεί να μην πουλήσει όσο θέλει.

Το δικό μου είναι μεταχειρισμένο από Γερμανία. Αν το δεις από κάτω δε θα καταλάβεις ότι είναι εισαγωγής. Όμως το πλήρωσα και ακριβά.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα τεράστιο θέμα η αγορά μεταχειρισμένου κ δη πετρελαίου!

Εμείς για λίγο καιρό το αφήνουμε στην άκρη μέχρι να δούμε κάτι άλλο που να αξίζει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.