2cpu Δεκέμβριος 8, 2014 #101 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 http://www.autoevolution.com/news/1955-volkswagen-van-sold-for-233k-not-hippie-photo-gallery-89756.html 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Δεκέμβριος 8, 2014 #102 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 Οι σχάρες μοτοσυκλετών πως λέγονται στην Αγγλική; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 8, 2014 #103 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 Είναι ικανοί εδώ στην Ελλάδα, να έχουν κάνα τέτοιο ιστορικό όχημα Ferrari και να του βάλουν φώτα xenon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Δεκέμβριος 8, 2014 #104 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 με υγραεριοκίνηση 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Δεκέμβριος 8, 2014 #105 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 (edited) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 8, 2014 από Billys Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Δεκέμβριος 8, 2014 #106 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 Οι σχάρες μοτοσυκλετών πως λέγονται στην Αγγλική;Luggage racks? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Δεκέμβριος 8, 2014 #107 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2014 Την πρώτη φορά απογοητεύτηκα.. λέω δεν παίζει! Λες και το φρέναρε..! Στην ουσία θέμα σχέσεων ήταν.Ακόμα και τη δεύτερη φορά όμως, εκτός από το δυνατό κλότσημα του γκαζιού κ των αλλαγών της 918, το agera περνά λες κι είναι σταματημένη η 918.. τρανή απόδειξη ότι στην επιτάχυνση χρειάζεται η ωμή ροπή ενώ στις μεγάλες ταχύτητες οι ίπποι!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Δεκέμβριος 9, 2014 #108 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2014 Από την στιγμή που η ροπή με την ισχύ είναι αλληλένδετα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 10, 2014 #109 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 10, 2014 #110 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 800 άλογα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Δεκέμβριος 10, 2014 #111 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 (edited) Με τους M10 κινητηρες που χρησημοποιουσαν-δοκιμαζαν στην F1 εβγαζαν μεχρι 1200 αλογα+ Τρελο! (Τετοια διαβαζω και γινομαι fanboy ) https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M12 The BMW GTP IMSA series car was also powered by the 2.0 liter M12 turbo engine, with more than 850 hp in race trim. The 1986 engine was said to produce about 1,400 hp (1,044 kW) in qualifying, that being the most powerful figure of all the turbo-charged engines in Formula One (though it should also be noted that at the time there was no way of accurately measuring horsepower over 1,000 and figures are what were generally accepted from the engineers calculations with 0.1 Bar of turbo boost rated to be worth approximately 20 hp (15 kW) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 10, 2014 από SirDiman Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 10, 2014 #112 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 Με τους M10 κινητηρες που χρησημοποιουσαν-δοκιμαζαν στην F1 εβγαζαν μεχρι 1200 αλογα+ Τρελο! (Τετοια διαβαζω και γινομαι fanboy ) https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M12 Νάτος! Κατευθείαν από το μουσείο που τον είδα πρόπερσι: 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Δεκέμβριος 10, 2014 #113 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 Από την Anytime (την ασφαλιστική ) έχει κανείς προσωπική εμπειρία να μου πει γνώμη ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 10, 2014 Author #114 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 Βρήκες αμάξι και τώρα ψάχνεις για ασφαλιστική; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Δεκέμβριος 10, 2014 #115 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 ναι ρε τρολλ, λέγε τωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 10, 2014 Author #116 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 Δε ξέρω Τι αμάξι πήρες τελικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Δεκέμβριος 10, 2014 #117 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 Αφού δε λες θα μάθεις όταν το παραλάβω Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 10, 2014 #118 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 (edited) Αφού δε λες θα μάθεις όταν το παραλάβω Και είχαμε μια φαγούρα! :p Και το φοβερό Μ1 το ίδιο!! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 10, 2014 από PetrosD 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 10, 2014 #119 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2014 (edited) Από την Anytime (την ασφαλιστική ) έχει κανείς προσωπική εμπειρία να μου πει γνώμη ; και εγώ προς τα εκεί λέω να πάω 385ε μου βγαίνει για όλο το χρόνο full extra κλπ -1600cc Lacetti- μαζί με τα μ@μησιάτικα που είμαι κάτω των 24αρα αν βγάλω τα μ@μησιάτικα πάει στα 292ε Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 10, 2014 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Δεκέμβριος 11, 2014 #120 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2014 καλη ειναι , τυπικη δηλαδη 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now