astrolabos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 2014 Το Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread πήγε ένα βήμα παρακάτω και μετονομάστηκε σε "Αυτοκίνση". Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι έχει σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Νοέμβριος 16, 2014 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2014 μου αρεσε καλυτερα ο παλιος τιτλος 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Νοέμβριος 16, 2014 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2014 Το Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread πήγε ένα βήμα παρακάτω και μετονομάστηκε σε "Αυτοκίνση". Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι έχει σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου. Θεσσαλική version του "Αυτό κίνησε"? "Αυτό κίνση παρακεί ρα ση λέω!" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 16, 2014 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2014 μου αρεσε καλυτερα ο παλιος τιτλος Κι εμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Νοέμβριος 17, 2014 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 Άντε να το ξεκινήσουμε δυνατά το thread λοιπόν. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Νοέμβριος 17, 2014 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Νοέμβριος 17, 2014 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 17, 2014 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 Θα γίνω γραφικός στο τέλος αλλά.. Αν ήμουν μετά από τόσα αυτοκίνητα η Ferrari ή η McLaren θα είχα πάει με τα φράγκα μου και θα είχα πάρει την ομάδα απο την Porsche. 230 κιλά πάνω, 45 άλογα κάτω, και αλλάζουμε λάστιχα για να το περάσουμε το 918. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Νοέμβριος 17, 2014 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Νοέμβριος 18, 2014 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 18, 2014 το ποιο κολογ@μημένο σημείο στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ όλοι πηδάνε από του Αγίου Σπυριδώνος στην Δημητσάνας (δεν έχουν stop) από την άλλη μεριά όμως από Δημητσάνας Αγίου Σπυριδώνος έχει stophttps://www.google.gr/maps/@38.0046709,23.676073,3a,90y,47.15h,53.97t/data=!3m4!1e1!3m2!1s86mDabWK5TZk8CABric0Ow!2e0?hl=en απλά με κάποιον ακούμπησα προφυλακτήρα (όχι εγώ αυτός με ακούμπησε εγώ ήμουν 0km κανονικά σταματημένος στο stop !) (είμαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό μου) σε τέτοια σημεία όπου η ωρατότητα δεν ευνοεί αυτούς που έχουν stop οι οδηγοί θα έπρεπε να δείχνουν κατανόηση (το ίδιο κάνω και εγώ σε αυτό το σημείο όταν είμαι από του Αγίου Σπυριδώνος και θέλω να μπω στην Δημητσάνας όπου επειδή έχω λίγο καλύτερη ορατότητα πάω σαν να έχω stop και αν δω κανέναν στην Δημητσάνα του κάνω νόημα να περάσει ) επίσης το σημείο όπως ήταν και τότε (googlemaps-streetview) και τώρα ίδιο είναι , ακόμα που μπορώ να απευθυνθώ για να μπει μια νέα σήμανση η ένα νέο Stop ή ένας καθρέπτης ! ??? μέχρι να τελειώσω θα μου τον έχουν σακατέψει τον προφυλακτήρα ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Νοέμβριος 19, 2014 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Νοέμβριος 19, 2014 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2014 τα θυμαστε πριν καιρο? http://www.motorauthority.com/news/1095519_michelin-putting-tweel-airless-tire-into-production ε τωρα θα τα βγαλουν.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 20, 2014 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Ερώτηση: Diesel ή μπεντζίνα και γιατί.Έστω πως έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο ίδια αυτοκίνητα. Μόνη διαφορά ο κινητήρας.Το ένα diesel, το άλλο αμόλυβδη. Ίδια σχεδόν χιλιόμετρα. Σε τι πηγαίνεις και γιατί. Επίσης, έστω πως τα χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί στο καθένα είναι τα ίδια αλλά αρκετά π.χ. 150.000χλμ. Είναι το ίδιο για τον diesel και το ίδιο για το αμόλυβδο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos1071 Νοέμβριος 20, 2014 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Κατά παράδοση οι πετρελαιοκινήτηρες έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από τους βενζινοκινητήρες. Επίσης έχουν καλύτερη ενεργειακή απόδοση και μεγαλύτερη αντοχή. Δεν είναι τυχαίο ότι τα όλα τα αυτοκίνητα ΔΧ (Ταξί, λεωφορεία κλπ) είναι εφοδιασμένα με πετρελαιοκινητήρες.Για το τελευταίο, αν μιλάμε για ίδιο αυτοκίνητο τότε αυτό με τον diesel θα έχει πιο "φρέσκο" κινητήρα από τον άλλο... Βέβαια πρέπει να ληφθεί υπόψιν η χρήση του καθενός, οι οδηγικές συνήθειες του κατόχου κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Νοέμβριος 20, 2014 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Για τι κάρο μιλάμε και για τι χρήση?Τα καινούρια Turbo Diesel με 1800+ κυβικά είναι καλά ακόμα κ για μεγάλα ταξίδια, ποίο μικρά είναι κουραστικά εκτός αν είσαι πολύ χαλαρός οδηγός.Για μέσα στη πόλη πάντως αυτόματο dieselακι > all ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 20, 2014 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Ζάχο ντίζελ απο μένα. Πιο αξιόπιστα long run, λιγότερη κατανάλωση, σε μερικά μέρη πιο φθηνό καύσιμο. Αλλά ΑΝ χαλάσει πονάει πιο πολύ η επισκευή. Θα στα πει και ο Γιάγκος καλά αναλυτικά @ΓιαγκΤ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Νοέμβριος 20, 2014 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Θεωρητικά το diesel είναι πιο αξιόπιστο , με λιγότερες ανάγκες συντήρησης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ο κινητήρας, αλλά με την εξέλιξη τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να μην ισχύουν κάποια από αυτά τα πράματα.Χαμηλότερη κατανάλωση , χαμηλότερα/διαφορετικά καυσαέρια και ακριβά συγκεκριμενά ανταλλακτικά αν χαλάσουν. Πιο ευαίσθητο στο κακό καύσιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 20, 2014 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Απλά ενημερωτικά ρωτάω... δεν είναι για τώρα η επιλογή αλλά θέλω να ξέρω σε κανένα εξάμηνο που θα αρχίσω να ψάχνομαι τι να κοιτάξω. Την υπέρβαση δυστυχώς δεν μπορώ να την κάνω και να πάω σε S8, οπότε κοιτάω για A8 4.2FSI ή 4.0/4.2TDI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 20, 2014 #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Ζάχο για να λες για Α8 (S8), θα σου πω ξερά και μονόδρομο για "περίπου" τα ίδια "τετραγωνικά" και ΑΡΡΩΣΤΑ γκάζια, 2ο χέρι RS4. Αν ποτέ κεράσω κανένα κουτσούβελο και θέλω χώρους και γκάζια είναι μονόδρομος για μένα. Αλλά για να λες για S8 θες γκάζια, και το ντίζελ δεν έιναι για φανάρια και τρελό V8 ήχο κλπ., έχει ροπή να καθελκύσεις πλοίο αλλά μέχρι εκεί. Μην παρεξηγηθώ, "πάει" τον κώλο του και το ντίζελ (κοιτούσα τις προάλες 335d αλλά με κέρδισαν οι 2 θέσεις), απλά δεν είναι το τόσο σουπερ σπορ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 20, 2014 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2014 Δεν ψάχνω τίποτα σε σπορ... για την ώρα. Όταν περνάω middle age crisis, έχω ενημερώσει την γυναίκα πως θα ψάχνω για 911...Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το γκάζι. Ούτε σε στροφιλίκια θα μπαίνω, ούτε κόντρες θα κάνω. Γκάζι, ροπή και ανέμελο ταξίδι...Για RS4 μιλάς για το V8, ή για το παλιό το 2.7 biturbo?Γιατί εγώ για το A8, μιλάω για το προηγούμενο μοντέλο, όχι το τωρινό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now