Jump to content



Ποδηλατό-thread v2.0


astrolabos

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Άλλαξα τελικά αλυσίδα, η παλιά είχε ξεχειλώσει πάρα πολύ. Εχτές στην πρώτη βόλτα, είδα ότι με δύναμη στα πετάλια η αλυσίδα πίσω πηδάει. Το κάνει μόνο στο 3/4ο γρανάζι, αυτά που δουλεύω πολύ οπότε την έχει ακούσει και η κασέτα. Φοράει αυτή σε 11/32. https://www.bike-components.de/en/Shimano/CS-HG41-8-8-speed-Cassette-p29617/

Να πάω σε shimano πάλι του στυλ https://www.bikemall.gr/shimano-oktapleta-mtb-cs-hg31-8-24117-24115-24116.html; Ρωτάω γιατί βλέπω και sram, ventura, sunrace κτλ. Μήπως άλλη μάρκα θέλει τον δικό της εξολκέα και χρειαστεί να αγοράσω δύο. Θα μου κάνουν την αλλαγή σε κάποιο μαγαζί αν πάω μόνο την ρόδα εννοείται; 

Link to comment
Share on other sites

Για sram δεν γνωρίζω αλλά έχω μια sunrace 11-42 10 ταχυτήτων 3 χρόνια και έχω κάνει περίπου 3000χλμ. Σε αυτά τα 3 χρόνια όμως έχω αλλάξει και 3 αλυσίδες. Τώρα πάω για την 4η αλυσίδα και ίσως και εμπρός γρανάζι.

Link to comment
Share on other sites

4000χλμ με την ίδια αλυσίδα. Σήμερα που έβγαλα την ρόδα να την καθαρίσω είδα και σπασμένο δόντι στην κασέτα, άμα έχεις δύναμη στα πόδια.:p Θα κοιτάξω μήπως βρω να ανέβω δύο δόντια στο 11-34. Τώρα που την έπαθα θα την μετράω, αφού περιμένω τον μετρητή από ebay

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ποδήλατο-παρέα, είπα να αρχίσω να ασχολούμαι και εγώ με την ποδηλασία μιας και μέσα στη πόλη βολεύει,

βρήκα λοιπόν ένα Orient s-400 παρατημένο σε αρκετά καλή κατάσταση, το οποίο θέλω να το κάνω μόνος μου service πριν το οδηγήσω.

 

ψάχνω λοιπόν για

1) Δυναμόκλειδο (σύμφωνα με τον κατασκευαστή χρειάζομαι από  3Nm μέχρι 40Nm), ακούω λοιπόν προτάσεις
2) Εξωλκέας κασέτας (δεν έχω ιδέα αν η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικό)

3) Κλειδί για Πετάλια (επίσης δεν έχω ιδέα αν η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικό)

 

για τα υπόλοιπα έχω ρίξει λίγο ψάξιμο και έχω ψηλό καταλήξει.

Link to comment
Share on other sites

σχετικά με το 1

θέλω να αλλάξω τα εξής

1) την κασέτα (έχει 2 σπασμένα δόντια)

2) αλυσίδα

3) τα τακάκια

4) λάστιχα και σαμπρέλες

 

οπότε θεωρώ ότι με ενδιαφέρει περισσότερο 30-40Nm

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος eleozz έγραψε:

σχετικά με το 1

θέλω να αλλάξω τα εξής

1) την κασέτα (έχει 2 σπασμένα δόντια)

2) αλυσίδα

3) τα τακάκια

4) λάστιχα και σαμπρέλες

 

οπότε θεωρώ ότι με ενδιαφέρει περισσότερο 30-40Nm

 

Εκεί που θα πάρεις την κασέτα πες τους να στην αλλάξουν, η επιβάρυνση σε εμένα ήταν 3 ευρώ. Πέντε ευρώ έχει ο εξολκεας αλυσίδας και σου μένει η σου αλλάζουν και την αλυσίδα στο μαγαζί. Τακάκια και λάστιχα δεν χρειάζονται δυναμόκλειδο, μην υπερβάλλουμε. Τα δυναμοκλειδα είναι ακριβά btw. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ότι σου είπε ο Λάκης, μην πάρεις δυναμόκλειδο. Κάποια πετάλια έχουν από την εσωτερική πλευρά κάθετα στον άξονα υποδοχή 8άρι αλεν για να τα ξεβιδώσεις. Επίσης τα πετάλια έχουν δεξί και αριστερό που έχει ανάποδο σπείρωμα

Έγινε επεξεργασία από l3ft3ris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να γράφουμε και τις κουταμάρες μας, μήπως κάποιος μελλοντικά τις αποφύγει. Ήθελα να κοντύνω τις σχέσεις μετάδοσης στο mtb, οπότε έπρεπε να μεγαλώσει σε δόντια πίσω η κασέτα. Από 11-32 πήγα σε 11-34, ωραία λέω, δεν με ενδιαφέρουν τα μικρά αλλά τα μεγάλα γρανάζια. Θεώρησα προς το 34 θα συμπαρασύρει και τα υπόλοιπα αλλά έκανα λάθος. Εδώ τα γρανάζια αναλυτικά. 

Screenshot_2019-11-18-18-09-00-462_com.android.chrome.png Screenshot_2019-11-19-09-16-20-087_com.android.chrome.png

Αν παρατηρήσετε οι 11,13,15 παρέμειναν ίδιες αλλά αυτές δεν με απασχολούν γιατί είναι για ταχύτητα. Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες 18,21,24,28 μίκρυναν προς όφελος της ταχύτητας, μόνο σε μια τελικά κέρδισα (την 34) την οποία σπάνια βάζεις. Τελικά πέτυχα το ανάποδο. Θα μου πεις τώρα ένα δύο δόντια έχουν διαφορά; Ναι αν πας μόνο χώμα και είσαι κάποια κιλά. Γι' αυτό θέλει ψάξιμο τι βάζεις. 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ερωτηση επειδη το πηγα για service

 

Αλλαχτηκαν τα τακακια μπροστα και υγρα μπρος-πισω, αλυσιδα και κασσετα. Τα πισω τακακια εμειναν τα ιδια

 

Η"κενη" διαδρομη στις μανετες (πριν αρχιζει να πιεζει το εμβολο) δεν ειναι ιδια

Το μπροστα εχει πολυ μικρη κενη διαδρομη και το πισω εχει μεγαλυτερη

 

Απο καινουριο τα ειχα ρυθμισει και ειχαν ακριβως ιδια "κενη" διαδρομη, τοτε

 

Ειναι φυσιολογικο? οφειλεται καπου?

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να ξεβιδώσεις λίγο την βιδούλα τη μικρή που είναι στη μανέτα "μέσα".(Ξεκίνα με μισή βόλτα) Θέλει ένα πολύ μικρό άλεν. 
Η διαδρομή είναι μικρότερη γιατί μπήκαν καινούργια τακάκια, άρα και πιο χοντρά, με αποτέλεσμα να σπρωχτεί το πιστόνι προς τα πίσω.
Αυτά εφόσον το σύστημα έχει ακριβώς την ίδια ποσότητα υγρού μέσα μετά την αλλαγή.( που έτσι πρέπει κιόλας) 
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο μου ειπε και αυτος, φταινε τα παλια πισω τακακια

 

Απο τη βιδα μεσα τα ειχα φτιαξει ιδια. Το θεμα ειναι οτι απομακρυνεται η λαβη απο τα δαχτυλα αν φερω το εμβολο εξω, καλα δε θυμαμαι?

Link to comment
Share on other sites

On 11/19/2019 at 2:47 PM, eleozz said:

Καλησπέρα στην ποδήλατο-παρέα, είπα να αρχίσω να ασχολούμαι και εγώ με την ποδηλασία μιας και μέσα στη πόλη βολεύει,

βρήκα λοιπόν ένα Orient s-400 παρατημένο σε αρκετά καλή κατάσταση, το οποίο θέλω να το κάνω μόνος μου service πριν το οδηγήσω.

 

ψάχνω λοιπόν για

1) Δυναμόκλειδο (σύμφωνα με τον κατασκευαστή χρειάζομαι από  3Nm μέχρι 40Nm), ακούω λοιπόν προτάσεις
2) Εξωλκέας κασέτας (δεν έχω ιδέα αν η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικό)

3) Κλειδί για Πετάλια (επίσης δεν έχω ιδέα αν η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικό)

 

για τα υπόλοιπα έχω ρίξει λίγο ψάξιμο και έχω ψηλό καταλήξει.

Φιλε  μου  καλοτάξιδο, αλλα  να  ξερεις  τα FS εαν  τα οδηγεις  σε περιβαλλον  πολης ,σε κουράζουν  υπερβολικα.Ειχα και εγω,το  Ideal Stroke 01 tο  ειχα παρει  γιατι  έμενα  σε βουνο τοτε  και  εκανα  σε  καμια διαδρομή εκει, ε μολις  το  Εφερα Αθηνα  και  ξεκινησα  να  σουλατσαρω με αυτο,κυριολεκτικα,πέθανα με  αυτο το  μπρος  πισω του  ελατηριου,πολυ κουραση.θα  σου προτεινα  να  εβρισκες εναν  τροπο να  κλειδωνεις  το πισω ελατηριο.Αλλα  υποθετω μηπως ειναι  αλμυρο αυτο!

Έγινε επεξεργασία από Fuel7
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.