Jump to content



Recommended Posts

Τι εννοείς στραβό λάστιχο;  Οι ζάντες σου είναι tubeless; Αν ναι, μήπως δεν έχει καθίσει σωστά το λάστιχο στα αυλάκια της ζάντας;

 

Απο αυτο που βλεπω και εγω και ο ποδηλατας, φαινονται ολα σωστα.
Αλλα το λαστιχο παει περα δωθε. Αρα λογικα με το καιρο κατι εχει γινει με το λαστιχο θεωρω.
Βεβαια εχει πολυ ψωμι ακομα το λαστιχο.
Δε ξερω τι μπορει να παιζει.
Αλλαγμενα ρουλεμαν, freehub, ακτινολογηση, ακτινες, ολα κομπλε.



Sent from my iPhone using Tapatalk

πριν 9 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Ευχαριστώ για την πληροφορία, άλλο ρώτησα

Ποια ηταν η ερωτηση?

πριν 8 ώρες, το μέλος kostas_gs έγραψε:

 


Επειδη εχω την υποψια οτι ειναι στραβο το λαστιχο, υπαρχει τροπος να το διαπιστωσω;
Εκτος απο να ξεζανταρω αυτο που εχω και να βαλω αλλο. Ειμαι tubeless και ειναι ταλαιπωρια.



Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις 2 tie wrap αριστερά και δεξιά στο ψαλίδι ή πιρούνι να δεις αν χάνει η ζάντα. Έχει τύχει σε φίλο καινούργια λάστιχα το ένα να είναι στραβό. Είναι μεγάλη η απόκλιση;

 

πριν 10 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Ευχαριστώ για την πληροφορία, άλλο ρώτησα

 

 

Οι αποστάσεις θα είναι Μ.Ο. 10χλμ για αρχή, μετά βλέπουμε ανάλογα την παρέα κτλ.

Για teren και δρόμο και χωματόδρομο (50-50)

 

 

Καταρχήν καλό θα είναι αν μπορείς να δανειστείς 2-3 τύπους ποδήλατα να δοκιμάσεις. Για μια ενδιάμεση χρήση δρόμο, χώμα είναι τα trecking. Κάποιο gravel ή cyclocross μπορεί να σου ταιριάξει στο μέλος αν πεις να ασχοληθείς παραπάνω. Ότι πάρεις να διαλέξεις το κατάλληλο μέγεθος για το ύψος σου. Δες και τα Cube που είναι σε παρόμοιο εύρος τιμής. Από Ελλάδα θα γίνει η αγορά φαντάζομαι.

πριν 9 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

Ποια ηταν η ερωτηση?

η παρακάτω

Παράθεση

Άποψη σας, 

  • παίρνω το megisto και αλλάζω ελαστικά,
  • πάω κατευθείαν  στο strobe,
  • υπάρχει κάτι καλύτερο στα χρήματα 300-500€ άλλης εταιρείας ?

 

πριν 8 ώρες, το μέλος l3ft3ris έγραψε:

Καταρχήν καλό θα είναι αν μπορείς να δανειστείς 2-3 τύπους ποδήλατα να δοκιμάσεις. Για μια ενδιάμεση χρήση δρόμο, χώμα είναι τα trecking. Κάποιο gravel ή cyclocross μπορεί να σου ταιριάξει στο μέλος αν πεις να ασχοληθείς παραπάνω. Ότι πάρεις να διαλέξεις το κατάλληλο μέγεθος για το ύψος σου. Δες και τα Cube που είναι σε παρόμοιο εύρος τιμής. Από Ελλάδα θα γίνει η αγορά φαντάζομαι.

Ευχαριστώ,

Ενδιάμεσο βρήκα το παρακάτω IDEAL OPTIMUS, 

σε cube είδα τα παρακάτω CUBE 29 AIM 2019 και CUBE 29 AIM Pro 2019,

αλλά το αν κλειδώνει η ανάρτηση δεν το βρήκα

 

Όσον αφορά το ύψος (1,90) είμαι στο όριο L-XL

για παράδειγμα στο megisto μπορώ να πάω είτε στο L(50cm) είτε στο XL(55cm) αλλά δεν ξέρω σε ποιο μέγεθος να κινηθώ,

στο strobe το L(52cm) είναι πιο ξεκάθαρα.

Ναι από Ελλάδα θα αγορασθεί.

Η ζαντα ειναι ολοισια. Μονο το λαστιχο μενει. Εχουν ελεγθει ολα.
Αλλα ναι ρε γαμωτο ειναι και η αποκλιση αρκετη. Σε πολλα km σε ασφαλτο, το λαστιχο κουνιεται τοσο πολυ, που ολο αυτο μεταφερεται στο τιμονι.
Το λυπαμαι το λαστιχο να το αλλαξω πραγματικα. Εχει πολυ ψωμι ακομα.
Αλλα δε βλεπω και να τη γλυτωνω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

πριν 11 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

η παρακάτω

Μεταξυ των 2, η απορια σου ειναι για το σκελετο? ποσο αντοχης θα ειναι, ή το πλατος του ελαστικου?

Τι λαστιχα εχουν και τι θες να βαλεις? σε διαστασεις

(edited)
Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Μεταξυ των 2, η απορια σου ειναι για το σκελετο? ποσο αντοχης θα ειναι, ή το πλατος του ελαστικου?

Αντοχή σκελετού εννοείται, αυτό έρχεται σε συνέχεια και με τα ελαστικά,

όσο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού →  λιγότερες καταπονήσεις ζάντες και σκελετό.

 

Για 50-50 διαδρομές τι θα προτείνατε, ποιο "ξεκούραστο"?

Παράδειγμα θέλω να κάνω μια βόλτα στο βούνο (όχι σε κατσάβραχα :p) πέρα από άσφαλτο, χωματόδρομο, λακούβες,  ανέβεις κατέβεις κράσπεδα κτλ.

Δεν λέω να πάω ατσούμπαλα ή να μην προσέχω...

 

Παράθεση

Τι λαστιχα εχουν και τι θες να βαλεις? σε διαστασεις

Την αλλαγή ελαστικού σε μεγαλύτερο προφίλ την ανέφερα σε περίπτωση που κάποιο trekking είναι προτιμότερο.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
(edited)
πριν 38 λεπτά, το μέλος idonthave έγραψε:

λιγότερες καταπονήσεις ζάντες και σκελετό.

 

Για 50-50 διαδρομές τι θα προτείνατε, ποιο "ξεκούραστο"?

Αναρτηση μπρος-πισω με κλειδωμα, ειδικα η πισω

Αμα θες να παιξεις 50-50

Έγινε επεξεργασία από slalom
  • Like 1
(edited)

Γενικά πέρνα από ποδηλατάδικα να δεις από κοντά και να συζητήσεις αν έχεις χρόνο. Στα ποδήλατα που έχεις βάλει άλλα έχουν μηχανικά φρένα, άλλα υδραυλικά και άλλα v-brakes. Οι αναρτήσεις είναι για να αποσβένουν κάποιους ελάχιστους κραδασμούς, μην περιμένεις κάτι το τρομερό απλά προσφέρουν μια πιο άνετη οδήγηση. Τα λάστιχα παίζουν αρκετά μεγάλο ρόλο στην απόλαυση της βόλτας αλλά  μην πας σε πολύ φαρδιά γιατί θα σου είναι πιο κουραστικά στην άσφαλτο

Έγινε επεξεργασία από l3ft3ris
  • Like 1
11 hours ago, idonthave said:

Αντοχή σκελετού εννοείται, αυτό έρχεται σε συνέχεια και με τα ελαστικά,

όσο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού →  λιγότερες καταπονήσεις ζάντες και σκελετό.

 

Για 50-50 διαδρομές τι θα προτείνατε, ποιο "ξεκούραστο"?

Παράδειγμα θέλω να κάνω μια βόλτα στο βούνο (όχι σε κατσάβραχα :p) πέρα από άσφαλτο, χωματόδρομο, λακούβες,  ανέβεις κατέβεις κράσπεδα κτλ.

Δεν λέω να πάω ατσούμπαλα ή να μην προσέχω...

 

Την αλλαγή ελαστικού σε μεγαλύτερο προφίλ την ανέφερα σε περίπτωση που κάποιο trekking είναι προτιμότερο.

Εγώ με το ίδιο σκεπτικό πήρα trekking με μπροστινή ανάρτηση που κλείδωνε. Τελικά έκανα 95% άσφαλτο και μάλλον αν γυρνούσα πίσω θα έπαιρνα δρόμου.

πριν 53 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Εγώ με το ίδιο σκεπτικό πήρα trekking με μπροστινή ανάρτηση που κλείδωνε. Τελικά έκανα 95% άσφαλτο και μάλλον αν γυρνούσα πίσω θα έπαιρνα δρόμου.

Μια απ'τα ιδια, μαλλον θα βαλω πιο ασφαλτινο λαστιχο και πιο λεπτό

Η κούρσα για all around μικρές βόλτες δεν είναι τόσο βολική μόνο αν πεις ότι θα κάνεις γυμναστική-προπονησεις των 60 και άνω χιλιομέτρων

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Μέτρησα την αλυσίδα με χάρακα όπως εδώ. 

Δώδεκα ίντσες ισούται με 30,48εκ. Μέτρησα 30,9 διαφορά (4,2mm.) μεγαλύτερη του 1/16'', ακόμα και του 1/8'' που ίσως πας και για αλλαγή κασέτας. Οι αντιστοιχίες εδώ. https://mdmetric.com/tech/cvtchtfdm.htm Ψάχνω για αλυσίδα λοιπόν, γι' αυτό καμία φορά πηδούσε πίσω. 

  • Like 1

Πάρε ένα τέτοιο να έχεις να την μετράς πιο εύκολα. https://www.chainreactioncycles.com/gr/en/x-tools-chain-wear-indicator/rp-prod10219 Καλό είναι να αλλάζεις πιο συχνά αλυσίδα να επιβραδύνετε η φθορά τον γραναζιών στην οποία είναι πιο πολυέξοδη η αλλαγή τους 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.