Jump to content



Ποδηλατό-thread v2.0


astrolabos

Recommended Posts

offtopic

Οσο δυσκολο και αν ακουγετε καλο ειναι να μην αφηνεις το ποδηλατο σου ποτε σε δημοσιο η αφυλακτο χωρο. Δεν το παιζω εξυπνος απλα να ξερεις πως θα στο παρουν αν μπορουν οτι κι αν κανεις...Οποτε ο μοναδικος τροπος να μην στο κλεψουν ειναι να μην το αφηνεις ποτε εκτεθημενο.

Ontopic

Δεν εχω δοκιμασει κανενα gps tracker αλλα θα ηθλενα να ακουσω αν καποιος εχει δοκιμασει καποιο.

Link to comment
Share on other sites

Θελω τη γνωμη σας:

Θελω να αλλαξω σειρα. Θα ειναι σιγουρα 1x κατι. Προβληματιζομαι τι να κανω πισω αλλα και ποσα δοντια να βαλω μπροστα. 34 ή 32;

Πισω, λεω για 10αρα μεταχειρισμενη μιας και τις 11αρες τις καινουριες δεν τις φτανω και μεταχειρισμενες δεν κυκλοφορουν. Αρα θα ειναι 11-42 πισω σκεφτομαι και μπροστα τι; Δεν ξερω πως θα ειναι στις ανηφορες. Μηπως η 34 μπροστα με ζορισει πολυ. Την φοβαμαι. Αλλα αν βαλω 32 δε θα εχω καθολου τελικη.

Εδω στην κωλοεπαρχια δεν εχω και τη δυνατοτητα να κανω ενα test ride με τετοια σειρα σε καποιο ποδηλατο.

Ξερω οτι ολα ειναι θεμα ποδιων. Στις προπονησεις οκ οσο και αν ζοριστω με 34 μπροστα οκ. Αλλα αν βρεθω σε ενα αγωνα θα τα φτυσω.

Επισης μια αλλη λυση ειναι 11αρα αλλα ακριβες πολυ ακομα.

Σας ακουω...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Budget??

Δεν ξέρω πόσο σώφρων είναι να αγοράσεις μεταχειρισμένη κασέτα! Δηλαδή τι; Καινούρια αλυσίδα, καινούριο γρανάζι στον δισκοβραχίωνα και μεταχειρισμένη κασέτα; Η κασέτα θα σου φάει την αλυσίδα σε λιγότερο χρόνο και αυτή με την σειρά της τον δίσκο μπροστά.

Δες την νέα 11άρα slx

https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=164070;menu=1000,2,82;pgc%5B62%5D=8376;orderby=2

 

επίσης ρίξε μια ματιά εδω για τα πλεονεκτήματα των oval δίσκων μπροστά

http://forums.mtbr.com/singlespeed/oval-rings-unfair-advantage-singlespeed-932469.html

http://forums.mtbr.com/drivetrain-shifters-derailleurs-cranks/absolute-black-oval-chainring-930173.html

Link to comment
Share on other sites

^^Ναι oval θα βαλω μπροστα ετσι κι αλλιως.

Εχω βρει oval 32 μεταχειρισμενο.

Δε με παιρνει για αγορα απο εξωτερικο γιατι εχει φιλος καταστημα με ποδηλατα. Αρα πρεπει να παω εκει αν τα παρω καινουρια. Ολα μεταχειρισμενα ψαχνω να παρω ομως λογω budget.

Budget δε ξερω...ε κανα 200αρι ολα μαζι, θα μου πανε σιγουρα τα μεταχειρισμενα πιστευω.

11αρα θελω και εγω ρε γαμωτο.

Το καλο ειναι οτι δισκο μπροστα, κασετα και αλυσιδα εχει βρει απο κολλητο σε αριστη κατασταση. Αλλα η κασετα ειναι 10αρα 11-36. Και κολλαω για τους λογους που γραφω πιο πανω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, kostas_gs said:

 

Θελω τη γνωμη σας:

 

Θελω να αλλαξω σειρα. Θα ειναι σιγουρα 1x κατι. Προβληματιζομαι τι να κανω πισω αλλα και ποσα δοντια να βαλω μπροστα. 34 ή 32;

 

Πισω, λεω για 10αρα μεταχειρισμενη μιας και τις 11αρες τις καινουριες δεν τις φτανω και μεταχειρισμενες δεν κυκλοφορουν. Αρα θα ειναι 11-42 πισω σκεφτομαι και μπροστα τι; Δεν ξερω πως θα ειναι στις ανηφορες. Μηπως η 34 μπροστα με ζορισει πολυ. Την φοβαμαι. Αλλα αν βαλω 32 δε θα εχω καθολου τελικη.

 

Εδω στην κωλοεπαρχια δεν εχω και τη δυνατοτητα να κανω ενα test ride με τετοια σειρα σε καποιο ποδηλατο.

 

Ξερω οτι ολα ειναι θεμα ποδιων. Στις προπονησεις οκ οσο και αν ζοριστω με 34 μπροστα οκ. Αλλα αν βρεθω σε ενα αγωνα θα τα φτυσω.

 

Επισης μια αλλη λυση ειναι 11αρα αλλα ακριβες πολυ ακομα.

 

Σας ακουω...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Είχα και εγώ αυτό το δίλλημα μεταξύ 32 ή 34 για μπροστά. Η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη και θα σου πω πως το βλέπω από μεριά μου. Με 32 μπροστά σε ανηφορική κλίση μου τύχαινε κάποιες φορές καθώς τραβούσα τιμόνι να μου σηκώνεται ο μπροστινός τροχός με αποτέλεσμα να χάνω ισορροποία, ρυθμό στην ανάβαση όπως και πέσιμο λόγο SPD.

 

Με τον 34άρη δίσκο μπροστά είναι λιγάααακι πιο σκληρή δεν σηκώνεται ο μπροστινός τροχός και η ανάβαση γίνεται πιο γρήγορη. Δεν έχεις το συναίσθημα ότι βαράς πετάλι και είσαι ακόμα στάσιμος.

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις ο νέος ποδήλατος, έχει continental λάστιχα σε stans no tube ζάντες και χάνει ζουμί από τα τοιχώματα του ελαστικού (και φυσικά και πίεση). Επειδή εμπειρία με tubeless δεν έχω, θεωρείται "φυσιολογικό" αυτό;

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, kostas_gs said:

^^Ναι oval θα βαλω μπροστα ετσι κι αλλιως.

Εχω βρει oval 32 μεταχειρισμενο.

Δε με παιρνει για αγορα απο εξωτερικο γιατι εχει φιλος καταστημα με ποδηλατα. Αρα πρεπει να παω εκει αν τα παρω καινουρια. Ολα μεταχειρισμενα ψαχνω να παρω ομως λογω budget.

Budget δε ξερω...ε κανα 200αρι ολα μαζι, θα μου πανε σιγουρα τα μεταχειρισμενα πιστευω.

11αρα θελω και εγω ρε γαμωτο.

Το καλο ειναι οτι δισκο μπροστα, κασετα και αλυσιδα εχει βρει απο κολλητο σε αριστη κατασταση. Αλλα η κασετα ειναι 10αρα 11-36. Και κολλαω για τους λογους που γραφω πιο πανω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Η 11αρα slx ερχεται στα 250 περίπου απ εξω ολοκληρο το groupset χωρις τα φρενα. Πιστευω πως αν μπορεσεις και διωξεις αυτά που φορας τωρα πάνω θα σου βγει περιπου στα ιδια απο τον ποδηλατα σου.

 

Τα continental είναι πολυ παράξενα ειδικά στις tubeless ready εκδόσεις. Ειναι γνωστο το θεμα. Ζουμια με particles(σκληρα κομματάκια latex) ισως κανουν δουλειά. Δοκιμασε να τα αφησεις σε κουβα για ενα βραδυ έτσι ωστε να ειναι επίπεδος ο τροχός

Link to comment
Share on other sites

^^Εννοειται οτι τα δικα μου θα τα ξεφορτωθω ολα μετα να βγαλω κανα φραγκο απο εκει, όπως εκανα ηδη με τα φρενα, τις ζαντες και την αναρτηση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το κακο με τα ποδήλατα ειναι οτι οταν θέλεις κάποιο να το παρεις δύσκολα μπορεις να το δοκιμάσεις ειναι σαν να παίρνεις γουρούνι στο σακι .......σπάνια εταιρείες εχουν ποδήλατα για τεστ drive.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά

 

Είμαι σε αναζήτηση Mountain, hardtail γιατι απ'ότι βλέπω για ενα καλό full suspension τα λεφτα ξεφεύγουν πολύ.

 

Αναζητώντας βρήκα αυτό. Τι πιστεύετε, είναι καλό ή είναι πολύ φτηνό για carbon οπότε να δώ κάτι σε αλουμίνιο.

 

Σε αλουμίνιο αυτά που ξεχώρισα στα ίδια λεφτά με το ktm carbon είναι αυτά : 

 

http://kefalasbikes.gr/podilata-vounou-mountain-bikes/1340-scott-scale-750-2015.html

 

http://wheelmania.gr/index.php?r=product&id=5950&ppp=80&o=price-desc

 

και ενα λίγο πιο φτηνό 

 

http://wheelmania.gr/index.php?r=product&id=5952&ppp=80&o=price-desc

 

Ποιά η γνώμη σας; (ειδικά για το αν αξίζει το παραπάνω carbon)

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα διαλεγα το Cube για τον λογο οτι εχει πιο καλη αναρτηση (αν και η Recon ειναι πολυ καλη) και ολα τα περιφερειακα ειναι αναβαθμισμενα εναντι του KTM


Βεβαια υπαρχει και το σκεπτικο, οτι προτιμας το ποδηλατο με τον καλυτερο σκελετο με σκοπο να αναβαθμισεις μετα.Οποτε σε αυτη τη περιπτωση προτιμας το ΚΤΜ

Το 1κιλο διαφορα στο βαρος θα το καταλαβεις σε μεγαλες αποστασεις και κυριως θα εισαι πιο ανετος σε ανηφορες.Αλλα δεν ειανι τοσο μεγαλη η διαφορα το 1κιλο (αλλο στις κουρσες)

 

Παντως το σιγουρο ειναι πως ΟΤΙ και να παρεις ειναι πολυ δυνατα ποδηλατα και θα τα ευχαριστηθεις το ιδιο.Αντεχουν στο κοπανημα και θα αργισουν να σου βγαλουν προβλημα.

Το δικο μου cube με τα υποδεεστερα περιφερειακα και με την χρηση που εχει ζησει το κακομοιρο μου εβγαλε προβλημα μετα απο αρκετα χρονια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ απλά με προβληματίζει ποσο καλό μπορεί να είναι το συγκεκριμένο carbon. Υπάχουν και αλλα hartdtail carbon πολύ-πολύ ακριβότερα (έχουν πολύ ακριβότερα περιφερειακά βέβαια) οπότε σκέφτομαι οτι κάτι παίζει στο θεμα της ποιότητας. 

Αν δεν πάρω αυτό με δελεάζει το φτηνότερο cube Που έχει Manitou πηρούνι. Με την ευκαιρία τα manitou πηρούνια τι λένε; Πάντα είχα στο μυαλό μου την rockshox και την fox σαν τις top εταιρείες στον χώρο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.