Jump to content



Ποδηλατό-thread v2.0


astrolabos

Recommended Posts

 

 

εδώ φαίνεται καλύτερα τι έγινε, είχε χάσει τον έλεγχο από την προηγούμενη στροφή.

 

Έχασε τον έλεγχο από την στιγμή που έπεσε στα φρένα όταν  κατάλαβε ότι το αυτοκίνητο του μίκραινε την στροφή . Αλλιώς πιστεύω θα έστριβε

Link to comment
Share on other sites

Η εξάντληση του αγώνα μειώνει σε μεγάλο βαθμό τα αντανακλαστικά. Φτου φτου μακριά από εμάς....

 

Τα αποτελέσματα της Κυριακής μετά από μία έντονη ανάβαση και με έκανε να πέσω μετά στο κρεβάτι με την στολή  :p

image.png

 

image.png

20150809_102943.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα, συγχωρέστε με...

 

...ψάχνω για ποδήλατο - προσανατολίζομαι περισσότερο προς trekking - κυρίως για κίνηση στη πόλη αλλά και σε μέτριο αρκετά οδόστρωμα και μη απαιτητικό χωματόδρομο στο χωριό...κυρίως για καθημερινές μετακινήσεις και άσκηση, αλλά και για ψυχαγωγία.

 

Το έχω παιδέψει έως κουράσει αρκετά από καιρό σε καιρό το θέμα, δεν το αποφάσιζα, τώρα λέω να το προχωρήσω...

 

Ο προύπολογισμός δεν είναι μεγάλος, 200-300€...επειδή δεν έχω καταλήξει αν αξίζει τελικά να κινηθεί κάποιος πιο κοντά στα 300€ (και γενικά κάθε "σκαλί" που ανεβαίνεις συνέχεια κοιτάς τί θα αγόραζες με κανά 70άρι παραπάνω), θα προτιμούσα όσο πιο κοντά στα 200€ γίνεται, εκτός κι αν είναι κάτι που -όντας πάντα εντός προϋπολογισμού- αξίζει πραγματικά το επιπλέον κόστος.

...η αμφιβολία για την επένδυση με κράτησε εξάλλου μακρυά από την αγορά τόσο καιρό...

 

Έχω ξεχωρίσει τις λύσεις που βρηκα σε 3 κατηγορίες

Α) Μέχρι 225€ ,

Β) μέχρι 250€,

Γ) μέχρι 280€

+

Δ) μία επιπλέον κατηγορία "εκτός συναγωνισμού" με μια πιο ακριβή λύση κι ένα μεταχειρισμένο που έχω βρει

 

 

Α) ΦΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ 225€

 

1) Dema Trino = 210€ (σιδερένιο, χωρίς ανάρτηση, 18 Revo ταχύτητες)

 

DEMA Hi-Ten Cross 700c
SHIMANO TZ50
SHIMANO TX51 (28.6mm)
SHIMANO SL-RS35, 3x6Speed
EXTEND V-Brake 805
EXTEND Steel Black (48-38-28t)
THUN Rocky ML
SHIMANO TZ20-6 (14-28t)
KMC Z51
XR-Z301 Black
EXTEND ST-309-5 Steel
EXTEND Riser Steel (660mm)
VELO 213-4
EXTEND Steel (25.4x350mm)
EXTEND Active D250
JOYTECH 433/434 Silver
REMERX Dragon 719L, 622x19
RUBENA Gripper Classic, 700 x 40c
FP-906
15,1 kg

 

2) Ballistic District = 225€ (Αλουμινένιο, χωρίς ανάρτηση, 18 Revo ταχύτητες)
 

Πλαίσιο: Alloy 6061 BALLISTIC
Μέγεθος: 47-53
Πηρούνι: BALLISTIC, RIGID HI-TEN STEEL
Σύστημα ταχ.: SHIMANO RD-TY21/ SL-RS35 18 TAX.
Φρένο Εμπρ.: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ V BRAKE
Φρένο Οπ.: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ V BRAKE
Μανέτες: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
Ποτήρια Πηρουνιού: NECO H-841EW
Λαιμός: PROMAX MQ-419
Τιμόνι: HF-811E
Χερούλια: SR-14
Λεβιέδες: SHIMANO SL-RS35 - 3*6 TAX.
Ορθοστάτης: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ
Σασμάν Εμπρ.: SHIMANO FDTZ31
Σασμαν Οπ.: SHIMANO RD-TY21 6TAX.
Δισκοβραχίονας: PROWHEEL MYP-501, 48/38/28, 170mm
Αλυσίδα: KMC Z50
Ελεύθερο: SHIMANO MFTZ20, 14-28Τ, 6ΤΑΧ.
Πετάλια: MARWI SP-936
Στεφάνια: BERETTA MT-240
Λάστιχα: KENDA 700X38C K 197
Κέντρο Εμπρ.: JOYTECH JY-433
Κέντρο Οπ.: JOYTECH JY-434
Σέλα: MARWI 3130
Ντίζα Σέλας: PROMAX SP-203 27,2mm
Κολάρο: PROMAX 315Q

 

 

Β) ΜΕΧΡΙ 250€

 

1) Cross Areal = 245€ (αλουμινένιο πλαίσιο, ανάρτηση, 21 STEF ταχύτητες)

 

Frame: alloy 6061-T4/T6 hardtail, 480/520/560mm
Fork: ZOOM suspension CHT120
Transmission: SHIMANO RD-TX31, FD-TX51, multiple freewheel, easy-fire shifters
Gears: 21sp
Brakes: PROMAX alloy v-brakes
Wheel Size: 700C

 

2) Ideal Moovic = 245€ (αλουμινένιο πλάισιο, με ανάρτηση, 21 STEF ταχύτητες)
 

Frame Cross, AL6061-T4/T6
Size 42/47/53/58 cm
Fork ZOOM CH-130, 30 mm
Rear shock
Front derailleur Shimano Tourney, FD-TY10
Rear derailleur Shimano Tourney, RD-TX35
Shifter Shimano ST-EF40
Crank set Prowheel MYP-501, 48-38-28T, 170 mm
Cassette sprocket Shimano MF-TZ21, 14-16-18-20-22-24-28T (21sp)
Chain KMC Z51
Hubs Joytech
Rims Exal TX19, 559-19*21 mm
Tires Kenda K948 Kwick, 700x40C
Brakes Miranda V-brake
Handlebar iDEAL, riser bar, 62 cm, backsweep 6°, bise 20 mm
Stem iDEAL, 100 mm, 25°, threated
Seat post iDEAL, 27.2*250 mm
Saddle Selle Royal Pu One

 

 

Γ) ΜΕΧΡΙ 280€

 

1) Ideal Nergetic = 280(αλουμινένιο, με ανάρτηση, 21 STEF ταχύτητες)

Frame Cross 28, AL6061-T4/T6
Size ♂ 42/47/53/58 cm - ♀ 40/46/53 cm
Fork RST Neon-T, 60 mm, Preload Adjust
Rear shock
Front derailleur Shimano FD-TX51
Rear derailleur Shimano RD-TX35
Shifter Shimano ST-EF51
Bottom bracket Thun Sealed Cartridge
Crank set Prowheel MYP-501, 48-38-28T, 170 mm
Cassette sprocket Shimano CS-HG20, 12-14-16-18-21-26-32T (21sp)
Chain KMC Z51
Front hub Joytech Alloy QR
Rear hub Shimano FH-RM30
Rims Exal TX19, 622-19*21 mm
Tires Kenda K948 Kwick, 700*40C (42-622)
Brakes Miranda Elegance Cold Forged V-Brakes
Handlebar ID PROJECT, Riser Bar, 63 cm, Backsweep 9°, Rise 30 mm
Stem ID PROJECT, <=47 cm 80 mm, else 100 mm, 30°
Seat post ID PROJECT, 24 mm Offset, 27.2*350 mm
Saddle Selle Royal One

 

2) Ballistic Coaster 2.0 = 280€ (αλουμινένιο, με ανάρτηση, 21 STEF ταχύτητες)
 

Πλαίσιο: Alloy 6061 BALLISTIC
Μέγεθος: 47-53-58
Πηρούνι: SUNTOUR SF14-M3010AL-P
Σύστημα ταχ.: SHIMANO RD-TX35, ST-EF51 21TAX.
Φρένο Εμπρ.: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ V BRAKE
Φρένο Οπ.: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ V BRAKE
Ποτήρια Πηρουνιού: NECO H148
Προσθήκες: NECO
Λαιμός: PROMAX MA-527
Τιμόνι: PROMAX T-305
Χερούλια: VELO VLG-519
Λεβιέδες: SHIMANO STEF51 - 3*7TAX.
Ορθοστάτης: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ
Σασμάν Εμπρ.: SHIMANO FDTX51
Σασμαν Οπ.: SHIMANO TOURNEY, RD-TX35, 7TAX.
Δισκοβραχίονας: PROWHEEL MYA-641, 48/38/28, 170mm
Αλυσίδα: KMC Z51
Ελεύθερο: SHIMANO MFTZ21 14-28T, 7TAX.
Πετάλια: MARWI SP-936
Στεφάνια: RODI SKORPION
Λάστιχα: KENDA 700X35C K 879
Κέντρο Εμπρ.: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ QR
Κέντρο Οπ.: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
Σέλα: MARWI 3130
Ντίζα Σέλας: PROMAX SP-203 27,2mm
Κολάρο: PROMAX 315Q

 

3) Orient My Way = 285€ (αλουμινένιο, χωρίς ανάρτηση, 21 STEF ταχύτητες)

 

Στα παραπάνω συμπεριλαμβάνω κι ένα ποδήλατο Fitness, αρκετά ελαφρύ...ο σκελετός του φαίνεται να είναι υψηλότερης κατηγορίας, αλλά με μέτρια, μάλλον, περιφερειακά...

FITNESS ALLOY 700C 52/20,5'' - 56/22''
FORK:  RIGID ALLOY 700C
DERAILLEUR:  SHIMANO TX-35
SHIFTER:  SHIMANO SLM310
BRAKES:  PROMAX TX-120
CRANK SET:  HD WHEEL 48T
FREEWHEEL:  SHIMANO HG20
B.B SET:  SEALED NECO
RIMS:  ALLOY MACH1
WEIGHT:  12,6

 

 

Δ) ΕΚΤΟΣ "ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, στο χρηματικό όριο ή μεταχειρισμένα, αλλά με σαφές πλεονέκτημα προδιαγραφών

 

1) Cross Razor (Disc) = 310€ με μεταφορικά (αλουμινένιο, με ανάρτηση, 24 STEF ταχύτητες, με ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ)

 

...είχα βρει το ίδιο αλλά Vbrakes στα 270€, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τελικά στο νούμερό μου...σε εκείνη την τιμή θα το αγόραζα αμέσως, αυτό με προβληματίζει...

...μειονέτημα επίσης πως το κατάστημα αγοράς είναι σε άλλη πόλη, κι έχει δεν υπάρχει η δωρεάν υποστήριξη σε περίπτωση ελέγχων.
 

Frame: alloy 6061-T4/T6 hardtail, 470/505/550mm
Fork: SUNTOUR NEX-4110-V4 ALLOY
Transmission: SHIMANO Altus RD, FD-M191, cassette sprocket, easy-fire shifters
Gears: 24sp
Brakes: PROMAX mechanical disc brakes
Wheel Size: 700C

 

 

2) Kellys Saphix = 250€ (αλουμινένιο, με ανάρτηση με ΚΛΕΙΔΩΜΑ, 24 STEF ταχύτητες)

 

Μειονέκτημα πως

α) είναι μεταχειρισμένο και δεν το έχω δει ακόμη από κοντά και δεν είμαι σίγουρος δλδ για την κατάστασή του

β) πως θα πρέπει να περιμένω μέχρι τέλη Σεπτέμβρη

...κατά τ' άλλα φαίνεται να υπερέχει σε κάποια σημεία...ψιλοάγνωστη μάρκα στην Ελλάδα, αλλά κεντρική-ανατολική Ευρώπη και αλλού πιο δημοφιλής.

 

frame KELLYS Crosslite 6061 alloy
frame size 430mm (17") / 480mm (19") / 530mm (21") / 580mm (23")
fork SR SUNTOUR NEX MLO, 63mm, coil / Mechanical Lockout
head parts KLS Expert integrated
b.b.parts SR SUNTOUR cartridge (113mm)
crankset SR SUNTOUR XCT (48x38x28)
shifters SHIMANO ST-EF65-8 EZ-fire Plus
f/derailleur SHIMANO M191 (31.8mm)
r/derailleur SHIMANO Alivio M430
speed 24
cassette sprocket SHIMANO CS-HG31-8 (11-34)
chain KMC Z7 (114 links)
brakes APSE
brake levers SHIMANO ST-EF65-8 EZ-fire Plus
brake inner wire DRIVING Force SCS (SlickCableSystem)
hubs alloy / SHIMANO RM30 (32 holes)
rims KLS Draft 622x19 (32 holes / eyelets)
spokes stainless steel
tires KELLYS Softline 40-622 (700x38C)
stem KLS Cross - adjustable (diam 28.6mm / bar bore 25.4mm)
handlebar KLS Cross RiseBar (25.4mm)
grips KELLYS Exbone 2Density
seat post KLS Expert (diam 27.2mm)
saddle KLS CrossLine
pedals VP NonSlip - alloy

 

 

Όπως και νά'χει, σας κούρασα μάλλον, μέχρι τη Δευτέρα θα πρέπει να αποφασίσω, οπότε θα εκτιμουσα τη γνώμη και γενικά τα "φώτα" σας

Έγινε επεξεργασία από vgiozo
Link to comment
Share on other sites

μάλλον το Ideal Nergetic,να υπολογίζεις και κανένα 50αρι επιπλέον για εξοπλισμό

 

Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

 

Και ο λόγος προτίμησης του Nergetic συγκριτικά με χαρακτηριστικά και τιμή; πχ σε σχέση με το Ballistic Coaster 2.0 (ίδια τιμή) ή το Kellys Saphix (φθηνότερο αυτό) ή το Cross Razor (ακριβότερο) ;

 

Τί περιφερειακά θεωρείς απαραίτητα;

 

- Για αλυσίδα/πέταλο έχω βρει αυτό σε πολύ καλή τιμή

http://www.podilatis.gr/eshop/product/264_KLEIDARIA-AUTHOR-U-lock-AUL-Cliff-165x320mm-%28mayrh%29

http://www.podilatis.gr/eshop/product/265_KLEIDARIA-AUTHOR-U-lock-AUL-Cliff--SM-100x290mm-%28mayrh%29

 

Ένα πλεονέκτημα του Kellys (μεταχειρισμένο) είναι πως έρχεται με αλυσίδα, λασπωτήρες, τρόμπα.

Link to comment
Share on other sites

Βρείτε τις διαφορές....

 

http://www.praktiker.gr/p/podilato-everest-pro-master-240-28-mayro-56358

http://www.idealbikes.net/?section=2767&language=el_GR&itemid1494=2826&detail1494=1

 

 

Ο Μανιατόπουλος αποφάσισε να πουλάει κάποια ποδήλατα Ideal με άλλη ονομασία(everest pro) στο πράκτικερ.

Link to comment
Share on other sites

γενικά σε τέτοιες κατηγορίες τιμών δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές,πχ καλύτερα shifters στο ένα, καλύτερος δικσοβραχιονας στο άλλο κτλ

το καλύτερο σενάριο θα ήταν να μπορούσες να δοκιμάσεις κάποιο από όλα αυτά και να αγοραζες αυτό που σου δίνει την καλύτερη αίσθηση

μην κοιτάς τόσο τα περιφερειακά,σε λίγο καιρό θα ψάχνεσαι για αλλαγή-ιδιαίτερα αν βάλεις πολλά χλμ

Link to comment
Share on other sites

Βρείτε τις διαφορές....

 

http://www.praktiker.gr/p/podilato-everest-pro-master-240-28-mayro-56358

http://www.idealbikes.net/?section=2767&language=el_GR&itemid1494=2826&detail1494=1

 

 

Ο Μανιατόπουλος αποφάσισε να πουλάει κάποια ποδήλατα Ideal με άλλη ονομασία(everest pro) στο πράκτικερ.

 

Ένα τροποποιημένο Megisto φαίνεται (δισκόφρενα, κασέτα, λαιμός σέλας...εκτός κι αν τα έχει αντιγράψει λάθος, γιατί λανθασμένα αναγράφει 21 ταχύτητες, ενώ η κασετα αναγράφεται ρητά ως 8πλή)

 

Ίσως πιο ενδιαφέρον είναι ότι αυτό αποτελεί ένα τροποποιημένο Nergetic, ώστε να γέρνει λίγο στο Moovic (κασέτα, κέντρο) και μερικά εξαρτήματα διαφοροποιημένα κι από τα δύο ακριβώς (τιμόνι , λάστιχα)..αυτά παρατήρησα με μια ματιά.

 

Εν τέλει δεν είναι κακή πρόταση στα 230€...για καινούριο ποδήλατο, μάλλον το καλύτερο που έχω βρει στο συγκεκριμένο κόστος.

Έγινε επεξεργασία από vgiozo
Link to comment
Share on other sites

γενικά σε τέτοιες κατηγορίες τιμών δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές,πχ καλύτερα shifters στο ένα, καλύτερος δικσοβραχιονας στο άλλο κτλ

το καλύτερο σενάριο θα ήταν να μπορούσες να δοκιμάσεις κάποιο από όλα αυτά και να αγοραζες αυτό που σου δίνει την καλύτερη αίσθηση

μην κοιτάς τόσο τα περιφερειακά,σε λίγο καιρό θα ψάχνεσαι για αλλαγή-ιδιαίτερα αν βάλεις πολλά χλμ

 

το Kellys υπερέχει παντού ή όπου έχει σημασία σε αυτή τη κατηγορία: δισκοβραχίονας, μπρος/πίσω εκτροχιαστής, αναρτήσεις με μηχανικό κλείδωμα κ.α....καινούριο κανει γύρω στα 400€, μάλλον και με κάποιο καπελάκι τιμής, έστω κατηγορία 350€+.

 

Αυτό που με ξενερώνει τρελά όμως είναι ότι επειδή το πουλάει ιδιώτης στη Θεσσαλονίκη κι εγω είμαι Γιάννενα κι έχω τρελή όρεξη για ποδήλατο, θα πρέπει να περιμένω να περάσει και το "αποκαλόκαιρο" και φτάσει τέλη Σεπτέμβρη προτού ανέβω Σαλόνικα και το δοκιμάσω...

 

...κι έστω ότι του βρίσκω κάτι στραβό (ο πωλητής λέει ολοκαίνουριο που έμεινε σε αχρηστία λόγω προβλήματος στο γόνατο, αλλά ποιός ξέρει), θα έχω χάσει τσάμπα ένα μηνά ποδηλατικής διασκέδασης...

 

...από την άλλη αφού ήδη ζορίζομαι χρηματικά, λέω ας πάρω το καλύτερο για τα χρήματα...εκεί στα 250€ (χωρίς παζάρια, ακόμη) είναι "άπαιχτο" αφού περιλαμβάνει στη τιμή και τα όποια περιφερειακά είχα κατά νου να αγοράσω, πλην φώτων.

 

Ως προς τη ποιότητα των εξαρτημάτων μόνο το Cross Razor το κοντράρει κάπως, αλλά εκεί βγαίνω μόνο για το ποδήλατο πάνω από τον προϋπολογισμό που είχα και για κάποια περιφερειακά μαζί.

 

...γι αυτό είμαι διχασμένος μεταξύ του ελάχιστου κόστους, που θα "δικαιολογούσε" την άμεση αγορά, ανεξαρτήτως προδιαγραφών,  και της καλυτερης λύσης συνολικά που είτε είναι "εκτός" στα χρήματα είτε μου στερεί ένα μήνα διασκέδασης.

(...και γι αυτό ταλαιπωρώ κι αυτούς που κάνουν τον κόπο να απαντήσουν...)

 

...πάντως τί περιφερειακά θεωρείς εσύ ως 100% αναγκαία; Αν θες δώσε και κάποιες προτάσεις επ αυτών...

Link to comment
Share on other sites

 

...πάντως τί περιφερειακά θεωρείς εσύ ως 100% αναγκαία; Αν θες δώσε και κάποιες προτάσεις επ αυτών...

 

Αν δεν θες να χαλάσεις λεφτά πάρε το πιο φθηνό που βρίσκεις, με λίγο σοβαρά περιφερειακά. Σοβαρά εννοώντας, πχ οι ταχύτητες να είναι SIS και οι μανέτες μεταλλικές. (Απ'ότι βλέπω και η πιο φθηνή σειρά της Shimano τα καλύπτει αυτά - βέβαια για να πέσει το κόστος θα δεις και πιο σάπια εξαρτήματα)

 

Μόλις λιώσεις το λάστιχα, παίρνεις και ένα set semi-slick για να κινείσαι πιο ξεκούραστα, μαθαίνεις και 5-10 πράγματα για συντήρηση και το έχεις πάντα γρασαρισμένο/ρυθμισμένο και είσαι άρχοντας.

 

Τουλάχιστον έτσι ήμουν έγω με ένα Ideal Prorider του "2000"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ανεξάρτητα την κατηγορία τιμής,το καλό πλαίσιο είναι το ζητούμενο,εκεί η ideal κάνει την διάφορα έχοντας πουλήσει περισσότερα

και εξελίσσοντας τα μοντέλα της προς το καλύτερο μέσα στα χρόνια,

γι'αυτό και μέχρι κάποια χρήματα,παίζει χωρίς αντίπαλό

ξαναλέω μην κοιτάς μόνο τα περιφερειακά δεν παίζουν τον πρώτο ρόλο και θα τα αλλάξεις στο μέλλον

Link to comment
Share on other sites

ανεξάρτητα την κατηγορία τιμής,το καλό πλαίσιο είναι το ζητούμενο,εκεί η ideal κάνει την διάφορα έχοντας πουλήσει περισσότερα

και εξελίσσοντας τα μοντέλα της προς το καλύτερο μέσα στα χρόνια,

γι'αυτό και μέχρι κάποια χρήματα,παίζει χωρίς αντίπαλό

ξαναλέω μην κοιτάς μόνο τα περιφερειακά δεν παίζουν τον πρώτο ρόλο και θα τα αλλάξεις στο μέλλον

 

Στην κατηγορία τιμής που μιλάμε αμφιβάλλω αν με λίγα ευρώ πάνω ή κάτω αλλάζει πραγματικά η ποιότητα του πλαισίου...ο κανόνας της κατηγορίας είναι φθηνός σκελετός με όσο το δυνατόν καλύτερα εξαρτήματα...

...έχω σχηματίσει την εντύπωση πως έτσι διαχωρίζονται τα ποδήλατα των 230-240€ από εκείνα των 280-300€...από εκεί και πέρα μπορεί να αλλάζει κάπως η κατάσταση, όσο πλησιάζει το κόστος τα 400€.

 

Σε αυτό το κόστος, τα μόνα που διαφοροποιούνται είναι

 

1) το Orient My Way, που φαίνεται να ακολουθεί την αντίστροφη λογική

- καλύτερο πλαίσιο: σκελετός διαφορετικού πάχους σε διαφορετικά σημεία = double/triple butted

- εξαρτήματα κατηγορίας ποδηλάτου 220-240€ (απ' όσο έχω κοιτάξει δλδ)

 

 

2) Λόγω αρχικής κατηγορίας τιμής θα έβαζα και το Kellys Saphix εδώ.

Αν δεν θες να χαλάσεις λεφτά πάρε το πιο φθηνό που βρίσκεις, με λίγο σοβαρά περιφερειακά. Σοβαρά εννοώντας, πχ οι ταχύτητες να είναι SIS και οι μανέτες μεταλλικές. (Απ'ότι βλέπω και η πιο φθηνή σειρά της Shimano τα καλύπτει αυτά - βέβαια για να πέσει το κόστος θα δεις και πιο σάπια εξαρτήματα)

 

Μόλις λιώσεις το λάστιχα, παίρνεις και ένα set semi-slick για να κινείσαι πιο ξεκούραστα, μαθαίνεις και 5-10 πράγματα για συντήρηση και το έχεις πάντα γρασαρισμένο/ρυθμισμένο και είσαι άρχοντας.

 

Τουλάχιστον έτσι ήμουν έγω με ένα Ideal Prorider του "2000"

 

 

ανεξάρτητα την κατηγορία τιμής,το καλό πλαίσιο είναι το ζητούμενο,εκεί η ideal κάνει την διάφορα έχοντας πουλήσει περισσότερα

και εξελίσσοντας τα μοντέλα της προς το καλύτερο μέσα στα χρόνια,

γι'αυτό και μέχρι κάποια χρήματα,παίζει χωρίς αντίπαλό

ξαναλέω μην κοιτάς μόνο τα περιφερειακά δεν παίζουν τον πρώτο ρόλο και θα τα αλλάξεις στο μέλλον

 

Να διευκρινίσω πάντως, γιατί νομίζω πως υπάρχει κάποια σύγχυση, πως διακρίνω

1) εξαρτήματα: κασέτα, εκτροχιαστής, φρένα κοκ

2) περιφερειακά: λασπωτήρες, φώτα, σχάρα, κλειδαριά κοκ

 

...όπως και στους υπολογιστές (περιφερειακά = σαρωτής, εκτυπωτής κοκ) έτσι και στα ποδήλατα τα περιφειακά (σχάρα, στέκα, φώτα, ταχύμετρο) δεν είναι αναγκαία για τη λειτουργία καθαυτή του ποδηλάτου, μπορεί να θεωρούνται όμως απαραίτητα για την ασφάλεια ή για την ευκολία χρήσης.

 

Ρώτησα ποιά περιφερειακά θεωρείτε απαραίτητα  - κι αυξάνουν έτσι το κόστος - για ένα ποδήλατο κι αν μπορείτε να δώσετε και κάποιες προτάσεις...

 

...προφανώς δεν ήθελα να μου ονοματίσετε κατά μοντέλο τα εξαρτήματα που θεωρείτε απαραίτητα, αλλά τα περιφερειακά κατά τύπο...

Έγινε επεξεργασία από vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.