Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδος v2.0


astrolabos

Recommended Posts

 

Σταμάτα να ονειροβατείς, κάτσε κάτω, και δες την αλήθεια κατάματα ρε μπαγλαμά. Που θα πεις ότι η λιτότητα δεν έφερε τα αποτελέσματα που θέλαμε στην Ελλάδα. Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Λιτότητα, κι αν δεν πιάσει, ρίξε κι άλλη μέχρι να πιάσει. Στο μεταξύ χάρισε και τίποτα στο Λάτση, το Μπόμπολα, τον Κόκκαλη και τους λοιπούς, για έλεγχο των δαπανών. Ο μόνος δρόμος.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Το έχει παραδεχτεί και το ΔΝΤ και οι ευρωπαίοι. Το αναφέρει και η WSJ σε κάποια άρθρα αν γκουγκλάρεις. Αυτα όχι τώρα αλλα απο το 2014.

 

Έχω διαβάσει IMF και WSJ να μιλάνε για μνημόνιο, όχι όμως για PSI. Το ερώτημα είναι, πόσο πρέπει να γκουγκλάρω για να ξεθάψω άρθρο που να λέει αυτό που είπες?

 

 

Σταμάτα να ονειροβατείς, κάτσε κάτω, και δες την αλήθεια κατάματα ρε μπαγλαμά. Που θα πεις ότι η λιτότητα δεν έφερε τα αποτελέσματα που θέλαμε στην Ελλάδα. Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Λιτότητα, κι αν δεν πιάσει, ρίξε κι άλλη μέχρι να πιάσει. Στο μεταξύ χάρισε και τίποτα στο Λάτση, το Μπόμπολα, τον Κόκκαλη και τους λοιπούς, για έλεγχο των δαπανών. Ο μόνος δρόμος.

 

Καλή η ειρωνία αλλά τελευταία φορά που κοίταξα λιτότητα πήρε όλη η Ευρώπη (όσες χώρες είχαν πρόβλημα δηλαδή).

 

(άσε που η λιτότητα ως λέξη συμβαδίζει με την νεοφιλοσοφία ζωής aka λιτός βίος)

Έγινε επεξεργασία από Guest
Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει IMF και WSJ να μιλάνε για μνημόνιο, όχι όμως για PSI. Το ερώτημα είναι, πόσο πρέπει να γκουγκλάρω για να ξεθάψω άρθρο που να λέει αυτό που είπες?

 

 

Καλή η ειρωνία αλλά τελευταία φορά που κοίταξα λιτότητα πήρε όλη η Ευρώπη (όσες χώρες είχαν πρόβλημα δηλαδή).

 

(άσε που η λιτότητα ως λέξη συμβαδίζει με την νεοφιλοσοφία ζωής aka λιτός βίος)

Η εκθεση του ΔΝΤ για μνημόνιο και PSI. http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2013/cr13156.pdf

Η ΕΚΤ δεν ήθελε το PSI+ για αυτο και δεν συμμετείχε .Δεν χρειάζεται να δώσω αρθρο και για αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Η εκθεση του ΔΝΤ για μνημόνιο και PSI. http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2013/cr13156.pdf

Η ΕΚΤ δεν ήθελε το PSI+ για αυτο και δεν συμμετείχε .Δεν χρειάζεται να δώσω αρθρο και για αυτο.

 

Thanks. Θα το κοιτάξω μόλις μπορέσω.

Link to comment
Share on other sites

Καλή η ειρωνία αλλά τελευταία φορά που κοίταξα λιτότητα πήρε όλη η Ευρώπη (όσες χώρες είχαν πρόβλημα δηλαδή).

(άσε που η λιτότητα ως λέξη συμβαδίζει με την νεοφιλοσοφία ζωής aka λιτός βίος)

 

καλή η ειρωνεία, αλλά δεν έχουν όλα τα προβλήματα την ίδια λύση.

Link to comment
Share on other sites

(άσε που η λιτότητα ως λέξη συμβαδίζει με την νεοφιλοσοφία ζωής aka λιτός βίος)

Ο βίος όμως (λιτός ή έκλυτος) προϋποθέτει ορισμένες βασικές υποδομές πρόνοιας.

Η λιτότητα στην Ελλάδα έχει αφήσει 1.5 εκ. ανθρώπους άνεργους, πάνω από 1 εκ. ανασφάλιστους, έχει αυξήσει δραματικά τη βρεφική θνησιμότητα, έχει αυξήσει δύο τάξεις μεγέθους τα κρούσματα HIV σε χρήστες ναρκωτικών, έχει οδηγήσει στην επανεμφάνιση εκριζομένων ασθενειών και έχει εκτινάξει τον αριθμό των αυτοκτονιών.

Άλλο ο λιτός βίος και άλλο ο λιτός θάνατος...

(http://www.independent.co.uk/news/world/europe/tough-austerity-measures-in-greece-leave-nearly-a-million-people-with-no-access-to-healthcare-leading-to-soaring-infant-mortality-hiv-infection-and-suicide-9142274.html)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

καλή η ειρωνεία, αλλά δεν έχουν όλα τα προβλήματα την ίδια λύση.

 

 

Συμφωνώ. Αλλά ούτε αυτού του είδους τα προβλήματα λύνονται διορθώνοντας σπάνια ορθογραφικά. Αν ήταν έτσι, θα μπορούσες κι εσύ με το υψηλό σου επίπεδο να κάνεις αίτηση στο ΔΝΤ και να σε προσλάβουν.

 

Ο βίος όμως (λιτός ή έκλυτος) προϋποθέτει ορισμένες βασικές υποδομές πρόνοιας.

 

Το πρώτο πράγμα που προϋποθέτει ο βίος, είναι υγιής οικονομία. Δεν γίνεται να έχεις βασικές υποδομές πρόνοιας (όπως είπες) όταν χρεοκοπείς. Γιατί απλούστατα πρέπει να δώσεις λεφτά για να ικανοποιήσεις τις πελατειακές σου σχέσεις. (σαρκασμός η τελευταία πρόταση)

Link to comment
Share on other sites

Αλλά ούτε αυτού του είδους τα προβλήματα λύνονται διορθώνοντας σπάνια ορθογραφικά.

 

Ωπ! Σόρρυ, δεν ήξερα ότι εδώ μέσα λύνουμε το πρόβλημα χρέους. Mea culpa

 

Αν ήταν έτσι, θα μπορούσες κι εσύ με το υψηλό σου επίπεδο να κάνεις αίτηση στο ΔΝΤ και να σε προσλάβουν.

 

Ευτυχώς για εμένα, δεν έχω τέτοια όνειρα.

Link to comment
Share on other sites

Η εκθεση του ΔΝΤ για μνημόνιο και PSI. http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2013/cr13156.pdf

Η ΕΚΤ δεν ήθελε το PSI+ για αυτο και δεν συμμετείχε .Δεν χρειάζεται να δώσω αρθρο και για αυτο.

 

Το διάβασα και κατάλαβα τι θέλεις να πεις.

 

Συμφωνα με το ιδιο report, κάποιες μεταρρυθμίσεις έγιναν και κάποιες άλλες αποφασίστηκαν μεν αλλά δεν υλοποιήθηκαν*.

Τέτοια ζητήματα απαιτούν πολύπλευρη εφαρμογή. Δεν γίνεται να φτιάχνεις μια καρέκλα με δυο πόδια αντί τέσσερα.

 

 

 

Ωπ! Σόρρυ, δεν ήξερα ότι εδώ μέσα λύνουμε το πρόβλημα χρέους. Mea culpa

 

Φαντάζομαι για να απαιτεί κάποιος πράγματα από μία κυβέρνηση, θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται (όσο μπορεί) την εικόνα της κατάστασης. Αλλιώς είναι σαν να μιλάει ατελείωτα για τεχνικές ψαρέματος και να στοχεύει να παίξει καλό/επαγγελματικό μπάσκετ.

(αλλά μεταξύ μας, δεν με απασχολεί αυτό. Περισσότερο με ενδιαφέρει να μου πεις γιατί ο Πανούσης δεν είναι σοβαρός)

Link to comment
Share on other sites

Τα αεροπλάνα τα θυμάστε;

 

Lockheed προς κυβέρνηση: Επιχειρησιακά λάθος η αναβάθμιση των υπέργηρων P-3B — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

 

 

Σύμφωνα με την επίμαχη επιστολή(της Lochkeed), ο εκσυγχρονισμός των συγκεκριμένων αεροσκαφών θεωρείται από την ίδια την εταιρία μη οικονομικά αποδεκτός και μη τεχνικοοικονομικά συμφέρουσα λύση.

Ουσιαστικά, με την επιστολή της, η εταιρεία προειδοποιούσε ότι η ανακατασκευή των συγκεκριμένων αεροπλάνων θα κοστίσει στο δημόσιο ακριβότερα από άλλες λύσεις.

 

 

όπως προκύπτει και από τους σειριακούς αριθμούς των αεροσκαφών είναι ηλικίας σχεδόν μισού αιώνα (49 ετών και 48 ετών) και η αναβάθμισή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 7,5 χρόνια...

Πιο μεγάλα και από εμένα είναι σε ηλικία τελικά. Θυμάμαι τον αντίλογο, νέα συστήματα-τεχνογνωσία, και πάλι όμως θεωρώ ότι η κυβέρνηση πέταξε για τον Χ-Υ λόγο, λεφτά και χρέωσε κοντά στο μισό εκατομμύριο τις επόμενες γενιές. Παρόμοια με την συμφωνία με την Ρωσία - υπάρχει? δεν υπάρχει? με αυτούς εδώ ποτέ δεν ξέρεις τι ισχύει - έχουμε άλλη μια περίπτωση με 3-5 ΔΙΣεκατομμύρια στο κεφάλι των ΕΠΟΜΕΝΩΝ γενεών. Το αν θα δικαιολογούταν αυτό θα εξαρτιόταν από τον τρόπο αξιοποίησης αυτών των χρημάτων.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Αντεπίθεση από το μπλογκ του Καμμένου.

 

http://olympia.gr/2015/04/07/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%88%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B7-%CF%84%CE%B1-%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA/

 

Ο Καμμένος έριξε στο τραπέζι τα έγγραφα με την απόφαση του ΚΥΣΕΑ και την υπογραφή φαρδιά -πλατιά των τότε κυρίων της Συγκυβέρνησης και που τώρα ο Βενιζέλος που ωρύεται να μην ξεχνάμε ποιο είχε τοποθετήσει στην Γραμματεία εξοπλισμού και τον κρατούσε μέχρι τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ,άσχετα αν ο ίδιος δεν είχε καμιά σχέση με το Άμυνας !(εδώ και η υπογραφή του !)

 

 

 

Τελικά καλή πολιτική για τα εξοπλιστικά ..αλλά θέλει προσοχή όταν ο άλλος είναι και γνώστης και διαβασμένος!
Σχόλιο: Λέτε να μην τα γνώριζαν την απόφαση του ΚΥΣΕΑ οι Συντάκτες της εφημερίδας για την αναβάθμιση ;Όχι βέβαια αλλά φαίνεται δεν περίμεναν την διακρατική συμφωνία αλλά την «κανονική διαδικασία «που χρόνια τώρα ακολουθείται !!!
Αυτή η διαδικασία μας έφτασε εδώ που μας έφτασε με τις Μίζες και τα λοιπά και τα λοιπά

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι μια συμφωνία που ήταν λάθος με βάση το έγγραφο της Lockheed για αεροπλάνα των 50 χρόνων με βάση τους σειριακούς αριθμούς, επί ΣαμαροΒενιζέλων, ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΛΑΘΟΣ και επί ΤσιπροΚαμμένων. Τα "τους έτριψε στην μούρη τα έγγραφα" είναι οπαδικού τύπου ανοησίες που επίσης έπαιξαν τον ρόλο τους στην σημερινή κατάσταση που βρισκόμαστε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι για να απαιτεί κάποιος πράγματα από μία κυβέρνηση, θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται (όσο μπορεί) την εικόνα της κατάστασης. Αλλιώς είναι σαν να μιλάει ατελείωτα για τεχνικές ψαρέματος και να στοχεύει να παίξει καλό/επαγγελματικό μπάσκετ.

 

και εδώ είναι που προφανώς έχεις το μεγάλο πρόβλημα. Τουλάχιστον έχεις αυτογνωσία...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι μια συμφωνία που ήταν λάθος με βάση το έγγραφο της Lockheed για αεροπλάνα των 50 χρόνων με βάση τους σειριακούς αριθμούς, επί ΣαμαροΒενιζέλων, ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΛΑΘΟΣ και επί ΤσιπροΚαμμένων. Τα "τους έτριψε στην μούρη τα έγγραφα" είναι οπαδικού τύπου ανοησίες που επίσης έπαιξαν τον ρόλο τους στην σημερινή κατάσταση που βρισκόμαστε.

 

Εγώ είχα την απορία, πόσο κάνει να αγοράσεις ένα νέο αεροπλάνο?

 

Η απάντηση είναι 250 μύρια.

Δηλαδή με τα 500 μύρια θα μπορούσαμε να πάρουμε 2 brand new P8:

http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_P-8_Poseidon

ή να αναβαθμίσουμε τα P3 στο τελευταίο upgrade που έχουν (που δεν ξέρω αν παίρνουμε το τελευταίο, αλλά τέλος πάντων, κουβέντα να γίνεται!).

 

Τώρα για τα περί απευθείας ανάθεσης, όταν τα σκάφη τα φτιάχνει και τα αναβαθμίζει η lockheed, είναι δυνατόν να δώσεις το συμβόλαιο αλλού? Δεν νομίζω ότι μπορεί να στα αναβαθμίσει η airbus για παράδειγμα :p Είναι θέμα vendor lock-in, και δεν νομίζω τα αεροσκάφη -και ιδίως τα πολεμικά- να είναι open source :p :p

Link to comment
Share on other sites

Τα αεροπλάνα τα θυμάστε;

 

Lockheed προς κυβέρνηση: Επιχειρησιακά λάθος η αναβάθμιση των υπέργηρων P-3B — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

 

 

Πιο μεγάλα και από εμένα είναι σε ηλικία τελικά. Θυμάμαι τον αντίλογο, νέα συστήματα-τεχνογνωσία, και πάλι όμως θεωρώ ότι η κυβέρνηση πέταξε για τον Χ-Υ λόγο, λεφτά και χρέωσε κοντά στο μισό εκατομμύριο τις επόμενες γενιές. Παρόμοια με την συμφωνία με την Ρωσία - υπάρχει? δεν υπάρχει? με αυτούς εδώ ποτέ δεν ξέρεις τι ισχύει - έχουμε άλλη μια περίπτωση με 3-5 ΔΙΣεκατομμύρια στο κεφάλι των ΕΠΟΜΕΝΩΝ γενεών. Το αν θα δικαιολογούταν αυτό θα εξαρτιόταν από τον τρόπο αξιοποίησης αυτών των χρημάτων.

 

Πότε έγινε η Lockheed ανεξάρτητη αρχή με αντικειμενικές απόψεις;

Κάνε ένα πείραμα: Γράψε στην BMW ότι έχεις δέκα  m3 E30 που  σκέφτεσαι να  ανακατασκευάσεις και ρώτησε τους αν αξίζει τον κόπο ή είναι καλύτερα να πάρεις καινούριες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι μια συμφωνία που ήταν λάθος με βάση το έγγραφο της Lockheed για αεροπλάνα των 50 χρόνων με βάση τους σειριακούς αριθμούς, επί ΣαμαροΒενιζέλων, ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΛΑΘΟΣ και επί ΤσιπροΚαμμένων. Τα "τους έτριψε στην μούρη τα έγγραφα" είναι οπαδικού τύπου ανοησίες που επίσης έπαιξαν τον ρόλο τους στην σημερινή κατάσταση που βρισκόμαστε.

Γιατί θεωρείς βέβαιο ότι η γνωμάτευση της Lockheed δεν είναι υστερόβουλη;

 

Το P3 βρίσκεται ακόμη σε υπηρεσία σε μερικές από τις πιο αξιόμαχες ΕΔ του κόσμου και είναι επαρκές για το ρόλο που υπηρετεί στις δικές μας. Όσοι σχεδιάζουν να το αντικαταστήσουν, το κάνουν είτε διότι μπορούν να αξιοποιήσουν την εθνική τους αεροπορική βιομηχανία, είτε διότι οι "αμυντικές" τους δαπάνες είναι πρακτικά απεριόριστες.

 

Δεν έχω την επιστολή της αμερικάνικης εταιρείας για να ξέρω τι επικαλέστηκαν για να κρίνουν ασύμφορη την αναβάθμιση, αλλά όταν ένα P-8 κάνει μόνο του >$250 εκατομμύρια, φαντάζομαι ότι δεν είχαμε και πολλές εναλλακτικές αν θέλαμε οπωσδήποτε σε λειτουργία αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας...

 

Δεν ξέρω καν αν στην εκτίμησή τους έλαβαν υπόψη ότι είχαμε ήδη $50 εκ. σε ανταλλακτικά να σκουριάζουν και ότι οι εργασίες αναβάθμισης που θα εκτελεστούν στην Ελλάδα θα δημιουργήσουν μερικές εκατοντάδες θέσεις εργασίας.

 

Προσωπικα θα προτιμούσα να μην ξοδέψουμε τα λεφτά σε εξοπλισμούς, αλλά δεν αποφασίζω εγώ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα την απορία, πόσο κάνει να αγοράσεις ένα νέο αεροπλάνο?

 

Η απάντηση είναι 250 μύρια.

Δηλαδή με τα 500 μύρια θα μπορούσαμε να πάρουμε 2 brand new P8:

http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_P-8_Poseidon

ή να αναβαθμίσουμε τα P3 στο τελευταίο upgrade που έχουν (που δεν ξέρω αν παίρνουμε το τελευταίο, αλλά τέλος πάντων, κουβέντα να γίνεται!).

 

Τώρα για τα περί απευθείας ανάθεσης, όταν τα σκάφη τα φτιάχνει και τα αναβαθμίζει η lockheed, είναι δυνατόν να δώσεις το συμβόλαιο αλλού? Δεν νομίζω ότι μπορεί να στα αναβαθμίσει η airbus για παράδειγμα :p Είναι θέμα vendor lock-in, και δεν νομίζω τα αεροσκάφη -και ιδίως τα πολεμικά- να είναι open source :p :p

Τι δυνατότητες έχουν τα P8? Διότι αν το πάμε έτσι μπορούσαμε απλά να αναβαθμίσουμε καμιά 50αριά Τσέσνα, τα οποία σε αριθμό θα είναι πολλαπλάσια των P3. Επιπλέον τα P3 με σημερινά λεφτά πιθανόν θα μας έρχονταν φτηνότερα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ.

Πότε έγινε η Lockheed ανεξάρτητη αρχή με αντικειμενικές απόψεις;

Κάνε ένα πείραμα: Γράψε στην BMW ότι έχεις δέκα  m3 E30 που  σκέφτεσαι να  ανακατασκευάσεις και ρώτησε τους αν αξίζει τον κόπο ή είναι καλύτερα να πάρεις καινούριες.

@acct

Αν η BMW ξέρει ότι μπορεί να επιλέξεις ανταγωνιστή της, ίσως να σου πει ότι είναι καλή ιδέα η ανακατασκευή και να μην προσπαθήσει να σου πουλήσει καινούριες. Θα προτιμήσει να βγάλει από την ανακατασκευή, από το να σε χάσει από πελάτη. Αν όμως ξέρει ότι δεν κοιτάς αλλού, αυτό παίζει που λες να ισχύει. Το θέμα όμως είναι ότι τα P3 είναι πιο παλιά και από την m3 E30, οπότε το ερώτημα είναι, αν οι m3 E30 που είχες, ήταν κατασκευής 1970, θα άξιζε να τις ανακατασκευάσεις ή στο τέλος θα πέταγες ένα καράβι λεφτά απλά και μόνο για να κρατήσεις το ρετρό σασί;

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Τα αεροπλάνα τα θυμάστε;

 

Lockheed προς κυβέρνηση: Επιχειρησιακά λάθος η αναβάθμιση των υπέργηρων P-3B — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

 

 

Πιο μεγάλα και από εμένα είναι σε ηλικία τελικά. Θυμάμαι τον αντίλογο, νέα συστήματα-τεχνογνωσία, και πάλι όμως θεωρώ ότι η κυβέρνηση πέταξε για τον Χ-Υ λόγο, λεφτά και χρέωσε κοντά στο μισό εκατομμύριο τις επόμενες γενιές. Παρόμοια με την συμφωνία με την Ρωσία - υπάρχει? δεν υπάρχει? με αυτούς εδώ ποτέ δεν ξέρεις τι ισχύει - έχουμε άλλη μια περίπτωση με 3-5 ΔΙΣεκατομμύρια στο κεφάλι των ΕΠΟΜΕΝΩΝ γενεών. Το αν θα δικαιολογούταν αυτό θα εξαρτιόταν από τον τρόπο αξιοποίησης αυτών των χρημάτων.

 

αντιλογος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον άρθρο, αλλά και αυτό κολλάει στο ότι υπάρχει μόνο μία επιλογή και αυτή είναι η Lockheed.

Στο τέλος του άρθρου γράφει

 

Σήμερα, σχεδόν καθημερινά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας CN-235 "σαρώνουν" την θαλάσσιας περιοχή Στρογγύλης και Καστελόριζου... "

Από ότι φαίνεται οι Τούρκοι ξέρουν να ψωνίζουν και από αλλού. Εμείς;

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Τι δυνατότητες έχουν τα P8? Διότι αν το πάμε έτσι μπορούσαμε απλά να αναβαθμίσουμε καμιά 50αριά Τσέσνα, τα οποία σε αριθμό θα είναι πολλαπλάσια των P3. Επιπλέον τα P3 με σημερινά λεφτά πιθανόν θα μας έρχονταν φτηνότερα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ.

@acct

Αν η BMW ξέρει ότι μπορεί να επιλέξεις ανταγωνιστή της, ίσως να σου πει ότι είναι καλή ιδέα η ανακατασκευή και να μην προσπαθήσει να σου πουλήσει καινούριες. Θα προτιμήσει να βγάλει από την ανακατασκευή, από το να σε χάσει από πελάτη. Αν όμως ξέρει ότι δεν κοιτάς αλλού, αυτό παίζει που λες να ισχύει. Το θέμα όμως είναι ότι τα P3 είναι πιο παλιά και από την m3 E30, οπότε το ερώτημα είναι, αν οι m3 E30 που είχες, ήταν κατασκευής 1970, θα άξιζε να τις ανακατασκευάσεις ή στο τέλος θα πέταγες ένα καράβι λεφτά απλά και μόνο για να κρατήσεις το ρετρό σασί;

 

Όσο πιο παλιό μηχάνημα έχεις τόσο μεγαλύτερη ελευθερία, όσο πιο καινούριο τόσο περισσότερο αιχμάλωτος και για την παραμικρή βίδα είσαι από την εταιρία.

Μεγαλύτερη έρευνα γίνεται για να καταστήσει κάθε ανταλλακτικό μοναδικό στον κόσμο παρά για την εξέλιξη λειτουργίας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.