Jump to content



Recommended Posts

(edited)

ανοιξα θεμα μαγκες. 

 

πρεπει ομως φτιαξετε ενα θεμα να ρωταμε μικρες αποριες

Έγινε επεξεργασία από speedman_26
  • Replies 25,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • astrolabos

    2261

  • PetrosD

    2039

  • HotPeanut

    1614

  • wrong method

    1495

ανοιξα θεμα μαγκες. 

 

πρεπει ομως φτιαξετε ενα θεμα να ρωταμε μικρες αποριες

 

Πρόφατα είχε δημιουργηθεί τέτοιο θέμα, αλλά κλειδώθηκε για τον παρακάτω λόγο:

 

http://www.thelab.gr/topic/140191-σύντομες-ερωτήσεις-γρήγορες-απαντήσεις/?p=2112304

  • Like 1

Aaaarrrrrrgggggg NIKON.......

 

 

Windows 7 and Windows 8 (32-and 64-bit) are not supported with Nikon Scan software. We suggest the use of third party software such as Vuescan or Silverfast.

 

Της μαν****** σου!!!!!!!

(edited)

Έψαξα, ένας τύπος είπε να κατεβάσω ένα αρχείο με .inf και .cat και δούλεψε.

Στο τσακ ήμουν να βάλω πάλι XP!

Έγινε επεξεργασία από PetrosD

Εντάξει το support του Amazon είναι ανεπανάληπτο, ειλικρινά δε βρίσκω λόγο να ψωνίζω από πουθενά αλλού όταν υπάρχει τέτοια εξυπηρέτηση.

1) Παράγγειλα ένα ηλεκτρονικό ματάκι για την πόρτα που πάνω στην εγκατάσταση έσπασα την καλωδιοταινία, τους το λέω και λένε δε πειράζει θα σας στείλουμε άλλο.

2) Πριν 1.5 χρόνο είχα πάρει έναν ατμοκαθαριστή ο οποίος χάλασε, κι απλά άνοιξα ένα chat για να τους ρωτήσω αν πρέπει να μιλήσω μαζί τους ή με την b&d για να το φτιάξουν. Η απάντηση τους ήταν να μου κάνουν full refund στην τιμή αγοράς και να μου στείλουν προπληρωμένη ετικέτα για το ταχυδρομείο για να το στείλω πίσω και να επιλέξω πιο μοντέλο θέλω να πάρω.

3) Έχω το kindle στο κρεβάτι μιας κι εκεί διαβάζω περισσότερο.. με παίρνει ο ύπνος και μου πέφτει κάτω πάνω στο φορτιστή του κινητού με την οθόνη, με αποτελέσματα να σπάσει το φιλμ της οθόνης σε 2 σημεία και να φαίνεται έντονα το φως από μέσα. Ανοίγω chat για να δω αν μπορεί να επισκευαστεί και μου λέει μην ανησυχείτε, θα σας στείλουμε άλλο δωρέαν.

 

Ε εντάξει, πείτε μου άλλη εταιρεία που τα κάνει αυτά. 

  • Like 9
(edited)

Εντάξει το support του Amazon είναι ανεπανάληπτο, ειλικρινά δε βρίσκω λόγο να ψωνίζω από πουθενά αλλού όταν υπάρχει τέτοια εξυπηρέτηση.

1) Παράγγειλα ένα ηλεκτρονικό ματάκι για την πόρτα που πάνω στην εγκατάσταση έσπασα την καλωδιοταινία, τους το λέω και λένε δε πειράζει θα σας στείλουμε άλλο.

2) Πριν 1.5 χρόνο είχα πάρει έναν ατμοκαθαριστή ο οποίος χάλασε, κι απλά άνοιξα ένα chat για να τους ρωτήσω αν πρέπει να μιλήσω μαζί τους ή με την b&d για να το φτιάξουν. Η απάντηση τους ήταν να μου κάνουν full refund στην τιμή αγοράς και να μου στείλουν προπληρωμένη ετικέτα για το ταχυδρομείο για να το στείλω πίσω και να επιλέξω πιο μοντέλο θέλω να πάρω.

3) Έχω το kindle στο κρεβάτι μιας κι εκεί διαβάζω περισσότερο.. με παίρνει ο ύπνος και μου πέφτει κάτω πάνω στο φορτιστή του κινητού με την οθόνη, με αποτελέσματα να σπάσει το φιλμ της οθόνης σε 2 σημεία και να φαίνεται έντονα το φως από μέσα. Ανοίγω chat για να δω αν μπορεί να επισκευαστεί και μου λέει μην ανησυχείτε, θα σας στείλουμε άλλο δωρέαν.

 

Ε εντάξει, πείτε μου άλλη εταιρεία που τα κάνει αυτά. 

Και μετά αναρωτιούνται γιατί μπαίνουν μέσα... Εσύ θα τους το κλείσεις το μαγαζί :p

Edit: Για να μη συζητήσουμε για τα free apps - και αυτές τις μέρες έχει πάλι ένα πακέτο με δωρεάν εφαρμογές που κανονικά θέλουν πληρωμή.

Έγινε επεξεργασία από minast

Η πλάκα είναι ότι δε ζήτησα κάτι εγώ, μόνοι τους μου προσέφεραν να τα αλλάξουν όλα. Βέβαια ακόμα και pampers από εκεί παίρνουμε.. οπότε μας λες και καλούς πελάτες :p

  • Like 3

1st world problems No1:

 

Σταμάτησε να δουλεύει το ποντίκι στο κυρίως PC. Κάπου έχει κοπεί το καλώδιο και θα το επισκευάσω. Ευτυχώς έχω και δεύτερο ίδιο ποντίκι και το έβαλα πάνω. Άμα συνεχίσει να βγάζει βλάβες σε αυτό το ρυθμό, σε 12 χρόνια θα θέλω άλλο ποντίκι!

 

1st world problems No2:

 

Σταμάτησε να bootάρει ο SSD. Άντε να δούμε τί πρόβλημα έχει κι αυτός...

 

Ευτυχώς έχω το HTPC που δουλεύει μια χαρά.

  • Like 1
(edited)

Η πλάκα είναι ότι δε ζήτησα κάτι εγώ, μόνοι τους μου προσέφεραν να τα αλλάξουν όλα. Βέβαια ακόμα και pampers από εκεί παίρνουμε.. οπότε μας λες και καλούς πελάτες :p

- Ναι έχω θέμα με ένα pumpers.

- Μην ανησυχείτε θα σας στείλουμε άλλο.

- Μα δεν πρόλαβα να σας πω.

- Ήδη δρομολογήθηκε.

- Μα...

- Ευχαριστούμε που προτιμάτε το Amazon. Καλή σας μέρα.

Έγινε επεξεργασία από yanni

υπνος μεχρι τις 8 (το βραδυ ) αυτα ειναι   , μεχρι να αρχισει παλι η σχολη θα τιμησω το κρεβατι

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.