• astrolabos

• PetrosD

• HotPeanut

• wrong method

πριν 1 ώρα, το μέλος PetrosD έγραψε:

Να γίνω τραγουδιστής; :p

https://en.wikipedia.org/wiki/Pumped_Up_Kicks

Παράθεση

The lyrics to "Pumped Up Kicks" are written from the perspective of a troubled and delusional youth with homicidal thoughts.[4] The lines in the chorus warn potential victims to "outrun my gun" and that they "better run, better run, faster than my bullet." Foster said in a statement to CNN.com, "I wrote 'Pumped Up Kicks' when I began to read about the growing trend in teenage mental illness. I wanted to understand the psychology behind it because it was foreign to me. It was terrifying how mental illness among youth had skyrocketed in the last decade. I was scared to see where the pattern was headed if we didn't start changing the way we were bringing up the next generation."[7] In writing the song, Foster wanted to "get inside the head of an isolated, psychotic kid"[4] and "bring awareness" to the issue of gun violence among youth, which he feels is an epidemic perpetuated by "lack of family, lack of love, and isolation."

• Like 1

2 hours ago, PetrosD said:

1. Δε χρειάζεται διαβατήριο, με την ταυτότητα πάω όπου θέλω σε χώρα της ΕΕ.

το θέμα είναι για πόσο ακόμα....

2 hours ago, PetrosD said:

Ένα 20λεπτο το ups, η διακοπή ήταν για λιγότερο, αλλά μου την έσπασε γιατί άκουγα streaming μια ζωντανή εκπομπή σε ιντερνετικό ραδιόφωνο.

γι αυτό έχουμε και τα δεδομένα στο κινητό...

πριν 13 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

το θέμα είναι για πόσο ακόμα....

γι αυτό έχουμε και τα δεδομένα στο κινητό...

Ίσα που προλαβαίνω. Δεδομένα έχω στη Γερμανική κάρτα, στην Ελληνική τίποτα...

πριν 1 ώρα, το μέλος astrolabos έγραψε:

Με τίποτα!

Βάζοντας 10 ευρώ το μήνα κάθε μήνα εδώ και πολύ καιρό, μου δίνει 400 λεπτά με χρέωση 3 ευρώ και λόγω ανανέωσης μέσω internet μου δίνουν και 1 GB δωρεάν. Εάν κάνεις την ανανέωση πριν λήξουν προστίθενται στα υπάρχοντα και κάπως έτσι....

Capture.PNG

Εννοείται πως τα χρήματα που περισσεύουν τα στέλνω με sharing στον πατέρα μου και αγοράζει πακέτα χρόνου ομιλίας.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS