Jump to content



Logitech μια εταιρεία που σέβεται τον καταναλωτή


zantetheo

Recommended Posts

Επειδή κάποια θετικά πράγματα πρέπει να λέγονται και να ενημερώνονται οι καταναλωτές θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου σε πρόβλημα που είχα με προϊόν της εταιρείας.

Είχα αγοράσει τα headset της εταιρείας G430 εδώ και ένα χρόνο με τιμή αγοράς 80 ευρώ. Τον τελευταίο καιρό είχα πρόβλημα με το volume control του headset όταν το χρησιμοποιώ να μετατοπίζεται ο ήχος δεξιά αριστερά στα ακουστικά ακούγοντας παράλληλα ένα περίεργο ήχο μέχρι να βρω το σωστό σημείο. Επίσης μετατοπιζόταν ο ήχος ορισμένες φορές χωρίς να κάνω τίποτα.

Κάλεσα τα κεντρικά της εταιρείας στην Ελλάδα και ένας εξυπηρετικότατος υπάλληλος αφού άκουσε το πρόβλημα ζήτησε πληροφορίες από που πήρα το προϊόν (Κέντρο Αθήνα) και αν μπορούσα να πάω εκεί με την απόδειξη να διευθετηθεί από εκεί. Εξήγησα ότι τώρα μένω Ζάκυνθο και δεν είναι εφικτό. Πολύ ευγενικά μου εξήγησε ότι θα ακολουθηθεί η διαδικασία μέσω email.

Μετά από λίγο μου στάλθηκε mail με αριθμό υπόθεσης το οποίο ζητούσε να στείλω την απόδειξη αγοράς και αν δεν είναι εφικτό αυτό τότε μια φωτογραφία με το προϊόν ολόκληρο και μια με το serial του προιόντος που είναι πάνω στο headset (ευτυχώς δεν το είχα ξεκολλήσει).

Μετά από μια ημέρα έλαβα ειδοποίηση ότι η εταιρεία μου αποστέλλει το προϊόν αντικατάστασης στο σπίτι μου χωρίς καν να χρειαστεί να στείλω το δικό μου πίσω!

Τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχει δει αλλού και οπωσδήποτε ανεβαίνει τα μάτια του καταναλωτή και θα την προτιμήσω πάλι και πάλι. Νομίζω ότι είναι καλό να ενημερώνονται όλοι για τέτοιες εταιρείες που σέβονται τον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου ιστορια εχει ως εξης:

ειχα ενα g400 απ το οποιο εφυγε το καλωδιο απ τη usb μερια -οχι το γνωστο προβλημα με το καλωδιο πανω στο ποντικι-. Τονιζω το εφυγε γιατι εγινε ενω το χρησιμοποιουσα (!).

Αρχικα δεχτηκε η λοτζι το rma απο το μαγαζι που το αγορασα, το οποιο δεν ειχε στοκ ομως. Οποτε ξαναμιλησα μαζι τους, μου ζητησαν διευθυνση κλπ κλπ, και μου ριξανε ενα ακυρο νααααα. Ελπιζω να μην ερθει και στο σπιτι το Χ που εφαγα :hehe:

Και για να ειμαι ακομα πιο ξεκαθαρος, αμα ειχα κανει πατατα θα ειχα δεχτει αντικατασταση και διαφορα απο μενα για κανα deathadder -που μου προτεινε γνωστη αλυσιδα- με κλειστα ματια...

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου ιστορια εχει ως εξης:

ειχα ενα g400 απ το οποιο εφυγε το καλωδιο απ τη usb μερια -οχι το γνωστο προβλημα με το καλωδιο πανω στο ποντικι-. Τονιζω το εφυγε γιατι εγινε ενω το χρησιμοποιουσα (!).

Αρχικα δεχτηκε η λοτζι το rma απο το μαγαζι που το αγορασα, το οποιο δεν ειχε στοκ ομως. Οποτε ξαναμιλησα μαζι τους, μου ζητησαν διευθυνση κλπ κλπ, και μου ριξανε ενα ακυρο νααααα. Ελπιζω να μην ερθει και στο σπιτι το Χ που εφαγα :hehe:

Και για να ειμαι ακομα πιο ξεκαθαρος, αμα ειχα κανει πατατα θα ειχα δεχτει αντικατασταση και διαφορα απο μενα για κανα deathadder -που μου προτεινε γνωστη αλυσιδα- με κλειστα ματια...

φίλε μου σαν να μην μας τα λες καλά ή πέτυχες την λάθος περίπτωση...πάντως από πολλούς που διαβάζω έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για την Logitech απλά πρέπει να προσέχεις και να επιλέγεις σωστά καταστήματα...συγκεκριμένα αν θέλεις την γνώμη μου όταν έχεις πρόβλημα απευθύνσου κατευθείαν στον αντιπρώσοπο και άσε το μαγαζί που το πήρες στην άκρη με ένα serial number τα βρίσκουν όλα και δεν χρειάζεται να κάνεις απολύτως τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε, το μαγαζι δεχτηκε το rma που αρχικα δεχτηκε και η λοτζι. Δεν ειχε g400, και εγω δεν ηθελα turbo X. Πηρα το ποντικι πισω , ξαναμιλησα με λοτζιτεκ και αρχησε το  μασημα και μετα ηρθε το ακυρο. Τι δε σου λεω καλα ακριβως και τι αλλο επρεπε να κανω;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.