ΝTG Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12, 2014 Kατα 99.9% εψοφησε μητρικη αγορασμενη απο αμαζον.co.uk (το αυτο ..οχι συνεργατης).Τι παιζει τωρα για ρμα? Που-πως-ποσο-ποτε-αν??Εχεις κανεις εμπειρια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Νοέμβριος 12, 2014 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2014 Κανεις login, request return. Πιο ευκολο δε γίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vic Νοέμβριος 17, 2014 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 Μου είχε χαλάσει κάρτα γραφικών. Επικοινωνείς με το support και σου δίνουν οδηγίες. Θα σου δώσει ένα χαρτί να το εκτυπώσεις και να το κολλήσεις πάνω στο κουτί που θα στείλεις το προϊόν. Έχει πάνω του όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μόλις φτάσει και τη δουν, είτε θα σου πιστώσουν τα λεφτά (μαζί με τα μεταφορικά) είτε θα στείλουν το ίδιο πίσω, ανάλογα τι έχεις επιλέξει στην επικοινωνία σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Νοέμβριος 17, 2014 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 Kατα 99.9% εψοφησε μητρικη αγορασμενη απο αμαζον.co.uk (το αυτο ..οχι συνεργατης).Τι παιζει τωρα για ρμα? Που-πως-ποσο-ποτε-αν??Εχεις κανεις εμπειρια? έχει περάσει 1 χρόνος απο την ημερομηνία αγοράς της μητρικής? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Νοέμβριος 17, 2014 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2014 κοντευουμε τα 2.5..Εχει σημασια? Τωρα βρηκα λιγο χρονο να ασχοληθω με το δικο μου pc..Το 99.9 γινεται πλεον 99.99% Αυριο θα συνδεσω το σαπιολαπτοπ 10ετιας (dothan) με την οθονη και ενα πλητρολογιο της προκοπης να ψαχτω λιγακι με το αμαζον, Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Νοέμβριος 18, 2014 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 18, 2014 κοντευουμε τα 2.5..Εχει σημασια? Τωρα βρηκα λιγο χρονο να ασχοληθω με το δικο μου pc..Το 99.9 γινεται πλεον 99.99% Αυριο θα συνδεσω το σαπιολαπτοπ 10ετιας (dothan) με την οθονη και ενα πλητρολογιο της προκοπης να ψαχτω λιγακι με το αμαζον, έχει σημασία γιατί το amazon σου δίνει 1 χρόνο κάλυψης της εγγύησης στα electronics που πουλάει αυτό. Μετά σου λέει να μιλήσεις αντιπροσωπεία και να βγάλεις άκρη μόνος σου. Μίλα τους στο live chat και θα στο πουν και αυτοί, αλλά άμα κλαφτείς λίγο και επιμείνεις μάλλον θα στο αναλάβουν αυτοί, εμένα για 1 μήνα μετά τον χρόνο σε ASUS μητρική που είχα πρόβλημα με τις USB μου αρνήθηκαν εξαρχής αλλά αφού επέμενα στο τέλος την δέχθηκαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.