Jump to content



Logitech G27 vs Fanatec CSR


Fernando

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, με λένε Γιάννη και είμαι νέο μέλος στο φόρουμ, το οποίο αν και παλιό, δεν το είχα ξανασυναντήσει.

Πρόκειται να συνθέσω νέο pc και μαζί με αυτό θα πάρω και μια τιμονιέρα, για την αγορά της οποίας στάθηκε αφορμή το assetto corsa.

Εδώ έρχεται το ερώτημα του θέματος. Logitech η fanatec;

Έχω ξεψειρίσει όλο το νετ για πληροφορίες περι αυτού και το συμπέρασμα με φέρνει σε δίλλημα. Η fanatec προσφέρει μια τιμονιέρα με πολύ καλύτερη αίσθηση, καλύτερο ffb και φοβερά πετάλια, αλλά ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία των προιόντων της. Η logitech προσφέρει μια αξιοπρεπή τιμονιέρα, αξιόπιστη, δοκιμασμένη και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, αλλά υστερει σε αίσθηση και σε ρεαλισμό, τοσο πολύ σε σχέση με τη fanatec, που μπροστά της μοιάζει παιχνίδι για παιδάκια. Με ενδιαφέρει ο ρεαλισμός και η αίσθηση, γι´αυτό τείνω προς fanatec, αλλά θέλω να ακούσω και τις απόψεις ή τις εμπειρίες ατόμων που τις έχουν δουλέψει, πρίν καταλήξω.

Η logitech πωλείται 280€ και το CSR value pack XL 360€+52€ μεταφορικά 412€

Καλώς σας βρήκα!

Λοιπόν εγώ σου προτείνω να ξεκινήσεις με κάτι φτηνό για να δείς εάν σε ενδιαφέρει πραγματικά το Simracing ή είναι κάτι για λίγες ώρες την εβδομάδα ή ακόμα κάτι που θα βαρεθείς σύντομα.

Προσωπικά πρίν δύο χρόνια αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Logitech G25 με 100 € και καινούργιο Wheelstand Pro με άλλα 100 € και με το παραπάνω σκεπτικό και αυτές τις μέρες θα δώσω 1200 € για Full Fanatec Setup, αλλά πρώτα είδα ότι το Simracing με καλύπτει σαν Hobby και θα το συνεχίσω και στο μέλλον όσο κρατάνε τα πόδια μου.

Το Value pack που έχει η Fanatec είναι σίγουρα καλό για ξεκίνημα αλλά κατά τη γνώμη μου ακριβό εάν δεν είσαι σίγουρος για το αν θα συνεχίσεις και είμαι βέβαιος ότι εάν σου αρέσει και συνεχίσεις σίγουρα στο μέλλον θα περάσεις και στις πιο ακριβές προτάσεις οπότε θα ξεκινούσα με κάτι φτηνό.

Σε καταλαβαίνω απόλυτα... αυτές οι fanatec έχουν το "κάτι άλλο"!

Πέρασαν πολλά τιμόνια από τα χέρια μου (πάνω από 7) αλλά ουσιαστικά το DFGT θα έλεγα ότι ήταν το πρώτο ικανοποιητικά καλό! Και θα έλεγα ότι κάνει τέλεια την δουλειά του με εξαίρεση την έλλειψη συμπλέκτη αλλά κυρίως την τρελή φασαρία που κάνει και αυτήν την αίσθηση ότι κουρδίζεις ένα παιχνίδι... χωρίς προβλήματα όμως!

Μετά από αυτήν πέρασα αργότερα στην fanatec gt3 rs v2 και τα CSP v1 και ένοιωσα "άρχοντας" χωρίς να γίνω βέβαια καλύτερος racer. Παράλληλα άρχισαν και τα (πολλαπλά) προβλήματα και η απογοήτευση.

Παρ' όλα αυτά δεν έβαλα μυαλό και αφού ένιωσα ποιο "large" προχώρησα στα CSW CSPv2 CSSh και ευτυχώς με αρκετά λιγότερα προβλήματα - όχι ανύπαρκτα όμως!

Πίσω από το τιμόνι της νιώθω τρισευτυχισμένος (όσο δεν θυμάμαι πόσα μου κόστισε) αλλά ήδη ψάχνομαι για κάτι "καλύτερο"...

Με λίγα λόγια δες τι προτεραιότητες βάζεις και σε τι περιπέτειες είσαι πρόθυμος να βουτήξεις για το "κάτι καλύτερο".

Εγώ θα σου πρότεινα, όπως λέει και ο geovas77 να ξεκινούσες με κάτι φτηνότερο όπως η DFGT ή ακόμα καλύτερα με τη G27 που είναι και ποιο ολοκληρωμένη πρόταση και μπορεί να αράξεις για πολύ καιρό. Και αν πάλι την βαρεθείς έχει πολύ καλύτερη μεταπώληση από μια fanatec κάτι σαν να λέμε Toyota vs VW :laughing:

A!!!! ξέχασα το σημαντικότερο: Καλώς ήρθες στην παρέα μας!

Γειά σου Γιάννη.

Αν θες να ακούσεις τελικά το Γιώργο και τον Άρη και να ξεκινήσεις απ τα χαμηλά τότε όπως καλά λένε πήγαινε σε DFGT αλλά όχι πιο χαμηλά. Το κακό είναι ότι δε θα έχεις συμπλέκτη και H-shifter που από όσο κατάλαβα απο το ποστ σου τα θέλεις και αυτά.

Αν τελικά θες να ξεκινήσεις απευθείας με πιο ακριβές επιλογές (εγώ έτσι έκανα και δε το μετάνιωσα)

τότε εκεί που κινήσε δύο καλές επιλογές βλέπω να έχεις.

1)G25, G27. Έχει shifter, έχει συμπλέκτη, δε χαλάει. Αδύναμο σχετικά FFB αν και έχει λεπτομέρια, το shifter έχει πολύ μαλακό feeling, unrealistic. Προσοχή η G25 κάνει και περισσότερο θόρυβο αλλά έχει και sequential mode στο shifter, και στην g27 γίνεται αλλά με λαστιχάκια *mod*)

2)Τα 400 ευρώ για το πακέτο της fanatec για μένα ξέχνα τα. Πάρα πολλά λεφτά, για μέτριο FFB + κακό shifter + ότι προβλήματα αξιοπιστίας ταλανίζουν τους χρήστες fanatec. Τα πετάλια είναι αξιόλογα.

Αν θες να κινηθείς σε αυτά τα χρήματα πολύ καλύτερες επιλογές είναι T500RS + TH8RS shifter περίπου 450-550(πριν μέρες το amazon είχε την T500 στα 350) ή αν τελικά δε σε νοιάζει το shifter η T300RS στα 330 περίπου, χωρίς συμπλέκτη.

Οι επιλογές αυτές έχουν πολύ δυνατό και smooth FFB(το μοτέρ της T500 μόνο του κάνει 100 ευρώ) και το shifter είναι πολύ καλύτερο απο τα logitech, fanatec(δε λέω για το clubsport, αυτό έχει ακόμα καλύτερη αίσθηση αλλά ανεβαίνεις πολύ μετά). Το αρνητικό με τα πετάλια είναι ότι δεν έχει load cell το φρένο αλλά της T500 είναι full μέταλο(ασήκωτα) + ότι μπορείς να τα τοποθετήσεις σε F1 ή GT θέσεις.

Αυτά απο μένα

Γειά σου Γιάννη.

Αν θες να ακούσεις τελικά το Γιώργο και τον Άρη και να ξεκινήσεις απ τα χαμηλά τότε όπως καλά λένε πήγαινε σε DFGT αλλά όχι πιο χαμηλά. Το κακό είναι ότι δε θα έχεις συμπλέκτη και H-shifter που από όσο κατάλαβα απο το ποστ σου τα θέλεις και αυτά.

Αν τελικά θες να ξεκινήσεις απευθείας με πιο ακριβές επιλογές (εγώ έτσι έκανα και δε το μετάνιωσα)

τότε εκεί που κινήσε δύο καλές επιλογές βλέπω να έχεις.

1)G25, G27. Έχει shifter, έχει συμπλέκτη, δε χαλάει. Αδύναμο σχετικά FFB αν και έχει λεπτομέρια, το shifter έχει πολύ μαλακό feeling, unrealistic. Προσοχή η G25 κάνει και περισσότερο θόρυβο αλλά έχει και sequential mode στο shifter, και στην g27 γίνεται αλλά με λαστιχάκια *mod*)

2)Τα 400 ευρώ για το πακέτο της fanatec για μένα ξέχνα τα. Πάρα πολλά λεφτά, για μέτριο FFB + κακό shifter + ότι προβλήματα αξιοπιστίας ταλανίζουν τους χρήστες fanatec. Τα πετάλια είναι αξιόλογα.

Αν θες να κινηθείς σε αυτά τα χρήματα πολύ καλύτερες επιλογές είναι T500RS + TH8RS shifter περίπου 450-550(πριν μέρες το amazon είχε την T500 στα 350) ή αν τελικά δε σε νοιάζει το shifter η T300RS στα 330 περίπου, χωρίς συμπλέκτη.

Οι επιλογές αυτές έχουν πολύ δυνατό και smooth FFB(το μοτέρ της T500 μόνο του κάνει 100 ευρώ) και το shifter είναι πολύ καλύτερο απο τα logitech, fanatec(δε λέω για το clubsport, αυτό έχει ακόμα καλύτερη αίσθηση αλλά ανεβαίνεις πολύ μετά). Το αρνητικό με τα πετάλια είναι ότι δεν έχει load cell το φρένο αλλά της T500 είναι full μέταλο(ασήκωτα) + ότι μπορείς να τα τοποθετήσεις σε F1 ή GT θέσεις.

Αυτά απο μένα

Συμφωνώ απόλυτα και να προσθέσω ότι η T300RS είναι ότι καλύτερο μπορείς να βρεις στην κατηγορία της και κατά κάποιους καλύτερη και από τη CSWv1 και T500 στη FF (forcefeedback)!

Σέβομαι τις απόψεις σας και πιστευω πως όντως θα έπρεπε να πάρω κάτι πιο φθηνό για αρχή και στη συνέχεια βλέπουμε. Το dfgt δεν ήταν στα σχέδια ούτως ή άλλως, ακριβώς γιατί δεν έχει συμπλέκτη και H shifter. Μόλις παράγγειλα το g27 σε τιμή σούπερ απο γνωστό μου που με εξυπηρέτησε. Τα λέμε σύντομα στην πίστα!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.