NikosD Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5, 2014 Με αυτό το post θα ήθελα να προλάβω/ προειδοποιήσω τους αγοραστές και μελλοντικούς αγοραστές μητρικών ASUS για αυτό που μου συνέβη και μπορεί να συμβεί και σε εσάς.Αγόρασα μια μητρική ASUS B85M-G η οποία υποστήριζε την λειτουργία ASUS MultiCore Enhancement, όπως έγραφε το manual στο Internet που μπορούσε ο οποιοσδήποτε να το κατεβάσει, αλλά και το manual που ήρθε μαζί με την αγορά της μητρικής στο CD. (νομίζω πως ακόμα και τώρα μπορείτε να το κατεβάσετε δεν το έχουν αλλάξει)Η λειτουργία MultiCore Enhancement, συντομογραφικά MCE, είναι αυτό που η Gigabyte και η MSI ονομάζει Turbo Enhanced και με λίγα λόγια επιτρέπει στην CPU να ανεβάσει συχνότητα λειτουργίας (άρα και ταχύτητα) όταν χρησιμποποιούνται όλοι οι πυρήνες - αυξάνοντας τον συντελεστή του Turbo.Π.χ στον δικό μου Core i7-4790 χωρίς την ενεργοποίηση του MCE, όταν χρησιμοποιούνται και οι 4 πυρήνες η συχνότητα Turbo είναι 3.8GHz, ενώ αν χρησιμοποιούνται 1 ή 2 πυρήνες, η συχνότητα Turbo είναι 4.0GHz.Όταν όμως ενεργοποιήσεις το ASUS MCE ή το Enhanced Turbo όπως το ονομάζουν οι άλλες εταιρείες, η μητρική βάζει την συχνότητα του Core i7-4790 στα 4.0GHz αντί για 3.8GHz ακόμα και αν χρησιμοποιούνται όλοι οι πυρήνες, δηλαδή και οι 4.Ενώ λοιπόν το γράφει το manual της μητρικής ASUS B85M-G ότι το υποστηρίζει, στην πράξη δεν δούλεψε.Έγραψα ένα email στις 09/09/2014 στα κεντρικά της ASUS στα Aγγλικά, περιγράφοντας το πρόβλημα και μου απάντησε το ASUS GREEK SUPPORT ότι πιθανόν οφείλεται σε ασυμβατότητα της μνήμης XMP η οποία δεν ήταν στο compatibility list της μητρικής.Για όλη την επόμενη περίοδο που κράτησε περίπου ενάμιση μήνα, η ASUS αρνιόταν επίμονα ότι υπάρχει πρόβλημα υποστήριξης του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού από την μητρική γενικά και έριχνε όλη την ευθύνη συγκεκριμένα στην δική μου μητρική και στο δικό μου configuration. Η μητρική υποστηρίζει κανονικά το MCE μου έγραφε στα emails της.Μετά από εκτενή ανταλλαγή πολλών emails, τηλεφωνημάτων και δοκιμών ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΡΙΑ γιατί το ASUS GREEK SUPPORT δεν έχει δυνατότητα δοκιμών - απλά μεταφέρει τα αιτήματα προς τα κεντρικά -προχώρησα στα εξής:Αλλαγές μνημών και μέσα και έξω από το επίσημο compatibility list της μητρικής, συνεχή tests, αλλαγές και δοκιμές στα BIOS settings και ξανά και ξανά τα ίδια καθ' υπόδειξην της ASUS η οποία δεν πείθονταν με τίποτα ότι η μητρική δεν υποστήριζε το MCE από την στιγμή που το έγγραφε το manual.Όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε ήταν πολύ χρονοβόρα και ενεργοβόρα για εμένα και είχα πειστεί πια ότι υπάρχει πρόβλημα στον τύπο της μητρικής γενικά και όχι στην δική μου συγκεκριμένα.Τελικά στις 21/10/2014 - μετά από πίεση - η ASUS ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ (επιτέλους!) ότι ο συγκεκριμένος τύπος μητρικής ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΕΛΙΚΑ (!) το ASUS MultiCore Enhancement (MCE). Το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι στην δική μου συγκεκριμένα μητρική, αλλά είναι γενικό.Συγκεκριμένα μου απάντησε:"Σχετικά με την λειτουργία “Multicore Enhancement”, σύμφωνα με την ενημέρωση από την κεντρική μας έδρα (Taiwan) η λειτουργία “Multicore Enhancement” δεν είναι διαθέσιμη στην μητρική Β85 series.ASUS MultiCore Enhancement" is hidden for customer’s convenience. We plan to modify B85’s manual according to chipset’s actual function"Μετά και την ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ASUS - την οποία έχω στα χέρια μου - ότι η μητρική ASUS B85M-G δεν υποστηρίζει το ASUS MCE, έκανα στις 24/10/2014 ένα τυπικό γραπτό αίτημα αντικατάσταστης της μητρικής με μια άλλη που να υποστηρίζει το ASUS MCE, ζητώντας δηλαδή το αυτονόητο.Από την στιγμή που αγόρασα μια μητρική ASUS που αναγράφει στο εγχειρίδιο ότι υποστηρίζει το χαρακτηριστικό MCE και τελικά δεν το υποστηρίζει, όπως παραδέχεται η ίδια η ASUS, το θεώρησα αυτονόητο ότι η μητρική θα αντικατασταθεί.Και εκεί που νόμιζα ότι η περιπέτεια μου θα έχει αίσιο τέλος και περίμενα και μια γενναιοδωρία από την ASUS για την ταλαιπωρία 7 εβδομάδων που είχα περάσει, δοκιμάζοντας και τεστάροντας μόνος μου διάφορα σενάρια γιατί όπως είπα το ASUS GREEK SUPPORT δεν έχει δυνατότητα δοκιμών - απλά μεταφέρει τα αιτήματα προς τα κεντρικά - η έκπληξη ήρθε 2 εβδομάδες μετά το αίτημα αντικατάστασης.Στις 05/11/2014 η ASUS μου γνωστοποίησε ΓΡΑΠΤΩΣ με email ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ γιατί:"All specifications are subject to change without notice"Δηλαδή, η ASUS θεωρεί ότι καλύπτεται πίσω από κάποια ψιλά γράμματα που λένε ότι αυτά που αναγράφονται στα εγχειρίδια της μπορούν να αλλάζουν και να μην ισχύουν ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ και χωρίς να γίνεται νέα ενημέρωση στο εγχειρίδιο του προϊόντος.Σου πουλάνε δηλαδή ένα προϊόν που αναγράφει κάποιες δυνατότητες στο εγχειρίδιο, οι δυνατότητες αυτές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τελικά στο προϊόν και αυτοί αισθάνται καλυμμένοι ότι αυτό που κάνουν είναι σωστό, νόμικο και ηθικό, επειδή γράφουν ότι μπορούν να αλλάξουν τις δυνατότητες του προϊόντος χωρίς ειδοποίηση !Εγώ θεωρούσα την ASUS σοβαρή και μεγάλη - όπως λέγεται - εταιρεία.Που πήγε η αξιοπιστία της ASUS; Με ποια σιγουριά ή ανασφάλεια θα μπορέσει κάποιος να ξαναγοράσει προϊόντα της ASUS αν άλλα γράφει στο εγχειρίδιο και άλλα αγοράζεις ;Και το χειρότερο είναι ότι επί ενάμιση μήνα το αρνιόταν και όταν το παραδέχτηκε το σφάλμα της, δεν προχώρησε στην διόρθωση του!Περιμένω τα σχόλια σας για αυτή την πρωτοφανή συμπεριφορά της ASUS απέναντι σε καταναλωτή, αλλά και την γενικότερη νοοτροπία της απέναντι σε όλους τους καταναλώτες, από την στιγμή που θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να κοροιδεύει τους καταναλωτές χωρίς επιπτώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Νοέμβριος 5, 2014 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Αυτό Στις 05/11/2014 η ASUS μου γνωστοποίησε ΓΡΑΠΤΩΣ με email ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ γιατί:"All specifications are subject to change without notice"Δηλαδή, η ASUS θεωρεί ότι καλύπτεται πίσω από κάποια ψιλά γράμματα που λένε ότι αυτά που αναγράφονται στα εγχειρίδια της μπορούν να αλλάζουν και να μην ισχύουν ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ και χωρίς να γίνεται νέα ενημέρωση στο εγχειρίδιο του προϊόντος.με βάση την Ελληνική νομοθεσία (που είναι υπεράνω των όρων του κατασκευαστή) δεν ισχύει, θα πρέπει το κατάστημα από το οποίο αγόρασες το προϊόν να στο αντικαταστήσει και ας βγάλει άκρη αυτό μετά με τον προμηθευτή/εισαγωγέα/κατασκευαστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Νοέμβριος 5, 2014 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας -> επιστροφή στο κατάστημα αμέσως -> αν αρνηθεί αμέσως καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.Ο νόμος είναι εξαιρετικά σαφής! Η εγγύηση δεν μπορεί να αναιρεί τον νόμο οπότε η διαδικασία είναι αυτή που αναφέρεται πιο πάνω... [MENTION=21436]sfirculitu[/MENTION]: δεν ζητήθηκε να κάνει η μητρική κάτι παραπάνω από αυτό που διαφημίζει ο κατασκευαστής, οπότε αυτό που συμβαίνει είναι κοινώς απατεωνιά εκ μέρους της εταιρείας. Οπότε δεν μας νοιάζει αν κάνει και 5 ευρώ, όφειλε η εταιρεία να μην διαφημίζει ιδιότητα που δεν έχει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 5, 2014 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Ότι λέει ο [MENTION=15616]cna[/MENTION]. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική μου με τηλεόραση LG 47 ιντσών, η τηλεόραση διαφημίζονταν για 100Hz ενώ τελικά δεν μπορούσε να τα δείξει, η LG Ελλάδος, πίστωσε όλο το ποσό αγοράς της τηλεόρασης κι ας είχαν περάσει 6 μήνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 5, 2014 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείστε καν και αναλώνεστε με τις απόψεις που εκφράζει εδώ ο [MENTION=21436]sfirculitu[/MENTION] αλήθεια...Όταν λέει το yugo zastava μου πως έχει πάνω aircon, περιμένω να έχει. αν δεν έχει είναι εξαπάτηση της εταιρίας προς τον καταναλωτή. Δεν έχει σημασία και 1€ να είχε η μητρική και το cpu. Δηλαδή πρέπει να αγοράζουμε κάτι πάνω απο κάποια τιμή που έχεις εσύ στο κεφάλι σου για να κάνει αυτά που λέει στο ΚΟΥΤΙ ενώ αν είναι κάτω απο αυτή την τιμή και τα μισά να κάνει έιναι "οκ" γιατί είναι φθηνό? Θα κατεβάσω γάλα μα τον θεό. [MENTION=16174]NikosD[/MENTION]Φίλε προσπάθησε να τους εκθέσεις όπως έκανες και εδώ σε όσα περισσότερα φόρουμ μπορείς, στο twitter τους, στο FB τους, και παντού. Και σε ξένα φόρουμ με πολύ κίνηση επίσης. Άλλαξε τους την Παναγία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asot Νοέμβριος 5, 2014 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις είναι:Γραπτό αίτημα αντικατάστασης του προϊόντος προς το κατάστημα πώλησης, επισυνάπτοντας το email της εταιρίας που σου λέει ότι η εν λόγω προδιαγραφή δεν υποστηρίζεται και τη σελίδα από το manual που λέει ότι υποστηρίζεται.Το γραπτό πρέπει να το στείλεις με fax και απόδειξη παραλαβής για να μη μπορεί να αμφισβητηθεί.Σύμφωνα με το Ν.2251/1994, άρθρο 2, παρ. 6Γενικοί όροι συναλλαγών που έχουν ως αποτέλεσμα την διατάραξη της ισορροπίας των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή απαγορεύονται και είναι άκυροι.Στο ίδιο άρθρο, περιγράφεται ποιοι όροι είναι καταχρηστικοί στην παρ. 7, και για την περίπτωσή σου υπάρχουν τα εδάφια ε), θ), ιβ) :Σε κάθε περίπτωση, καταχρηστικοί είναι ιδίως οι όροι που:...ε) επιφυλάσσουν στον προμηθευτή το δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης ή λύσης της σύμβασης χωρίς ορισμένο ειδικό και σπουδαίο λόγο,...θ) ορίζουν ότι η παροχή δεν είναι υποχρεωτικό να ανταποκρίνεται στις ουσιώδεις, για τον καταναλωτή, προδιαγραφές, στο δείγμα, στις ανάγκες της ειδικής χρήσης, για την οποία την προορίζει ο καταναλωτής και την οποία αποδέχεται ο προμηθευτής ή στο συνηθισμένο προορισμό της...ιβ) περιορίζουν την ευθύνη του προμηθευτή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματοςΣυνεπώς ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να σου απαντήσουν (ζήτα το γραπτά ή ηλεκτρονικά) ότι δεν το αντικαθιστούν γιατί οι προδιαγραφές μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε, απάντησέ τους με τα παραπάνω, ζητώντας να συμμορφωθούν εντός 5 ημερών, ειδάλλως θα προβείς σε όλες τις νόμιμες ενέργειες.(Μη τους ανοίξεις τα μάτια πιο πριν γιατί μπορεί να απαντήσουν με άλλα προσχήματα).Σε καμία περίπτωση μην κάνεις πίσω, έχεις 100% δικαίωμα υπαναχώρησης κι επιστροφής χρημάτων (του ποσού που κατέβαλες) γιατί το προϊόν δεν πληροί τις προδιαγραφές που σου ήταν γνωστές κατά τη στιγμή της αγοράς (βλ. manual, web site ή/και συσκευασία).Βάλε και το κατάστημα στο παιχνίδι γιατί ρισκάρει και αυτό σε τυχόν νομική διεκδίκηση οπότε ασκείς μεγαλύτερη πίεση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 5, 2014 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 τετοιες περιπτωσεις ειναι που θελουν κυνηγι [MENTION=16174]NikosD[/MENTION]δεν εχει να κανει με τα λεφτα(θελω να πιστευω) αλλα με κοροιδια.σκιστους στα δυο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikosD Νοέμβριος 5, 2014 Author #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Ακριβώς αυτό ισχύει και για αυτό έγραψα κι εδώ για να τα βλέπουν κι άλλοι και να μαθαίνουμε όλοι τα δικαιώματα μας και τρόπους να τα διεκδικούμε.Και πρέπει να τιμωρούνται με ξεμπροστιασμα κανονικό οι εταιρείες που γράφουν τα δικαιώματα και τους νόμους που προστατεύουν τους καταναλωτές εκεί που δεν πιάνει μελάνι Link to comment Share on other sites More sharing options...
asot Νοέμβριος 5, 2014 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Οπότε ή στο αλλάζουν επί τόπου ή κάνεις άμεσα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην οποία θα εκθέσεις φυσικά και όλη την αλληλογραφία με την ASUS, καθώς και στο Ινστιτούτο Καταναλωτή. Είναι πιθανό, βέβαια, η διαδικασία να πάρει λίγο χρόνο (περίπου 1 μήνα) αλλά πάντα έχει αποτέλεσμα σε τέτοιες περιπτώσεις.Νομίζω είναι σκόπιμο να διαχωρίσουμε λίγο τις Αρχές ανάλογα με το τι θέλουμε να πετύχουμε:1) Αν θέλεις να επιβληθεί έλεγχος και τυχόν διοικητικές κυρώσεις (πρόστιμο) σε μια εταιρία κάνεις καταγγελία στη Γ.Γ.Καταναλωτή.2) Αν όμως θέλεις να γίνει εξωδικαστική διαδικασία για να πιεστεί ο πωλητής ή κατασκευαστής να τηρήσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις (ό,τι γράφει στη σύμβαση ή/και στην εγγύηση), τότε απευθύνεσαι στο Συνήγορο του Καταναλωτή πριν πας δικαστικά. Στο τέλος της διαδικασίας βγαίνει πόρισμα και σύσταση προς τον πωλητή/κατασκευαστή που αν δεν το ακολουθήσει είναι έτοιμο υλικό για αγωγή αποζημίωσης σε οποιοδήποτε Ελληνικό δικαστήριο.Το Ινστιτούτο Καταναλωτών είναι μια (από αρκετές παρόμοιες) ΜΚΟ που υποστηρίζει τους καταναλωτές και λαμβάνει πρωτοβουλίες συνήθως σε θέματα μαζικής απήχησης, δε νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει πολλά σε μεμονωμένες περιπτώσεις αντισυμβατικής συμπεριφοράς εταιριών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Νοέμβριος 5, 2014 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Φιλε Νικο ενδεχεται να εχεις μπλεξει σε μια πολυ περιεργη συγκυρια καταστασεωνΤο multicore enhancement πιθανοτατα δεν σου δουλευει λογω non K CPU.Ισως σε παλαιοτερη εκδοση bios της μητρικης να υπηρχε σαν επιλογη αλλα παρολο που το ενεργοποιουσες να μην εκανε τπτ σε non K CPUκι εφοσον πλεον δεν υποστηριζεται σε αυτα τα cpu να αφαιρεθηκε και σαν option εξολοκληρου στα τελευταια Bios.Τουλαχιστον αυτο το ειχα παρατηρησει προσωπικα σε αντιστοιχη asus B85. (χαθηκε η επιλογη μετα απο bios update)Εχεις τη δυνατοτητα να δοκιμασεις με εναν 4690K/4790K να δουμε εαν εκει παιζειή μηπως εχει αφαιρεθει εξολοκληρου η δυνατοτητα αυτη του ατυπου free overclocking στο συγκεκριμενο chipset γενικοτερα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Νοέμβριος 5, 2014 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 [MENTION=30391]asot[/MENTION]: η εμπλοκή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή δεν συνεπάγεται αυτόματα και πρόστιμο παρά μόνον εάν η εταιρεία δεν προβεί στην ικανοποίηση του αιτήματος. Το ξέρω αυτό από θέμα που είχα με τον Γερμανό, οπότε όταν λύθηκε το θέμα απλά τους ενημέρωσα ότι όλα οκ με συνέπεια το κλείσιμο του φακέλου. Θα έλεγα ότι μάλλον είναι προτιμότερη η ΓΓΚ γιατί μπορεί να ρίξει πρόστιμο άμεσα χωρίς εμπλοκή σε δίκες κλπ., οπότε αυτό λειτουργεί και ως φόβητρο για τις εταιρείες με αποτέλεσμα την ταχύτερη ικανοποίηση του αιτήματος. [MENTION=21436]sfirculitu[/MENTION]: 1) Το λάθος δεν είναι κατακριτέο, η επιμονή στο λάθος όμως είναι. 2) Βεβαίως και θα δικαιωθεί το παλικάρι στο συγκεκριμένο και μάλιστα πολύ γρήγορα. Αν εσύ θέλεις να κάθεσαι στα αυγά σου και να σε δουλεύει η κάθε εταιρεία, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι, είναι αποκλειστικά δικό σου πρόβλημα και προνόμιο. Ευτυχώς που ο κόσμος όμως ξυπνάει και σιγά σιγά θα δούμε να στρώνουν οι εταιρείες, θέλουν δεν θέλουν. 3) Πώς θα πάρει πιστωτικό εάν καθίσει στα αυγά του; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikosD Νοέμβριος 5, 2014 Author #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 @Κοπρίτης Ενδιαφέρον το link σου, αν και λιγάκι παλιό.Ακόμα και αν ισχύει το link από τον Ιούνιο του 2013, η ASUS δεν το επικαλέστηκε.Στην δική μου περίπτωση σίγουρα δεν ισχύει, γιατί επέμενα ΓΡΑΠΤΩΣ και πήρα απαντήσεις ΓΡΑΠΤΩΣ αν υπάρχει θέμα είτε με την CPU Core i7-4790, είτε με τις απλές και με τις XMP μνήμες που δοκίμασα.Η απάντηση της ASUS ήταν ότι με τον Core i7-4790 (non-K) θα έπρεπε το MultiCore να παίζει.Πάλι φάουλ είναι.@NikosD προσωπική μου γνώμη κάτσε στα αυγά σου Δεν ιδρώνουνε..Ότι και να κάνεις..Πάρε κανα πιστωτικό τσόνταρε λεφτά και πάρε κάτι καλύτερο..Μακάρι να το κυνηγήσεις και να σε αποζημοιώσουνε να σου πούνε και συγνώμη και όλα τα σχετικά στο εύχομαι αλλά δεν βλέπω να βγάζεις άκρη..Ούτε ο πρώτος είσαι ούτε ο τελευταίος με τα ίδια προβλήματαΑρχίζω να πιστεύω ότι ο @Nick74 έχει δίκιο.Ή είσαι ΤΕΡΑΣΤΙΟ troll ή τα παίρνεις χοντρά από Κυβέρνηση, ΔΝΤ ή/ και εταιρείες.Αυτό το "κάτσε στα αυγά σου" και το "δεν ιδρώνουνε ότι και αν κάνεις" είναι ότι ΠΙΟ ΔΟΥΛΙΚΟ έχω διαβάσει τα τελευταία 4 χρόνια για οποιοδήποτε θέμα, σε οποιοδήποτε forum.Τόσο "βρώμικο" ρόλο που παίζεις με τα posts σου, αλίμονο σου αν δεν πληρώνεσαι καλά και το κάνεις τσάμπα.Πρέπει να έχεις πολλά λεφτά ή να είσαι τελείως ανόητος.Από τώρα και στο εξής είτε είσαι το ένα είτε το άλλο, δεν σε ξανασχολιάζω είχε δίκιο και ο @Dolly . Θα τα πάρω στην πλάκα αυτά που γράφεις για να μην πάθω κανά εγκεφαλικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikosD Νοέμβριος 5, 2014 Author #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Λοιπόν επειδή αισθάνομαι ότι προκαλούμαι και ότι ίσως τελικά κάποιος έχει επαφές με την ASUS από αυτούς που απάντησαν στο thread, κάνω ένα σύντομο review από τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που έχω δώσει και έχω πάρει για να ολοκληρωθεί σωστά η εικόνα του θέματος:Στέλνω αρχικά email στην ASUS στο USA site λέγοντας ότι έχω Core i7-4790 και τις μνήμες Kingston αυτό τον τύπο και δεν βλέπω το ASUS MultiCore που διαβάζω στο manual ότι η μητρική το υποστηρίζει.Τι συμβαίνει ;Μου απαντάει η ASUS Greek: Δοκιμάστε άλλες μνήμες από την λίστα συμβατότητας, θα έπρεπε να παίζει.Αμέσως δοκίμασα μνήμες από την λίστα συμβατότητας και μνήμες εκτός λίστας συμβατότητας που δεν είχα δοκιμάσει πριν και πάλι δεν έπαιξε.Επανέρχομαι στην ASUS Greek και λέω:Μήπως η CPU Core i7-4790 είναι ασύμβατη με την λειτουργία MultiCore ;ASUS: Όχι θα έπρεπε να παίζει.Εγώ: Μήπως το manual κάνει λάθος και δεν ισχύει ; Μήπως το εγχειρίδιο είναι για κάποια άλλη μητρική ; Μήπως χρειάζεται BIOS update ή ειδικές ρυθμίσεις ή άλλο hardware ;ASUS: Όχι δεν θα βγει BIOS update, θα έπρεπε να παίζει όπως είναι με το configuration που έχετε και αφού το γράφει το manual, ισχύει.Εγώ: Τότε πείτε μου τι πρέπει να κάνω για να παίξει.ASUS: Δοκιμάστε αυτό, εκείνο το άλλο.Τα δοκιμάζω. Πάλι δεν έπαιξε.Εγώ: Μήπως να δοκιμάσετε εσείς κάποιο άλλο configuration μνήμης ή CPU και να μου πείτε αν παίζει ; H ASUS Ελλάδας εξαφανίστηκε και αναγκάζομαι να ξαναγράψω ΠΑΛΙ στο εξωτερικό στα Αγγλικά, αυτή την φορά στα complaints γιατί η ASUS Greek με γράφει και στα τηλέφωνα και στα email.Εκεί παίρνω την απάντηση:ASUS (Ελλάδας): Όχι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα δοκιμών από εμάς. Εμείς απλώς διεκπεραιώνουμε τηλεφωνικά τα αιτήματα και τα μεταβιβάζουμε προς τα κεντρικά στην Ευρώπη - Ιταλία - και στην συνέχεια αν χρειαστεί στην Ταϊβάν.Η ASUS Ελλάδας εξαφανίζεται, ξαναπιέζω εγώ, μου λένε ξανά τα ίδια κ.ο.κΜετά από ενάμιση μήνα και μετά από συνεχείς πιέσεις για να διαγνωσθεί σωστά το πρόβλημα, αφού έχουμε εξαντλήσει όλες τις περιπτώσεις δοκιμών, παραδέχτηκαν ότι η μητρική απλά δεν υποστηρίζει την λειτουργία.Τουλάχιστον τρεις φορές με έβαλαν και έκανα τα ίδια και τα ίδια πράγματα, απλά για να κερδίσουν χρόνο και να βρουν τρόπο να δικαιολογήσουν την κατάσταση.Και αυτό που σκέφτηκαν είναι αυτό πού έγραψα από την αρχή.ASUS: Δεν σας αντικαθιστούμε την μητρική. Γράφουμε στα ψιλά γράμματα ότι τα specifications που αναγράφονται στο manual μπορούν να αλλάξουν χωρίς ειδοποίηση.Απορίες ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikosD Νοέμβριος 6, 2014 Author #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 Θεωρώ ότι έκλεισε λίγο απότομα και βιαστικά το θέμα, αν και καταλαβαίνω ότι με τα προκλητικά σχόλια ενός συγκεκριμένου μέλους του forum, πράγματι η συζήτηση θα μπορούσε να εκτραχυνθεί (κι από εμένα) Σε πιο ήρεμους τόνους λοιπόν σήμερα θα πρέπει να συμπληρωθεί η εικόνα και επί της ουσίας στο νομικό κομμάτι: @cna "Κατέβασε τον νόμο από εδώ: Νόμος 3043/2002 και πήγαινέ τους ένα αντίγραφο να το έχουν! Ο νόμος δεν λέει ότι πρέπει να συνεννοηθεί το κατάστημα με τον προμηθευτή, ειδικά όταν μιλάμε για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. Οπότε ή στο αλλάζουν επί τόπου ή κάνεις άμεσα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην οποία θα εκθέσεις φυσικά και όλη την αλληλογραφία με την ASUS, καθώς και στο Ινστιτούτο Καταναλωτή. Είναι πιθανό, βέβαια, η διαδικασία να πάρει λίγο χρόνο (περίπου 1 μήνα) αλλά πάντα έχει αποτέλεσμα σε τέτοιες περιπτώσεις. " Απάντηση:Ο νόμος όπως μου είπε το κατάστημα και μου είχε πει και η ASUS, αναφέρεται σε "εύλογο" χρονικό διάστημα.Για το κατάστημα (πολύ λογικά) το εύλογο χρονικό διάστημα μου είπε ότι είναι 3-4 ημέρες, ενώ η ASUS μου είχε πει ότι με βάση τον νόμο, το εύλογο χρονικό διάστημα είναι 20 ημέρες.Σε κάθε περίπτωση δεν ισχύει ούτε με τον 3043/2002 η επί τόπου αλλαγή. @asot "Σύμφωνα με το Ν.2251/1994, άρθρο 2, παρ. 6Γενικοί όροι συναλλαγών που έχουν ως αποτέλεσμα την διατάραξη της ισορροπίας των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή απαγορεύονται και είναι άκυροι.Στο ίδιο άρθρο, περιγράφεται ποιοι όροι είναι καταχρηστικοί στην παρ. 7, και για την περίπτωσή σου υπάρχουν τα εδάφια ε), θ), ιβ) :Σε κάθε περίπτωση, καταχρηστικοί είναι ιδίως οι όροι που:...ε) επιφυλάσσουν στον προμηθευτή το δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης ή λύσης της σύμβασης χωρίς ορισμένο ειδικό και σπουδαίο λόγο,...θ) ορίζουν ότι η παροχή δεν είναι υποχρεωτικό να ανταποκρίνεται στις ουσιώδεις, για τον καταναλωτή, προδιαγραφές, στο δείγμα, στις ανάγκες της ειδικής χρήσης, για την οποία την προορίζει ο καταναλωτής και την οποία αποδέχεται ο προμηθευτής ή στο συνηθισμένο προορισμό της...ιβ) περιορίζουν την ευθύνη του προμηθευτή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματοςΣε καμία περίπτωση μην κάνεις πίσω, έχεις 100% δικαίωμα υπαναχώρησης κι επιστροφής χρημάτων (του ποσού που κατέβαλες) γιατί το προϊόν δεν πληροί τις προδιαγραφές που σου ήταν γνωστές κατά τη στιγμή της αγοράς (βλ. manual, web site ή/και συσκευασία)." Απάντηση:Πιθανά μαχητά επιχειρήματα είναι:Για το ε) ότι η Intel άλλαξε πολιτική και κλείδωσε τις Haswell CPU έτσι ώστε το feature να είναι ανενεργό, κάτι που δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε.Για το θ) μπορούν να σου πουν ότι η μητρική δουλεύει, άρα δεν είναι ουσιώδες για την λειτουργία της το MultiCore Σε κάθε περίπτωση το πιο τραγικό βρίσκεται μέσα στο manual της μητρικής στην σελίδα 2 με μεγάλα κεφαλαία γράμματα:SPECIFICATIONS AND INFORMATION CONTAINED IN THIS MANUAL ARE FURNISHED FOR INFORMATIONAL USE ONLY, AND ARE SUBJECT TO CHANGE AT ANY TIME WITHOUT NOTICE,AND SHOULD NOT BE CONSTRUED AS A COMMITMENT BY ASUS. ASUS ASSUMES NORESPONSIBILITY OR LIABILITY FOR ANY ERRORS OR INACCURACIES THAT MAY APPEAR IN THISMANUAL, INCLUDING THE PRODUCTS AND SOFTWARE DESCRIBED IN IT.Η νομική οδός δεν μου φαίνεται πολύ εφικτή.Εγώ όμως εξακολουθώ να λέω ότι δεν πρέπει να συνηθίσουμε στην ρήση του Βουλγαράκη, πως ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό.Ακόμα και νόμιμη ή νομότυπη να ήταν η ASUS για όλους τους παραπάνω λόγους, δεν επιτρέπεται για μια τόσο μεγάλη εταιρεία να συμπεριφέρεται έτσι για 70€Έλεος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Νοέμβριος 6, 2014 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 Το λάθος σου σε όλη την ιστορία είναι οτι δεν πήγες απευθείας στο κατάστημα μόλις κατάλαβες οτι η μητρική που πείρες δεν πληρούσε τις προδιαγραφές που αναγραφόταν στο site. Εγώ σε ανάλογη περίπτωση (μνήμες ram) απο το κατάστημα που τις είχα αγοράσει έγραφε το cas latency 9 αλλά όταν μου ήρθαν, πάνω τους γράφανε 10. Τις γύρισα σε 2 μέρες πίσω και μου πιστώσανε το ποσό αφού τις ελέγξανε και με το site του κατασκευαστή οτι όντως είχε λάθος περιγραφή. Αν δεν στο έκανε αυτό το κατάστημα στην δικιά σου περίπτωση της μητρικής τότε ας το τραβούσες με καταγγελίες και εν τέλει με mail στην ASUS όπως έκανες εξαρχής να έπαιρνες και τις απαντήσεις που πείρες και μετά ας έκανες ρόμπα και το κατάστημα και την ASUS. Εσύ το ξεκίνησες αντίθετα το όλο θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Νοέμβριος 6, 2014 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 Δεν νομίζω ότι είναι τα 70€, αλλά το δικαίωμα στον οποιονδήποτε μια βδομάδα πριν τελειώσει η εγγύηση να επιστρέψει την μητρική με την αιτιολογία ότι διαφημιζόμενο feature δεν δουλεύει. Εκτός και αν είναι λάθος η σκέψη μου, αλλά δεν νομίζω ο νόμος να σε υποχρεώνει να ελέγξεις όλα τα features ενός προϊόντος μέσα σε π.χ. 10 μέρες ώστε να έχεις δικαίωμα επιστροφής αυτού. Οπότε απολαμβάνεις την μητρική για 2 χρόνια και 11 μήνες - αν είναι με τρία χρόνια εγγύηση - και την γυρνάς πίσω λίγο πριν λήξει αυτή με την αιτιολογία ότι δεν δουλεύει ως όφειλε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Νοέμβριος 6, 2014 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 [MENTION=16174]NikosD[/MENTION]: εγώ θα σου έλεγα να κάνεις μια επικοινωνία με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για να σου πουν πόσο είναι αυτό το "εύλογο χρονικό διάστημα" στην περίπτωσή σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 6, 2014 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 Τα 2 θέματα καθαρίστηκαν, και ενώθηκαν. Παρακαλώ κόσμια γιατί δεν θα ανεχτούμε εκτροχιασμούς για 2η μέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikosD Νοέμβριος 6, 2014 Author #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 @HellhammeR Τώρα με χτύπησες στο σημείο που πόνεσε περισσότερο από όλα.Πράγματι φαίνεται να το έχω πάει ανάποδα σαν διαδικασία, αλλά αυτό το έκανα για δύο λόγους:1) Θεώρησα ότι το θέμα είναι πολύ τεχνικό για το κατάστημα και πηγαίνοντας απ' ευθείας στην πηγή - στην ASUS - θα κέρδιζα χρόνο, χωρίς να χρειαστεί να μείνω χωρίς σύστημα για 1-2 εβδομάδες.2) Κατά βάθος θεωρούσα πως το ζήτημα θα ήταν απλό, θα μου έλεγε η ASUS κάνε αυτό ή το άλλο για να το ενεργοποιήσεις ή στην χειρότερη περίπτωση θα μου έλεγε ότι είναι θέμα BIOS update.Είχα δηλαδή την εντύπωση, ότι επειδή ο Core i7-4790 είναι καινούργια CPU, δεν είχε συμπεριληφθεί στο ASUS MultiCore Enhancement και με ένα BIOS update, θα λύνονταν το θέμα.Το πραγματικό δράμα ξεκίνησε όταν μου απάντησε το ASUS Greek Support.Οι άνθρωποι είναι τηλεφωνικό κέντρο και διεκπεραιώνουν ζητήματα προς τα κεντρικά.Οι ίδιοι δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από 1st level support.Μου έδιναν λάθος απαντήσεις (όπως ότι η μητρική υποστηρίζει το MultiCore Enhancement με τον Core i7-4790) και επειδή δεν με πίστευαν όταν τους έλεγα ότι δεν παίζει στο σύστημα μου, με "βασάνιζαν" βάζοντας με να τους επιβεβαιώσω ανά εβδομάδα τα ίδια πράγματα.Αυτό έγινε τρεις φορές.Δεν απαντούσαν τηλέφωνα, δεν απαντούσαν email και κρύβονταν συνέχεια, προφανώς από άγνοια και έλλειψη επαγγελματισμού.Δεν πήραν την ευθύνη να πουν ότι δεν παίζει το συγκεκριμένο feature, με την μητρική ΚΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ MANUAL.Έχασα ενάμιση μήνα έτσι, περιμένοντας τι δικαιολογία θα μου βρουν για να με αποφύγουν.Όσες φορές προσπάθησα να μιλήσω με ASUS του εξωτερικού, με παρέπεμπε στο ASUS Greek support - δεν μπορούσα να ξεφύγω.Τελικά με τα πολλά το κερασάκι στην τούρτα ήρθε από τα κεντρικά της ASUS, όπου και παραδέχθηκαν ότι το feature δεν υποστηρίζεται και δεν μου άλλαξαν την μητρική, με την δικαιολογία ότι το manual μπορεί να αλλάζει κατά βούληση!Είναι αυτή σοβαρή, επαγγελματική συμπεριφορά από μια τόσο μεγάλη εταιρεία όπως η ASUS; Δεν ξέρω αν πήγαινα πρώτα στο κατάστημα, τι θα είχα γλυτώσει από όλο αυτό, κανείς δεν το ξέρει και είναι κι εντελώς υποθετικό. @yanni Συμφωνώ απολύτως ότι είναι αδύνατο να ελέγξεις όλα τα features σε 10 ημέρες, αλλά το πρόβλημα όπως το έθεσε η ASUS είναι ότι και να τα ελέγξεις και να βρεις ότι λείπει κάτι από τα προβλεπόμενα, δεν είναι υποχρεωμένη η ASUS να το έχει ως feature, παρόλο που το feature αναγράφεται στο manual! Link to comment Share on other sites More sharing options...
asot Νοέμβριος 6, 2014 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 @NikosDΞεκίνα με το τι θέλεις και αξιολόγησε πόσο πολύ το θέλεις: Θέλεις να αλλάξεις τη μητρική γιατί δε σου κάνει; Θέλεις μια μητρική που να υποστηρίζει το MCE; Θέλεις τα λεφτά σου πίσω;Μήπως θέλεις "δικαιοσύνη"; Η "Δικαιοσύνη" όπως τη φανταζόμαστε δεν υφίσταται. Ο κόσμος μας είναι πιο πολύπλοκος απ' ό,τι μάθαμε στο σχολείο και η δικαιοσύνη είναι σχετική και αποσπασματική. Αν σε τρώει το "γαμώτο" είναι δύσκολο να πετύχεις θετικό αποτέλεσμα.Πάμε στο τι θέλεις: αν θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν έχεις κάποιες διαδικασίες που προαναφέραμε που μπορούν να σε βοηθήσουν να το κάνεις. 100% επιτυχία δεν έχουν, έχουν μόνο κόπο και όχι άμεσο κόστος. Ως τρίτος που έχω εμπλακεί αρκετές φορές με εταιρίες για τέτοια θέματα, νομίζω ότι η απαίτησή σου είναι νόμιμη, με ισχυρά επιχειρήματα και μπορεί να φέρει αποτέλεσμα. (Σενάριο 1, η εταιρία έχει να χάσει περισσότερα από σένα). Το εδάφιο ε) που αναφέραμε ακυρώνει αυτόματα τέτοια μικρά γράμματα του κατασκευαστή.Αν το θέλεις "πάση θυσία", υπάρχει η νομική οδός, που φυσικά σε ένα προϊόν 70€ είναι οικονομικά ασύμφορη γιατί έχει άμεσο κόστος (δικηγόρος). Ωστόσο μπορεί να σου δώσει ηθική ικανοποίηση σε σχέση με τη "δικαιοσύνη" όπως την αντιλαμβάνεσαι εσύ προσωπικά και το να μην την απεμπολήσεις μπορεί να είναι ισχυρό μέσο πίεσης για μια εταιρία που έχει να χάσει περισσότερα από σένα. (σενάριο 2, ποιος θα χάσει περισσότερα για να κάνει πίσω)Υπάρχει και σενάριο 3 (υβριδικό), προσεγγίζεις το θέμα με συγκεκριμένη αντιπρόταση: π.χ. δε μου επιστρέφετε χρήματα, αλλά μου δίνετε ένα προϊόν που καλύπτει τις αρχικές προδιαγραφές, ή μου δίνετε το X προϊόν και πληρώνω τη διαφορά τιμής. Αυτό είναι και ηθικά άμεμπτο και δίνει μεγαλύτερα περιθώρια ευελιξίας στην εταιρία και το κατάστημα.Η απόφαση είναι δική σου. Αποφάσισε τι θέλεις και πράξε ανάλογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.