Anwnimos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 2014 Καλημέρα παιδιά, εδώ και καιρό έχω θέμα με το ίντερνετ στο σπίτι. Κάνει αποσυνδέσεις εντελώς, εννοώ ότι πέφτει τελείως το ίντερνετ και για αρκετή ώρα δεν επανέρχεται. Ήρθε τεχνικός από την Forthnet (αφού πρώτα το έφτιαχναν αυτοί τηλεφωνικά) και μου είπε δύο πράγματα, ένα ότι έχω καμμένο καλώδιο από το κουτί κάτω στην οικοδομή και θα πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος να περάσει καινούργιο ως από κάτω έως το σπίτι μου και δύο ότι έχουμε 10 volt εξωτερικό θόρυβο αλλά είναι του ΟΤΕ και θα πρέπει πρώτα να φτιάξουμε εμείς το καλώδιο. Υπάρχει περίπτωση να λέει μπαρούφες; Το λέω γιατί τώρα έχω κανονικά ίντερνετ, ο εξωτερικός θόρυβος γιατί επηρεάζει μόνο την δική μου γραμμή και όχι κανενός άλλου στο κτήριο; Δώστε μου τα φώτα σας. Ευχαριστώ προκαταβολικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Νοέμβριος 4, 2014 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Αν το καλώδιό σου είναι προβληματικό, τότε οτιδήποτε μπορεί εύκολα να επηρεάσει το σήμα. Δηλαδή ο εξωτερικός θόρυβος που σε ένα καλό καλώδιο θα περνούσε απαρατήρητος και δε θα δημιουργούσε πρόβλημα, σε ένα κακό καλώδιο με εξασθενημένο σήμα προκαλεί τις αποσυνδέσεις που βλέπεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Νοέμβριος 4, 2014 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Ποσο καιρο το εχεις το προβλημα;; εμενα μου ξεκινησαν χτες σχεδον ολοιδια προβληματα συν το γεγονος οτι εχω παρασιτα στο τηλεφωνο. Χτες ολη μερα επεφτε το ιντερνετ αλλα το βραδυ εμεινε σταθερα συνδεδεμενο αλλα με παρα πολυ μικρη ταχυτητα, γυρω στα 3Mbps. Εσενα τρεχει σε κανονικες ταχυτητες; μηπως εχεις δει να κανει τπτ εργα ο οτε στην περιοχη σου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Νοέμβριος 4, 2014 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 πόσο θα σου βγει για να σε περάσει νέο καλώδιο ο ηλεκτρολόγος ρώτησες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anwnimos Νοέμβριος 4, 2014 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Αν το καλώδιό σου είναι προβληματικό, τότε οτιδήποτε μπορεί εύκολα να επηρεάσει το σήμα. Δηλαδή ο εξωτερικός θόρυβος που σε ένα καλό καλώδιο θα περνούσε απαρατήρητος και δε θα δημιουργούσε πρόβλημα, σε ένα κακό καλώδιο με εξασθενημένο σήμα προκαλεί τις αποσυνδέσεις που βλέπεις.Αχα. Ευχαριστώ για την απάντηση.Ποσο καιρο το εχεις το προβλημα;; εμενα μου ξεκινησαν χτες σχεδον ολοιδια προβληματα συν το γεγονος οτι εχω παρασιτα στο τηλεφωνο. Χτες ολη μερα επεφτε το ιντερνετ αλλα το βραδυ εμεινε σταθερα συνδεδεμενο αλλα με παρα πολυ μικρη ταχυτητα, γυρω στα 3Mbps. Εσενα τρεχει σε κανονικες ταχυτητες; μηπως εχεις δει να κανει τπτ εργα ο οτε στην περιοχη σου;ν Έχει μήνες που ξεκίνησε αυτό, απλά όταν τους παίρναμε τηλέφωνο, έκαναν αυτοί τα "μαγικά" τους και για αρκετές μέρες ήμασταν καλά. Δεν μένω εδώ γιατί σπουδάζω γι αυτό και δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Όχι, δεν νομίζω να έχουν κάνει κάποια έργα από τον ΟΤΕ πρόσφατα.πόσο θα σου βγει για να σε περάσει νέο καλώδιο ο ηλεκτρολόγος ρώτησες?Όχι ακόμη, είπαν οι γονείς μου ότι θα πάνε μια από αυτές τις μέρες να ρωτήσουν σε ηλεκτρολόγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazaboy Νοέμβριος 4, 2014 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Δύο φορές προέκυψε το ίδιο πρόβλημα στην κοπέλα μου (Περαία) χαμηλή ταχύτητα και διακοπή σύνδεσης /επανεκκινήσεις router , λύθηκε τηλεφωνικά. Τώρα τι κάνουν στο κέντρο τους κανείς δεν ξέρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asot Νοέμβριος 4, 2014 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Μετά από πολλές μπαρούφες που έχω ακούσει από τους τεχνικούς στις περισσότερες από τις υπάρχουσες εταιρίες τηλεπικοινωνιών, κράτα μικρό καλάθι σε αυτά που σου λένε για την εσωτερική καλωδίωση του κτιρίου. Ο λόγος είναι απλός: πρόβλημα στην εσωτερική καλωδίωση = καμία ευθύνη για τον ISP = το μπαλάκι στον πελάτη.Ίδιες μπαρούφες (και πιο χοντρές) άκουγα από μεγάλο ISP όσο καιρό διαχειριζόμουν εγώ το Cisco router στο γραφείο. "- Έχει πρόβλημα ο εξοπλισμός σας, η γραμμή είναι εντάξει". Μόλις τους έδωσα κι ανέλαβαν τη διαχείριση του εξοπλισμού, ο εξοπλισμός δεν ξαναενοχοποιήθηκε...Για να είδε κάτι πρόβλημα στην εσωτερική καλωδίωση, θα πρέπει οι μετρήσεις στο σπίτι σου και κάτω στην οικοδομή να έχουν μεγάλη απόκλιση. Ζήτα να μάθεις τις τιμές, αν μπορείς να τις δεις στη συσκευή του. Οι μετρήσεις για να είναι αξιόπιστες πρέπει να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 5-10 λεπτά αν και κάποια προβλήματα εμφανίζονται σε περισσότερη ώρα. Κανείς δεν κάθεται τόσο πολύ να μετρήσει τη γραμμή σου.Ο θόρυβος στην εξωτερική γραμμή είναι δική τους ευθύνη. Δεν έχεις σύμβαση με τον ΟΤΕ (διόρθωσέ με αν έχεις τηλεφωνία από ΟΤΕ και ADSL από Forthnet), έχεις με τη Forthnet. Η Forthnet έχει υποχρέωση να δώσει τη βλάβη στον ΟΤΕ να την παρακολουθήσει και να την κλείσει για λογαριασμό σου. Η λέξη ΟΤΕ δεν πρέπει καν να αναφέρεται από τη Forthnet όταν σε εξυπηρετεί.Μπορείς πριν κάνεις φασαρία για να ξαναέρθουν να δοκιμάσεις μόνος σου με το router κι ένα laptop τη σύνδεση κατευθείαν στο υπόγειο. Αν εκεί όντως πάει καλά χωρίς αποσυνδέσεις, τότε το πρόβλημα το έχεις στην εσωτερική καλωδίωση. Αν όμως παίζει δεν καλά, φώναξέ τους να ξανάρθουν και χώστα τους να το φτιάξουν ή να αλλάξουν τη γραμμή (σε DSLAM/ΚΑΦΑΟ). Αν θα πάρουν τον ΟΤΕ, τη Deutche Telecom ή οποιονδήποτε άλλον είναι δικό τους πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Νοέμβριος 4, 2014 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Λοιπόν, για το κομμάτι των 10volt ή whatever που λες θα πρέπει να δηλώσει ο πάροχος (forthnet) καλωδιακή βλάβη σε ΟΤΕ και να γίνει έλεγχος στο ΚΑΦΑΟ(συνήθως θέλει 2-3 εργάσιμες για να ολοκληρωθει). Επίσης οποιαδήποτε βλάβη μέχρι την καλωδίωση στον κεντρικό κατανεμητή στο αστικό κέντρο που ανήκεις είναι στην ευθύνη του ΟΤΕ. Αν υπάρχει πρόβλημα στην κάρτα που κουμπώνει η γραμμή σου τότε είναι ευθύνη του παρόχου να το ελέγξει με τεχνικό που θα στείλει στον κόμβο.Τώρα για την εσωτερική καλωδίωση η ευθύνη είναι δική σου αλλά μπορεί να στα φουσκώνουν για να μην δώσεις σημασία στο δεύτερο κομμάτι που αναφέρεται στην καλωδιακή βλάβη ΟΤΕ. Σε καμιά οικοδομή από όπου πέρασα δεν έχει τύχει να την δει τεχνικός και να μου πει ότι είναι τέλεια ή ιδανική. Όλες οι οικοδομές που είναι 25έτιας ή παραπάνω πάντα θα έχουν το ενδεχόμενο να βελτιωθεί ελαφρώς το σήμα με νέα καλωδίωση αλλά η βελτίωση αυτή είναι πολύ μικρή και επηρεάζει ένα μικρό ποσοστό σε ταχύτητα. Σίγουρα δεν είναι αιτία για αποσυνδέσεις και άλλα χοντρα προβλήματα εκτός και αν υπάρχει καμιά "χοντρή" κακοτεχνία. Όσο καλής ποιότητας καλώδια να βάλεις σε αυτά τα τελευταία 20-30μέτρα δεν πρόκειται να αντισταθμίσεις προβλήματα καλωδιώσεων 1-2-3 χιλιομέτρων με καλώδιο που επίσης είναι παλιό.Αν είναι θέμα εσωτερικής καλωδίωσης (υγρασία, φθαρμένο καλώδιο, βραχυκύκλωμα) αν συνδέσεις το modem/router όπως σου είπαν απευθείας σε κατανεμητή οικοδομής (εκείνο το κουτί που είναι όλες οι γραμμές της οικοδομής κοντά στην είσοδο συνήθως) τότε θα πρέπει να δουλεύεις απροβληματιστα στο ιντερνετ αλλίως το πρόβλημα είναι άλλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anwnimos Νοέμβριος 4, 2014 Author #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2014 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όταν ξανά πάω στο σπίτι μου θα το δοκιμάσω έτσι, γιατί ο πατέρας μου είπε ότι έτσι και δεν είναι το καλώδιο και δώσουμε τζάμπα λεφτά θα με κρεμάσει με αυτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
etien4 Νοέμβριος 5, 2014 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Αυτό που ξέρω είναι ότι πιο εύκολη δικαιολογία ενός τεχνικού που θέλει να αποφύγει το πρόβλημα είναι η εσωτερική καλωδίωση. Συμβαίνει μερικές φορές αλλά μιλάμε για 1-2% των περιπτώσεων και λόγω κακής εγκατάστασης και όχι ξαφνικά...Εκτός και άμα εκτέθηκε το καλώδιο σε κάτι, που είναι ιδιαίτερα σπάνιο.Σε βιομηχανία που δουλεύω και δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο χωρίς ιδιαίτερο λογο(φωτιά κτλ).Έχουμε industrial ethernet και δικτυο profibus με οπτικές ίνες,Ftp,profibus κτλπ για χιλιόμετρα καλώδια και μέσα σε συνθήκες προβληματικές σε σχέση με οικιακά-γραφείου... Μπορείς να το τσεκάρεις άμα συνδέσεις απο τον διανομέα ενα καλώδιο απευθείας οπώς είπε και ο φίλος παραπάνω!Πες την forthnet να αναφέρουν την βλάβη στον ΟΤΕ ακόμα και αν σου λέει οτι είναι δικό σου πρόβλημα και να το ψάξουν και οι ίδιοι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmtrs_m Νοέμβριος 5, 2014 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2014 Θα συμφωνησω με τον Trendy Link to comment Share on other sites More sharing options...
etien4 Νοέμβριος 6, 2014 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 Δες μία και το καλώδιο (rj11 fis) από την πρίζα μέχρι το ρουτερ (ή αν έχεις splitter δες και αυτό) γιατί χθες είχα και εγώ κάτι θέματα με το ιντερνετ.Έκανε συνέχεια initialization και με πετούσε.Από ότι είδα είχε τσακίσει λίγο το καλώδιο γιατί πιανόταν στο πόδι του καναπέως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Νοέμβριος 6, 2014 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2014 λογικά αυτό το τσέκαρε ο τεχνικός όταν πήγε στο χώρο και πήρε τις μετρήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.