stavroslam Νοέμβριος 22, 2014 #281 Νοέμβριος 22, 2014 Δεν παιζει κανενα ρολο.. αστα ολα default. Απλα περνα driver, ριξε το πατσακι, κανε ενα restart και εισαι ετοιμος! Επειδη τα πείραξα δεν θυμάμαι σε ποια επιλογη ηταν απο μονο του Οποτε δεν εχει σημασία σε ποια επιλογη ειναι απο τις δυο ε; Μιλάμε παντα τωρα για να βλεπουμε ταινιες σε τηλεοραση μέσω του HDMI σωστα;
AnimaTronic Νοέμβριος 22, 2014 #282 Νοέμβριος 22, 2014 ΜάλισταΚαι σε ποια επιλογη το εχεις τσεκαρισμενο μπορεις να δεις;Στο NVIDIA ή στο αλλες εφαρμογές ρυθμίζουν το χρωμα;που πρεπει να ειναι για να κανει δουλεια;Δεν εχω πειραξει κατι στο control panel της καρτας. Απλα ετρεξα το προγραμματακι που προταθηκε παραπανω.
stavroslam Νοέμβριος 22, 2014 #283 Νοέμβριος 22, 2014 Δεν εχω πειραξει κατι στο control panel της καρτας. Απλα ετρεξα το προγραμματακι που προταθηκε παραπανω.Ναι απλα εγω εχω πειράξει.και απλα ηθελα να δεις να μου πεις σε ποια επιλογη απο τις δυο ειναι για να το βάλω.αυτο...Και να τρέξω και εγω το προγραμμα
csaris Νοέμβριος 22, 2014 #284 Νοέμβριος 22, 2014 Ναι απλα εγω εχω πειράξει.και απλα ηθελα να δεις να μου πεις σε ποια επιλογη απο τις δυο ειναι για να το βάλω.αυτο...Και να τρέξω και εγω το προγραμμαΔεν εχω nvidia αυτη τη στιγμη για να σου πω πως ειναι.Αλλα αν ψαξεις λιγο το μενου εχει καπου να επαναφερεις τις μαμα ρυθμισεις.
takis-pa Νοέμβριος 22, 2014 #285 Νοέμβριος 22, 2014 Δεν εχω nvidia αυτη τη στιγμη Κατσε ρε φιλε μας κοροιδευεις και αυτο που φαινεται στην υπογραφη σου τι ειναι!! 1
csaris Νοέμβριος 22, 2014 #286 Νοέμβριος 22, 2014 Κατσε ρε φιλε μας κοροιδευεις και αυτο που φαινεται στην υπογραφη σου τι ειναι!! Το εχω αφησει αυτο για τον φιλο μου το sebastian να μη στεναχωριεται.. 3
stavroslam Νοέμβριος 22, 2014 #287 Νοέμβριος 22, 2014 Στα display port υπαρχει το ιδιο θεμα;αν συνδέσουμε εκει την τηλεοραση για ταινιες με έναν μετατροπέα απο HDMI σε display port θα υπαρχει θεμα;
csaris Νοέμβριος 23, 2014 #288 Νοέμβριος 23, 2014 Στα display port υπαρχει το ιδιο θεμα;αν συνδέσουμε εκει την τηλεοραση για ταινιες με έναν μετατροπέα απο HDMI σε display port θα υπαρχει θεμα;Οτιδηποτε καλωδιο/ανταπτορα βαλεις στην hdmi θυρα θα εχει προβλημα.Οτιδηποτε καλωδιο/ανταπτορα βαλεις στις dp και dvi θυρες δεν θα εχει προβλημα.
stavroslam Νοέμβριος 23, 2014 #289 Νοέμβριος 23, 2014 Οτιδηποτε καλωδιο/ανταπτορα βαλεις στην hdmi θυρα θα εχει προβλημα.Οτιδηποτε καλωδιο/ανταπτορα βαλεις στις dp και dvi θυρες δεν θα εχει προβλημα.Σκεφτόμουν να συνδεσω απο το DP της κάρτας στην τηλεοραση και προβολέα στο HDMI.φερνει ήχο το DP?Δεύτερον αυτο που παρατήρησα ειναι οτι με το προγραμα για φουλ RGB τα μαύρα έγιναν πολυ μαύρα με αποτέλεσμα να σκοτεινιάσει πολυ η εικονα και οι λεπτομέρειες και χρειαζεται να βάλω σχεδόν τέρμα το brightness και gamma για να έρθει οπως πρεπει και να μπορεις να βλεπεις λεπτομέρειες και πρόσωπα.γιατι αυτο γινεται;
ARMAGEDDON Νοέμβριος 23, 2014 #290 Νοέμβριος 23, 2014 διότι έχεις True Black πλέον ! πριν δεν ήταν καθαρό μαύρο είχε αρχίσε να ανοίγει και να γίνετε γκρι ! παίξε εδώhttp://www.rapidtables.com/web/color/RGB_Color.htm βάλε 16 16 16 στο RGB
The_Blade Νοέμβριος 23, 2014 #291 Νοέμβριος 23, 2014 Πόσο παλιό είναι το θέμα με την Nvidia και το χρώμα; Περιτό να πω ότι στο παρελθόν που το είχα επισημάνει με είχαν βγάλει τρελό, τουλάχιστον από ότι είδα λύνεται με patch. 1
iceblade Νοέμβριος 23, 2014 #292 Νοέμβριος 23, 2014 Όσοι έχετε Nvidia με HDMI monitor βάλτε το patch οπωσδήποτε. Μεγάλη διαφορά στη χρωματική απόδοση, επιτέλους σωστά και όχι ξεπλυμένα χρώματα στο HDMI. Ας είναι καλά ο συμφορουμίτης που το ανάφερε. Αμπαλοσύνη της NVIDIA ^ 15, ψαξτε στα NV forums να δείτε πόσο καιρό έχει που πάει αυτή η ιστορία και λένε ότι ΘΑ το φτιάξουνε...
wacko_gr Νοέμβριος 24, 2014 #293 Νοέμβριος 24, 2014 Νομίζω ότι έχουμε βγει λιγάκι από το topic αλλά τέλος πάντων. Η ενημέρωση είναι πάντα καλή.
sebastian Νοέμβριος 24, 2014 #294 Νοέμβριος 24, 2014 Νομίζω ότι έχουμε βγει λιγάκι από το topic αλλά τέλος πάντων. Η ενημέρωση είναι πάντα καλή.Εκανες FailF τελικα ? Εντυπώσεις ? Το θεμα με το hdmi και το patch ειναι απο την εποχη των πυραμιδων.
iceblade Νοέμβριος 24, 2014 #295 Νοέμβριος 24, 2014 Το θεμα με το hdmi και το patch ειναι απο την εποχη των πυραμιδων. NVIDIA FTW όμως έτσι; 4
wacko_gr Νοέμβριος 25, 2014 #296 Νοέμβριος 25, 2014 Δεν έχω ακόμα κάνει crossfire γιατί και πάλι προέκυψε πρόβλημα. Αναμένω ξανά. Με τη μία κάρτα όμως είμαι μια χαρά προς το παρόν. Τερμάτισα το Evil Within, το Bioshock Infinite και τώρα θα δούμε τι θα παίξουμε. Και τα δύο προηγούμενα δε χρειάζονται sli/crossfire, το Evil Within γιατί απλά δεν τα υποστηρίζει ούτε και πρόκειται να τα υποστηρίξει αφού έχει τη μηχανή του Rage, το Bioshock Infinite γιατί είναι πολύ ελαφρύ και με την κάρτα στα 1200-1600 κρατάει 60 κολλημένα με ελάχιστες πτώσεις παρακάτω. 2
sebastian Νοέμβριος 25, 2014 #297 Νοέμβριος 25, 2014 Εαν δεν βγαλει κατι αντίστοιχο (η A-M-D) του MFAA της Nvidia ουτε στα παλιατζιδικα δεν θα φεύγουν οι κοκκινες καραμουζες.
wacko_gr Νοέμβριος 26, 2014 #298 Νοέμβριος 26, 2014 Το MFAA είναι εντελώς άχρηστο. Δεν έχει σχεδόν καμμία διαφορά σε ποιότητα από το κλασικό MSAA, και το μόνο κέρδος είναι ίσως ελαφρά σε fps, από 3 έως 10% με ελαφρά χειρότερη ποιότητα από το MSAA. Επίσης μπορεί να βοηθάει ελαφρά σε low end κάρτες. Από εκεί και πέρα σε γρήγορες κάρτες είναι ακόμα μια άχρηστη τεχνολογία ΑΑ, που δεν προσφέρει τίποτα σημαντικό σε σχέση με τις πρηγούμενες. Όταν καταφέρουν να φτιάξουν κάτι που να έχει την ποιότητα του SSAA, να μην ρίχνει 60% κάτω τα fps και μπορεί να εφαρμόζεται σε όλα ανεξαιρέτως τα παιχνίδια ανεξαρτήτως προτύπου (DX11, 12, OpenGL, DX9 κτλ) και μηχανής (deferred shading), και να μην θαμπώνει την εικόνα, τότε πραγματικά, θα χαρίσω ό,τι κάρτα έχω εκείνη τη στιγμή και θα πάω να πάρω αυτήν που θα κάνει αυτό. 2
Dj_ALeX Νοέμβριος 26, 2014 #299 Νοέμβριος 26, 2014 Εαν δεν βγαλει κατι αντίστοιχο (η A-M-D) του MFAA της Nvidia ουτε στα παλιατζιδικα δεν θα φεύγουν οι κοκκινες καραμουζες. Καλά πρέπει να κάνεις πλάκα για να λές κάτι τέτοιο... Σιγά το τρελό feature.. Από την στιγμή που βασίζεται σε τεχνικές αλγορίθμων MSAA είναι χαμένο απο χέρι... θα πρέπει για κάθε παιχνίδι που βγαίνει η Nvidia να βγάζει driver update με το εκάστοτε MFAA profile για να δείς κάποιο αποτέλεσμα, αλλά και πάλι δεν λέει και πολλά πράγματα! Το μέλλον ανήκει για μένα σε shader based AA μεθοδολογίες όπως το SMAA που τρέχει κανονικά και σε AMD αλλά και σε Nvidia!Σου παραθέτω και ένα κείμενο για να καταλάβεις τι εννοώ. Is MFAA really the best thing? There are many types of AA methods out there that exist. NVIDIA is no stranger to creating new methods for AA, and then abandoning those down the road. Remember QuinCunx AA? Remember CSAA? NVIDIA's goals are admirable, everyone wants better AA image quality with less cost to performance. The problem with MFAA is that it is still based on traditional, and in our opinion, dying Multi-Sample AA technology. MSAA has its limits. It is limited by only being able to anti-alias polygon edges. It cannot work on pixels within a texture, like alpha textures. It cannot reduce or eliminate shader/specular aliasing. It costs a high amount of performance to sample more parts of the pixel. MFAA therefore has those limits as well. We think the future of AA is in shader based AA methods. Performance cost is pretty much nil. Shader based AA can work on everything in the scene, polygon edges, textures, alpha textures, shader aliasing, the works. It generally looks as good as 4X MSAA, but with no cost in performance. There are different methods of course, FXAA tends to be blurry, but then there is SMAA which looks a lot better. SMAA in Far Cry 4 for example looks great, very similar to 4X MSAA, but with a very tiny cost to performance. We think the future of AA is in shader based AA like SMAA. Small performance costs, similar to 4X MSAA, and anti-aliasing everything in the frame. We think NVIDIA and AMD both should invest in technologies such as SMAA and improve upon these for games. MFAA to us seems like a step sideways, rather than a step forwards in AA technology. Link Το MFAA είναι εντελώς άχρηστο. Δεν έχει σχεδόν καμμία διαφορά σε ποιότητα από το κλασικό MSAA, και το μόνο κέρδος είναι ίσως ελαφρά σε fps, από 3 έως 10% με ελαφρά χειρότερη ποιότητα από το MSAA. Επίσης μπορεί να βοηθάει ελαφρά σε low end κάρτες. Από εκεί και πέρα σε γρήγορες κάρτες είναι ακόμα μια άχρηστη τεχνολογία ΑΑ, που δεν προσφέρει τίποτα σημαντικό σε σχέση με τις πρηγούμενες. Όταν καταφέρουν να φτιάξουν κάτι που να έχει την ποιότητα του SSAA, να μην ρίχνει 60% κάτω τα fps και μπορεί να εφαρμόζεται σε όλα ανεξαιρέτως τα παιχνίδια ανεξαρτήτως προτύπου (DX11, 12, OpenGL, DX9 κτλ) και μηχανής (deferred shading), και να μην θαμπώνει την εικόνα, τότε πραγματικά, θα χαρίσω ό,τι κάρτα έχω εκείνη τη στιγμή και θα πάω να πάρω αυτήν που θα κάνει αυτό.Ναι το SSAA όντως έχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα (Την καλύτερη απο όλα τα άλλα ΑΑ μακράν) αλλά όπως προείπες το κόστος σε fps είναι τεράστιο. Δεν ξέρω αν θα το αναπτύξουν/βελτιώσουν σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να μειωθεί αυτό το αντίκτυπο σε επιδόσεις στο μέλλον αλλά εγώ προσωπικά πιστευώ πολύ στο SMAA το οποίο αυτήν την στιγμή είναι πολλα υποσχόμενο.Και λίγα λόγια για το SSAA για όσους δεν γνωρίζουν... SSAA, or Super-Sample Anti-Aliasing is a brute force method of anti-aliasing. It results in the best image quality but comes at a tremendous resource cost. SSAA works by rendering the scene at a higher resolution, 2x SSAA renders the scene at twice the resolution along each axis (4x the pixel count), 4x SSAA renders the scene at four times the resolution along each axis (16x the pixel) count, and 8x SSAA renders the scene at eight times the resolution along each axis (64x the pixel count). The final image is produced by downsampling the massive source image using an averaging filter. This acts as a low pass filter which removes the high frequency components that caused the jaggedness. 3
wacko_gr Νοέμβριος 26, 2014 #300 Νοέμβριος 26, 2014 Και πάλι το SMAA και όλες οι post process τεχνικές δεν είναι καθόλου το μέλλον, κατά την ταπεινή μου άποψη, για πολλούς λόγους. Πρώτον, είναι χάλια σε ποιότητα συγκριτικά ακόμα και με το MSAA, παρόλο που είναι temporal τεχνικές συνήθως, δηλαδή δουλεύουν και σε transparent textures. Δεύτερον, θαμπώνουν την εικόνα, από λίγο (SMAA) μέχρι πάρα πολύ (FXAA). Το μόνο που πλεονεκτούν είναι το ότι δε χρειάζονται μεγάλη επεξεργαστική ισχύ, αλλά αντίθετα με το τι πιστεύουν πολλοί δεν είναι δωρεάν ΑΑ. 10-15% πτώση πρέπει να την περιμένει κάποιος. Το SMAA πάντως συγκεκριμένα, σε 1x ποιότητα, σχεδόν δε φαίνεται καν. Το χρησιμοποιούσα με injector στο witcher 2 και μετά βίας καταλάβαινες ότι έχεις ενεργοποιημένο ΑΑ. Με το ubersampling όμως (SSAA) το παιχνίδι ήταν σαν άλλο παιχνίδι. Το μέλλον είναι μια τεχνική σαν το SSAA που κάνει downsampling αλλά με post process τρόπο όπως το SMAA, για να λειτουργεί παντού και με όχι περισσότερο από 30% πτώση των επιδόσεων. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now