The_Blade Νοέμβριος 26, 2014 #301 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2014 πάντως στο Far cry 4 το SMAA δίνει πολύ καλό οπτικό αποτέλεσμα και οι διαφορές σε FPS είναι τεράστιες σε σχέση με MSAA 4x. Δηλαδή το MSAA 4x + ULTRA παίζει 50+ - 60+ FPS με dips και σε υψηλά 40αρια SMAA + ULTRA παίζει 80+-100+ και τα dips στα 70αρια 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wacko_gr Νοέμβριος 28, 2014 #302 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2014 Το αν παίζει καλά μια τεχνική ΑΑ εξαρτάται και από την εκάστοτε μηχανή γραφικών ενός παιχνιδιού. Η διαφορά στην ποιότητα μεταξύ τους θα είναι επίσης μεγάλη. Από εκεί και πέρα είναι λογικά τα νούμερα που περιγράφεις. 10-15% πτώση το SMAA, 30-35% το 4xMSAA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Νοέμβριος 28, 2014 #303 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2014 Και πάλι το SMAA και όλες οι post process τεχνικές δεν είναι καθόλου το μέλλον, κατά την ταπεινή μου άποψη, για πολλούς λόγους. Πρώτον, είναι χάλια σε ποιότητα συγκριτικά ακόμα και με το MSAA, παρόλο που είναι temporal τεχνικές συνήθως, δηλαδή δουλεύουν και σε transparent textures. Δεύτερον, θαμπώνουν την εικόνα, από λίγο (SMAA) μέχρι πάρα πολύ (FXAA). Το μόνο που πλεονεκτούν είναι το ότι δε χρειάζονται μεγάλη επεξεργαστική ισχύ, αλλά αντίθετα με το τι πιστεύουν πολλοί δεν είναι δωρεάν ΑΑ. 10-15% πτώση πρέπει να την περιμένει κάποιος. Το SMAA πάντως συγκεκριμένα, σε 1x ποιότητα, σχεδόν δε φαίνεται καν. Το χρησιμοποιούσα με injector στο witcher 2 και μετά βίας καταλάβαινες ότι έχεις ενεργοποιημένο ΑΑ. Με το ubersampling όμως (SSAA) το παιχνίδι ήταν σαν άλλο παιχνίδι. Το μέλλον είναι μια τεχνική σαν το SSAA που κάνει downsampling αλλά με post process τρόπο όπως το SMAA, για να λειτουργεί παντού και με όχι περισσότερο από 30% πτώση των επιδόσεων. Το SMAA ρυθμίζεται αναφορικά με την "επιθετικότητά" του. Γι'αυτό δεν έχει την ίδια αποτελεσματικότητα σε όλα τα games που το ενσωματώνουν. Όμως μέσα από injector το φτιάχνεις όπως θες.Επίσης δεν θολώνει τα textures όσο το FXAΑ. Είναι αστείο να μιλάμε κιόλας για θολούρα όταν σε πολλά games αυτό γίνεται επίτηδες για περισσότερη "κινηματογραφικότητα" ή για να κρύψουν ατέλειες και να φανούν τα γραφικά πιο ρεαλιστικά. Κλασσικό τρυκ που εφαρμόζεται ακόμα και στο cgi του σινεμά. Τα post process φίλτρα γενικά είναι η μεγαλύτερη επανάσταση όλων των εποχών στο gaming γιατί το-σχεδόν αμελητέο-κόστος τους μειώνεται καθώς ισχυροποιούνται οι κάρτες(τα πίξελ προς ανάλυση μένουν ίδια) και δεν καταλαβαίνεις υποβάθμιση παρά μόνο σε απευθείας συγκρίσεις. Είναι σαν το mp3 όπου αν εκπαιδευτείς λίγο καταλαβαίνεις τις αλλοιώσεις σε ABX, αλλά δεν σε χαλάει καθόλου να ακούσεις ένα αρκετά εξελιγμένο mp3 στα 128Κ(όχι τα 128K αποτυχημένα βιντεάκια στο youtube). Όποιος δεν ικανοποιείται από αυτές τις τεχνικές και χάνεται στη λεπτομέρεια, τότε πρέπει να είναι έτοιμος να "ματώσει" η τσέπη του, όπως συμβαίνει με τις ακραίες απαιτήσεις σε πολλά πράγματα.Προσωπικά, όταν βλέπω σε game του 2014 να φωτίζεις ένα σημείο με φακό και το υπόλοιπο δωμάτιο να μένει κατάμαυρο ξεχνάω super textures και φίλτρα που απασχολούν την "pc master race". Εκεί θέλω να δείξει τα δόντια του το pc και όχι στα επουσιώδη. Όχι να έχω φωτισμούς xbox 360 του 2005 και να μου πουλάνε φιλτράκια και καθρεφτάκια για να δικαιολογήσουν τα 1000ευρα. Σχετικά με το ubersampling, αυτό διαφέρει από το supersampling AA. Το ubersampling απ'όσο θυμάμαι κάνει επανειλημμένα render τη σκηνή για να βελτιώσει το πώς φαίνονται τα πάντα. textures, εφέ κτλ. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zpaf Νοέμβριος 29, 2014 #304 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 GTX 980 Classified available! http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=04G-P4-2988-KR&family=GeForce%20900%20Series%20Family&uc=EUR Στα 699 ευρω μολις!!! Ακόμη με το σαπάκι είσαι ;Τρέξε να πάρεις το θηρίο ... http://www.hardwareasylum.com/reviews/video/evga_gtx980_classified 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Νοέμβριος 29, 2014 #305 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) Ακόμη με το σαπάκι είσαι ; Τρέξε να πάρεις το θηρίο ... http://www.hardwareasylum.com/reviews/video/evga_gtx980_classified Αστα Γιαννη χαλια μαυρα!!!Ακομα κλαιω τα 300€ που εδωσα να παρω την 290Χ! Πιστευω πως ειναι οτι καλυτερο ειχα ποτε.. οχι σαν απολυτα νουμερα αλλα στα λ7 της δεν κοιτας κατι αλλο... Βεβαια ειχαν και αυτες τα θεματα τους στην αρχη με coil whine και θορυβο σαν ηλεκτρικη σκουπα αλλα τωρα βρισκεις custom εκδοσεις που ειναι τζι τζι. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από csaris 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
peopas Νοέμβριος 29, 2014 #306 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 Είναι αστείο να μιλάμε κιόλας για θολούρα όταν σε πολλά games αυτό γίνεται επίτηδες για περισσότερη "κινηματογραφικότητα" ή για να κρύψουν ατέλειες και να φανούν τα γραφικά πιο ρεαλιστικά. Κλασσικό τρυκ που εφαρμόζεται ακόμα και στο cgi του σινεμά. Το πιο αστείο είναι ότι πολλοί από αυτούς που απαξιούν να φορτώσουν τα παιχνίδια τους με οτιδήποτε λιγότερο από x8msaa για ''true ultra settings'', μισούν με πάθος τα fxaa και smaa και τα αποκαλούν το AA του φτωχού αλλά παίζουν με depth of field στο full και motion blur τα οποία προκαλούν χειρότερη θολούρα από οποιοδήποτε άλλο setting... Pc master race σου λέει μετά 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 29, 2014 #307 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) 1.http://anandtech.com/show/8714/benchmarked-lords-of-the-fallen 2. http://anandtech.com/show/8738/benchmarked-assassins-creed-unity/2 3. +25% και στο far cry 4 με nvidia godrays για την 900 σειρα. Tι ταριφες κοψατε παλι.... + να βαλω και το MFAA υπερ της πρασινης η διαφορα ανοιξε +35-40% για σειρα 900 gtx Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από sebastian 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wacko_gr Νοέμβριος 29, 2014 #308 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) Το SMAA και το FXAA σε καμμία περίπτωση δεν είναι επανάσταση αλλά είναι μόνο για περιπτώσεις που δεν υπάρχει άλλη επιλογή ΑΑ στο παιχνίδι εγγενώς. Αυτά περί θολούρας λόγω motion blur και κινηματογραφικότητας ισχύουν αλλά ακόμα κι έτσι, γιατί να προσθέσουμε ακόμα περισσότερη θολούρα? Εγώ το motion blur δεν το ενεργοποιώ ποτέ. Το depth of field είναι πολύ ωραίο και αληθοφανές φωτογραφικά εφέ, αλλά με μέτρο. Όχι σαν το mod του watch dogs που δεν έβλεπες τι γινόταν στα 5 μέτρα από το χαρακτήρα. Αν εσείς δεν αντιλαμβάνεστε διαφορά παρά μόνο σε απευθείας συγκρίσεις των τεχνικών οκ. Εγώ βλέπω αμέσως το θάμπωμα των γραφικών με το SMAA και FXAA, χωρίς να έχω τίποτα δίπλα για να συγκρίνω. Αν όμως είναι ο μοναδικός τρόπος να έχω έστω στοιχειωδώς ΑΑ (witcher 2), φυσικά και θα το χρησιμοποιήσω. Αν υπάρχει όμως επιλογή για "κανονικό" ΑΑ θα το προτιμήσω πάντα, ακόμα κι αν πρόκειται για το υποτίθεται ξεπερασμένο MSAA. Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και εδώ, ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Εδώ απλά πληρώνεις σε frames αντί για λεφτά και τελικά σε λεφτά αν θελήσεις να ξεπεράσεις το πρόβλημα. Γενικά πάντως, το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι τεχνικές ΑΑ όσο είναι οι developers των παιχνιδιών. Όταν το παιχνίδι κατασκευάζεται με βάση το ps4, εξυπακούεται ότι στο pc θα έχει προβλήματα ή δεν θα εκμεταλλεύεται τη δύναμη του. Αυτό επεκτείνεται και στις τεχνικές ΑΑ. Αν έχει επιλογή για κάτι άλλο από SMAA και FXAA, θα είναι προσθήκη της τελευταίας στιγμής και όχι γιατί υποστηρίζεται από τη μηχανή γραφικών. Το SMAA 4x πάντως είναι εκπληκτικό αλλά ουδέποτε υποστηρίχθηκε από παιχνίδι. Μόνο το Crysis 3 υποστήριξε το 2x και όλα τα υπόλοιπα μόνο 1x. Λυπηρό. Όσο για το unity που αναφέρθηκε πιο πάνω, δεν έχω ξαναδεί πιο μεγάλες πίπες ποτέ. Εγώ το παίζω κανονικά σε 3440x1440 με ultra (35% μεγαλύτερη ανάλυση από QHD), με τη 290Χ στα 1200-1600 και σε πραγματικές συνθήκες gameplay μέσα στην πόλη που είναι το βαρύτερο δυνατό, βλέπω ελάχιστο 30 και μέγιστο 45 με την περισσότερη ώρα να κινείται μεταξύ 30 και 35fps. Εδώ δείχνει average 20 με ελάχιστο 8 σε qhd. Έλεος. Ακόμα και να υπολογίσουμε ότι είμαι 20% πάνω σε συχνότητα από τη στοκ 290Χ, και πάλι δεν έχει καμμία σχέση η πραγματικότητα με αυτό που δείχνουν εδώ. Εννοείται ότι θα παίζει καλύτερα σε nvidia φυσικά. Δεν το αμφισβητώ αυτό. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν είναι τόσο χάλια σε 290Χ. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από wacko_gr 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj_ALeX Νοέμβριος 29, 2014 #309 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) Αστα Γιαννη χαλια μαυρα!!! Ακομα κλαιω τα 300€ που εδωσα να παρω την 290Χ! Πιστευω πως ειναι οτι καλυτερο ειχα ποτε.. οχι σαν απολυτα νουμερα αλλα στα λ7 της δεν κοιτας κατι αλλο... Βεβαια ειχαν και αυτες τα θεματα τους στην αρχη με coil whine και θορυβο σαν ηλεκτρικη σκουπα αλλα τωρα βρισκεις custom εκδοσεις που ειναι τζι τζι. Τώρα πλάκα κάνεις ή το λές σοβαρά? Με μπερδεύεις Εσύ απο οτι θυμάμαι έκανες το λάθος και πήρες την reference R9 290Χ με τους 95 βαθμούς και το τρελό throttling! Η υπομονή είναι χρύσος! Το πιο αστείο είναι ότι πολλοί από αυτούς που απαξιούν να φορτώσουν τα παιχνίδια τους με οτιδήποτε λιγότερο από x8msaa για ''true ultra settings'', μισούν με πάθος τα fxaa και smaa και τα αποκαλούν το AA του φτωχού αλλά παίζουν με depth of field στο full και motion blur τα οποία προκαλούν χειρότερη θολούρα από οποιοδήποτε άλλο setting... Pc master race σου λέει μετά Ααα καλά.. άμα δεν ξέρεις.. msaa x8 θα βάλεις... και άμα δεν το βάλεις μπορεί να σε πιάσει και στεναχώρια για την καρτάρα του 1000άρικου η οποία είναι η μόνη που ΔΕΝ φταίει εδώ! Παίξτε με SMAA και απολαύστε τα παιχνίδια με σωστό frame rate! 1.http://anandtech.com/show/8714/benchmarked-lords-of-the-fallen 2. http://anandtech.com/show/8738/benchmarked-assassins-creed-unity/2 3. +25% και στο far cry 4 με nvidia godrays για την 900 σειρα. Tι ταριφες κοψατε παλι.... + να βαλω και το MFAA υπερ της πρασινης η διαφορα ανοιξε +35-40% για σειρα 900 gtx Link1 Link2 και για να μην παρεξηγηθούμε δές και αυτό! Όσο για το MFAA τα είπαμε μην τα ξανά λέμε.. Το SMAA 4x πάντως είναι εκπληκτικό αλλά ουδέποτε υποστηρίχθηκε από παιχνίδι. Μόνο το Crysis 3 υποστήριξε το 2x και όλα τα υπόλοιπα μόνο 1x. Λυπηρό. Τώρα τα λές καλά! Αν το κάνουν και το υποστηρίξουν σωστά bye bye MSAA-MFAA και κουραφέξαλα... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από Dj_ALeX Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Νοέμβριος 29, 2014 #310 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) και γιατι να μην δω αυτο? που ειναι και με το 1,3 patch +ΑΑ http://www.pcgameshardware.de/Far-Cry-4-PC-256888/Specials/Technik-Test-Benchmark-1143026/ Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj_ALeX Νοέμβριος 29, 2014 #311 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) και γιατι να μην δω αυτο? που ειναι και με το 1,3 patch +ΑΑ http://www.pcgameshardware.de/Far-Cry-4-PC-256888/Specials/Technik-Test-Benchmark-1143026/ Αν αναφέρεσαι σε εμένα σου "προτείνω" να ξανα δείς λίγο τα Links μου προτού απαντήσεις... The graphic settings were set to the 'ultra' preset with no changes made, which set ambient occlusion to SSBC (same as very high and high), anti-aliasing to SMAA (same as very high and high) while godrays were set to volumetric fog. We figured something was wrong from the get-go so we contacted Nvidia and they suggested using the newer 344.75 drivers, which were given to us prior to being made public -- initially we were using the 344.65 WHQL. The new driver was pressumably tweaked for Far Cry 4, though therelease notes don't make any performance claims. Alas, with the suggested release installed, we didn't receive a single extra frame. We should also point out we are testing with the latest version of Far Cry 4 (v1.3 as of posting). EDIT: Far Cry 4 Patch V1.4 is already up! (Για όσους δεν το γνωρίζουν) Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από Dj_ALeX Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Νοέμβριος 29, 2014 #312 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 Σε 1080p με 290Χ μαμα κατω απο 60fps σε ultra δυσκολα βλεπω.. και γενικα παιζει γυρω στα 80+.Αυτο το 47,κατι στο review δεν ξερω που το βλεπουν. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj_ALeX Νοέμβριος 29, 2014 #313 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) Σε 1080p με 290Χ μαμα κατω απο 60fps σε ultra δυσκολα βλεπω.. και γενικα παιζει γυρω στα 80+. Αυτο το 47,κατι στο review δεν ξερω που το βλεπουν. Άρα επιβεβαιώνεις αυτό που παρέθεσα και ποιό πάνω! Η αλήθεια είναι οτι το συγκεκριμένο site έχει σχεδόν την ίδια μέτρηση στα average fps με εμένα σε 1200p για την 270Χ μου! Άρα εσύ λές τώρα και αυτό για την 290Χ, σωστό το site δλδ.. (Οχι τπτ άλλο αλλά δεν τα εμπιστεύομαι στο 100% κανένα απο δαύτα) προτιμώ να τα βλέπω με τα ματάκια μου! Τελικά όμως δεν μου απάντησες για 290Χ? Πλάκα κάνεις η σοβαρά το λές? Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από Dj_ALeX Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Νοέμβριος 29, 2014 #314 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 Άρα επιβεβαιώνεις αυτό που παρέθεσα και ποιό πάνω! Η αλήθεια είναι οτι το συγκεκριμένο site έχει σχεδόν την ίδια μέτρηση στα average fps σε 1200p για την 270Χ μου! Άρα εσύ λές τώρα και αυτό για την 290Χ σωστό το site δλδ.. (Οχι τπτ άλλο αλλά δεν τα εμπιστεύομαι στο 100% κανένα απο δαύτα) προτειμώ να το βλέπω με τα ματάκια μου! Τελικά όμως δεν μου απάντησες για 290Χ? Πλάκα κάνεις η σοβαρά το λές? Αλεξ 47 average δεν εχει με την καμια η 290Χ. Εγω κατω απο 60 δεν βλεπω και συνεχως παιζει γυρω στα 80 φευγα. Πλακα κανω ρε για την 290Χ.. Αυτη που εχω τωρα η msi gaming ειναι αστερι. Oι ρεφερενς ηταν λιγο σαπιες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj_ALeX Νοέμβριος 29, 2014 #315 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 Αλεξ 47 average δεν εχει με την καμια η 290Χ. Εγω κατω απο 60 δεν βλεπω και συνεχως παιζει γυρω στα 80 φευγα. Πλακα κανω ρε για την 290Χ.. Αυτη που εχω τωρα η msi gaming ειναι αστερι. Oι ρεφερενς ηταν λιγο σαπιες. Εγώ το γνωρίζω διότι η 270Χ μου έχει OCed avg στα 1200p Ultra κοντά 50fps! Μην το λές σε μένα λοιπόν Εγώ έχω συναίσθηση της πραγματικότητας. Όσο για την πλάκα που έκανες μου κάνει ευχάριστη εντύπωση να το λές εσύ αυτό έχοντας πρίν την 780Ti. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Νοέμβριος 29, 2014 #316 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 Εγώ το γνωρίζω διότι η 270Χ μου έχει OCed avg στα 1200p Ultra κοντά 50fps! Μην το λές σε μένα λοιπόν Εγώ έχω συναίσθηση της πραγματικότητας. Όσο για την πλάκα που έκανες μου κάνει ευχάριστη εντύπωση να το λές εσύ αυτό έχοντας πρίν την 780Ti. Κοιτα σε τρια μονιτορ που παιζω η 290Χ ειναι μια ή αλλη με την 780ti. Την 290Χ την πηρα 300ε και την 780τι 650ε... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Νοέμβριος 29, 2014 #317 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2014 (edited) εδω παντως πεφτει το ξυλο της αρκουδας και εχει πολυ πραμα κατω απο 60fps η κοκκινη @csaris επιπλεον την 290X την πηρες μεταχειρο και την ΤΙ ολοκαινουρια +launch date..... ΕΛΕΟΣ Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2014 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 30, 2014 #318 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2014 (edited) Το SMAA και το FXAA σε καμμία περίπτωση δεν είναι επανάσταση αλλά είναι μόνο για περιπτώσεις που δεν υπάρχει άλλη επιλογή ΑΑ στο παιχνίδι εγγενώς. Αυτά περί θολούρας λόγω motion blur και κινηματογραφικότητας ισχύουν αλλά ακόμα κι έτσι, γιατί να προσθέσουμε ακόμα περισσότερη θολούρα? Εγώ το motion blur δεν το ενεργοποιώ ποτέ. Το depth of field είναι πολύ ωραίο και αληθοφανές φωτογραφικά εφέ, αλλά με μέτρο. Όχι σαν το mod του watch dogs που δεν έβλεπες τι γινόταν στα 5 μέτρα από το χαρακτήρα. Αν εσείς δεν αντιλαμβάνεστε διαφορά παρά μόνο σε απευθείας συγκρίσεις των τεχνικών οκ. Εγώ βλέπω αμέσως το θάμπωμα των γραφικών με το SMAA και FXAA, χωρίς να έχω τίποτα δίπλα για να συγκρίνω. Αν όμως είναι ο μοναδικός τρόπος να έχω έστω στοιχειωδώς ΑΑ (witcher 2), φυσικά και θα το χρησιμοποιήσω. Αν υπάρχει όμως επιλογή για "κανονικό" ΑΑ θα το προτιμήσω πάντα, ακόμα κι αν πρόκειται για το υποτίθεται ξεπερασμένο MSAA. Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και εδώ, ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Εδώ απλά πληρώνεις σε frames αντί για λεφτά και τελικά σε λεφτά αν θελήσεις να ξεπεράσεις το πρόβλημα. Γενικά πάντως, το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι τεχνικές ΑΑ όσο είναι οι developers των παιχνιδιών. Όταν το παιχνίδι κατασκευάζεται με βάση το ps4, εξυπακούεται ότι στο pc θα έχει προβλήματα ή δεν θα εκμεταλλεύεται τη δύναμη του. Αυτό επεκτείνεται και στις τεχνικές ΑΑ. Αν έχει επιλογή για κάτι άλλο από SMAA και FXAA, θα είναι προσθήκη της τελευταίας στιγμής και όχι γιατί υποστηρίζεται από τη μηχανή γραφικών. Το SMAA 4x πάντως είναι εκπληκτικό αλλά ουδέποτε υποστηρίχθηκε από παιχνίδι. Μόνο το Crysis 3 υποστήριξε το 2x και όλα τα υπόλοιπα μόνο 1x. Λυπηρό.Όσο για το unity που αναφέρθηκε πιο πάνω, δεν έχω ξαναδεί πιο μεγάλες πίπες ποτέ. Εγώ το παίζω κανονικά σε 3440x1440 με ultra (35% μεγαλύτερη ανάλυση από QHD), με τη 290Χ στα 1200-1600 και σε πραγματικές συνθήκες gameplay μέσα στην πόλη που είναι το βαρύτερο δυνατό, βλέπω ελάχιστο 30 και μέγιστο 45 με την περισσότερη ώρα να κινείται μεταξύ 30 και 35fps. Εδώ δείχνει average 20 με ελάχιστο 8 σε qhd. Έλεος. Ακόμα και να υπολογίσουμε ότι είμαι 20% πάνω σε συχνότητα από τη στοκ 290Χ, και πάλι δεν έχει καμμία σχέση η πραγματικότητα με αυτό που δείχνουν εδώ. Εννοείται ότι θα παίζει καλύτερα σε nvidia φυσικά. Δεν το αμφισβητώ αυτό. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν είναι τόσο χάλια σε 290Χ.Κατσε διαβασε ολες τις σελιδες του review, παπατρεχα. Ακομα δεν εμαθες...Ενσταση εχω μονο στο SLI γιατι το τρεξανε χωρις vsync και με HYPER THREADING on που προκαλει προβλημα μεγαλο στο gpu load. 1440p+ultra (with FXAA or no AA) τρεχει 60 fps rock stable και μενει και περίσσευμα απο gpu load. Εχω ανεβασει 200 φωτογραφίες στο αντίστοιχο τοπικ.Κοιτα σε τρια μονιτορ που παιζω η 290Χ ειναι μια ή αλλη με την 780ti.Την 290Χ την πηρα 300ε και την 780τι 650ε...Ποτε πηρες την μια και ποτε την αλλη! Καλημέρα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2014 από sebastian Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Νοέμβριος 30, 2014 #319 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2014 (edited) επιπλεον την 290X την πηρες μεταχειρο και την ΤΙ ολοκαινουρια +launch date..... ΕΛΕΟΣ Καλο ειναι να βλεπουμε σφαιρικα τα πραγματα και οχι φανατισμενα.Την 290Χ καινουργια την πηρε 2 ημερων καρτα δεν την λες μεταχειρο.Ας παμε λοιπον στο σημερα.Οι καρτες αγορασθηκαν απο εδω, οποτε σημερα τα πραγματα ειναι ετσι.290Χhttp://www.computeruniverse.net/products/90541499/msi-radeon-r9-290x-gaming-4g.asp 780Tihttp://www.computeruniverse.net/products/90539463/msi-geforce-gtx780ti-gaming-twinfrozr-iv.asp Πες μου λοιπον τωρα ποιος θα παρει την Τi, και γιατι!!! Για τον Ορεστη δεν θα πω τιποτα ειναι γνωστο το Αγορι στην κοινοτητα !!! Ηρθε ομως σπιτι μου και επαιξε το Far Cry με την 290, ρωτησε τον αν θες να σου πει τι ειδε.Καλημερα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2014 από takis-pa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 30, 2014 #320 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2014 (edited) Καλο ειναι να βλεπουμε σφαιρικα τα πραγματα και οχι φανατισμενα.Την 290Χ καινουργια την πηρε 2 ημερων καρτα δεν την λες μεταχειρο.Ας παμε λοιπον στο σημερα.Οι καρτες αγορασθηκαν απο εδω, οποτε σημερα τα πραγματα ειναι ετσι.290Χhttp://www.computeruniverse.net/products/90541499/msi-radeon-r9-290x-gaming-4g.asp780Tihttp://www.computeruniverse.net/products/90539463/msi-geforce-gtx780ti-gaming-twinfrozr-iv.aspΠες μου λοιπον τωρα ποιος θα παρει την Τi, και γιατι!!!Για τον Ορεστη δεν θα πω τιποτα ειναι γνωστο το Αγορι στην κοινοτητα !!! Ηρθε ομως σπιτι μου και επαιξε το Far Cry με την 290, ρωτησε τον αν θες να σου πει τι ειδε.Καλημερα.Ηρθε ομως σπιτι μου και επαιξε το Far Cry με την 290, ρωτησε τον αν θες να σου πει τι ειδε.Καλημερα.To ΑC unity ειδα για λιγο βρε...O κωστας γιατι δεν μας λεει τις κρυφες επιθυμίες του, και συνεχίζει να παραμυθιαζει πρωτα τον εαυτο του και μετα τους εδω λοιπους. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2014 από sebastian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now