Γεώργιος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7, 2014 παίδες στο gpu z , η μνήμη που χρησιμοποιεί η κάρτα είναι η dynamic ή η dedicated ???? εαν το game χρησιμοποιεί περισσότερη μνήμη από αυτή που έχει η κάρτα φαίνεται κάπου στο πρόγραμμα ή όχι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Οκτώβριος 7, 2014 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2014 παίδες στο gpu z , η μνήμη που χρησιμοποιεί η κάρτα είναι η dynamic ή η dedicated ???? εαν το game χρησιμοποιεί περισσότερη μνήμη από αυτή που έχει η κάρτα φαίνεται κάπου στο πρόγραμμα ή όχι ?Dedicated. Τα paged που είναι στη RAM δεν υπάρχει τρόπος να τα ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα δεδομένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Οκτώβριος 7, 2014 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2014 για την δεύτερη απορία μου έχεις απάντηση ? και η dynamic τι είναι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Οκτώβριος 7, 2014 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2014 για την δεύτερη απορία μου έχεις απάντηση ?Τα paged που είναι στη RAM δεν υπάρχει τρόπος να τα ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα δεδομένα.η dynamic τι είναι?2 έννοιες: Dynamic από τον ορισμό της ονομασίας DRAM (Dynamic Random Access Memory, Η VRAM είναι ένα είδος DRAM).Και dynamic με την έννοια ότι δεν είναι στατικό μέγεθος και μεταβάλλεται. Στα παιχνίδια ανάλογα με τη σκηνή κάποια assets μεταφέρονται στη VRAM, ενώ στη περίπτωση που δεν επαρκεί γίνεται paged και streamed από την κανονική RAM/δίσκο στη VRAM. Αυτή είναι dynamic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Οκτώβριος 7, 2014 Author #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2014 εγώ μιλάω για την vram που τραβάει ενα παιχνίδι όχι για την απλή ραμ . εαν το παιχνίδι τραβάει παραπάνω από την vram το δείχνει το πρόγραμμα ή απλά δείχνει μέχρι την εξάντληση της vram ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Οκτώβριος 7, 2014 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2014 εγώ μιλάω για την vram που τραβάει ενα παιχνίδι όχι για την απλή ραμ . εαν το παιχνίδι τραβάει παραπάνω από την vram το δείχνει το πρόγραμμα ή απλά δείχνει μέχρι την εξάντληση της vram ?Στο εξήγησα, αλλά ας το πω πιο αναλυτικά.Ας υποθέσουμε ότι έχεις κάρτα γραφικών 1GB. Και ότι η σκηνή που μόλις μπαίνει χρειάζεται 1.5GB και όλα τα δεδομένα στο 1GB buffer της κάρτας γραφικών χρειάζονται οπότε δε μπορεί να σβήσει κάποια:Φορτώνει τα textures από το 1GB buffer. Ξεφορτώνει κάποια. Διαβάζει από το δίσκο > RAM > VRAM και ξαναγεμίζει τον buffer. Κάνει draw τη σκηνή. Και αυτό επαναλαμβάνεται. Αυτό λέγεται streaming (παρόμοια αναλογία με το youtube). Η μεταφορά από το δίσκο στη RAM λέγεται paging.Αυτό μπορεί να προκαλέσει κακή απόδοση γιατί η κάρτα γραφικών πρέπει να περιμένει τα δεδομένα από το δίσκο/RAM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnimaTronic Οκτώβριος 8, 2014 #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2014 [MENTION=1199]Volrath[/MENTION] τα λες υπεροχα, αλλα μαλλον αυτο που ρωταει ο [MENTION=13210]Γεώργιος[/MENTION] ειναι αν η ολη διαδικασια που περιγραφεις φαινεται με καποιο τροπο στο gpu-z. Δηλαδη να μπορει καποιος να δει οτι αυτη τη στιγμη χρησιμοποιουνται Χ ΜΒ VRAM, μετα ξεφορτωνει Υ MB απο τη VRAM και φορτωνει Ω MB απο τη RAM του συστηματος κλπ κλπ.Απ' οσο γνωριζω, το gpu-z δειχνει τη VRAM που χρησιμοποιειται την τρεχουσα χρονικη στιγμη.Γεώργιος: με καρτα 2GB φορτωνα Insane textures στο Titanfall. Η VRAM φορτωνε εντελως και το παιχνιδι εκανε σπασιματα (λογο αυτου που σου περιγραφει ο Volrath). Στο gpu-z εβλεπα τη μπαρα της VRAM να ειναι τερμα δεξια. Δεν εβλεπα κατι που να μου λεει τι ακριβως γινεται εκεινη τη στιγμη στο background. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Οκτώβριος 8, 2014 Author #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2014 αυτό ακριβώς . εάν μπορεί να φανεί αυτό στο gpu z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Οκτώβριος 8, 2014 #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2014 To έχω απαντήσει ήδη ρε παιδιά 2 φορές . Πάμε για τη 3η:Τα paged που είναι στη RAM δεν υπάρχει τρόπος να τα ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα δεδομένα.Δεν υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσεις άμα στη RAM υπάρχουν δεδομένα για την "VRAM". Οπότε δεν υπάρχει τρόπος το GPU-Z να ξέρει πόση VRAM χρειάζεται στη πραγματικότητα. Ακόμα και να διαβάσεις τα περιεχόμενα της RAM, θα πρέπει να ξέρεις ότι από το 0Χ00008862 εώς το 0Χ000088BC είναι textures, να μπορέσεις να τα αναγνωρίσεις όλα, να ξέρεις πότε υπάρχουν τα calls για αυτή την address που αφορούν την κάρτα γραφικών και και. Ο μόνος ρεαλιστικός τρόπος είναι η μηχανή γραφικών του εκάστοτε παιχνιδιού να σου το λέει - μιας και ξέρει ακριβώς τι φορτώνεται και πότε χρησιμοποείται. 3rd party programs όμως όπως το GPUz δε μπορούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.