zantetheo Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26, 2014 (edited) Games so far: The Evil Within: 4GBs Shadow of Mordor: εως 6GB Ryse: Son of Rome: 3 GB σε Very High Εχει γίνει πολύ συζήτηση για τις όλο και αυξανόμενες απαιτήσεις σε Vram κάθε χρόνο. Είχαμε δει εδώ και καιρό δυο συγκεκριμένα παιχνίδια που δέχτηκαν πολύ κριτική γι αυτό το θέμα: Το Watch Dogs και το Wolfenstain που όχι μόνο είχαν μεγάλες απαιτήσεις σε Vram αλλά και απέκλειαν την maximum επιλογή settings αν η GPU δεν είχε την προαπαιτούμενη Ram. Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε η νέα γενιά GTX 980/970 από την Nvidia με 4GB ram εξ' αρχής. Σήμερα 26/09 ελάχιστες μέρες μετά ανακοινώθηκαν κιόλας δυο νέα παιχνίδια που καθορίζουν τα 4-6GB Ram στα recommended specs: The Evil Within Recommended PC System Specifications 64-bit Windows 7/Windows 8 i7 with four plus cores 4 GBs RAM 50 GB of hard drive space* GeForce GTX 670 or equivalent with 4GBs of VRAM High Speed Internet Connection Steam account and activation Το παιχνίδι δεν είναι απαιτητικό αφού μια GTX 670 αρκεί ( the settings we’ve determined ensure that your gameplay experience plays as intended by the development team.) και το Shadow of Mordor πηγή και πάλι χαλαρά recommended specs: Minimum: Processor: Intel Core or AMD Phenom II X4 i5-750 965 Memory: 3 GB RAM Video Card: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5850 OS: Windows 7 (64-bit) DirectX 11 Free space: 25 GB Recommended: Processor: Intel Core i7-3770K 3.4 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz Memory: 8GB RAM Video Card: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7950 OS: Windows 7, Windows 8 (64-bit) DirectX 11 Free space: 40 GB Τα παιχνίδια απαιτούν 4-6GB Ram παρόλο που μπορούν να παιχθούν στα recommended ακόμα και με μια GTX 660-670. Οι εταιρείες το επέβαλαν για να αναγκάσουν τον κόσμο να αγοράσει την νέα γεννιά GPU? Κάκιστα port? Η ουσία είναι μια. Το 2015 θα επιβάλει τα 4GB Ram σε όλο και περισσότερα παιχνίδια πιθανότατα αποκλείοντας δυνατές GPU όπως μια GTX780Ti να παίξει σε maximum settings ένα παιχνίδι που δεν χρειάζεται καν μια τόσο δυνατή GPU. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2014 από zantetheo Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 26, 2014 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2014 "Μα και βέβαια η νέας σας GT920 με 4GB RAM θα παίζει όλα τα νέα παιχνίδια".:baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trexx Σεπτέμβριος 26, 2014 #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2014 Πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου για προβληματισμό. Θα ήθελα την άποψη του [MENTION=324]billpeppas[/MENTION] επί του θέματος αλλά και όλων των μελών που το κατέχουν το αντικείμενο γιατί όντως υπάρχει αντίφαση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Σεπτέμβριος 26, 2014 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2014 Αρχικα απορρησα αν τα recommended specs αναφερονται για 1080p αναλυση αλλα μετα ειδα οτι το γραφει στην εικονα του Shadow of Mordor. Λογικα το ιδιο θα ισχυει και για το Evil Within σωστα;Αν ναι τοτε ισως και για πολλα που θα ακολουθησουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zantetheo Σεπτέμβριος 26, 2014 Author #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 26, 2014 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2014 (edited) Πάμε άλλη μία όλες οι κάρτες γραφηκών TOP END είναι άχρηστες αν δεν έχουν 6GB VRAM (ναι οκ αλλά πάμε παρακάτω)Ο λόγος είναι απλός εκτός από τις αναλύσεις και τα φίλτρα κλπ κλπΕυθύνονται κυρίως οι κονσόλες όπου έγινε μια αστραπιαία μετάβαση στα 6GB VRAM εκεί που είχαν PS3 Video RAM - 256mb GDDR3 (700mhz)!PS4 reserves up to 3.5GB for its operating system, leaving developers with 4.5GB, according to documentation. They can sometimes access an extra 1GB of "flexible" memory when it's available, but that's not guaranteed.Xbox One's "guaranteed memory" amounts to a slightly higher 5GB for developers, as Microsoft's multi-layered operating system takes up a steady 3GB. It eeks out a 0.5GB win with more developer-accessible memory than PS4, unless you factor in Sony's 1GB of "flexible" memory at times. Then it's 0.5GB less.Οπότε όπως καταλαβαίνεται οι κονσόλες φταίνε και οι κατασκευαστικές εταιρίες τι να την κάνεις την gt920 με 8gb vram που δεν μπορεί να σηκώσει BF4 στα ultraέπρεπε να είχαν οριστεί σταντέ 6-8gb VRAM αλλά και αυτή η αλλαγή γίνεται σιγά σιγά με ρυθμούς χελώνας !να σημειώσω ότι με δοκιμές δικές μου στην BETA του BF4 Η 5870 με 1gb το έπεζαι στα ultra 24-40 fps αλλά μόλις μπούκωνε έβλεπες slides !edit τι να την κάνω την 780ti όταν έχει 3gb VRAM την βγάζεις πριν την ώρα της εκτός λειτουργίας και συναγονίζεται κάρτες των 3gb !Πρέπει να ξεμπουκώσουμε σε VRAM να πάμε σε ένα σημείο 6-8GB και είμαστε κομπλέ για τις TOP END GPU εώς 300 ευρώ !Οι νέες κονσόλες όταν θα βγούν παίζει να έχουν 16gb δηλ .12GB VRAM και πάει λέγοντας και πάλι θα έχουμε πρόβλημα !Πλέον και κλείνω στις TOP END κάρτες η VRAM δεν είναι marketing αλλά η πραγματικότητα ! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 26, 2014 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Σεπτέμβριος 27, 2014 #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 ....ακριβως αυτο...Το ειχα ψιλιαστει πως θα ερχονταν τετοια recommended specs οταν ειδα τις νεες κονσολες πως βγαινουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Σεπτέμβριος 27, 2014 #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 Για games οι νεες κονσόλες εχουν διαθέσιμα τα 5gb από τα 8gb που εχουν.Τα 3gb είναι δεσμευμενα για λειτουργίες του μηχανήματος προς το παρων, γιατι αυτό μπορει να αλλαξει στο μελλον αναλογα τις ανάγκες τους με ένα Software update. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herc Σεπτέμβριος 27, 2014 #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 Δεν ειναι αναγκη να το παιξεις τερμα.Το παιζεις οπως μπορεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Σεπτέμβριος 27, 2014 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 Δεν ειναι αναγκη να το παιξεις τερμα.Το παιζεις οπως μπορεις.Μα τι ειναι αναγγη ψαχνουμε ή τα spects? δεν ειναι αναγγη ουτε καν να παιζεις (οι μονες αναγγες ειναι φαι, νερο υπνος σεξ και χεσιμο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBOSS Σεπτέμβριος 27, 2014 #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 Το 2015 θα επιβάλει τα 4GB Ram σε όλο και περισσότερα παιχνίδια πιθανότατα αποκλείοντας δυνατές GPU όπως μια GTX780Ti να παίξει σε maximum settings ένα παιχνίδι που δεν χρειάζεται καν μια τόσο δυνατή GPU. really??, οι devs του Witcher 3 έχουνε πει πως η GTX 780ti θα αρκει για max settings (μέσα και το AA) Alright, so if I have a GTX 780Ti, will I be able to run at 1080P, maxed settings and 60FPS? Yes, yes! You can put several of them on top of each other. Just kidding, but you can definitely use the best options then. http://www.worldsfactory.net/2014/08/21/the-witcher-3-interview-gamescom-2014#Osjf43pDQ1oIkQlV.99άρα και οι GTX 780,770,680,670,660ti θα το τρεχουνε αξιοπρεπέστατα χωρις να απαιτούνται 6 GB VRAM για 1080p, ήμαρτον δηλαδή γελάνε και τα τσιμέντα με τις απαιτήσεις των Shadow of Mordor και Evil Within. επιπλέον αλλά games που αναπτύσσονται με βάση το pc δεν έχουνε αυτές τις παράλογες απαιτήσεις σε vram, με τελευταιο παράδειγμα το Vanishing of Ethan Carter που έχει τα καλυτερα γραφικά που έχει δει σε Unreal Engine 3 και που σε 1080p με max settings χρησιμοποιεί συνήθως 1-1,2 Gb vram το ιδιο και το Forest δεν απαιτει 4 και 6 gb vram αλλά το πολύ μέχρι 1gb σε 1080p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devastator Σεπτέμβριος 27, 2014 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 γουόου γραφικά το αποπάνω^ :drool:on topic το trend ισχύει και θα συνεχιστείconsoles lead the way......Δεν ειναι αναγκη να το παιξεις τερμα.Το παιζεις οπως μπορεις.το αυτό, αλλά τα παιδιά λένε οτι θα τα έχεις σκάσει για κάρτα τούμπανο (780ti πχ) και θα σε κόβει λόγο vram...Εμ κερατάς εμ δαρμένος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBOSS Σεπτέμβριος 27, 2014 #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 γουόου γραφικά το αποπάνω^ :drool:on topic το trend ισχύει και θα συνεχιστείconsoles lead the way......γιατι τοτε το The Crew ειναι μια χαρά μεταφορά που δεν απαιτει παράλογη vram σε 1080p/1200p και μάλιστα απο Ubisot:drool:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=FvaEfIcM28Q&list=UU_6MjkO0w-Akm33rTPOlT3w]The Crew (pc beta) i7 920 3.8 Ghz + GTX 770 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 27, 2014 #14 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 γουόου γραφικά το αποπάνω^ :drool: Euclideon preps voxel rendering tech for use in games - The Tech Report - Page 1 [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Σεπτέμβριος 27, 2014 #15 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 (edited) γιατι τοτε το The Crew ειναι μια χαρά μεταφορά που δεν απαιτει παράλογη vram σε 1080p/1200p και μάλιστα απο Ubisot:drool:Σε αλλα games γινεται καλη δουλεια στον κωδικα τους και σε αλλα οχι... ενα τρανο παραδειγμα προφανως ηταν το watchdogs (δεν το χω παιξει, αλλα απ οσα διαβασα...)Επισεις σιγουρα ειναι ευκολοτερο να φτιαξουν ποιοτικοτερο κωδικα στις κονσολες αφου ξερουν εξ αρχης πως προοριζονται για ενα συγκεκριμενο hardware με πολυ συγκεκριμενα spects, και αλλιως φτιαχνουν για pc που προοριζεται για ενα σωρω συνδυασμους hw.Ακομα χειροτερο ειναι πολλες φορες οταν γινεται μεταφορα παιχνιδιου απο κονσολα, ειδικα τωρα που αυτες εχουν 8 τονους vram...Εδω θα ξανα-ματα-επαναλαβω αυτο που λεω παντα, πως δηλαδη η σχεδιαση των καρτων ειναι ανορθοδοξα προιστορικη αφου θα μπορουσαν να δινονται σε κομματια (mobo-gpu-vram-ψυξη) και να μας τα παιρνουν κι ολας καλυτερα Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 27, 2014 από Nick74 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBOSS Σεπτέμβριος 27, 2014 #16 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 (edited) Σε αλλα games γινεται καλη δουλεια στον κωδικα τους και σε αλλα οχι... ενα τρανο παραδειγμα προφανως ηταν το watchdogs (δεν το χω παιξει, αλλα απ οσα διαβασα...)αρα συμφωνούμε πως ειναι θέμα προχειροδουλειάς και οχι hardware και πραγματικής ανάγκης για παραλογες vram απαιτήσεις.οι κονσολες δεν έχουνε vram με την έννοια που την συναντάμε στο pc. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 27, 2014 από BigBOSS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 27, 2014 #17 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 (edited) αρα συμφωνούμε πως ειναι θέμα προχειροδουλειάς και οχι hardware και πραγματικής ανάγκης για παραλογες vram απαιτήσεις.πως φτιάχνουν games έχουμε καμιά ιδέα ?Φτιάχνουμε την μηχανή γραφικών και κάνουμε 3D οτιδήποτε γουστάρουμε συνάμα έχουμε φτιάξει και κώδικες και coding ... αφού τελειώσουμε το game έχουμε 4-5 επιλογές πως θα το κάνουμε export και λένε αυτές οι φοβερές επιλογές export to ps3ps4xboxxboxonepcεφόσον μετά βγει σε ότι βγει το λιώνουμε το game για να το παραμετροποιήσουμε εκτός από την pc version γιατί δεν χρειάζεται ας αγοράσουν οι χαζοί καμιά κάρτα 500$$ για να παίξουν τα μισά παιχνίδια έτσι γίνονται watchdogs,wolfestain, bf4 (επειδή έφαγε κράξιμο ασχολήθηκαν να διορθώσουν κάποια πράγματα) και πάει λέγοντας ...δεν είναι η εποχή που ήρθαν με το crysis και είπαν να πάτε να γαργαλειθείται θα φτιάξουμε ένα game για pc και όποιος το τρέξει το έτρεξε από θέμα απαιτήσεων αλλά είναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ PC !Edit δεν έχουν VRAM ακριβώς γιατί είναι ενοποιημένη κλπ κλπ έχουν ένα απόλα πατάτα τζατζίκι ! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 27, 2014 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
zantetheo Σεπτέμβριος 27, 2014 Author #18 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2014 Ενα παράδειγμα για το πως γίνεται το Memory Management στα PC games. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zantetheo Σεπτέμβριος 28, 2014 Author #19 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2014 Φυσικά τα 6GB RAM στα recommended είναι εξωπραγματικά: Alright. Ultra-Textures are not available yet, so the PC Gamer Vid only uses "High". I doubt even the ultra-textures will use 6 Gigs on 1080p however - High uses 2.7 Gigs but with downsampling from 2720 x 1700 @ 1920 x 1200. Reason because I didn't try 1080 is because Mordor recognizes my downsampling-resolution as native and will only use percentages of that- so instead of 1080p I'll get some really weired ones like 1927 x 1187 or something like that (and I can't be arsed to fix it right now). There is however a ingame-supersampling option so you can set the internal rendering to 200 % and will get effectivly 4K-Res while still being in 1080p. If I'd use that coming from 1080p instead of 1700p I'd wager you'd be around 3 Gigs. So the recommendation seems plausible. So with Ultra-Textures taking somewhat more VRAM and Supersampling enabled, 4 Gigs might be just not enough, making the jump to 6 Gigs logical. - Remember: With Supersampling you're effectively running 4K not 1080p. Coming from there, I'd wager you'll be absolutely fine with 3 Gigs running this game with everything set to ultra, including textures but disabled supersamping. It also runs very nice. Everything set to ultra except textures and downsampling I get an average framerate of just over 60 with some minor drops to ~50. Setting this to 4K, I still get 45+ with a R9 290X. This is an Nvidia-sponsored game, so Geforce-users will probably be at least slightly higher than this with a similar performing GPU (GTX 780- 780T i, Titan, GTX 970) I'll test that more in-depth at some point next week, so we'll see. So much for not opimized. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Σεπτέμβριος 28, 2014 #20 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2014 (edited) Τα γραφικά του Evil Within θυμίζουν playstation 2 στις καλές του και δεν δικαιολογούν ούτε 1 gb Vram. Να μου πει κάποιος για το Alien Isolation και τα προαναφερθέντα, το καταλαβαίνω. [MENTION=30687]zantetheo[/MENTION], είναι αυτό που λέμε χρόνια τώρα. Στο pc ή θα έχεις software να σπρώχνει hardware ή θα έχεις κακές μεταφορές. Το cod ghosts σε υποχρέωνε να έχεις 6 gb ram χωρίς λόγο. Μετά κυκλοφόρησαν φιξ και το έτρεχες και με 4 gb.Σαν game developer λογικά θες το προϊόν σου να το τρέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι για να μεγιστοποιήσεις τις πωλήσεις σου. Άρα τέτοιες π@@στικες επιλογές δείχνουν ότι οι πηγές εσόδων είναι και άλλες...........Να τα βλέπουν αυτά οι ηθικολόγοι κατά της πειρατείας.Τέλος οι μεγαλύτερες αναλύσεις δεν σημαίνουν πάντα μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Μπορείς π.χ. ένα Jpeg 1280x1024 να το μετατρέψεις σε FullHD και να πιάνει περισσότερο χώρο χωρίς να αλλάξει τίποτε άλλο. Το hitman absolution μου έρχεται πρώτο στο μυαλό.Οπότε, κοιτάμε πόση ram έχουν(/θα έχουν σύντομα) οι κάρτες των 200€ και ξέρουμε έτσι τη νόρμα της χρονιάς.Euclideon preps voxel rendering tech for use in games - The Tech Report - Page 1Ωραίο το βίντεο.Κάποιος εδώ με είχε ρωτήσει πόσα giga ram θα χρειαζόμαστε για τα games νέας γενιάς και του απάντησα 16 έως 32. Ο λόγος είναι τέτοιου είδους τεχνικές. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2014 από Petrossortep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now