hipro5 Δεκέμβριος 29, 2004 #41 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Εννοείται ότι θές και πυκνωτή εκκίνησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Δεκέμβριος 29, 2004 Author #42 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ Εσύ το έγραψες στην επικεφαλίδα και τώρα ρωτάς αν χρειάζεται;Ελάχιστες ειδικές κατασκευές μονοφασικών ξεκινάνε χωρίς πυκνωτή. Στην επικεφαλιδα ρωτησα για την συνδεσμολογια κυριε Γιανγκ!!!Τωρα βρηκα εναν παλιο,αλλα ηταν χυμα(χωρις τιποτα ηλεκτρονικο επανω) κ σκεφτηκα να τον εχω για κενο αερος...!Γι'αυτο κ τον πηγα στο μαγαζι...αλλα μου ειπαν οτι λογικα θα λειτουργουσε χωρις πυκνωτη...!Δεν ηξερα κ ρωτησα...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Δεκέμβριος 29, 2004 Author #43 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από hipro5 Εννοείται ότι θές και πυκνωτή εκκίνησης Ευχαριστω Hipro...! Θα παω αυριο να παρω....! Παρασκευη φωτογραφιες....!Αλλα προειδοπιω....ειναι κακασχημο κ λιγο μεγαλο...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Δεκέμβριος 29, 2004 #44 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από ΒασιληςΑλλα προειδοπιω....ειναι κακασχημο κ λιγο μεγαλο...! :o Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 29, 2004 #45 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Το κάθε μοτέρ δουλεύει με πυκνωτή συγκεκριμένων mf ( μικροφαράτ ).Αφού δεν έχεις παλιό, πως θα ξέρης τι να ζητήσεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιανουάριος 2, 2005 Author #46 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2005 Μιας κ αρχισαμε εδω...ας το συνεχισω....δεν λεει να ανοιξω καινουριο θεμα για τις φωτογραφιες....:flower: Λοιπον εδω το μοτερ που εκτελει χρεη αντλιας κενου(απο παλιο prommie)..... Ο πυκνωτης εκκινησης(ο δευτερος που λεγαμε)....τελικα εβαλα πανω ενα μαρκουτσακι 3σε1 -solid state relay overload stast capasitor combination- κ συνδεσα τα καλλωδια κατευθειαν πανω στο μοτερ..... ολο το συστημα Air photo:p Side photo το μισο μερος του phase.... Κ το παγωμενο evaporator του Μr.11!!! Παρ'ολα αυτα.....2μερες εκανα leak tast κ ευτυχως οι πιεσεις εμειναν ιδιες....αρα no leak.! Μετα απο 2 μερες που ειχα πανω τα μανομετρα πηγα να τα βγαλω,κ της υψηλης κολλησε το βαλβιδακι κατω κ αδειασε ολο ...πηγα να το κλισω με βαλβιδα με αποτελεσμα να παγωσει ολη η παλαμη μου κ να τρεχω στην βρυση να ξεπαγωσει...ευτυχως δεν επαθα τιποτα σοβαρο....λιγο κοκκινο ειναι ακομα κ τσουζει ελαχιστα....! Ερωτηση:το βαλβιδακι εμεινε κατω επειδη τα ειχα πανω τα λαστιχα 2 μερες κ δεχτηκε μεγαλη πιεση με αποτελεσμα να κολλησει η επειδη το εβγαλα κατευθεια κ ειχε παγωσει λετε? Τωρα εχω πανω τα μονομετρα κ φοβαμια να βγαλω της υψηλης μη κ κολλησει παλι κ βγει ολο το φρεον παλι οξω....! Το r507 ψιλοτελειωσε κ πηγα κ γεμισα την μπουκαλα με R404a που κανει πληρη αναμιξη με το 507...αρα εχω ενα μιγματακι.... Για θερμοκρασιες περιμενω τα θερμομετρακια του unseen ...! Παρατηρηση...:Ψυχω το condenser με ενα ανεμηστηρα χωρου οπως ειδατε κ σε μια φωτο....οταν η υψηλη ειναι 200psi χωρις καθολου ανεμιστηρα,με το που βαζω ανεμιστηρα κατεβαινει στα 140(πολυ καλο αυτο) αρα με τους 3 delta που θα βαλω θα κατεβει κ αλλο κ θα πρεπει να ρυθμισω να ειναι στα 200psi με φορτιο για να ειμαι οκ...!ετσι δεν ειναι?? Το μανομετρο της χαμηλης Χρησταρα χαλασε,μια φορα ανοιξα το συστημα κ γυρισε η βελονα 360μοιρες κ τα επεξε...τσπ...το αλλαξα με 5ευρω... Παρατηρηση 2:Μαλλον πρεπει να αφαιρεσω λιγο φρεον επειδη εχει παγωσει κ η επιστροφη κ ολο το κατω μερος του κομπρεσσορα ειναι ψυχρο ενω σε διαμετρο 4cm απο την επιστροφη εχει πιασει παγο κ στο sight glass δεν βλεπω καθολου φρεον να κινειται....σωστα??:daisy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Ιανουάριος 2, 2005 #47 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2005 βασιλη παντος μην κατσεις να ασχοληθεις να το ρυθμησεις χωρις να το βαλεις πανο στο cpu τζαμπα χρονο και φρεον θα χαλασεις. δεν εχει καμια σχεσει χωρις cpu. και μονο σε load Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιανουάριος 2, 2005 Author #48 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από zyx βασιλη παντος μην κατσεις να ασχοληθεις να το ρυθμησεις χωρις να το βαλεις πανο στο cpu τζαμπα χρονο και φρεον θα χαλασεις. δεν εχει καμια σχεσει χωρις cpu. και μονο σε load Yes Sir.....! Na ρωτησω κ κατι αλλο.....το μοτερ το ψυχετε με κανενα ανεμιστιρι η δεν χρειαζεται??....το ειχα ανοιχτο κανα 2ωρο κ ζεματουσε....!Παιζει καποιον ρολο η θερμοκρασια του?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipro5 Ιανουάριος 2, 2005 #49 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από Βασιλης [Σήμερα, στις 19:12] Yes Sir.....! Na ρωτησω κ κατι αλλο.....το μοτερ το ψυχετε με κανενα ανεμιστιρι η δεν χρειαζεται??....το ειχα ανοιχτο κανα 2ωρο κ ζεματουσε....!Παιζει καποιον ρολο η θερμοκρασια του?? Πρέπει να το δροσίζεις και λίγο......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Ιανουάριος 2, 2005 #50 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2005 πρεπει ναι και το καλητερο ειναι να προσπαθεισεις να το κρατας σε συγγεκριμενη θερμοκρασια οσο τον δυνατον. ασε που θα εχει και μεγαλυτερη διαρκεια ζωης. εμενα το δικο μου ας πουμε οταν ανεβαζει θερμοκρασια το 1 μοτερ μου ανεβαζει παρα πολυ την υψηλη σε επειπεδα που δεν πρεπει να δουλευει το μοτερ για λογο υγειας. οποτε και παιζει παραθηρακη ανοιχτο και ολα τζετ Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduracell Ιανουάριος 2, 2005 #51 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2005 Ωραίος Βασίλη τα πας πολύ καλά μπράβο σου, καλά αποτελέσματα να έχεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Ιανουάριος 3, 2005 #52 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2005 σε καλο δρομο νεος εισαι... συμμαζεψε το λιγο. Για να το ρυθμισεις θα το κανεις μονο πανω στο φορτιο οπως σου λεει και ο ζυξ. Αστο ετσι. Τα θερμομετρα τα περιμενω μεσα στην εβδομαδα. Πιθανον να μην κολλησε η βαλβιδα που λες αλλα οπως πηγες να ξεβιδωσεις εφυγε το αεριο απο το λαστιχο (κραταει μεσα αρκετο). Υγ. Βρε συ τι καλτσα ειναι αυτη? Ουτε η γυναικα μου δεν φοραει τετοιες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιανουάριος 11, 2005 Author #53 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2005 [unseen mode on]παμε καλααααα[/unseen mode off] εφτασε κ -37 σε μια στιγμη αλλα δεν προλαβα να τραβηξω φωτο....! Πορωθηκα τωρα....... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Ιανουάριος 12, 2005 #54 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2005 ελπιζω να εμεινες ευχαριστημενος απο το θερμομετρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιανουάριος 23, 2005 Author #55 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2005 Το διαλυσα κ το ξαναεκανα....αυτην την φορα οχι σε 3 μηνες...αλλα σε μια ωρα περιπου.... εβγαλα εντελως το sight glass....μικρυνα τους σωληνες κτλ.... υπολογιζω οτι θα φτιαξω ενα κουτακι(μεχρι το 2012) με διασυασεις 55χ25χ25....θα του βαλω θερμοστατη κ οθονουλα να δειχνει βαθμους κτλ... το κουτακι μπορει να μην γινει τοσο αλλα και λιγο μεγαλυτερο για να ταιριαζει με το lian li ακριβως στο πλατος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιανουάριος 23, 2005 Author #56 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2005 Εφυγε ολο το μαρκουτσι απο πανω οπως βλεπεται..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Ιανουάριος 23, 2005 #57 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2005 Μπραβο bill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Φεβρουάριος 2, 2005 Author #58 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2005 Κ ξανα ...και ξανα....εγινε πολυ μικρουλη αυτην την φορα κ ετοιμαζεται κουτακι ινοξ...ερωτηση...οταν βαζουμε φρεον κ ακουγεται ενας ηχος σαν να πεφτει νερο σε πηγαδι(λολ) τι ειναι?επισης....το λαδι του μοτερ ειναι σωστο να πηγαινει σε ολο το συστημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.