Jump to content



Amazon rma


orderlover

Recommended Posts

Oλα καλά με την corsair και όλοι ευχαριστημένοι, τι έχετε να πείτε για το :offtopic2:Amazon ;

Γνωρίζει κάποιος την διαδικασία;

Χρειάζεται η αρχική απόδειξη ή μόνο με τον κωδικό του προϊόντος βγαίνει άκρη;

Αν το ''αγαθό'' αλλάξει χέρια (πωληθεί) τι γίνεται σε περίπτωση αντικατάστασης;:offtopic2:

Link to comment
Share on other sites

H με την απόδειξη ειτε με την παραγγελία που ειναι στο ονομα σου βρίσκεις ακρη.

Σαν το amazon δεν υπαρχει άλλο σε εξυπηρέτηση ,μονο η intel μου εχει φερθεί καλύτερα που έστειλε τον κουριερ στη δουλειά μου να παραλάβει το προς επιστροφή αντικειμενο χωρις να δβσω ουτε σεντ.

Link to comment
Share on other sites

H με την απόδειξη ειτε με την παραγγελία που ειναι στο ονομα σου βρίσκεις ακρη.

Σαν το amazon δεν υπαρχει άλλο σε εξυπηρέτηση ,μονο η intel μου εχει φερθεί καλύτερα που έστειλε τον κουριερ στη δουλειά μου να παραλάβει το προς επιστροφή αντικειμενο χωρις να δβσω ουτε σεντ.

Εδώ http://www.insomnia.gr/topic/519423-εγγύηση-μνημών-kingston-αγορασμένες-απο-amazonuk/page-2?hl=rma που έψαξα λίγο λένε με το Serial Number !

H κατάσταση έχει ως εξής:

Αν πουλήσω μια μητρική αγορασμένη από amazon με εγγύηση και απόδειξη στο όνομά μου, ο αγοραστής που δεν θα έχει ονομαστική απόδειξη μπορεί να κάνει το rma μπαίνοντας στο δικό του λογαριασμό και με το Serial να ζητήσει ticket ή πρέπει να μπώ εγώ με τον δικό μου λογαριασμό και την απόδειξη για να πάρω εγώ το rma ticket ;

:jester:είναι λίγο μπερδεμένο!!!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ότιδήποτε συμβαίνει με την παραγγελία αφορά εσένα, το όνομα σου, την πόλη που είσαι και την διευθυνση σου, δηλαδή αν σταλθεί αντικατάσταση θα σταλθεί σε σένα. Το RMA το κάνεις μέσω των ORDER σου ή μιλώντας με κάποιον υπάλληλο στο live chat.

Επίσης το RMA στα electronics του amazon είναι για 1 χρόνο απο την ημερομηνία αγοράς.

πχ αν έχεις πάρει μια ASUS μητρική απο το amazon και χαλάσει στον 3ο χρόνο της εγγύησης, τότε το amazon θα σε πει: sorry, no no no πρέπει να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία της ASUS για να καλύψει αυτή την εγγύηση. Περιπλέκονται δηλαδή τα πράγματα γιατί θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπεία της ASUS που είναι πχ στην Αγγλία να στείλεις εκεί την μητρική με δικά σου έξοδα εννοείται. (Δεν το δέχεται η ελληνική ASUS επειδή το έχεις πάρει απο το εξωτερικό, το έχω τσεκάρει με ASUS μητρικές συγκεκριμένα).

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ότιδήποτε συμβαίνει με την παραγγελία αφορά εσένα, το όνομα σου, την πόλη που είσαι και την διευθυνση σου, δηλαδή αν σταλθεί αντικατάσταση θα σταλθεί σε σένα. Το RMA το κάνεις μέσω των ORDER σου ή μιλώντας με κάποιον υπάλληλο στο live chat.

Επίσης το RMA στα electronics του amazon είναι για 1 χρόνο απο την ημερομηνία αγοράς.

πχ αν έχεις πάρει μια ASUS μητρική απο το amazon και χαλάσει στον 3ο χρόνο της εγγύησης, τότε το amazon θα σε πει: sorry, no no no πρέπει να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία της ASUS για να καλύψει αυτή την εγγύηση. Περιπλέκονται δηλαδή τα πράγματα γιατί θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπεία της ASUS που είναι πχ στην Αγγλία να στείλεις εκεί την μητρική με δικά σου έξοδα εννοείται. (Δεν το δέχεται η ελληνική ASUS επειδή το έχεις πάρει απο το εξωτερικό, το έχω τσεκάρει με ASUS μητρικές συγκεκριμένα).

Η μητρική είναι gigabyte και αγορασμένη Ιανουάριο του 2014, άρα έχει ένα χρόνο από Αmazon (2015) και ύστερα δυο χρόνια από Gigabyte Europe(2016-2017);

Link to comment
Share on other sites

Η μητρική είναι gigabyte και αγορασμένη Ιανουάριο του 2014, άρα έχει ένα χρόνο από Αmazon (2015) και ύστερα δυο χρόνια από Gigabyte Europe(2016-2017);

ναι, για να είσαι ηθικά οκ με τον αγοραστή, επικοινώνησε με την gigabyte Ελλάς και ρώτα τους αν καλύπτεται απο κάπου στην Ελλάδα η μητρική που είναι αγορασμένη απο εξωτερικό. Επιπλέον εκτύπωσε το invoice που είναι στα order σου για να το έχει ώς αποδεικτικό στοιχείο, και πες του οτι σε περίπτωση που χαλάσει το αναλαμβάνεις εσύ να την στείλεις για RMA γιατί τα δικά σου στοιχεία θα ζητάνε.

Αυτό με τον χρόνο που σου λέω μου το είπανε απο live chat και κάπου το διάβασα και στο amazon.co.uk πριν κάνα 6μηνο που χρειάστηκα RMA, αν έχει αλλάξει κάτι μέχρι τότε δεν το γνωρίζω, μπορείς να τους ρωτήσεις για να το επιβεβαιωσεις μέσω live chat ή με κάποιο mail στο customer support τους.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.