Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Ο μηχανισμός της kunos ειναι ξεκάθαρος, ανάλογα με το αυτοκίνητο πρεπει να έχεις και το αντιστοιχο κιβώτιο ετσι χτυπάς τους ιδανικούς χρόνους, το πόσο κουλος ειναι ο καθένας μας ειναι αλλη κουβέντα. [MENTION=15353]liakjim[/MENTION] δεν χρειάζεται να ντρεπεσαι για κατι, ολοι οι πρωταθλητές χρησιμοποιούν το αριστερό για να φρενάρουν όπου μπορούν αλλο αν εμείς εδω το εχουμε κάνει θέμα prestige. Κατι αλλο που εχω να ρωτήσω εγω ειναι το εξής, ο συμπλέκτης παίζει κάποιο ρόλο στο παιχνιδι στην παρούσα φάση η απλα ειναι εκει για εχα γτ είτε τον βάλω auto είτε manual η το πατάω η δεν τον πατάω ειναι σαν να δουλεύει μόνος του ανεξάρτητα απο το αυτοκίνητο που οδηγώ.

Link to comment
Share on other sites

Ο μηχανισμός της kunos ειναι ξεκάθαρος, ανάλογα με το αυτοκίνητο πρεπει να έχεις και το αντιστοιχο κιβώτιο ετσι χτυπάς τους ιδανικούς χρόνους, το πόσο κουλος ειναι ο καθένας μας ειναι αλλη κουβέντα. @liakjim δεν χρειάζεται να ντρεπεσαι για κατι, ολοι οι πρωταθλητές χρησιμοποιούν το αριστερό για να φρενάρουν όπου μπορούν αλλο αν εμείς εδω το εχουμε κάνει θέμα prestige. Κατι αλλο που εχω να ρωτήσω εγω ειναι το εξής, ο συμπλέκτης παίζει κάποιο ρόλο στο παιχνιδι στην παρούσα φάση η απλα ειναι εκει για εχα γτ είτε τον βάλω auto είτε manual η το πατάω η δεν τον πατάω ειναι σαν να δουλεύει μόνος του ανεξάρτητα απο το αυτοκίνητο που οδηγώ.

Περίεργο αυτό που λες γιατί σε μένα αν δεν πατήσω συμπλέκτη δεν παίρνει την ταχύτητα (πάει νεκρά)... αφού ξαναπατήσω όμως θα την πάρει :hehe: (στο κανονικό αυτοκίνητο θα πήγαινα για νέο κιβώτιο)

Link to comment
Share on other sites

Ο μηχανισμός της kunos ειναι ξεκάθαρος, ανάλογα με το αυτοκίνητο πρεπει να έχεις και το αντιστοιχο κιβώτιο ετσι χτυπάς τους ιδανικούς χρόνους

Δεν ισχύει αυτό. Κανένας δεν τιμωρείται για τον εξοπλισμό που διαθέτει. Ακόμα και με πληκτρολόγιο/ποντίκι να παίζεις, μπορείς να φτάσεις τους κορυφαίους χρόνους.

Ίσως να χρειαστεί να ενεργοποιήσεις κάποια assist αλλά αυτό έχει να κάνει με την φύση του χειριστηρίου που χρησιμοποιείς είτε είναι πληκτρολόγιο είτε είναι Bodnar wheel.

Τώρα αν κάποιος δεν θέλει να βάλει assist για οποιονδήποτε προσωπικό λόγο, δεν μπορεί να διαμαρτύρεται για τα αποτελέσματα,

όπως κι εγώ πχ δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ ότι δεν μπορώ να φτάσω τους πρώτους χρόνους με κλειστά μάτια (κυριολεκτικά).

ο συμπλέκτης παίζει κάποιο ρόλο στο παιχνιδι στην παρούσα φάση η απλα ειναι εκει για εχα γτ είτε τον βάλω auto είτε manual η το πατάω η δεν τον πατάω ειναι σαν να δουλεύει μόνος του ανεξάρτητα απο το αυτοκίνητο που οδηγώ.

Απ' ότι ξέρω δεν έχεις shifter. Αν ισχύει ακόμα αυτό, λογικό είναι με τα paddles να μπαίνουν οι ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη.

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει Κώστα, ειναι στα patch notes, οταν εισαι με αυτοκίνητο που εχει H shifter και παίζεις με paddles οι χρόνοι που θα κανεις θα ειναι πιο αργοί. Το γραφει στην όγδοη γραμμή.

Δλδ επειδή δεν βλέπει shifter δεν δινει σημασία στο συμπλέκτη, δεν το ήξερα αυτο νόμιζα οτι χάλασε...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το αν θα κάνεις καλύτερο χρόνο με πληκτρολόγιο, joystick, κλπ αυτό είναι άλλο θέμα το οποίο έχει να κάνει και καθαρά με το ποιός είναι ο οδηγός και σε τι επίπεδο βρίσκεται και εγώ τουλάχιστον δεν ήθελα να αναφερθώ σε αυτό. Μόνο να αναφέρω ήθελα ότι και οι 3 επιλογές είχαν H-shifted κιβώτια και delay στις αλλαγές για αυτούς που δεν έχουν.

Συμφωνώ με αυτό που λέει ο Άκης ότι είναι για θέμα balance, καθώς αν χρησιμοποιείς paddles έχεις πιο εύκολη δουλειά πίσω απο το τιμόνι. Το έχει πει και ο ίδιος ο Βασιλάκος.

Aristotelis

Kunos Simulazioni

It is intended. We designed it in a way that the less assists you use the more the system forces you to drive realistically and the more realistically you drive, the faster the system let you go.

So:

automatic gearbox + autoblip + auto cut + auto clutch -> easiest -> slower

manual gearbox + paddles + autoclutch + autoblip - no autocut -> less easy -> a bit faster

manual gearbox + paddles - no autoclutch - no autoblip -> hard -> fast

manual H shifter -> manual clutch -> harder -> faster

Το ότι οι αλλαγές είναι πιο αργές με paddles είναι γεγονός δεν είναι θέμα προς συζήτηση, και δεν έχει να κάνει μόνο με το ότι στο H-shifter θέλει

χρόνο που χρειάζεται κάποιος να πάει τον λεβιέ του shifter από την μια άκρη στην άλλη

αλλά έχει να κάνει με το ότι γίνεται δυσκολότερη η συνολική οδήγηση.

Είναι πολύ απλό να καταλάβει κανείς τη διαφορά κάνοντας μια βόλτα με το X-bow με paddles και auto-clutch και μετά να δεις κάποιο video με H-shifter, πχ του συμφορουμίτη μας

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bCFi3uIn7AA&list=UU4cc6R_AuqwbDTiwz-tqBUQ]Assetto Corsa MP - KTM X-Bow at Blackwood (reverse order rolling start) [Racedepartment] - YouTube[/ame]

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

- all cars with H pattern manual gearbox, when used with paddles, can now enable autocut-off autoblip assist properly. The timings are slower than what you can achieve with an H shifter hardware.

Λέει ότι είναι πιο αργό αν ενεργοποιήσεις τα 2 assists (autocut-off, autoblip).

Που είναι λογικό (και δίκαιο) να είναι πιο αργό γιατί θα κάνεις τέλειες αλλαγές κάθε φορά, ούτε σπιναρίσματα, ούτε μπλοκαρίσματα.

Αυτό το πιο αργό όμως δεν σημαίνει πως θα κάνεις πιο αργούς χρόνους στην πίστα, ειδικά σε συνθήκες αγώνα, που θα είσαι πολύ πιο άνετος και σταθερός από αυτούς με H-shifter.

Στο πείραμα που έκανα εγώ πάντως, εκτός του ότι ήταν πολύ πιο εύκολο με τα paddles, μου φάνηκε πως και οι αλλαγές ήταν πιο γρήγορες.

Είναι πολύ απλό να καταλάβει κανείς τη διαφορά κάνοντας μια βόλτα με το X-bow με paddles και auto-clutch και μετά να δεις κάποιο video με H-shifter, πχ του συμφορουμίτη μας

Το ότι ο "cheater formerly known as Akis" :p:P τις χώνει καρφωτές κι ασάλιωτες δεν σημαίνει πως όλοι οδηγούμε έτσι!

Δες τα replay μου να δείς πως οδηγούν οι φυσιολογικοί άνθρωποι, και πόσο χρόνο χρειάζονται για τις αλλαγές!

Επίσης τα faster-slower που αναφέρει ο Άρης, δεν έχουν να κάνουν με τα laptimes αλλά με τον χρόνο που χρειάζεται μια αλλαγή.

Όπως επίσης και ότι δεν μιλάμε για διαφορές δευτερολέπτων, αλλά για milliseconds!

Διαφορές που οπουδήποτε εκτός από μια ευθεία dragster, επηρεάζουν απειροελάχιστα τα laptimes!

Διαφορές πολύ μικρότερες από την διαφορά ταχύτητας που έχουν αυτή την στιγμή τα 2 GT3 αμάξια, η το ΚΤΜ με την 2-11.

Έγινε επεξεργασία από djkostas
Link to comment
Share on other sites

Το ότι ο "cheater formerly known as Akis" :p:P τις χώνει καρφωτές κι ασάλιωτες δεν σημαίνει πως όλοι οδηγούμε έτσι!

Δες τα replay μου να δείς πως οδηγούν οι φυσιολογικοί άνθρωποι, και πόσο χρόνο χρειάζονται για τις αλλαγές

Προς υπεράσπισή μου να πω ότι συνήθως δεν το κάνω αυτό (proof 1, ,2, 3), απλά παραδέχομαι ότι είναι λιγότερο κουραστικό :hehe: να σηκώνω το πόδι από το γκάζι. Ελπίζω να μπει clutch temp που θα αυξάνει το slip ώστε εμείς οι κανίβαλοι να τιμωρούμαστε!

Kαι irl έχω ρίξει σχεδόν καρφωτές με το ανάλογο τίμημα (σε honda μηδενικό, σε άλλα αυτοκίνητα αλλαγή δισκοπλατώ :p). Η διαφορά είναι μικρή, απλά όταν πάω να κάνω κάνα γύρο [πόρωσις mode] ή ακόμα χειρότερα drag, ε δε μου βγαίνει να κάνω χαλαρές αλλαγές.. Sorry για το offtopic!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πιο αργό όμως δεν σημαίνει πως θα κάνεις πιο αργούς χρόνους στην πίστα

Και εγώ δε μιλάω συνολικά για χρόνους αλλά συγκεκριμένα για τις αλλαγές.

Νομίζω το αν θα κάνεις καλύτερο χρόνο (με πληκτρολόγιο, joystick, κλπ) αυτό είναι άλλο θέμα το οποίο έχει να κάνει και καθαρά με το ποιός είναι ο οδηγός και σε τι επίπεδο βρίσκεται και εγώ τουλάχιστον δεν ήθελα να αναφερθώ σε αυτό.

Το ότι ο "cheater formerly known as Akis" :p:P τις χώνει καρφωτές κι ασάλιωτες δεν σημαίνει πως όλοι οδηγούμε έτσι!

Να του βγάλουμε ψευδώνυμο. . . Akis ο διπλός συμπλέκτης :p :P

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ μάλλον το παρατραβήξαμε το θέμα, οπότε θα αφήσω εδώ ένα δικό μου βιντεάκι (μιας και απότι φαίνεται τα replay files του AC είναι πολύς κόπος)

και ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=BqYucpHatug]Shifter Vs Paddles - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Κώστα για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, κατέβασε το video (πχ 9xBuddy : Simply the best Downloader! No plugins required *) και παίξτο με το mplayer classic σε ταχύτητα πχ 1/8.

Θα δεις ότι οι αλλαγές με shifter κάνουν ένα τακ πιο γρήγορα από ότι με paddles. (έντονα φαίνεται από 2α σε 3η και ακόμα περισσότερο από 3η σε 4η).

Ασχολούμαστε με τρίχες το ξέρω (αν και μ αρέσει).

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ μάλλον το παρατραβήξαμε το θέμα, οπότε θα αφήσω εδώ ένα δικό μου βιντεάκι (μιας και απότι φαίνεται τα replay files του AC είναι πολύς κόπος)

και ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα!

Εγώ δεν βλέπω καμιά σημαντική διαφορά και αν υπάρχει είναι στα δέκατα του δευτερολέπτου. Μπορεί σε ένα αγώνα μαζεύοντας αυτά τα δέκατα να κάνεις 1 με 2 δεύτερα διαφορά στο τέλος του αγώνα.

Όλα αυτά όμως με την προϋπόθεση ότι κάθε γύρος είναι άριστος και παίρνεις τα μέγιστα...

Για μένα όλα αυτά φαντάζουν ασήμαντα όταν είναι 99,999% σίγουρο ότι θα έχω μία τουλάχιστον έξοδο (μπορεί και δυο και τρεις...) με καταστροφικά για τον χρόνο αποτελέσματα...:tomato:

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
Link to comment
Share on other sites

Κώστα για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, κατέβασε το video (πχ 9xBuddy : Simply the best Downloader! No plugins required *) και παίξτο με το mplayer classic σε ταχύτητα πχ 1/8.

Θα δεις ότι οι αλλαγές με shifter κάνουν ένα τακ πιο γρήγορα από ότι με paddles. (έντονα φαίνεται από 2α σε 3η και ακόμα περισσότερο από 3η σε 4η).

Ασχολούμαστε με τρίχες το ξέρω (αν και μ αρέσει).

Χαχα, να ξανακατεβάσω το βίντεο που εγώ ανέβασα?

Όσο για αυτό το τακ που λές, είσαι 100% σωστός. Δες όμως την περιγραφή του βίντεο:

On the left I am using clutch and shifter with no assists, slamming the gears in as fast as I physically can

On the right its paddle shifting, with no clutch or assists.

Draw your own conclusions...

Δηλαδή καρφώνοντας τις ταχύτητες σαν κάφρος κερδίζω ένα τακ.

Σε συνθήκες αγώνα όμως, και όχι απλά σε μια ευθεία, ΕΓΩ χρειάζομαι περισσότερο χρόνο να κάνω μια σωστή αλλαγή που δεν θα με πετάξει έξω ή θα αποσταθεροποιήσει το αμάξι, σε σύγκριση με τα paddles.

Κάποιοι που είναι μάγκες μπορούν να τις καρφώνουν σε όλο τον αγώνα.

Εγώ, και οι περισσότεροι άλλοι με shifter, δεν μπορούμε, οπότε ειλικρινά, ποιός έχει το πραγματικό πλεονέκτημα?

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα, όντως την είπα.

Γενικά όπως έχω γράψει, συμφωνώ ήδη με αυτά που λέμε.

Απλά ή μιλάμε ή κλ@νουμε.

Με paddles από το video , είσαι πιο αργός (δεν το ήξερα πάντως). Πόσο? Δεν ξέρω. Πρέπει να μετρήσω frames, να ανάγω σε msec και να δω. Αλλά αν είσαι 2msec πιο αργός και σε ένα γυρο κάνεις 50 αλλαγές τότε σε 10 γύρους, κέρδισες 1δευτ που ίσως είναι σημαντικο.

Αυτό περί καφρίλας δεν στέκει, μιας κ αν μπορείς , έχεις την δυνατότητα να το κάνεις κάθε φορά , κανείς δεν στο απαγορεύει.

Είπαμε τρίχες (αλλά εκεί είναι το ζουμι)

Link to comment
Share on other sites

To shifter είναι πιο γρήγορο μόνο αν έχεις κάνει αρκετή εξάσκηση. Στοιχηματίζω ότι όποιος παίζει με paddles και το γυρίσει σε H-Shifter θα χρειαστεί ένα σημαντικό χρονικό διάστημα εξοικείωσης με αυτό για να πιάσει και να ξεπεράσει τους χρόνους που έκανε παλιότερα. Το ίδιο παθαίνουν και όσοι μεταπηδούν από gamepad σε wheel.

Για μένα ο κύριος λόγος χρήσης shifter είναι το immersion (πώς το λέμε αυτό στα ελληνικά; ) και όχι τα δέκατα.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα ο κύριος λόγος χρήσης shifter είναι το immersion (πώς το λέμε αυτό στα ελληνικά; ) και όχι τα δέκατα.

Μόνο περιφραστικά: "αυτό που εισπράττεις από την εμπειρία...":p

και συμφωνώ και εγώ - γι' αυτό το κάνω (έσκασα 200€ για επιλογέα ταχυτήτων...)

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
Link to comment
Share on other sites

Για μένα το προτεραιότητα είναι να ευχαριστιέμαι το παιχνίδι και τον κάθε αγώνα,να κάνω ενδιαφέρουσες μάχες και αν μπορώ να ανέβω βάθρο ακόμα καλύτερα.Δε με ενδιαφέρει πόσο κερδίζει ο Άκης με τις κανιβαλίες του στις αλλαγές ταχυτήτων,πιστεύω πως αν με έκοβε απο setup θα τον έφτανα.Θέλω να πω,απολαύστε το παιχνίδι και κοιτάτε να αγωνίζεστε σωστά πρώτα απ όλα και αφήστε τους χρόνους και τα βάθρα για αργότερα.

Πέμπτη τον βάλατε τελικά τον αγώνα ε?Εμάς δηλαδή που βλέπουμε μπάλα και Πανάθα δε μας σκέφτεστε? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το προτεραιότητα είναι να ευχαριστιέμαι το παιχνίδι και τον κάθε αγώνα,να κάνω ενδιαφέρουσες μάχες και αν μπορώ να ανέβω βάθρο ακόμα καλύτερα.Δε με ενδιαφέρει πόσο κερδίζει ο Άκης με τις κανιβαλίες του στις αλλαγές ταχυτήτων,πιστεύω πως αν με έκοβε απο setup θα τον έφτανα.Θέλω να πω,απολαύστε το παιχνίδι και κοιτάτε να αγωνίζεστε σωστά πρώτα απ όλα και αφήστε τους χρόνους και τα βάθρα για αργότερα.

Πέμπτη τον βάλατε τελικά τον αγώνα ε?Εμάς δηλαδή που βλέπουμε μπάλα και Πανάθα δε μας σκέφτεστε? :angry:

Oxideeeeee απείχες από την ψηφοφορία [post] και μετά γκρινιάζεις για το αποτέλεσμα; :p

Μια που το ανέφερες, ελπίζω να μπει κάποια στιγμή στο AC fixed setup race (ή τουλάχιστον fixed tyre για να τρέξουμε και με street καμιά φορά). Θα έχει πολλή φάση!

Link to comment
Share on other sites

Λες και θα έκανε διαφορά αν ψήφιζα,όλοι Πέμπτη ψηφίσατε :p (βασικά βαριόμουν να ανοίξω τη σελίδα για το vote :S)

Πραγματικά τώρα είμαι σε μεγάλο δίλημμα,αγώνας ή Παναθηναϊκός?Κρίμα να χάσω τόσο ωραία combo ρε γαμώτο..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.