Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

E λοιπόν έχουμε ήδη και την απάντηση ως προς το minorating plugin,  όπως θα διαβάσετε παρακάτω και προς τέρψη του φίλου μου του Jim

 

Kevin Maatman Staff

Hello

We are working on this and will be able to provide it shortly. Once we're able to you will be informed as usual! :)

Regards,
Kevin, General Manager
~RackService.org
 
Το ξαναδημοσιεύω εδώ γιατί έχουμε τις περισσότερες συνδρομές ,να είστε έτοιμοι λοιπόν για  σε λίγο καιρό θα χουμε και minorating plugin.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον στο καναλι υποδοχης του TS (στο δεξι παραθυρακι) θα βρείτε τα στοιχεια λογαριασμου Πειραιως και Paypal του Νικου Σκουλά όπου μπορειτε να βαζετε τα 4 ευρω συμμετοχης του TS, οποιος βαζει χρήματα να εχει και στην αιτιολογια το ονομα του και αιτιολογια (teamspeak , server κατι τελος παντων :)  )  Για εθνικη δεν βρηκα ακρη ακομα , οποιος δεν μπορεσει να καταθεσει ας μου στειλει ενα μηνυμα να δουμε ενναλακτικες.

 

Μεχρι στιγμης εχουμε τους εξης συμμετεχοντες

 

Orgios-Paypal

Gomar- Τραπεζα πειραιως

uodwrhw-paypal

PanosDimp- Paypal

Liakjim- paypal / εθνικη

fatalara- paypal / Πειραιως

wargasm- paypal

kyr - Τραπεζα οποια βολευει

wolves - Πειραιως/ Εθνικη

AngeloVZR - paypal

Stelios F - paypal

ArisTeidis- ?

tanthopo- paypal

GeoF1-?

Sud1500- Πειραιως/alpha

Billys- Εθνικη

Καθηστερημένα - πλήρωσα μέσω paypal :)

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο νυχτερινό γεγονός και μεγάλο κατσάδιασμα που δέχτηκα απο τον @panosdimp, έχω να πώ τα ακόλουθα...

Overlap. Οταν χώσεις τον εμπρός προφυλακτήρα σου δίπλα ή μπροστά στον πίσω προφυλακτήρα του προπορευόμενου και δεν είσαι ακόμα στο σημείο που ξεκινάει η στροφή,

πρέπει να σου αφήσει ο μπροστά την γραμμή που ακολουθείς ελεύθερη..

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlNmItdC1WUUtSNU0/view?usp=sharing

Εδώ το μπλέ αυτοκινητάκι, έχει πάρει την εσωτερική, ΠΡΙΝ απο το σημείο που ορίζει η νοητή γραμμή της κορυφής της στροφής..

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlU181cVR3X2JmNkk/view?usp=sharing

Και εδώ, το μπλέ αυτοκινητάκι, κρατάει σε ΟΛΗ τη διάρκεια της στροφής την εσωτερική, ΧΩΡΙΣ να ανοίξει τη γραμμή του..

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlVm9BUUgtQUNUZUE/view?usp=sharing

Χίλιες φορές να ξαναγίνει, Χίλιες φορές θα κάνω το ίδιο...

Έχετε άδικο @panosdimp βάσει κανονισμών να με θεωρείτε υπαίτιο.. 

Link to comment
Share on other sites

Από τις φωτογραφίες δεν μπορείς να κρίνεις.

Μπορεί να ήρθες με μπούνια τύπου divebombing.

Αυτό που ξέρω είναι ότι ΑΝ στα φρένα έχει χώσει προφυλακτήρα ναι αφήνεις. Αν όχι , ο πίσω κόβει.

Θέλει video η υπόθεσις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και με φρένα έφτασα δίπλα...

Αλλά αφού τα φρένα φτάνουν για να κρατήσω γραμμή μέσα στην εσωτερική, χωρίς να κόψω το δρόμο αλλάζοντας γραμμή μέσα (χωρίς να απαιτηθεί έξτρα χώρος φρεναρίσματος)

προφανώς και δεν θεωρώ οτι υπάρχει dive bombing!!

Link to comment
Share on other sites

Overlap. Οταν χώσεις τον εμπρός προφυλακτήρα σου δίπλα ή μπροστά στον πίσω προφυλακτήρα του προπορευόμενου και δεν είσαι ακόμα στο σημείο που ξεκινάει η στροφή,

πρέπει να σου αφήσει ο μπροστά την γραμμή που ακολουθείς ελεύθερη..

Θεμα για συζητηση, για να μαθω ορισμενα πραγματακια, γιατι πραγματικα με εχετε μπερδεψει.

n00bας ειμαι ακομα στο χωρο και μαθαινω....

 

Τελικα τι ειναι προσπεραση; Να περασω ολοκληρο το αντιπαλο αυτοκινητο ή απλα τον πισω προφυλακτηρα του;

 

Εγω ειμαι αυτος που δεχεται την επιθεση, οκ;

Εννοειται ακολουθω τη γραμμη της πιστας και δεν κανω ζιγκ-ζαγκ για παρεμποδιση του επιτιθεμενου. Ερχομαι απο την ευθεια με 200 για να μπω στη στροφη, ακολουθω παντα τη γραμμη μου, συγνωμη αλλα κοιταω μπροστα την ωρα που μπαινω στη στροφη, δεν ειμαι υποχρεωμενος να κοιταω καθρεπτη και να εχω βγαλει χαρακα να μετρησω ποσα εκατοστα εχει περασει τον πισω προφυλακτηρα μου, Αμα σκασει πανω μου το θεωρω ευθυνη του επιτιθεμενου. Ας ηταν πιο γρηγορος να με περασει στην ευθεια και να εδραιωσει τη θεση του πριν την στροφη ή ας βγει στη στροφη τελειως εκτος απο τη γραμμη μου. Εξωτερικα ας πουμε. Λαθος; πειτε μου...

 

Εβλεπα το χτεσινο replay και ολα τα "περιστατικα" που εχουν συμβει ειναι γιατι κανεις δεν εκανε ενα "καθαρο" προσπερασμα αλλα ολοι πηγαιναν και χωνοντουσαν πανω στην στροφη με την ελπιδα οτι αυτος που δεχοταν την επιθεση θα τους δωσει χωρο.

 

Δωστε τα φωτα σας για να ξερω τι μου γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Θεμα για συζητηση, για να μαθω ορισμενα πραγματακια, γιατι πραγματικα με εχετε μπερδεψει.

n00bας ειμαι ακομα στο χωρο και μαθαινω....

 

Τελικα τι ειναι προσπεραση; Να περασω ολοκληρο το αντιπαλο αυτοκινητο ή απλα τον πισω προφυλακτηρα του;

 

Εγω ειμαι αυτος που δεχεται την επιθεση, οκ;

Εννοειται ακολουθω τη γραμμη της πιστας και δεν κανω ζιγκ-ζαγκ για παρεμποδιση του επιτιθεμενου. Ερχομαι απο την ευθεια με 200 για να μπω στη στροφη, ακολουθω παντα τη γραμμη μου, συγνωμη αλλα κοιταω μπροστα την ωρα που μπαινω στη στροφη, δεν ειμαι υποχρεωμενος να κοιταω καθρεπτη και να εχω βγαλει χαρακα να μετρησω ποσα εκατοστα εχει περασει τον πισω προφυλακτηρα μου, Αμα σκασει πανω μου το θεωρω ευθυνη του επιτιθεμενου. Ας ηταν πιο γρηγορος να με περασει στην ευθεια και να εδραιωσει τη θεση του πριν την στροφη ή ας βγει στη στροφη τελειως εκτος απο τη γραμμη μου. Εξωτερικα ας πουμε. Λαθος; πειτε μου...

 

Εβλεπα το χτεσινο replay και ολα τα "περιστατικα" που εχουν συμβει ειναι γιατι κανεις δεν εκανε ενα "καθαρο" προσπερασμα αλλα ολοι πηγαιναν και χωνοντουσαν πανω στην στροφη με την ελπιδα οτι αυτος που δεχοταν την επιθεση θα τους δωσει χωρο.

 

Δωστε τα φωτα σας για να ξερω τι μου γινεται.

το μπλε αυτοκινητο εχει κανει λαθος..για μενα η πιο επιεικης δικαιολογια ειναι οτι εχει χασει τα φρενα...εχει χωθει στην εσωτερικη γραμμη απο το πουθενα,πραγμα που δεν του ανηκει

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Κ όμως, σε έναν αγώνα είσαι υποχρεωμένος να βλέπεις καθρέπτες. Αν δεν μπορείς , το helicorsa είναι σωτήριο.

 

Αυτά που ρωτάς http://www.minorating.com/Rules

Εννοειται πως βλεπω καθρεπτες και helicorsa.

 

To λινκ που εβαλες το εχω διαβασει.

Δεν αναφερει πουθενα το σεναριο πισω προφυλακτηρας κλπ, αυτο που αναφερει ειναι αυτο:

 

"It is the responsibility of the driver that is trying to overtake, to make sure that the pass is made without contact.

While driving behind a car, you are 100% responsible for avoiding contact"

"To obtain right of road position, the overtaker's car must have overlap of the car that is being overtaken, BEFORE they reach the corner's TURN-IN point."

Link to comment
Share on other sites

Κυριακο Δεν εχει χασει φρενα την στιγμη που αν ηταν μονος του δε θα τον πεταγε εκτος..Αλλα στην πρωτη στροφη ολοι παταμε πολυ νωριτερα φρενο για να χωρεσουμε ολοι :p
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κυριακο Δεν εχει χασει φρενα την στιγμη που αν ηταν μονος του δε θα τον πεταγε εκτος..Αλλα στην πρωτη στροφη ολοι παταμε πολυ νωριτερα φρενο για να χωρεσουμε ολοι :p

 

αυτο λεω ...εχει χασει τα φρενα  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BEFORE they reach the corner's TURN-IN point."

 

Αυτό είναι το πολύ φλού στην όλη υπόθεση γιατί μ αυτό που γράφει στην ουσία επιτρέπει το divebombing κατά τη γνώμη μου.

Θά λεγα πως αν θέλουμε να κάνουμε αγώνες χωρίς εντάσεις πρέπει να αποφεύγουμε τέτοιες προσπάθειες για προσπέραση όχι τίποτα άλλο γιατί μετά θά χουμε επιθέσεις αντεκδίκησης και βεντέτες .

Δεν είναι δα τόσο δύσκολο να σκηνοθετήσεις  τέτοια προσπέραση κι αν ο άλλος είναι υποψιασμένος θα σε κλείσει και έχετε και οι δυό εξασφαλισμένη την καθυστέρηση η την καταστροφή του αγώνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.