Jump to content



Recommended Posts

Πότε λέτε να τελειώσουμε τη 2η σεζόν; Ήδη έχουμε κάνει 12 αγώνες. Η 1η είχε 10.

Προτείνω 12 Κυριακές = 1 σεζόν.

 

Επίσης, σαν διευκρίνιση, στους διπλούς αγώνες καλό είναι να χρησιμοποιείται το "thelab" point schema (1ος 25, 2ος 18 κλπ) και όχι το "double". Το double είναι για 1 μεγάλο αγώνα όπως ο χθεσινός (1ος 50, 2ος 36 κλπ).

  • Like 3

Πότε λέτε να τελειώσουμε τη 2η σεζόν; Ήδη έχουμε κάνει 12 αγώνες. Η 1η είχε 10.

Προτείνω 12 Κυριακές = 1 σεζόν.

 

Επίσης, σαν διευκρίνιση, στους διπλούς αγώνες καλό είναι να χρησιμοποιείται το "thelab" point schema (1ος 25, 2ος 18 κλπ) και όχι το "double". Το double είναι για 1 μεγάλο αγώνα όπως ο χθεσινός (1ος 50, 2ος 36 κλπ).

 

+1

 

Πάμε για νέα σεζόν! Μηδενίστε τα κοντέρ!

(edited)

Πότε λέτε να τελειώσουμε τη 2η σεζόν; Ήδη έχουμε κάνει 12 αγώνες. Η 1η είχε 10.

Προτείνω 12 Κυριακές = 1 σεζόν.

 

Επίσης, σαν διευκρίνιση, στους διπλούς αγώνες καλό είναι να χρησιμοποιείται το "thelab" point schema (1ος 25, 2ος 18 κλπ) και όχι το "double". Το double είναι για 1 μεγάλο αγώνα όπως ο χθεσινός (1ος 50, 2ος 36 κλπ).

Αν και τα μιλήσατε @akis_z80 με τον @panosdimp για να με σταματήσετε στην μεγάλη εκτόξευση προς τα πάνω, συμφωνώ να

αρχίσει νέα ντεμί σαιζον..

Σαφώς και είμαι κάθετα αντίθετος που μου βάλατε μισούς βαθμούς, σε όλους τους προηγούμενους αγώνες που διπλασιάσαμε τη

βαθμολογία το ίδιο ακριβώς κάναμε στα ίδια χρονικά πλαίσια αγώνα...

Ομως έτσι φαίνομαι αδικημένος, και η μεγάλη πλειοψηφία του κοινού είναι με τον αδικημένο / ανερχόμενο αστέρα, άρα με εμένα...

Και έτσι τώρα όλοι θα τα βάλουν με τον πρόστ (δηλαδή τον @panosdimp)....

(Τώρα έχω κάνει εντύπωση και όλοι ψάχνονται, ενώ τίποτα απο τα παραπάνω δεν ισχύει.. χα χα χα χα)

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1

Πότε λέτε να τελειώσουμε τη 2η σεζόν; Ήδη έχουμε κάνει 12 αγώνες. Η 1η είχε 10.

Προτείνω 12 Κυριακές = 1 σεζόν.

Επίσης, σαν διευκρίνιση, στους διπλούς αγώνες καλό είναι να χρησιμοποιείται το "thelab" point schema (1ος 25, 2ος 18 κλπ) και όχι το "double". Το double είναι για 1 μεγάλο αγώνα όπως ο χθεσινός (1ος 50, 2ος 36 κλπ).

Ηταν ο μόνος τρόπος να σε φτάσουμε, σκεφτήκαμε μάλιστα να κάναμε 5 αγώνες την προηγούμενη φορά αλλά μας έπεσε πολύ φιλόδοξο και λιγάκι προκλητικό για να το υλοποιήσουμε.Ζήτω λοιπόν ο πρωταθλητής του καλοκαιριού.
(edited)

ρε παιδια αυτο το γαργαλημα στο τιμονι πως φευγει?Tα εχω ξεχασει ολα :p

Έγινε επεξεργασία από kyr..
(edited)

Για χαμήλωσε το minimum force (εως 0)

Νομίζω πρέπει να το αυξήσει για g25/27. Εγώ το έχω 13-15%. Έγινε επεξεργασία από sud1500t

βασικα DFGT εχω  :p δεν ξερω πως βγηκε η g25/g27 οτι εχω

 

αρη δεν ειναι αυτο...οταν κατεβαζω το gain φευγει αλλα μετα δεν εχει καμια αισθηση το τιμονι

βασικα DFGT εχω [emoji14] δεν ξερω πως βγηκε η g25/g27 οτι εχω

αρη δεν ειναι αυτο...οταν κατεβαζω το gain φευγει αλλα μετα δεν εχει καμια αισθηση το τιμονι

Κάπου θα μπερδεύτηκα :) Είδες καθόλου εδω? http://www.racedepartment.com/threads/assetto-corsa-logitech-dfgt-settings.77586/page-4

Με μια γρήγορη ματιά λένε mininum force (όχι το gain, πιο κάτω είναι αυτή η ρύθμιση, πάνω από τα road effects) από 0% που είπε ο Άρης έως 7%

  • Like 1
(edited)

βασικα DFGT εχω  :p δεν ξερω πως βγηκε η g25/g27 οτι εχω

 

αρη δεν ειναι αυτο...οταν κατεβαζω το gain φευγει αλλα μετα δεν εχει καμια αισθηση το τιμονι

Ρε συ, αν θυμάμαι καλά το τουτου δεν έχει ABS και πιθανώς να τα "σκάβεις" με τα φρεναρίσματα όταν μπλοκάρεις τους τροχούς (Flat-Spotting) με αποτέλεσμα να το νιώθεις μετά στο τιμόνι.

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1

βασικα DFGT εχω  :p δεν ξερω πως βγηκε η g25/g27 οτι εχω

 

αρη δεν ειναι αυτο...οταν κατεβαζω το gain φευγει αλλα μετα δεν εχει καμια αισθηση το τιμονι

 

Πάρε μια G27 και θα λυθεί το πρόβλημά σου!  :p

  • Like 3
(edited)

αρη ισχυει αυτο που λες(απο τον δευτερο τριτο γυρο αρχιζει και οσο παει γινετε χειροτερο) αλλα οκ δεν λεει ετσι εχεις την αισθηση χαλασμενης κρεμαγιερας η οτι εχει χαλασει το τιμονι μου και αρχιζουν τα κενα μετα οσο παει  :( ...καπως πρεπει να φευγει δεν μπορει

 

σε εσας το κανει?

 

εδιτ το ταμειο ειναι μειον

Έγινε επεξεργασία από kyr..

αρη ισχυει αυτο που λες(απο τον δευτερο τριτο γυρο αρχιζει και οσο παει γινετε χειροτερο) αλλα οκ δεν λεει ετσι εχεις την αισθηση χαλασμενης κρεμαγιερας η οτι εχει χαλασει το τιμονι μου :( ...καπως πρεπει να φευγει δεν μπορει

Χαχα, δεν μπορείς να το αποφύγεις, μόνο αν βάλεις ABS ή αν γίνεις ποιο "ευγενικός" με το φρένο... :tongueout:

Χαχα, δεν μπορείς να το αποφύγεις, μόνο αν βάλεις ABS ή αν γίνεις ποιο "ευγενικός" με το φρένο... :tongueout:

να αυτες τι π@@ κανει η κουνος και μετα παμε project  :hehe:

χωρις πλακα δεν λεει καθολου αυτο

Το flat spot φέρνει κραδασμούς στο τιμόνι. Όπως θα ξέρεις πολύ καλά, στην F1 ένα δυνατό μπλοκάρισμα είναι λόγος για pit stop ακόμα και αν τα λάστιχα είναι κατά τα άλλα απάτητα λόγω των κραδασμών στο τιμόνι και λόγω του ότι το λάστιχο έχει την τάση να ξαναμπλοκάρει στο ίδιο σημείο χειροτερεύοντας την κατάσταση όσο περνάει η ώρα. Καλόμαθες στο pcars :p

  • Like 1
(edited)

να το δεχτω αυτο που λετε αλλα ειναι παρα πολυ ευαισθητο,σε σημειο που δεν γινετε να το αποφυγεις...με λιγα λογια αυτο θα υπαρχει ετσι κι αλλιως

Έγινε επεξεργασία από kyr..
(edited)

Αν κάνεις τα λάστιχά σου έτσι


noriyaro_flat_spot_fun_001.jpg


πώς να μην τρέμει το τιμόνι μετά??? :p

Κάτι τέτοια features, το Pcars τα βλέπει με κυάλια. Sim σου λέει μετά. τσ τσ τσ :D

Πάντως με εξάσκηση θα μάθεις να μην μπλοκάρεις τροχούς.

 

Για τον server προτείνω και τα 2 , δλδ GX και GTC. Πανομοιότυποι χρόνοι με λίγο διαφορετικό τρόπο (το ένα έχει κ ABS).

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
(edited)

ρε σεις μην ειστε κολλημενα μυαλα....αυτο ειναι τις υπερβολης ταχα εφε  :p σιγα να μην γινουν τα λαστιχα ετσι .....απο τον δευτερο γυρο ξεκιναει η μλκια 

Έγινε επεξεργασία από kyr..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.