Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά.

Ήθελα να μπω και εγώ χτες βράδυ, αλλά δεν ήξερα τον κωδικό. Υπάρχει κάποιος σταθερός που χρησιμοποιείτε; Δεν λειτουργούσε και το forum και δεν μπορούσα να ρωτήσω.

 

Καλημέρα,

 

Επειδή είχε πέσει το thelab, το password δόθηκε προφορικά από το teamspeak.

 

Οδηγίες εγκατάστασης:

 

1. Το κατεβάζεις από εδώ http://www.teamspeak...?page=downloads

2. Κάνεις edit bookmarks και βάζεις

Label : HPX

Adress : fra01.bargainvoice.com:7165

 

Το recommendation είναι να μπαίνουμε πάντα στο temaspeak όταν έχουμε αγώνες, για να παρακολουθούμε ανακοινώσεις κλπ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλός αγώνας, συγχαρητήρια στον Κώστα. Βλέπω έγινε σφαγή με τον Στέλιο.

Το αμάξι για μένα ήταν πολύ καλό.

 

Ο αγώνας πολύ κουραστικός, έπαθα αγκύλωση στα δάχτυλα με το κ@λο gamepad.

 

Ελπίζω να μη δημιούργησα χάος. Έκλεισα τον Άκη μια φορά και είχα και επαφή στην εκκίνηση αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως να το απέφευγα :

 

 

Είχα τρομερή μάχη με Κυριάκο ο οποίος 'ηταν πραγματικά κύριος (καμιά σχέση με το βρώμικο παρελθόν του χαχαχαχαχα :p  :p  :p  ) .

Κυριάκο προσπάθησα να σε παίξω όσο πιο καθαρά γινόταν. Δυστυχώς βγήκα στα χώματα.

 

Το replay του αγώνα : https://www.dropbox.com/s/7b1sqnxynf7jn2g/imola_tt.zip?dl=0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο απόλυτος διασυρμός χθες για τον δεύτερο οδηγό της ομάδας gulf , η ουσία όμως είναι πως περάσαμε όμορφα .

Να λείπανε μόνο αυτά τα γελοία πέναλτυ , Ιάσονα ευχαριστώ για το σετάπι το χρησιμοποίησα 2 γύρους πριν το τέλος του qualify, μού βγαλε χρόνο και είπα να το χρησιμοποιήσω και στον αγώνα αλλά εκεί δεν τα πήγα καλά μιας και δεν είχα χρόνο να το συνηθίσω .

Συγνώμη ζητώ ταπεινά από όσους ταλαιπώρησα χθες  arkoudadis (μπράβο πολύ γρήγορος)  πρέπει να σού κανα τη ζωή δύσκολη λίγο με κάτι απότομα σταματήματα σε λάθος σημείο λόγω πέναλτυ αλλά ήμουν ακόμα στην ανάρρωση και ο εγκέφαλος μου ήταν παιγμένος.

Δημήτρη το πήγαινες πααάρα πολύ καλά αν και με gamepad που να πιάσεις και το τιμόνι στα χέρια .

Κυριάκο είσαι πολύ γρήγορος τό ξερα αλλά κι εσύ ρε παιδί μου πήγαινε στο ξενοδοχείο τουλάχιστον τη μέρα του αγώνα :p :p :p:D .

Στέλιος Ακης Κώστας τά χουμε πεί επανηλειμμένως ,ο Στέλιος παίζει να κατέβασε το άουντι από το racedepartment 3 λεπτά πρίν αρχίσει το qualify η μπορεί και αφού είχε αρχίσει ,δεν είναι δυνατόοοοον .

Ο Ακης ως γνωστόν προπονείται στο qualify η μέσα στον αγώνα αν δεν το προλάβει.

Wolves με ξεφτύλισες χθες μου ήταν αδύνατον να πίασω το λευκό άουντι που απομακρυνόταν σε κάθε στροφή .

Ιωάννη πιστέ μου φίλε σε ευχαριστώ που με λυπήθηκες και μού κανες παρέα στις τελευταίες θέσεις αν με άφηνες να σε περάσω  για να μη διασυρθώ θα το εκτιμούσα περισσότερο :p  :D

Αριστος μεταξύ αρίστων και ο teammate Vitas πολύ σταθερός εύγε . :happy:

@akis_z80 Το προγραμματάκι που κρατάει τα στατιστικά έχει κάποιο πρόβλημα με τα qualify ξέρεις καμιά λύση?

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Είχε πάρα πολύ πλακα ο αγώνας χτές..

Το δε αυτοκινητάκι έχει τα ρεαλιστικότερα physics προσθιοκίνητου ever!!

Απίστευτο, και με feedback στην g25 για πρώτη φορά!!

Μπράβο στον @akis_z80 για την προσπέραση που μου έριξε..(μου έκοψε τη μηλιά και τη μιλιά, ήταν τόσο απρόσμενο!!)

Το replay του αγώνα είναι εδω..

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlTWk5dGJnYmVfX3c/view?usp=sharing

Μπράβο σε όλους, μπράβο και στους 3 νικητές...

Ευχαριστώ τον @GoMaR που έδωσε σετάπ στον @panosdimp και τον καταμπέρδεψε!! Κέρδισα αρκετό έδαφος στη βαθμολογία!! 


Ο απόλυτος διασυρμός χθες για τον δεύτερο οδηγό της ομάδας gulf , η ουσία όμως είναι πως περάσαμε όμορφα .

 

Εγώ είμαι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας gulf...

Δε θα μου πάρεις τα σκήπτρα!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mπραβο σε ολους για τον χτεσινο αγωνα. Συγχαρητηρια στον νικητη.

Αν και για μενα ηταν λιγο μοναχικος τον ευχαριστηθηκα και γω αρκετα...

 

Το κακό βέβαια είναι πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει shifter, αλλά paddles. 

εισαι σιγουρος;

 

Lotus GX ή GTC τελικα;

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mπραβο σε ολους για τον χτεσινο αγωνα. Συγχαρητηρια στον νικητη.

Αν και για μενα ηταν λιγο μοναχικος τον ευχαριστηθηκα και γω αρκετα...

 

εισαι σιγουρος;

 

Lotus GX ή GTC τελικα;

 

Και τα δύο τα δοκίμασα, και άλλαζαν ταχύτητες μόνο από τα paddles και όχι από το shifter... Μπορεί να μην έχω κάνει κάτι εγώ σωστά στα control option. 

 

Πιο ευκολοδήγητο (πιο σταθερό) μου φάνηκε το GX από το GTX, γι αυτό το πρότεινα. Δε θυμόμουν για πιο evora λεγαμε στο ts. Όπως είπα, για αυτοκίνητο δεν έχω και πολύ άποψη και επειδή είμαι στη δουλειά μέχρι τις 17.00 τουλάχιστον, δε θα μπορέσω να δοκιμάσω.

 

Μήπως να βάλει ο @'panosdimp' καμιά ψηφοφορία? :-)

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που σας άρεσε το combo, μια που με έχει καταβάλει το άγχος της επιλογής κι είχα αρχίσει την προπαγάνδα να μαζέψω κόσμο!

 

Για μένα ο αγώνας ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευση μέχρι τώρα, γιατί έχασα όλες τις ωραίες μάχες.... Εκεί που πήγαινα ωραία και καλά χαμένος στην ανωνυμία της μέσης του pack, ανταλλάζοντας θέσεις με liakjim, panosdimp, kyr και λοιπές δυνάμεις, τρώω τo 1o penalty βγαίνοντας από το τελευταίο S πριν την ευθεία. Κανένα πρόβλημα λέω, τυχαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Tέρμα δεξιά και φρένο για να φύγουν τα καταραμένα κόκκινα γραμματάκια. Και τότε το ΤΤ αποφασίζει να διπλώσει στην ευθεία χωρίς να καταλάβω από πού μου ήρθε. Νομίζω ο Κυριάκος πρέπει να ήταν που ξαφνιάστηκε όταν με είδε από τον καθρέπτη του πώς έφυγα. Θα δώ το replay το απόγευμα, αν και ψιλιάζομαι ότι έκανα πατάτα στο setup γιατί το είχα χαμηλώσει τέρμα το Audi με αποτέλεσμα ίσως να έκανε bottom out. Μετά ήρθαν απανωτά κι άλλα 2-3 slow down γιατί η αυτοσυγκέντρωση είχε πάει περίπατο. Πάλι καλά που από το πουθενά εμφανίστηκε ο Παναγιώτης και κάναμε γαλαρία.

 

Συγχαρητήρια σε όλους μα όλους, και καλή επιλογή στον tanthopo για το επόμενο combo.


βαλε το γρηγορο, :p  το gtc νομιζω ειναι

 

+1 για το GTC κι από μένα.

Έγινε επεξεργασία από sud1500t
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αρκετούτσικες συμμετοχές χθες και υποδειγματική εκκίνηση από όλους!

egmzea2.jpg

 

 

 

@rapid_fast, έκανα κράτει και είχα όλο το kers διαθέσιμο στην τελευταία ευθεία (τσατσιά).
Η όλη κατάσταση θύμισε λίγο κόντρα στα γνωστά στέκια..

 

Ποντικαραίος α: Φίλε ψεκάζεις;

Ποντικαραίος β: Όχι μαμά είμαι.

Ποντικαραίος α: Και εγώ! Πάμε μια ψιλή;

Ποντικαραίος β: Οκ ρολλ 3ες.

 

Ακολουθούν φλόγες, ήχοι από σκασίματα και μυρωδιά νίτρο στην ατμόσφαιρα :D

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

τρώω τo 1o penalty βγαίνοντας από το τελευταίο S πριν την ευθεία. Κανένα πρόβλημα λέω, τυχαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Tέρμα δεξιά και φρένο για να φύγουν τα καταραμένα κόκκινα γραμματάκια

Ναι το έκανε και ο Παναγιώτης αυτό και νομίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο (ένας με ξάφνιασε μάλιστα).

Είναι πολύ εύκολο, αμέσως μετά το S που ακολουθεί η κατηφορική δεξιά να αφήσετε το γκάζι για 5 δευτερόλεπτα.

Έτσι κ αλλιώς θα το αφήνατε για 2~3 για τα φρένα για την κλειστή αριστερή. Η απώλεια είναι η ελάχιστη δυνατή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι το έκανε και ο Παναγιώτης αυτό και νομίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο (ένας με ξάφνιασε μάλιστα).

Είναι πολύ εύκολο, αμέσως μετά το S που ακολουθεί η κατηφορική δεξιά να αφήσετε το γκάζι για 5 δευτερόλεπτα.

Έτσι κ αλλιώς θα το αφήνατε για 2~3 για τα φρένα για την κλειστή αριστερή. Η απώλεια είναι η ελάχιστη δυνατή.

Λάθος δικό μου που έγραψα S, εννοούσα την 2η αριστερή ακριβώς πριν την ευθεία του τερματισμού.
Link to comment
Share on other sites

Ναι το έκανε και ο Παναγιώτης αυτό και νομίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο (ένας με ξάφνιασε μάλιστα).

Είναι πολύ εύκολο, αμέσως μετά το S που ακολουθεί η κατηφορική δεξιά να αφήσετε το γκάζι για 5 δευτερόλεπτα.

Έτσι κ αλλιώς θα το αφήνατε για 2~3 για τα φρένα για την κλειστή αριστερή. Η απώλεια είναι η ελάχιστη δυνατή.

Είναι τέτοιο το άγχος την ώρα εκείνη, που δεν σκέφτεσαι λογικά... Και πατάς φρένο μόλις δείς τον τρόμο με τα κόκκινα γράμματα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Και τα δύο τα δοκίμασα, και άλλαζαν ταχύτητες μόνο από τα paddles και όχι από το shifter... Μπορεί να μην έχω κάνει κάτι εγώ σωστά στα control option. 

Γραψε λαθος, αλλο πραμα νομιζα οτι ελεγες.... :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Γραψε λαθος, αλλο πραμα νομιζα οτι ελεγες.... :tomato:

 

 

Τώρα με την G27 σε κάποια αυτοκίνητα οι ταχύτητες αλλάζουν μόνο με το shifter (λογικά στα road cars) και σε κάποια άλλα μόνο με τα paddles (στα πιο αγωνιστικά).

 

Βλέπεις τώρα έχω κι άλλα θέματα να με απασχολούν!  :wall:

Link to comment
Share on other sites

Τώρα με την G27 σε κάποια αυτοκίνητα οι ταχύτητες αλλάζουν μόνο με το shifter (λογικά στα road cars) και σε κάποια άλλα μόνο με τα paddles (στα πιο αγωνιστικά).

 

Βλέπεις τώρα έχω κι άλλα θέματα να με απασχολούν!  :wall:

Άμα θες να χρησιμοποιείς τα paddles σε αυτοκίνητα που σε υποχρεώνουν να χρησιμοποιείς κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων (γιατί έτσι πρέπει :p ) φτιάξε ένα καινούργιο profile για την G27 στο παιχνίδι μέσω της διαδικασίας του calibration (ή πως το λένε) και μην δηλώσεις συμπλέκτη και H ταχύτητες (σταμάτα τη διαδικασία εκεί που δηλώνεις τις σειριακές) και όταν δεν θα αισθάνεσαι και τόσο άνετος με την αλλαγή ταχυτήτων θα φορτώνεις αυτό το profile αντί του κανονικού και το παιχνίδι θα σου στέλνει αυτόματα τις ταχύτητες στα paddles! ;)

 

Επίσης (αλλά δεν είμαι σίγουρος - δοκίμασέ το) αν πας στο Controls --> "Shifters" και ξετσεκάρεις το  "Use Seperate Shifter" τότε λογικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος αγώνας εχθές παιδιά 

Mόλις είχαμε βγεί (εγώ και ο Άκης) από το league race ολοκληρώνοντας 40 ΛΑΨ στη Spielberg και αυτά τα 22 ΛΑΨ φάνηκαν σαν qualify session :D

 

 

Πολύ καλός αγώνας, συγχαρητήρια στον Κώστα. Βλέπω έγινε σφαγή με τον Στέλιο.

Το αμάξι για μένα ήταν πολύ καλό.

 

Ο αγώνας πολύ κουραστικός, έπαθα αγκύλωση στα δάχτυλα με το κ@λο gamepad.

 

Ελπίζω να μη δημιούργησα χάος. Έκλεισα τον Άκη μια φορά και είχα και επαφή στην εκκίνηση αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως να το απέφευγα :

 

 

Είχα τρομερή μάχη με Κυριάκο ο οποίος 'ηταν πραγματικά κύριος (καμιά σχέση με το βρώμικο παρελθόν του χαχαχαχαχα :p  :p  :p  ) .

Κυριάκο προσπάθησα να σε παίξω όσο πιο καθαρά γινόταν. Δυστυχώς βγήκα στα χώματα.

 

Το replay του αγώνα : https://www.dropbox.com/s/7b1sqnxynf7jn2g/imola_tt.zip?dl=0

 

3 Wide ! Εδώ σε ιδανικές συνθήκες χωρίζεις με το μυαλό σου το track σε 3 τομείς και κρατάς τον μεσαίο και προσεύχεσαι βέβαια οι άλλοι 2 να μην στρίψουν επάνω σου, όπως έκανε ο δεξιά σου. 

Είσαστε και οι 3 δίπλα δίπλα (αν ο πίσω αριστερά έχει τη μούρη στον πίσω άξονα σου ή και ποιο μπροστά έχει δικαίωμα στη στροφή και πρέπει να του αφήσεις χώρο.

Έστριψες πάνω του, αλλά και ο δεξιά σου έστριψε πάνω σου. :)

Βέβαια αν ήμουν ο αριστερός σου θα πάταγα φρένο και δεν θα το έκανα τρακτέρ πάνω από τα curbs, και έτσι θα την γλίτωνες και εσύ.

 

ΥΓ. Για το αμάξι δεν θέλετε να ακούσετε τη γνώμη μου :) 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα ο Στάθης έχασε τελείως τα φρένα και τον έβλεπα στον αριστερό καθρέπτη να οργώνει τα χορτάρια.
Λέω θα του δώσω χώρο αλλά βλέπω στα δεξιά μου το άλλο Audi του Γιάννη και σκέφτομαι "και τώρα τι?? "
Ε στο τέλος , έκατσα στα αυγά μου και πήγα ελαφρώς δεξιά και ήλπιζα για το καλύτερο (που τελικά έγινε μιας και συνέχισα κύριος με φαναρτζοδουλειές ).

Το μεγαλύτερο πλήγμα το είχε ο Γιάννης ο οποίος έφαγε συσσωρευμένη ενέργεια , κάπως έτσι
 

 

Newtons_cradle_animation_book_2.gif

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.