Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

[MENTION=33271]panosdimp[/MENTION] Μπορούμε να το κάνουμε 2races x 7laps με τον δεύτερο reverse order όπως στο παρελθόν! Το practice στις 11 παραείναι αργά για τους πιο πολλούς πιστεύω..

Χαιρετώ την παρέα, θα προσπαθήσω να είμαι την Πέμπτη με 458 στο SPA. Για server, teamspeak κλπ υπάρχει κάποιο post για ενημέρωση;

o Server έχει πάντα το όνομα Greek Gathering. Για ts στείλε pm στον [MENTION=20727]Orgios[/MENTION]

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Ναι αν το μετατοπίσουμε 1 ώρα θα πάει πολύ αργά για μένα. :(

Αυτό με το 2χ races + reverse order μου αρέσει αρκετά σαν ιδέα. Και 2χ10 να πάει νομίζω έχουμε χρόνο.

Άκη θέλεις να μας εξηγήσεις λίγο πως θα γίνει η δουλειά?

Προφανώς για τον δεύτερο αγώνα, πως θα γίνει η εκκίνηση?

EDIT: Ή κάποιο link αν τα έχεις ξαναγράψει, στο RD πχ.

Έγινε επεξεργασία από djkostas
Link to comment
Share on other sites

Αν γράψουν όλοι τι θα πάρουν μπορώ να ετοιμάσω entry list και αντί για booking να έχουμε practice. Εγώ παίρνω 458 GT2.

Και εγώ 458 GT2, μου αρέσει πολύ αυτή η άμαξα:inlove:

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
Link to comment
Share on other sites

Προτείνω και στον 1ο αγώνα να γίνει γύρος σχηματισμού για να μη πέσουν πολλά τρακαρίσματα στην 1η στροφή.

1ος αγώνας:

Στο γύρο σχηματισμού (formation lap) ο 1ος δίνει το ρυθμό και όλοι ακολουθούν από πίσω. Ταχύτητες 80-150 km/h μέχρι την τελευταία στροφή. Από εκεί και έπειτα ο 1ος έχει το δικαίωμα να επιταχύνει όποια στιγμή θέλει (μεταξύ τελευταίας στροφής και γραμμής εκκίνησης δλδ). Οι προσπεράσεις επιτρέπονται αφού περάσουμε τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού.

Ουσιαστικά ο αγώνας ξεκινάει από τον 2ο γύρο.

2ος αγώνας:

Όταν τερματίσουμε όλοι στον 1ο αγώνα θα ψηφίσουμε για restart.

Στο restart ο 1ος γύρος θα είναι πάλι γύρος σχηματισμού κατά τη διάρκεια του οποίου όλοι θα πάρουν τις θέσεις τους ανάλογα με το τι τερμάτισαν στον 1ο αγώνα. Ο 1ος θα πάει τελευταίος, ο 2ος πρότελευταιος .. o τελευταίος θα πάει πρώτος κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Xαιρετώ την παρέα.

Aν γινόταν πιο αργά να ξεκινούσαμε practice 11 ? Κι ας είναι και 10 οι γύροι να μη βαρυστομαχιάσουμε έτσι δεν είναι Αρη ? Είναι μεγάλη η πίτα εεε η πίστα ήθελα να πω άλλωστε. Παράκληση είναι, μη με παρεξηγήσετε αν συμφωνεί η πλειοψηφία ας γίνει. Αν ναι τότε δηλώνω από τώρα οπαδός της ferrari 458 gt2 .

Επίσης αν ενδιαφέρεστε για τη γνώμη μου έχω να προτείνω να μειώσουμε τον αριθμό των γύρων για να υπάρχει ενδιαφέρον και για τους δεύτερους οδηγούς σαν του λόγου μου και σαν αντιστάθμισμα να τρέχουμε δύο αγώνες αντί για έναν,στον δε δεύτερο αγώνα να ξεκινάει πρώτος ο τελευταίος του προηγούμενου και ούτω καθ΄εξής, όπως γίνεται στα wtcc.:help1:

Για εμάς που ξυπνάμε 7 η ώρα την επόμενη, σημαίνει λιγότερος ύπνος, αλλά άμα είναι να σε χάσουμε από τον αγώνα τότε χαλάλι:victory: όσο για τους δύο αντί για ένα αγώνα είμαι υπέρ, αν και το σύστημα με την αντίστροφη εκκίνηση δημιουργεί μεγάλο μπάχαλο. Αν το συνηθίσουμε όμως - μπορεί να δουλέψει...

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον, να είσαι οπωσδήποτε!:T:

Thanks έχω συμετάσχει σε αρκετούς αγώνες με τον Άκη μέσω του Racedepartment που νομίζω είμαστε και εκεί ερκετοί έλληνες εάν κρίνω από τα ονόματα που βλέπω αλλά είναι ώρα για αγώνες TheLab :crazy_pilot:

Κύριως βέβαια τρέχω σε iRacing καθώς μπορείς οποιαδήποτε ώρα να βρείς αγώνα χωρίς να είναι destruction derby :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Χμ, rolling start ε?

Μου θυμίζει πολύ κακές εμπειρίες από το iRacing. :cry:

Νομίζω πως είναι πολύ περίπλοκο και κυρίως είναι πολύ πιθανό να φέρει διαπληκτισμούς.

Εγώ το σκεφτόμουν κάπως διαφορετικά.

Ξεκινάμε κανονικά με practice -> qualify -> race

Όταν τελειώσει ο πρώτος αγώνας, δεν βγαίνει κανένας.

Όταν τερματίσουν όλοι κάνουμε skip σε practice, όπου καλούμε να ξαναμπεί όποιον έκανε το λάθος να βγεί πριν.

Όταν είμαστε όλοι μέσα, κάνουμε skip σε qualify, όπου επειδή είμασταν όλοι μέσα από πριν, ξεκινάει να μετράει ο χρόνος το ίδιο για όλους.

Ξεκινάμε από τα pits με την ανάποδη σειρά τερματισμού και κάνουμε τον γύρο σχηματισμού.

Κάνουμε τον ένα γύρο και σταματάμε όλοι αφού περάσουμε την γραμμή τερματισμού και καταγραφεί χρόνος, πχ σταματάμε όλοι αμέσως μετά την Τ1.

Skip σε race και τα-νταα, έχουμε κανονική εκκίνηση με αντίθετη σειρά!

Link to comment
Share on other sites

airfathaaaaa σε είχα μπροστά μου στο silverstone για αρκετή ώρα με το ktm τον pipergia δεν πρόλαβα να τον δω εξαφανίστηκε , ο Ακης προσπαθούσε να μας οργανώσει είχε αναλάβει βαρύ φορτίο δεν το ευχαριστήθηκε και πολύ,εκείνος ο jason καλό παιδι μου φάνηκε ,το τούτο του ρε παιδί μου μου έκανε καλή εντύπωση,καλός και ο zero awareness(αν θυμάμαι καλά το nickname) ανταγωνιστικότατος.:T:

ναι το ξερω εκανα βλακεια στο pit και μετα δεν πηγαινε βημα(ουτε και εστριβε βασικα) αλλα οκ με αφησες κιολας να κερδισω :p

****

at spa δεν το βλεπω και πολυ περιπλοκο το συστημα το εχουμε ξανακανει 2-3 φορες νομιζω και βγηκε οκ

p4/5 comp για μενα :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Χμ, rolling start ε?

Μου θυμίζει πολύ κακές εμπειρίες από το iRacing. :cry:

Νομίζω πως είναι πολύ περίπλοκο και κυρίως είναι πολύ πιθανό να φέρει διαπληκτισμούς.

Εγώ το σκεφτόμουν κάπως διαφορετικά.

Ξεκινάμε κανονικά με practice -> qualify -> race

Όταν τελειώσει ο πρώτος αγώνας, δεν βγαίνει κανένας.

Όταν τερματίσουν όλοι κάνουμε skip σε practice, όπου καλούμε να ξαναμπεί όποιον έκανε το λάθος να βγεί πριν.

Όταν είμαστε όλοι μέσα, κάνουμε skip σε qualify, όπου επειδή είμασταν όλοι μέσα από πριν, ξεκινάει να μετράει ο χρόνος το ίδιο για όλους.

Ξεκινάμε από τα pits με την ανάποδη σειρά τερματισμού και κάνουμε τον γύρο σχηματισμού.

Κάνουμε τον ένα γύρο και σταματάμε όλοι αφού περάσουμε την γραμμή τερματισμού και καταγραφεί χρόνος, πχ σταματάμε όλοι αμέσως μετά την Τ1.

Skip σε race και τα-νταα, έχουμε κανονική εκκίνηση με αντίθετη σειρά!

Τεχνικά αλλά και συνολικά είναι ποιο σωστό αυτό που προτείνεις, αλλά ο Άκης πρότεινε τα παραπάνω για να αποφευχθούν τα στριμωξίδια στις πρώτες στροφές...:crazy_pilot::rant:

Link to comment
Share on other sites

Όντως αυτό που λέει ο Κώστας είναι πολύ βολικό για standing start.

Επιμένω για το συγκεκριμένο αγώνα να κάνουμε rolling start και τις 2 φορές και μάλιστα single file, δηλαδή ο ένας πίσω από τον άλλο. Αλλιώς θα έχουμε κλάματα στη La Source. Restart λόγω τρακαρίσματος δεν παίζει. Θα πρέπει όλοι να σεβαστούμε τους συναγωνιζόμενούς μας.

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Κώστα πάρε ρε παιδάκι μου κάτι άλλο. Δεν βαρέθηκες την MP4???

Σαν τί?

Τα GT2 δεν με ενδιαφέρουν, από τα GT3 έχω επιλέξει να είναι η MP4 το αμάξι μου, με την Ρ4/5 έτρεξα 40 laps προχτές... Να πάρω Evora να βγώ τελευταίος? :blink:

Μπα MP4 FTW!! :flex:

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω κράξιμο από Κώστα αλλά φευ.

Σήμερα έκανα practice στη SPA με setup αγώνα δλδ πάντα με medium λάστιχα.

Η 458 Gt2 πολύ γρήγορη και σταθερή. Συνηθως έκανα 2:20. Αλλά η έλλειψη ABS με ταλαιπωρεί. Σε πρόβα αγώνα , πολύ γρήγορα "έσκιζα" τα λάστιχα.

Με την SLS δεν μπόρεσα να πέσω κάτω από το 2:21.

Με την MP4 απίστευτα σταθερά αλλά επίσης όχι κάτω από 2:21.

Με την Μ3 GT2 όχι κάτω από 2:20:500 σταθερά.

Με την P4/5 όχι κάτω από 2:22 .

Και με την αγαπημένη μου BMW Ζ4 GT3 σταθερά στα 2:19:500

Οπότε Άκη αν μπορείς , να αλλάξω σε BMW Z4 GT3.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.