Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Μια χαρά. Μόνο μια παρατήρηση. Θεωρώ επιβεβλημένο το tyre blankets να είναι στο ON (αλλιώς το grain γίνεται τεράστιο στην εκκίνηση / μια ματιά στο car physics app θα σας πείσει περί τούτου) .

 

Υ.Γ. Ηλία τί εννοείς?

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια σε όλους! Απ´ ό,τι γράφετε πρέπει να έχασα έναν πολύ ωραίο και ανταγωνιστικό αγώνα.. Προσωπικά τουλάχιστον αποζημιώθηκα, αφου το ΣΚ είχα real driving situation στις στροφές του Πηλίου! Πάντως νομίζω πως έχω αρχίσει να επηρεάζομαι από τον τρόπο οδήγησης στο assotto corsa, γιατι σε κάθε στροφή σκεφτόμουν πολύ περισσότερο πότε να κόψω ταχύτητα, πότε να φρενάρω, πότε να δώσω γκάζι στην έξοδο, κλπ, σε αντίθεση με άλλες φορές που οδηγούσα εντελώς μηχανικά. Ά! Και αν βρεθείτε προς Πήλιο, πολύ μεγάλη προσοχή στους άλλους οδηγούς! Ήταν μερικοί που το ήθελαν το kick/ban τους! :-p

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Billy, no problem, τα είπαμε και χθές, μόνο σε μία φάση, δεν θυμάμαι τώρα σε ποιό λεπτό, σε μία στροφή που με βρήκες λίγο πίσω και γύρισα αλλά από ότι είδα πρέπει να χασες τα φρένα. Ε κι εγώ στην είχα δώσει πιό πριν οπότε οκ, σιγά :p:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που εννοεί ο fatalara είναι μάλλον ότι θέλει κάτι σε gt. Εχθές κι εγώ το ίδιο έλεγα μετά στο ts ότι καλό θα ήταν να έμπαινε κάτι σε gt3 κλπ μιάς και έχουμε τρέξει κάμποσα αμάξια που είναι πιό δύσκολα και θέλουν αρκετά ανάποδα τιμόνια κλπ, αλλά αυτός που βάζει το combo αυτός αποφασίζει. Τώρα που έτρεξα πάντως λίγο με την 599 είναι δύσκολο αμάξι, γρήγορο αλλά για να στρίψει θέλει χώρο και δεν ξέρω κατά πόσον θα γίνουν πολλές μάχες μέσα στον αγώνα.

Έγινε επεξεργασία από Stathis1
Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι χαλια..Εχω ριξει ποσους γυρους με 100% grip και παλευω να το ισιωσω..Αν κανεις το λαθος βεβαια και πατησεις χωμα ; Νομιζεις πως εισαι σε παγοδρομιο..
Εχω δοκιμασει και σεταπ , το αμαξι ΔΕΝ στριβει.Δε θελω να φανταστω με 90% γκριπ τι εχει να γινει και ποσοι οδηγοι θα πατησουν back to pits

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εσείς πρέπει να προσαρμοστείτε στο όχημα, όχι το αντίθετο :p

Αν δε στρίβει, πάρε τη στροφή με 10kmh λιγότερα. :D

Κανεις δε λεει το αντιθετο.Αλλα να το ευχαριστηθουν ολοι ομως :)

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι χαλια..Εχω ριξει ποσους γυρους με 100% grip και παλευω να το ισιωσω..Αν κανεις το λαθος βεβαια και πατησεις χωμα ; Νομιζεις πως εισαι σε παγοδρομιο..

Εχω δοκιμασει και σεταπ , το αμαξι ΔΕΝ στριβει.Δε θελω να φανταστω με 90% γκριπ τι εχει να γινει και ποσοι οδηγοι θα πατησουν back to pits

 

Κανεις δε λεει το αντιθετο.Αλλα να το ευχαριστηθουν ολοι ομως :)

Είναι μεγάλα παιδιά θα το αντέξουν αν όχι είπαμε μετά λειτουργεί τμήμα ψυχικής υποστήριξης!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καμμια σχεση με την lotus Παναγιωτη.Οπως ειπε και ο Ακης , Βεντουζα ηταν.Στην αρχη δυνοπαθησαμε , αλλα η συγκεκριμενη εστριβε σα διαολος,
Δε μου αρεσει να γκρινιαζω , αλλα εδω ο συνδιασμος δεν βοηθαει καθολου την κατασταση..
Οι δε γρηγοροι οδηγοι θα τα βγαλουν περα αργα η γρηγορα και οι πιο αργοι θα ξενερωσουν και ισως να μη παιξουν.
Anyway , αυτο ειναι , με αυτο θα πολεμησουμε :)
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καμμία δεκαριά γύρους έκανα στο server για δοκιμή γιατί και εγώ μόλις είδα το 90% είπα ότι πάμε για παγοδρομίες και είναι ζήτημα να είχα κάνει 5 γύρους με την 599 γενικά μέχρι σήμερα. Νομίζω ότι θέλει πολύ ελαφρύ πόδι και υπομονή στις εισόδους/εξόδους των στροφών αλλά δεν είχα ιδιαίτερο θέμα να καταλάβω πως πατάει το αυτοκίνητο, μπορώ να πώ ότι πολύ πιο δύσκολο βρήκα το combo 190/Imola αν και βέβαια την Imola δεν έχω μπορέσει ακόμα να τη δαμάσω οπότε εκεί ίσως έφταιγε πιο πολύ η πίστα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα ηττοπαθειας εχω συνηθισει πλεον, και πρωτος να ειμαι θα πεταχτει λαγος στη πιστα και θα με βγαλει εκτος, απλα δεν τη βρισκω καθολου με τα χαμηλα grip. Το ξερω οτι εσεις οι 5-6 εκει μπροστα θα περασετε καλα αλλα οι αλλοι 5-6 στο τελος θα εχουμε θεμα, ειδικα στο 2ο αγωνα θα γινει χαμος και στις εισοδους και στις εξοδους των στροφων στανταρ θα γυρισει καποιος αναποδα και θα τα μαζεψει ολα. Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι γενικα υπαρχει μια ταση και καλα δυσκολιας-αναποδων τιμονιων και τα σχετικα η οποια για εμας δεν εξελισσεται καλα εκει πισω, δεν βλεπω τπτ το ωραιο στο να φοβασαι να πατησεις το γκαζι μην γυρισεις και χτυπησεις κανενα η να μην κανεις προσπερασμα για τον ιδιο λογο. Αυτη ειναι η γνωμη μου και εννοειται οτι δεν απαιτω κατι, σεβομαι απολυτα την αποφαση να μπει 90% grip απλα το λεω ετσι για να το εχετε στο μυαλο σας εσεις οι γρηγοροι εκει μπροστα εκτος αν θελετε σε λιγο καιρο να τρεχετε 6 ατομα.

Link to comment
Share on other sites

Το grip είναι το ίδιο για όλους, οπότε ο ίδιος και ο βαθμός δυσκολίας. Με 100% transfer, το grip θα ανέβει γρήγορα. Είναι και πιο ρεαλιστικό έτσι μιας και στην αλήθεια έτσι κάπως γίνεται. Μην ξεχνάτε ότι ο ίδιος ο Αριστοτέλης, έχει πει πως το 95% είναι αυτό που αντιστοιχεί περίπου σε αληθινές συνθήκες και ότι το 100% είναι ουτοπικό.

Πιστεύω ότι στο χαμηλό grip μαθαίνεις.

Τέλος να ρωτήσω: αν υπήρχε βροχή τί θα κάναμε? Δεν θα τρέχαμε ποτέ?

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Καμμια σχεση με την lotus Παναγιωτη.Οπως ειπε και ο Ακης , Βεντουζα ηταν.Στην αρχη δυνοπαθησαμε , αλλα η συγκεκριμενη εστριβε σα διαολος,

Δε μου αρεσει να γκρινιαζω , αλλα εδω ο συνδιασμος δεν βοηθαει καθολου την κατασταση..

Οι δε γρηγοροι οδηγοι θα τα βγαλουν περα αργα η γρηγορα και οι πιο αργοι θα ξενερωσουν και ισως να μη παιξουν.

Anyway , αυτο ειναι , με αυτο θα πολεμησουμε :)

 

Αυτή η τελευταία πρόταση μου άρεσε ιδιαίτερα , πάντως η άποψη μου είναι πως αν θέλουμε να λέμε πως παίζουμε την καλύτερη εξομοίωση δεν θα πρέπει να αφήνουμε απ΄ έξω τόσο συναρπαστικά αυτοκίνητα . Όσο για τη lotus  ήταν αυτοκίνητο παγίδα ακριβώς επειδή είχε φοβερή κάθετη δύναμη έπρεπε να την πας εξωφρενικά γρήγορα δηλαδή συνεχώς στο όριο οπότε ένας ξαφνικός θάνατος όπως με βρήκε εμένα ήταν πιθανότερος με αυτό το αυτοκίνητο.Τη ferrari την είχα οδηγήσει στα αρχικά στάδια του assetto   και στην πρώτη επαφή τη μίσησα μετά όμως από κάποιους γύρους την ερωτεύτηκα όπως συμβαίνει με όλα τα ωραία πράγματα .Τη δοκίμασα και σήμερα με το ai  του παιχνιδιού και μου άφησε άριστες εντυπώσεις ,νιώθεις πραγματικά αυτό που λέμε πόρωση, πράγμα που με τη bmw  για να πω την αλήθεια δεν το ένιωσα ούτε στιγμή .

Οπότε ας μη βιαζόμαστε να την κρίνουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Από την άποψη ότι γίνεται πιο ρεαλιστικό το παιχνίδι θα συμφωνήσω καθώς πρέπει να οδηγάς πιο προσεκτικά και να πιέζεις λιγότερο μιας και αν το παρακάνεις δεν το σώζεις.

Αλλά συμφωνώ και στο ότι στις κόντρες είναι πιο πιθανό να γίνει τρακάρισμα και να χαθεί ο αγώνας μιας και όταν κοντράρεις για θέση είναι πιο εύκολο να κάνεις λάθος.

 

Υπάρχει και η άλλη λύση εφόσον είναι 2 αγώνες ο ένας μπορεί να γίνει σε old και ο άλλος σε green π.χ για να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι.

Έγινε επεξεργασία από Zenor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.