Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

liak 

αμαξι σχολειο ειναι μονο το mx5 αυτο ειναι ενα πραγματικα ουδετερο αμαξι ΟΧΙ η 4c 

η 4C και η 8c ειναι αμαξια που εκαναν ακομη και τον jc να πει πως ειναι ξυλινα και μιλαμε για καποιον που πουλαει την ψυχη του στον διαολο για μια alfa romeo...αλλα οπως ολα τα πραγματα στο assetto δεν σου φτανει να εχεις σωστες γραμμες αν ο αλλος εχει βρει το καλυτερο setup απο εσενα 

 

πραγματικα ομως ακουσα toe απο 4/6 μεχρι 18/10 τα δοκιμασα ολα με ασσυμετρες πιεσεις 20/24 μπροστα 24/26 πισω ετσι εκανα τον καλυτερο χρονο μου αλλα και παλι δεν η αναρτηση ηταν σαν καγκουρο για μενα..

ειδικα η παρατεταμενη δεξια μετα την μεγαλη ευθεια με το κερμπ που το εκλεψαν απο το K1 στα μεγαρα μαλλον ειναι τρανο παραδειγμα για το τι πραγμα μιλαω

Έγινε επεξεργασία από airfathaaaaa
Link to comment
Share on other sites

το setup παιδια σε αυτο το αμαξι ελαχιστα επηρεαζει..οσα σεταπ και να δοκιμασα, σχεδον ιδιους χρονους εκανα.
η πιεση 26 μπροστα 27 πισω για μενα ηταν η ιδανικη.

Πιο πολυ εχει να κανει με τις γραμμες και τον χειρισμο του αυτοκινητου παρα το ιδιο το σεταπ.

@racer οπως ειπε και ο liakjim , βαλε οτι γουσταρεις.Αν επιλεξεις bmw / lotus θα  εχουμε και εξτρα στρατηγικη για προσπερασεις :)
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

liak 

αμαξι σχολειο ειναι μονο το mx5 αυτο ειναι ενα πραγματικα ουδετερο αμαξι ΟΧΙ η 4c 

η 4C και η 8c ειναι αμαξια που εκαναν ακομη και τον jc να πει πως ειναι ξυλινα και μιλαμε για καποιον που πουλαει την ψυχη του στον διαολο για μια alfa romeo...αλλα οπως ολα τα πραγματα στο assetto δεν σου φτανει να εχεις σωστες γραμμες αν ο αλλος εχει βρει το καλυτερο setup απο εσενα

jc? (δεν πιστεύω να εννοείς τον jesus christ? sorry αλλά στο google αυτό μου έβγαλε  :p  )

Διαφωνώ (καταρχάς δεν έχουμε mx5 στο παιχνίδι).

Κατά 2ον αν δεις το replay μέσα από την κάμερά μου θα δεις ότι σε όλες τις στροφές είχα απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά.

Μάλιστα σε μερικές στροφές επίτηδες το γύρναγα απότομα για να ψιλο-υπερστρέψει και να τοποθετηθώ καλύτερα για την έξοδο.

Αν δεν το έκανα αυτό , στο όριο έφευγα με τα τέσσερα (= ουδέτερο).

Δεν ξέρω τί εννοείς ξύλινο (μάλλον σκληρά ελατήρια?). Ε και?

 

Link to comment
Share on other sites

jc? (δεν πιστεύω να εννοείς τον jesus christ? sorry αλλά στο google αυτό μου έβγαλε  :p  )

Διαφωνώ (καταρχάς δεν έχουμε mx5 στο παιχνίδι).

Κατά 2ον αν δεις το replay μέσα από την κάμερά μου θα δεις ότι σε όλες τις στροφές είχα απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά.

Μάλιστα σε μερικές στροφές επίτηδες το γύρναγα απότομα για να ψιλο-υπερστρέψει και να τοποθετηθώ καλύτερα για την έξοδο.

Αν δεν το έκανα αυτό , στο όριο έφευγα με τα τέσσερα (= ουδέτερο).

Δεν ξέρω τί εννοείς ξύλινο (μάλλον σκληρά ελατήρια?). Ε και?

 

ναι ειναι γνωστο οπως ο lord saviour ειναι μετρ των car reviews  :p

(σε λιγο θα εχουμε ομως  :p )

by default ολα σχεδον τα αμαξια ειναι υποστροφικα δεν εχω δει πραγματικα ουδετερο αμαξι στο assetto 

και εμενα μου εφευγε με τα 4 μετα τις φουργετες και ειχα πληρη επιθετικο setup αυτο δεν δειχνει οτι ειναι ουδετερο δειχνει οτι εχει μεγαλη αδυναμια στο να διαβασει τον δρομο σε κλειστες στροφες=το μπροστινο μερος δεν ειναι ζωντανο οτι και να κανεις=υποστροφη και ναι αν και ετσι μοιαζει σχεδον σαν την πραγματικη ζωη ειναι και ταυτοχρονα ηλιθιο διοτι οταν κουμπωνεις τριτη στην τελευταια στροφη το πισω μερος σε στελνει στο διπλα οικοπεδο αμα δεν κρατησεις το γκαζι σωστα 

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ σε όλα για το magione. Έναν παράγοντα μόνο θα βάλω στο τραπέζι (από τόσους που σκέφτομαι, γιατί αυτή η πίστα δεν αξίζει) είναι τόσο κλειστή που ο παράγοντας μέγεθος οθόνης και fov κάνει ΤΗΝ διαφορά.

Πχ εγώ με 1366x768 σε 21" οθόνη, απλά φανταζόμουν που μπορεί να βρίσκεται το apex στα 3/4 της πίστας...

Τέλος πάντων μικρή σημασία έχει είναι και θέμα γούστων. Εμένα δεν μου αρέσουν οι υπερβολικά κλειστές πίστες. Σε άλλους μπορεί να αρέσουν. ;)

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το οτι εκανα κατι λαθος ειναι προφανες....

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορεσα να καταλαβω τι;

Και εφαγα πολυ χρονο απλα παρακολουθωντας τους υπολοιπους, βλεποντας, γραμμες, τεχνικη κλπ.... αλλα δεν... κατω απο 1:27 σε αυτο το grip δεν μπορεσα να κανω.

Θελω να πιστευω οτι δεν ειναι μονο θεμα pad.

 

Κι εγώ κάτω από 1.27 δεν είχα κάνει όλη την εβδομάδα (δεν ασχολήθηκα και πολύ είναι η αλήθεια). Παρόλ' αυτά, χτες κατά το practice και στον αγώνα, παρακολουθώντας τις γραμμές και κυρίως τα φρεναρίσματα, διαπίστωσα πόσο λάθος ήμουν:

 

1. Φρέναρα πολύ νωρίτερα από όσο έπρεπε.

 

2. Δεν έχω βρει ακόμα πόσο δυνατά πρέπει να πατάω το φρένο για να είναι αποτελεσματικό το φρενάρισμα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί. (Πειραματίζομαι με συνεχόμενα κοφτά φρεναρίσματα ώστε να αποφύγω το μπλοκάρισμα των τροχών, αλλά και με το breaking gamma).

 

3. Μερικές φορές φρέναρα χωρίς να πατήσω φρένο, αλλά κατεβάζοντας ταχύτητα και έκαιγα τη μηχανή.

 

4. Πατούσα τέρμα το γκάζι, ενώ σε μερικά σημεία ήθελε προοδευτικά για να μη γλυστράνε οι τροχοί.

 

5. καμιά φορά ξεχνούσα το Traction Control (TC) ON! (Νομίζω κόβει πολύ)

 

6. Ακόμα και λίγο να ακουμπήσει η ρόδα το kerb, χάνω υπερβολικό χρόνο, πολύ πιο πολύ απ' ότι με άλλα αυτοκίνητα σε άλλες πίστες.

 

7. Το πιο σημαντικό νομίζω: Στις πιο πολλές στροφές κατέβαζα σε 2η και έπαιρνα πιο κλειστά τις στροφές, ενώ απ' ότι πρόσεξα κάνοντας spectate, ήθελε 3η (παρόλο που η αίσθηση ήταν πως επιτάχυνε πιο αργά με 3η!) και πιο ανοιχτά τις στροφές.

 

8. Προσπαθούσα να ακολουθήσω τις γραμμές της πίστας, σύμφωνα με τα χρώματα που εμφανίζει το Assetto corsa, δηλαδή σε κόκκινη γραμμή άφηνα το γκάζι ή πατούσα φρένο! Αυτό διαπίστωσα πως ήταν μεγάλο λάθος, γιατί τελικά μπορεί οι γραμμές να είναι σωστές, αλλά το πότε θα πατήσεις φρένο ή γκάζι δε σχετίζεται με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

 

9. Δεν έχω μάθει να άνω drift και να επαναφέρω το αυτοκίνητο με ανάποδο τιμόνι, σε περίπτωση υποστροφής. Γι αυτό και όσες φορές ψιλογλυστράω, σχεδόν 9/10 θα βγω εκτός, Τη μία που θα τα καταφέρω και θα το σώσω, θα με θαυμάσω προσωρινά, αλλά δε θα μπορέσω να το ξανακάνω, σχεδόν όσες φορές κι αν προσπαθήσω! :-)

 

10. Δεν ξέρω να εφαρμόζω την τεχνική heel and toe (γκάζι και φρένο μαζί). Δεν ξέρω βέβαια αν στην DFGT είναι εφικτό. Ίσως και να είναι και πιο εύκολο, αφού δεν υπάρχει συμπλέκτης. Απ' ότι έχω δει σε βίντεο στο youtube (νομίζω και σε ένα του akis), την τεχνική την χρησιμοποιούν για κατέβασμα ταχύτητας δίνοντας παράλληλα και γκάζι για να διατηρήσει το αυτοκίνητο την ταχύτητα που έχει και να μην κόψει πολύ.

 

Δεν ξέρω αν ξέχασα κάτι άλλο, αλλά λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω tips, νομίζω πως υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης, τουλάχιστον σε εμένα! Ήδη χτες, μετά τον αγώνα, έτρεξα ένα hotlap μόνος μου (100% grip) και έριξα με τη μία το χρόνο στο 1:25.788, (http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&car=1200&track=3&p=&nationality=Greece) με το setup του liakjim.

Έγινε επεξεργασία από tanthopo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για τους καμένους θα προσπαθήσω να ανεβάσω το combo αργότερα που θα γυρίσω σπίτι, εάν την κυριακή δεν παίζω μεγάλο τελικό στο final four θα συμετάσχω σίγουρα μάλλον με τη lotus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2. Δεν έχω βρει ακόμα πόσο δυνατά πρέπει να πατάω το φρένο για να είναι αποτελεσματικό το φρενάρισμα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί. (Πειραματίζομαι με συνεχόμενα κοφτά φρεναρίσματα ώστε να αποφύγω το μπλοκάρισμα των τροχών, αλλά και με το breaking gamma).

 

Στα αυτοκίνητα με ABS , τέρμα.

 

5. καμιά φορά ξεχνούσα το Traction Control (TC) ON! (Νομίζω κόβει πολύ)

 

Ναι κόβει.

 

7. Το πιο σημαντικό νομίζω: Στις πιο πολλές στροφές κατέβαζα σε 2η και έπαιρνα πιο κλειστά τις στροφές, ενώ απ' ότι πρόσεξα κάνοντας spectate, ήθελε 3η (παρόλο που η αίσθηση ήταν πως επιτάχυνε πιο αργά με 3η!) και πιο ανοιχτά τις στροφές.

 

Εξαρτάται.

 

8. Προσπαθούσα να ακολουθήσω τις γραμμές της πίστας, σύμφωνα με τα χρώματα που εμφανίζει το Assetto corsa, δηλαδή σε κόκκινη γραμμή άφηνα το γκάζι ή πατούσα φρένο! Αυτό διαπίστωσα πως ήταν μεγάλο λάθος, γιατί τελικά μπορεί οι γραμμές να είναι σωστές, αλλά το πότε θα πατήσεις φρένο ή γκάζι δε σχετίζεται με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

 

Σωστά. Αν σε βοηθάει η γραμμή ακολούθα την αλλά όχι τα σημάδια φρένου/γκαζιού

 

9. Δεν έχω μάθει να άνω drift και να επαναφέρω το αυτοκίνητο με ανάποδο τιμόνι, σε περίπτωση υποστροφής. Γι αυτό και όσες φορές ψιλογλυστράω, σχεδόν 9/10 θα βγω εκτός, Τη μία που θα τα καταφέρω και θα το σώσω, θα με θαυμάσω προσωρινά, αλλά δε θα μπορέσω να το ξανακάνω, σχεδόν όσες φορές κι αν προσπαθήσω! :-)

 

Practice.

 

10. Δεν ξέρω να εφαρμόζω την τεχνική heel and toe (γκάζι και φρένο μαζί). Δεν ξέρω βέβαια αν στην DFGT είναι εφικτό. Ίσως και να είναι και πιο εύκολο, αφού δεν υπάρχει συμπλέκτης. Απ' ότι έχω δει σε βίντεο στο youtube (νομίζω και σε ένα του akis), την τεχνική την χρησιμοποιούν για κατέβασμα ταχύτητας δίνοντας παράλληλα και γκάζι για να διατηρήσει το αυτοκίνητο την ταχύτητα που έχει και να μην κόψει πολύ.

 

Λίγοι μπορούν. Άστο για πολύ πιο μετά.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ξέχασα κάτι άλλο, αλλά λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω tips, νομίζω πως υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης, τουλάχιστον σε εμένα! Ήδη χτες, μετά τον αγώνα, έτρεξα ένα hotlap μόνος μου (100% grip) και έριξα με τη μία το χρόνο στο 1:25.788, (http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&car=1200&track=3&p=&nationality=Greece) με το setup του liakjim.

και εγω σε 100%  grip, εαν κοιταξεις, στο rsrlive, στο 1:25 ειμαι (εχω παει και πιο κατω, αλλα δε το ειχα ανοιχτο)

στο grip του αγωνα μεχρι 1:28/27

που σημαινει οτι χρειαζομαι περισσοτερο practice στο χειρισμο με το pad, πρεπει να "γλυκανω" πιο πολυ τις κινησεις μου που στο 100 grip δεν παιζει ρολο και λιγο πιο αποτομος να εισαι.

 

1. Φρέναρα πολύ νωρίτερα από όσο έπρεπε.

 

2. Δεν έχω βρει ακόμα πόσο δυνατά πρέπει να πατάω το φρένο για να είναι αποτελεσματικό το φρενάρισμα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί. (Πειραματίζομαι με συνεχόμενα κοφτά φρεναρίσματα ώστε να αποφύγω το μπλοκάρισμα των τροχών, αλλά και με το breaking gamma).

το οτι φρεναρω νωριτερα ισχυει και για μενα.

οταν φρεναρω εκει που βλεπω οτι φρεναρουν οι υπολοιποι, εχω φυγει εκτος....

Το δουλευω παντως.... more practice, i know...

 

7. Το πιο σημαντικό νομίζω: Στις πιο πολλές στροφές κατέβαζα σε 2η και έπαιρνα πιο κλειστά τις στροφές, ενώ απ' ότι πρόσεξα κάνοντας spectate, ήθελε 3η (παρόλο που η αίσθηση ήταν πως επιτάχυνε πιο αργά με 3η!) και πιο ανοιχτά τις στροφές.

10. Δεν ξέρω να εφαρμόζω την τεχνική heel and toe (γκάζι και φρένο μαζί). Δεν ξέρω βέβαια αν στην DFGT είναι εφικτό. Ίσως και να είναι και πιο εύκολο, αφού δεν υπάρχει συμπλέκτης. Απ' ότι έχω δει σε βίντεο στο youtube (νομίζω και σε ένα του akis), την τεχνική την χρησιμοποιούν για κατέβασμα ταχύτητας δίνοντας παράλληλα και γκάζι για να διατηρήσει το αυτοκίνητο την ταχύτητα που έχει και να μην κόψει πολύ.

θεωρητικα ξερω τι πρεπει να κανω
στην πραξη καπου το χανω....
νομιζω ο κυριακος @kyr.., θα με βοηθουσε αρκετα εδω που το εχει λιωσει και με pad το ac...

(τις ρυθμισεις που ειχε ποσταρει πιο παλια χρησιμοποιω, που μου ειχαν ταιριαξει γαντι)

Link to comment
Share on other sites

το rev matching δεν γινεται μονο με Heeltoe (αν και στις πιο πολλες περιπτωσεις ειναι πιο ευκολο)μπορεις και να αλλαζεις κανονικα αλλα πρεπει να ξερεις το μοτορι του αμαξιου σου ΚΑΛΑ 

 

Ναι αλλά αν κατάλαβα καλά, όλες αυτές οι τεχνικές απαιτούν να δώσεις γκάζι όσο ακόμα έχεις το πόδι πατημένο στο συμπλέκτη... σωστά; Άρα με τα pedals της DFGT που έχουν μόνο γκάζι φρένο, μάλλον δε γίνεται... Από την άλλη, ο Τάσος, σύμφωνα με τον ρουφιάνο το RSR, έχει την DFGT και τα DFGT pedals (χωρίς συμπλέκτη). Πώς στο καλό κάνει τέτοιους χρόνους;;;;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.