Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Παιδιά αν και off-topic, νομίζω οτι γράφετε κουκουνάρες [emoji14]

1) το σασί είναι Dallara, δεν είναι Alfa Romeo.

2) είναι ως γνωστόν carbon και όχι μεταλλικό

3) Ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο με διαστάσεις elise και βάρος 900kg δεν γίνεται να συμπεριφέρεται σαν την SLS. Προφανώς θα είναι ουδέτερο και υποστροφικό

4) τα φρένα είναι καθαρά θέμα ελαστικών. Εδώ με street λάστιχα, δεν φρενάρει ούτε η 458 Italia στο Assetto

Πχ η Z4 στην ίδια πίστα είναι 3sec πίσω στον γύρο

Αυτά γιατί μου θίξατε τον πόθο μου [emoji14]

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 4

Δυστυχως ειναι ετσι οπως τα λεμε. Αυτα βεβαια ισχυουν αν θα μπεις σε καμια πιστα γτ στο δρομο δεν υπαρχει περιπτωση να δεις κατι διαφορετικο απο τα υπολοιπα γιαυτο αλλωστε και θα το αγοραζα.

το 4c και το 8c ειναι κουτσουρα απο την μανα τους παρολο που ειναι ομορφα και με μοτερ απο την 430 κατα τα αλλα τιποτα αλλο δεν δικαιολογει το σημα της alfa romeo...

 

περαν τουτου θελω να μαθω πιο μελετησε το gearbox Και σκεφτηκε πως ειναι ωραια ιδεα να χανεις 2.500 στροφες απο δευτερα σε τριτη 

Ε όχι και κούτσουρο

Kούτσουρο φαίνεται να είναι και στο βίντεο ( = τραπέζι = δε γέρνει στις στροφές).

 

@airfathaaaaa,  η κλιμάκωση είναι τυπική για turbo κινητήρα. Έχει ροπάκλα ο 1750cc. Kαμία σχέση φυσικά με τον Ferrari κινητήρα της 8c.

4c-folder4.jpg

  • Like 1

Μπλα μπλα μπλα μπλα....και ο σερβερ αδειος..ουστ :p
Το μεσημερι λιωσαμε με Θοδωρη και Κυριακο :)

Μπαίνω σε μια ώρα. Κανονίστε να είστε μέσα.

 

Έτρεξα ένα session, δεν αντέχω άλλο :D

  • Like 1
(edited)

Αμε ποιος θα έρθει να δουλέψει να παω να παιξω; [emoji14]

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
(edited)

 

 

Kαμία σχέση φυσικά με τον Ferrari-Maserati κινητήρα της 8c.

 

 

Fixed ;)

fix του fix :p

 

source

 

 

 

 

Μπλα μπλα μπλα μπλα....και ο σερβερ αδειος..ουστ :p

Το μεσημερι λιωσαμε με Θοδωρη και Κυριακο :)

άσε ρε φίλε σιγά μη μπω να ιδρώσω.. Ξεκίνησε ο καύσωνας :p

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1

Έτρεξα ένα session, δεν αντέχω άλλο :D

E μια ωρίτσα διάλειμμα δεν σου φτάνει? (55' για ακρίβεια, τικ τοκ)

(edited)

Για κάποιους που ρωτάνε για teamspeak

 

edit : με p.m.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1

Πω πω έλιωσα, από τις 20:30 non stop!!!

Κορυφαίες μάχες.

Το αμάξι τα σπάει (Γιώργο δεν συμφωνώ καθόλου). Το κάνεις ότι θες. Υποστροφή/υπερστροφή/ουδέτερο.

  • Like 5

ντριφταρεις με τις ωρες αν θες με αυτο απορω πως σας παει η καρδια και δεν το γυρνατε

 

αλλα στις φουρκετες ο θεος βοηθος....ετσι και πατησεις γκαζι εφυγες απεναντι :p

  • Like 1

ντριφταρεις με τις ωρες αν θες με αυτο απορω πως σας παει η καρδια και δεν το γυρνατε

 

αλλα στις φουρκετες ο θεος βοηθος....ετσι και πατησεις γκαζι εφυγες απεναντι :p

 

Αφού πάμε για χρόνο μπρε!  Όσο περισσότερο ντριφτ τόσο χάνεις χρόνο (γι' αυτό και δεν βγάζω ποτέ καλούς χρόνους γιατί πάντα υποκύπτω - τελικά - στις παλιές "κακές" συνήθειες :hehe: )

  • Like 2
(edited)

Κ όμως στο συγκεκριμένο αμάξι, έκανα τον καλύτερο χρόνο με ελεγχόμενο drift. Τόσο όσο όσο πρέπει για να γυρίσει και να ευθυγραμμιστεί.

Πάντως δύσκολο το "σπάσιμο" του 1:24 (ο βασιλιάς εκτιμάται στο 1:22:700)

Έγινε επεξεργασία από liakjim

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.