Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Assetto Corsa!!!

Που είσαι τρελόσκυλο (mad dog) χαχαχαχα να μας πείς ότι το rF2, to raceroom  είναι καλύτερο κλπ.... :p :p :p :p

 

ΥΓ. Κάνω πλάκα, καθώς δεν είπε τι simulator έχει... Προφανώς κανένα δώρο από την Citroen θα έχει :lol: :lol: :lol: :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να πω κατι για εμας του πιο αργους, παιδια οι χρονοι δεν ειναι στο σεταπ, ειναι στο πως μπαινεις και βγαινεις απο τη στροφη, υπαρχουν στροφες μεσα στην πιστα που μπορει να χασεις ολο το χρονο εκει στη monza π.χ με gt3 χανω 2sec στην εξοδο της ascari.

Παμε τωρα στο θεμα ανταγωνισμος και συμμετοχη. Εχω τρεξει ενα σωρο αγωνες συτο που εχω δει ειναι οτι οι καλυτεροι γινονται με αυτοκινητα-combo που δεν σου επιτρεπουν να πατησεις πολυ γκαζι η αν σου το επιτρεπουν ειναι αρκετα αδυναμα ωστε να μην γλυστραει το πισω μερος. Οπως ειπα πιο πανω η διαφορα που χει ο gomar π.χ απο τους αλλους ειναι οτι μπορει να ζυγισει με το γκαζι και το φρενο το αυτοκινητο ετσι ωστε να μπει και να βγει σωστα απο τη στροφη αν του αφαιρεσεις το ενα απο τα δυο η διαφορα θα πεσει στο μισο. Τετοια αυτοκινητα π.χ ειναι lotus evora gtc, bmw 325i, 458s3 το pagani huyauauuaau και αλλα που δεν θυμαμαι.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είμαι φαν του reverse grid γι αυτό και το είχα εισάγει ως format στις πρώτες συναντήσεις. Θυμάμαι ότι το κόψαμε γιατί κάποιοι είχαν δείξει μεγάλη δυσαρέσκεια.

Αγώνες της 1 ώρας (ή και παραπάνω) είναι ωραίο να γίνονται μια στο τόσο, αλλά αν θέλετε τη γνώμη μου, το βρίσκω υπερβολικό να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση. Το ιδανικό για μένα είναι εβδομαδιαίο αγώνες στα 35-45 λεπτά και 1 φορά στις 7-8 βδομάδες να χτυπάμε και ένα 2ωρο.. Αυτό το λέω με βάση τις συμμετοχές στα διάφορα club races που οργανώνουμε στο rd. Ένας από τους λόγους που νέκρωσε το rf2 club ήταν τα συνεχή endurance races..

 

 

Πάντως χθες , το endurance του AC ήταν full

 

Τρομερή εμπειρία . Τελικά είδα πως στους μεγάλους αγώνες, το AC δουλεύει άψογα. Η στρατηγική θυμίζει ΠΑΡΑ πολύ f1.

Τα mediums κρατήσανε 48 γύρους. Έπρεπε να τα ζεστάνεις μετά την αλλαγή. Τα softs μόλις 10. Ιδανικά ήταν 30+30+10 ή κάτι τέτοιο.

Εγώ δοκίμασα 50+20 αλλά έπεσα στο cliff κ των 2 γομών. Ακριβώς όπως στους πραγματικούς αγώνες. Εκπληκτικό.

 

Στο thelab ισως δεν έχουμε ακόμα το επίπεδο για τέτοια events. Βλέπω πολλά λάθη. Ειδικά στο turn 1.

Στο RD ξέρεις πως αν θα φας report , μάλλον θα βγεις ένα μήνα εκτός.

Ίσως να θέλουμε κ εμείς τιμωρία.

 

Το περί reverse grid , είχε τεθεί σε ψηφορία πιο παλιά κ έχασε. Αν θέλετε ξανα κάνετε.

 

Αυτό που λέει ο Άκης , ίσως είναι το πιο δόκιμο.

 

Υ.Γ. Επίσης με 24 άτομα , στην βαριά από γραφικά Barcelona κ το σύστημα καρφωμένο στα 63fps που του έχω limit. Καμία σχέση με τον Q9300. Είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το rd είναι ένα μεγάλο community από μέλη που παίζουν racing sim.εδώ στο thelab , ιδρώνουμε να ξεπεράσουμε τα 13 άτομα σε κάθε παιχνίδι και μου λες για τιμωρία; μόνος σου θες να τρέχεις;:p

χαχαχα

μπράβο για την αναβάθμιση.έπιασε τοπο:)

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως έχει ξεφύγει λίγο η κουβέντα! Από αυτά που λέτε, έχετε αρχίσει να αντιμετωπίζεται τα GATHERINGS ως cup. Αν θέλουμε ένα σοβαρό πρωτάθλημα με κάθε κυριακή αγώνα τότε αλλάζει το πράγμα.

 

Όπως και να έχει το σχετικά λίγο καιρό που είμαι στα thelab έχω καταλάβει πως για να έχει επιτυχία ένα combo χρειάζεται 1 πράγμα, πιο "αργά" αυτοκίνητα! Γιατί το πιο αργό αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο στην οδήγηση και έχεις την άνεση να το πιέσεις μέχρι να του βγουν τα λάδια, χωρίς να φοβάσαι το λάθος που θα σε στείλει να μαζεύεις χαμομηλάκι για τα κρύα βράδια του χειμώνα.

Θυμηθείτε το πανικό που είχε γίνει με την ΤΤ και τις μάχες ή τις μάχες με τις BMW.

 

Άλλωστε τα πιο αργά αυτοκίνητα είναι και πιο προβλέψιμα και δεν χρειάζεται να ταλαιπωρούμε τους παππούδες μας, με γρήγορες κινήσεις στο τιμόνι!!!  :hehe:   

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

θελω να ψηφισω 2 αγωνες αλλα χωρις αναποδο grid δεν εχει? δεν ειναι οτι δεν μου αρεσει αλλα.......

Ελα στο έφτιαξα

http://www.poll-maker.com/poll468926x78594604-18

 

Φυσικά τίποτα δεν είναι δεσμευτικό το αλλάζουμε πάλι στο μέλλον αν το βαρεθούμε ,ως προς την επιλογή επόμενου κόμπο νομίζω πως το σύστημα που έχουμε τώρα είναι το ιδανικό .

Αυτός που αποφασίζει να είναι ελεύθερος να βάλει ότι θέλει χωρίς δεσμεύσεις ,δεν πειράζει αν δεν γεμίζει με 22 άτομα πάντα το γκριντ να το αφήσουμε ελεύθερο αυτό για να μπορούμε να χαιρόμαστε όλα τα αυτοκίνητα του assetto ,αυτή είναι η γνώμη μου.

Τώρα ήθελα να προτείνουμε να το κάνουμε να μοιάζει και λίγο με το cup  να διαλέξουμε δηλαδή teammate για ένα χρονικό διάστημα η για ένα πρωτάθλημα καλύτερα των 8-10 αγώνων και μετά να είμαστε υποχρεωμένοι να αλλάξουμε teammate .

Επίσης μπορούμε να βάλουμε ποινή χωρίς απαραίτητα να διώξουμε κόσμο ,αν γίνει ρισταρτ από ατύχημα μπορούμε εκείνη τη στιγμή αν είναι εύκολο να εντοπίσουμε τον δράστη να τον στέλνουμε στο τέλος να τον υποχρεώνουμε δηλαδή να μένει τελευταίος .

Βιαστικές και σκόρπιες σκέψεις αν θέλετε υιοθετούμε κάποια !

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επίσης μπορούμε να βάλουμε ποινή χωρίς απαραίτητα να διώξουμε κόσμο ,αν γίνει ρισταρτ από ατύχημα μπορούμε εκείνη τη στιγμή αν είναι εύκολο να εντοπίσουμε τον δράστη να τον στέλνουμε στο τέλος να τον υποχρεώνουμε δηλαδή να μένει τελευταίος .

 

Αυτό προϋποθέτει ότι κάποιος θα πρέπει να κάνει τον αγωνοδίκη και ότι όλοι θα πρέπει να σεβαστούν την απόφαση χωρίς γκρίνια!! Tο πιο απλό είναι το άτομο που έκανε την μαλαγανιά, να ξεκινήσει από τα πιτ στο restart του αγώνα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι στο reverse grid γιατί θα δώσει σε όλους την δυνατότητα να "εμπλακούν" σε μάχες

 

και ναι στον teammate  και για τα gatherings αλλά με την προϋπόθεση (όπως κάποιος πρότεινε παραπάνω) να χωριστούμε σε pro και amateurs και να σχηματιστούν οι ομάδες από έναν pro και έναν amateur με την έννοια ότι ο πρώτος αναλαμβάνει να βοηθήσει με όποιον τρόπο μπορεί τον δεύτερο να "ανέβει"! Μάλιστα θα μπορούσαμε να το τραβήξουμε το θέμα της αλληλεξάρτησης σε τέτοιο βαθμό ώστε (θα φάω ξύλο τώρα) το αποτέλεσμα που θα φέρνει ο "γρήγορος" στα προκριματικά να δωρίζεται στον "αργό" και το αντίστροφο ο αργός θα φορτώνει τον γρήγορο με κακή θέση εκκίνησης. Έτσι θα υπάρχει και κίνητρο ο γρήγορος να δώσει ότι περισσότερο μπορεί στον αργό. Έτσι δεν θα χρειάζονται και τα αντίστροφα grids. Ναι, οκ. δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο... :p

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Μια σουμα απο οτι εχει υπωθει μεχρι στιγμης απο ολους μας και να τα βαλουμε σε μια σειρα.Γιατι ως γνωστον , μετα απο μια σειρα δοκιμασιας , βλεπεις που υστερεις και που οχι.
Μπορει καποιοι να σκεφτονται , πωω καλα ειμαστε ετσι οπως ειμαστε τι τα θελουμε αυτα ; , αλλα μη σκεφτομαστε μονο την παρτη μας :D
Οι αλλαγες ειναι μεσα στην ζωη μας :p
Οποτε παρακατω ειναι καποιες προτασεις που μπορουμε να τις υλοποιησουμε για αλλαγη να δουμε αν θα παει καλυτερα η χειροτερα.

Προτασεις :

1) Reverse grid : Εχει τα μειονεκτηματα του και τα πλεονεκτηματα του.Το μειονεκτημα ειναι οτι λιγοστευουν τα laps εκαστος για καθε race.Αυτο διορθωνεται αυξανοντας κατα 2-3 τον αριθμο των γυρων ανα αγωνα.Ενα αλλο μειονεκτημα οτι θα εχουμε πολλα τρακαρισματα αλλα μεσα απο αυτο πιστευουμε πως θα διορθωθει η κατασταση με τον καιρο.Το πλεονεκτημα ειναι οτι δινεται ευκαιρια  στους πιο αργους να οδηγουν την πιστα και να διατηρησουν την θεση τους και στους πιο γρηγορους να σκοτωνονται στις προσπερασεις μεταξυ τους παραλληλα με τους πιο αργους.Χαμος :p Να βαθμολογειται ο 2ος αγωνας ; Ναι ! Μπορει καποιος πιο αργος να μαζεψει ποντους.Βεβαια , οκ μπορει να μην τους "αξιζει" αλλα προσωπικα δε κοιταζω βαθμους στο gathering.Δεν εχουμε να αποδειξουμε κατι εξαλλου.

2) Restart choice : Ενα ρεσταρτ ανα αγωνα μεχρι πριν την ολοκληρωση του 1ου γυρου.Σε περιπτωσεις ΜΟΝΟ τρακαρισματος δυο αυτοκινητων η και περισσοτερων και με την προυποθεση οτι θα ειναι θετικοι οι περισσοτεροι μεσω Teamspeak..
Πλεονεκτηματα ; Δευτερη ευκαιρια σε αυτους που τρακαραν να τρεξουν καθαρο αγωνα πιο προσεκτικοι αυτη τη φορα

3) combo choice : Κατι που επεσε στο τραπεζι συζητωντας το.Να διατηρηθει η σειρα οπως εχουμε μεχρι τωρα ΑΛΛΑ , να επιλεγει δυο combos (χωρις κανενα φιλτρο.Ειτε με κοινα στοιχεια ειτε τελειως διαφορετικα.), να γινεται Poll και αυτο που θα ψηφιστει αυτο θα τρεξουμε.Δευτερα γινεται το combo poll και Τριτη ανεβαινει στον σερβερ.Μειονεκτημα ; Δευτερα δε θα εχουμε combo στον σερβερ.στα @@ μας.Πλεονεκτημα ; Επιλεγουμε απο τα δυο αυτο θα πει ο κοσμος.

4)Η προταση του troffeo.Να δινεται setup απο τους pro στους amateurs.Προσωπικα διαφωνω.Οχι στο οτι ενας πιο αργος θα γινει πιο γρηγορος δινοντας το σεταπ γιατι κατι τετοιο δεν ισχυει , αλλα στον διαχωρισμο στην κατηγορια των οδηγων.Θα υπαρχουν παρεξηγησεις και δε θελουμε τετοια πραγματα στην κοινοτητα!

5)Αγωνες μεγαλοι διαρκειας ανα μηνα: Μεσα.εννοειται.

6)Επιλογη teammate ανα πρωταθλημα (8 αγωνων πχ) : Οπως ειπες παμε να το κανουμε cup.Προσωπικα στο gathering , παιζω οχι για βαθμους αλλα για να μαζεψω εμπειρια και να περασει ευχαριστα η ωρα μου.Πιστευω θα μπλεξει και συμφωνω με τον Arkoudadi.@Aris Teidis, , ο διαχωρισμος pro / amateurs ειναι οτι χειροτερο σε μια κοινοτητα.

7)Δυο combos ανα εβδομαδα :  Μπορουμε να πουμε Τεταρτη και Κυριακη.Να τρεχει πιο γρηγορα το gathering.


Αυτα εχω κρατησει απο ολη τη συζητηση.Τι λετε ;

Και μη βλεπετε τα παραπανω σα βουνο απο αλλαγες.Δεν ειναι αλαλγες.Προτασεις ειναι για μπορουμε να μεινουμε οι περισσοτεροι ευχαριστημενοι , να μειωθουν οι γκρινιες και να αυξησουμε τον αριθμο του Grid.Την χρυση τομη ψαχνουμε.
ποιος θα κανει poll Με τις παραπανω επιλογες να δουμε ποιος θελει τι ;

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ακομα κατι που δεν ειπαμε αυτα τα γριπ 92% 93% κλπ τι νοημα εχουν?ειτε 92% ειναι ειτε100% ο πρωτος θα ειναι πρωτος και ο τελευταιος τελευταιος

προσωπικα οσο χαμηλοτερο ειναι τοσο μεγαλυτερη δυσαρεσκεια εχω στην απολαυση λες και οδηγαω σε παγο ειναι...τι ωραιο βρισκετε δεν εχω καταλαβει

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ενας γυρος για restart ειναι πολυ αν θα γινει restart θα γινει μεχρι το πρωτο sector απο εκει και περα τα αυτοκινητα εχουν μπει στην σειρα τους, οποιος δεν προσεξει ας υποστει της συνεπιες και ο αλλος bad luck. 

 

Fixed setup η να μας δεινουν setup αλλοι. NEIN NEIN NEIN NEIN εκτος του οτι δεν θα σε βολευει στην καλυτερη περιπτωση να σου δωσει 800-1000 δεκατα στο χρονο. Εδω μιλαμε για δοφορες ανω των 3-4 δευτερολεπτων στα γρηγορα αυτοκινητα. 

 

Για να κλεισει λιγο η ψαλιδα πρεπει να πεσει δασκαλεμα κακα τα ψεματα. Εχω διαβασει οτι παιζει και δεν μπορω να βελτιωσω χρονο με τπτ παροτι ασχολουμε, οχι τοσο πολυ τωρα γτ εχω ψιλο ξενερωσει. Πληροφοριες για το τι πρεπει να κανεις υπαρχουν ενα σορο και ολες λενε τα ιδια αυτο που κανεις δεν λεει ειναι το που θα το κανεις? Τι εννοω, ειχαμε μπει σε μια πιστα με τον ακη και του λεω ρε ακη χανω παρα πολυ στις εξοδους και αυτο μεταφερεται και στην ευθεια ενω κανω οτι λενε ακριβως. Φρεναρα στα 150 μετρα και εστριβα κανονικα, αν φρεναρα στα 147-5

το αυτοκινητο εφευγε με μουτρα και εγω σκεφτομουν οτι επρεπε να φρεναρω και λιγο νωριτερα δλδ στα 151-2 για να ειναι σιγουρος. Ερχεται ο ακης 4 sec κατω ο χρονος, γιατι μπαμπα?, χανεις 1.5 με 2 sec στην πρωτη στροφη, μα πως? φρεναρεις πολυ νωρις, χαχα, μην γελας φρεναρεις στα 150 ενω πρεπει να πας στα 105. Με τη συμπεριφορα που εβλεπα εγω δεν υπηρχε περιπτωση να σκεφτομουν ποτε να φρεναρω στα 105 μετρα ελα ομως που με το που το ειπε εστριψε και χωρις υποστροφη μαλιστα. Χρονοι 400-500 δεκατα πισω απο τον gomar αλλα τελικα δεν ετρεξα...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Fixed setup η να μας δεινουν setup αλλοι. NEIN NEIN NEIN NEIN εκτος του οτι δεν θα σε βολευει στην καλυτερη περιπτωση να σου δωσει 800-1000 δεκατα στο χρονο. Εδω μιλαμε για δοφορες ανω των 3-4 δευτερολεπτων στα γρηγορα αυτοκινητα. 

 

Για να κλεισει λιγο η ψαλιδα πρεπει να πεσει δασκαλεμα κακα τα ψεματα. Εχω διαβασει οτι παιζει και δεν μπορω να βελτιωσω χρονο με τπτ παροτι ασχολουμε, οχι τοσο πολυ τωρα γτ εχω ψιλο ξενερωσει. Πληροφοριες για το τι πρεπει να κανεις υπαρχουν ενα σορο και ολες λενε τα ιδια αυτο που κανεις δεν λεει ειναι το που θα το κανεις? Τι εννοω, ειχαμε μπει σε μια πιστα με τον ακη και του λεω ρε ακη χανω παρα πολυ στις εξοδους και αυτο μεταφερεται και στην ευθεια ενω κανω οτι λενε ακριβως. Φρεναρα στα 150 μετρα και εστριβα κανονικα, αν φρεναρα στα 147-5

το αυτοκινητο εφευγε με μουτρα και εγω σκεφτομουν οτι επρεπε να φρεναρω και λιγο νωριτερα δλδ στα 151-2 για να ειναι σιγουρος. Ερχεται ο ακης 4 sec κατω ο χρονος, γιατι μπαμπα?, χανεις 1.5 με 2 sec στην πρωτη στροφη, μα πως? φρεναρεις πολυ νωρις, χαχα, μην γελας φρεναρεις στα 150 ενω πρεπει να πας στα 105. Με τη συμπεριφορα που εβλεπα εγω δεν υπηρχε περιπτωση να σκεφτομουν ποτε να φρεναρω στα 105 μετρα ελα ομως που με το που το ειπε εστριψε και χωρις υποστροφη μαλιστα. Χρονοι 400-500 δεκατα πισω απο τον gomar αλλα τελικα δεν ετρεξα...

Ακριβως!

Οι πιο αργοι, εχουν αναγκη από γνωση, και όχι από κατι ετοιμο.

Fatalara στο παρελθον ειχα και εγω παρομοια εμπειρια με τον Ακη, και με καλυψες πλήρως.

Τωρα πως θα γινει πρακτικα αυτό δε ξερω.

Ισως με ένα νέο thread που θα μπαινει καποιος με ότι απορια εχει, και καποιος με θεληση να απανταει αν είναι κατι απλο, η να κλεινει ένα ραντεβού στη πιστα?

Το θεμα είναι και αυτος που εχει την απορια να μη νιωθει ότι γινετε βαρος στον αλλον.

Είναι θεμα...

Link to comment
Share on other sites

Για αρχη πρεπει να μαθεις να λες τα πραγματα με το ονομα τους.
GoMaR :hehe: :hehe:

Ηλια ; Ποια 105 μετρα ;; αν λες για την μονζα , δειξε μου πως φρεναρεις στα 105 μετρα.

Παιδια οσον αφορα το θεμα της μεταφορας γνωσης , δε ειναι κατι που μεταφερεται η κατι που μαθαινεις γραπτως
Παλια θυμαμαι , τον Θοδωρη να μου λεει για drift.Παντα του ελεγα δεν ειμαι καλος και δε μου αρεσει.Τωρα του στελνω καθε φορα μηνυμα απο το ονομα του drift server που παιζω :p Οχι πως τωρα ειμαι καλος , αλλα τωρα το πηγαινω ρε παιδι μου.
Δε μου εμαθε κανεις , δε διαβασα τπτ.Διαολιστηκα και προσπαθησα να το μαθω.Μου πηρε καιρο ομως.

Οσον αφορα τωρα την αγωνιστικη οδηγηση , αν σου πω να φρεναρεις στα 105 μετρα η στα 205 , παλι δεν εχει νοημα γιατι μπορει να μην γνωριζεις να φρεναρεις.
Επισης ,
Το φρεναρισμα του αγαπητου μας Λιακουρη στην μονζα ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικο απο το φρεναρισμα το δικο μου αν προσεξετε στο ρεπλαυ.
Ο Λιακουρης απο 6η κατεβαζε σε 2α , ενω εγω απο 6η σε 4η 3η 2α 1η παραλληλα να χοροπηδαω σε καθε αλλαγη ταχυτητας στο φρενο..σαν ABS
Πειραματιστηκα με ολους τους τροπους και αυτος ηταν ο ιδανικοτερος για μενα.Για τον ιδιο ηταν ο τροπος του.Δεν υπαρχει "ιδανικο" φρεναρισμα

Ο καλυτερος τροπος ειναι να πειραματιστειτε μονοι σας με το performance delta ανοιχτο , να παιρνετε καθε στροφη με διαφορετικο τροπο και να υοθετειτε το γρηγορο περασμα σε ολες τις στροφες.Το σεταπ δε θα σας κανει πιο γρηγορους οδηγους γενικα, αλλα θα σας δωσει αυτο το κλικ παραπανω η μπορει ιδιο σε χρονο αλλα πιο σταθερο.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.