liakjim Νοέμβριος 3, 2015 #4761 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) Ναι το ξέρω είμαι offtopic αλλά εδώ μου "κόλλησε" πιο καλά να το βάλω. Σήμερα έχει ένα πολύ ωραίο endurance event στο RD. 70 γύροι με GT3/2 στην Barcelona Moto !!! Είναι ευκαιρία να εξασκείσετε στρατηγική και αντοχή!!! Δήλωσα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #4762 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) Τη προσοχη σας ολοι Καποιες γενικες σκεψεις μου.Επειδη βλεπω τον τελευταιο καιρο να λιγοστευει αρκετα το activity των οδηγων , σκεφτομαι τι φταιει και ποιες μπορει να ειναι οι πιθανες λυσεις.Το τι φταιει(εκτος απο τις σοβαρες οικογενειακες - εργασιακες υποχρεωσεις) εχει να κανει καθαρα με "εμας" ολους.Το ιδιο το community δηλαδη.Καποιος θα ξενερωσει που θα τον τρακαρουν στην πρωτη στροφη απο απροσεξια ενος αλλου οδηγου , καποιος θεωρει δωρον αδωρον που δε μπορει να φτασει εναν πιο γρηγορο , καποιος γρηγορος μπορει να βαριεται να τρεχει μονος του , καποιος μπορει να την βρισκει , η καποιος μπορει να την βρισκει κυνηγωντας τους.(Εννοειται δεν μιλαω για ΚΑΝΕΝΑΝ προσωπικα και φυσικα ουτε υπαρχει διαχωρισμος οδηγων σε μορφη προκαταληψης.) Μετα απο μια μικρη συζητηση με τον Admin μας , εχω να προτεινω τα εξης.Για να ανεβει ο ανταγωνισμος και το επιπεδο ολων πιστευω πως,Να γινονται δυο αγωνες αναγκαιοι και ο 2ος , με αντιστροφη σειρα θεσεων(οπως παλια που το καταργησαμε).Αυτο βοηθαει και τους πιο αργους να δινουν μαχη για την θεση τους , ενω καποιος γρηγορος απο πισω προσπαθει να την διεκδικησει και ο γρηγορος δοκιμαζεται στις προσπερασεις.Επισης δινεται απο μια δευτερη ευκαιρια σε ολους.Με αυτο το συστημα και οι "αργοι" θα ευχαριστηθουν παραπανω και οι "γρηγοροι" θα ζοριστουν να ανεβουν θεσεις.Διαφωνει καποιος ;Επισης τον τελευταιο καιρο υπαρχει αρκετη γκρινια για τα τρακαρισματα.Απο οτι φαινεται , δε γινεται να τα αποφυγουμε.Επειδη λοιπον πιστευω πως κανεις δε το κανει σκοπιμα , η λυση που σκεφτομαι ειναι να δινεται ενα ρεσταρτ ανα αγωνα μεχρι πριν την ολοκληρωση του πρωτου γυρου.Για να γινει αυτο ; θα πρεπει να εχει συμφωνηθει απο τους περισσοτερους μεσω teamspeak (οποτε θα ειναι και απαραιτητο)Δηλαδη αν εχουμε ενα τρακαρισμα δυο αμαξιων (το λιγοτερο) και οχι καποιος εχασε τα φρενα γιατι κοιταζε τη κοπελιτσα αριστερα , ζηταμε ρεσταρτ και αν συμφωνουν οι περισσοτεροι , τοτε να γινεται.Σιγουρα καποιος θα διαφωνησει λεγοντας να γινουν πιο προσεκτικοι και κανενα ρεσταρτ.Οκ , αλλα ειναι απλα ενα game και ειμαστε οι μονοι που καθοριζουμε την πορεια του community μας (Στο cup , εννοειται θα χυθει αιμα στις πιστες.Δεν αφορα το cup )Επισης θα ξαναπω την γνωμη μου για την επιλογη των combos.Να γινεται με πιο "σεμνα" κρητηρια.Οταν επιλεγω combos , σκεφτομαι παντα ολους τους οδηγους.Απο αποψη δυσκολιας αμαξιου , setup , πιστας , αν χρειαζεται shifter η οχι και σχετικα..Ενα πιο ευκολο combo γινεται και πιο ανταγωνιστικο.Αλλα επειδη ομως το combo ειναι πρoσωπικη επιλογη του καθενος , μην αναλωθουμε στην τελευταια σκεψη μου και ας παραμεινει απλα για να διαβαζεται Θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη σας για το πως πιστευετε να βελτιωθουν τα πραγματα.Υ.Γ Παρακαλω μηνυματα τυπου ελατε στην παρεα του rfactor2 , raceroom , moto racer , need for speed , να λειπουν.Αφορουν τα μελη του AC και τους ευπροσδεκτουςΕυχαριστω Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από GoMaR 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Νοέμβριος 3, 2015 #4763 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) Μιας και λεμε τι μας χαλαει στον αγωνα........ εμενα δυο πραγματα με ξενερωνουν. Οταν ειναι χαλια το combo. ...και οταν με τρακαρουν η ακομα τρακαρουν αλλους οχι απο απροσεξια η καποιο ατυχημα αστοχα φρενα κλπ,κλπ Οταν αντι να προσπαθεις να αποφυγεις ενα τρακαρισμα εμεσος πλην σαφως το επιδιωκεις κι ολας για μια κ@λοθεση Το assetto απο την φυση του δεν ειναι ενα παιχνιδι που επιτρεπει τις επαφες και με λιγο τσαρτσαρισμα θα σε κανω στην ακρη αλλα οκ θα συνχισουμε και οι δυο στην τελικη στην πιστα Οταν ο ενας χτυπησει εστω και λιγο τον αλλο το αυτοκινητο εκτοξευεται και 9,5 στις 10 παθενει ζημια.. ειναι υπερβολικο μεχρι και bug θα το ελεγα αλλα ετσι ειναι το assetto χρονια τωρα υγ..δεν μιλαω για μια κοντρα μεσα στον αγωνα(Αν και εκει συνηθως ειναι πεχταραδες και δεν ανοιγει μυτη ),1.Μιλαω κυριως για την εκκινηση,2.Για εκεινον που ειναι πισω και ειναι ανυπομονος και θελει να περασει τωρα, κανε στην ακρη να περασω χωρις να το εχει παλεψει να βρει καταλληλη ευκαιρια(αλλο σε εφτασα η ειμαι πισω σου για τον Χ λογο και αλλο περασα) 3. για εκεινον που εχει καποιον απο πισω του, που καταλαβενει οτι ειναι 3 δευτερολεπτα πιο γρηγορος ο πισω, δεν το αφηνει να περασει, μεχρι που τον κλεινει κι ολας για μεγαλο χρονικο διαστημα με αμυνες εκτος γραμμης....αυτα ειναι κραμπαμ ατυχηματα μονο απο τυχη δεν θα γινουν Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #4764 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Ναι δεκτον , αλλα δε λες τη γνωμη σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Νοέμβριος 3, 2015 #4765 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) διαφωνω με τα αναποδα grid στο παρελθον γινοταν πανηγυρι μεχρι και τρεις τρεις θελαν να περασουν καποιοι,ασε στην εκκινησηκαι η επολιγη combo πρεπει να γινετε με κανονες(αυτο που λες αλλα οχι στηριζομενοι μονο στην ευαισθησια η τα γουστα αυτου που επιλεγει) Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από kyr.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Νοέμβριος 3, 2015 #4766 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Με ολο το θάρρος αφου λογω χρονου δεν τρεχω ποτε δυστυχώς μαζι σας στο thelab. Γιατι δεν δοκιμαζετε να κρατατε το καθε combo 2 εβδομαδες για να μαθαίνετε καλυτερα τα αυτοκινητα και τις πιστες.Νομιζω βοηθάει και στον συναγωνισμό και στην ασφάλεια. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Νοέμβριος 3, 2015 #4767 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Εγω σαν ο νεοτερος που συμμετεχει, μπορω να πω οτι ειμαι ενθουσιασμενος με το επιπεδο και την οργανωση. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι ειμαι αργος Το αναποδο γκριντ θα φερει πχ εμενα και τα αλλα παιδια που ειμαστε πιο πισω,στις πρωτες θεσεις αλλα μετα τι? Απο πανω θα μας περασετε..Βεβαια σε βαθος χρονου αυτο μπορει να βελτιωσει εμας. Εγω αυτο που θα ηθελα να προτεινω ειναι μια μικρη βοηθεια σε θεμα στησιματος...Οκ ξερω οτι αυτο ειναι λιγο αδικο για καποιον που παιδευεται ωρες και ωρες για να βρει το καταλληλο σετ απ. Αλλα παλι προσωπικα μιλωντας, εγω στις απειρες ρυθμισεις που εχει το παιχνιδι χανομαι...Και οταν το βραδυ που εχω τελειωσει τις <οικογενιακες υποχρεωσεις> καθομαι μια ωριτσα να παιξω προτιμω να γραψω μερικους γυρους απο το να κατσω να δοκιμασω αν αλλαξω 2 μοιρες camber τι θα γινει/ Ξερω οτι αυτο μπορει να ακουγεται καπως στους γνωστες αλλα εμενα αυτο με εχει προβληματισει αρκετα...Και μπορει η BMW στην Barcelona να μην ειχε πολλες ρυθμισεις, ή η Φερραρι στην Γερμανια καθολου, αλλα λιγο που δοκιμασα την Αλφα155 πραγματικα χαθηκα. Αυτα τα λιγα για αρχη απο εμενα τον nooba! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Νοέμβριος 3, 2015 #4768 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Με τους δύο αγώνες και την αντιστροφή των θέσεων περάσαμε καλά στο παρελθόν ,έχουν τα πλεονεκτήματά τους όπως προανέφερε ο ταχύτατος Ιάσονας και συμφωνώ απόλυτα .Να επαναλάβω πως ο ταχύτερος δεν βαριέται καθόλου να τρέχει μοναχός εκεί μπροστά επίσης προσέχει και αυτούς που προσπερνά οπότε έχουμε ανώδυνο θέαμα αφού έχουμε συνήθως ασφαλείς και εντυπωσιακές προσπεράσεις ,είδατε πως κάνουν στα κανάλια για μια προσπέραση.Οι δε πιο άπειροι οδηγοί και μόνο με την ελπίδα πως θα μπορούσαν να κρατήσουν μια καλύτερη θέση την υπερασπίζονται με σθένος και αυτό δημιουργεί περισσότερο σασπένς .Επιπλέον πίσω τους στην εκκίνηση έχουν εμπειρότερους και άρα πιο προσεκτικούς οπότε λιγότερες οι πιθανότητες ατυχήματος !Με τους δύο αγώνες αντί του ενός έχουμε και μια δεύτερη ευκαιρία αν αποτύχουμε την πρώτη φορά αλλά πλέον ξέρουμε και καλύτερα την πίστα και το αυτοκίνητο ,αυτό για αυτούς που δεν κάνουν και πολύ προπόνηση.Αυτά τα λίγα για την ώρα εκθέστε τις απόψεις σας ελεύθερα. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 3, 2015 #4769 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Προσωπικά είμαι κατά. Μάλιστα θα ήθελα ακόμα πιο μεγάλους αγώνες πχ 60' Ότι πει η πλειοψηφία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Νοέμβριος 3, 2015 #4770 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Τοσα καλα και χρυσα αυτοκινητα εχει το assetto και μεις παμε και διαλεγουμε τα πιο φλεγατικα Καλως ή κακως για να μαζευτει "λαος" θα πρεπει να ειναι και ενδιαφερον(και σχετικα ευκολο-οδηγισιμο) το combo. Ιδιαιτερα για αυτους που δεν εχουν απειρες ωρες για δοκιμαστικα μεσα στην εβδομαδα... Ισως μια φορα το μηνα να εχουμε ενα πραγματικα "δυσκολο" combo... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #4771 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Με ολο το θάρρος αφου λογω χρονου δεν τρεχω ποτε δυστυχώς μαζι σας στο thelab. Γιατι δεν δοκιμαζετε να κρατατε το καθε combo 2 εβδομαδες για να μαθαίνετε καλυτερα τα αυτοκινητα και τις πιστες. Νομιζω βοηθάει και στον συναγωνισμό και στην ασφάλεια. Προσωπικα ; θελω ενα δυωρο να μαθω το combo.Και μετα ολη την εβδομαδα να ριξω βαρια μισο δευτερολεπτο. Δυο εβδομαδες ειναι ΠΑΡΑ πολυ.Και η μια περναει στα ορια του "βαρετου" Αν καναμε δυο combo την εβδομαδα θα μαζευες αλλη εμπειρια Δημητρη ; συμφωνω για πολυωρα παιχνιδια πχ 40λεπτα αλλα σε αγωνες τυπου cup.Τωρα να μου καταστρεψει ενας απροσεκτος οδηγος το 60λεπτο απο την πρωτη στροφη και να τρεξω απλα για να λεω οτι ετρεξα , οχι δε θα παρω ευχαριστω. Θα κανω ενα ωραιο quit και θα δω ταινια. Επισης το να παιξεις ενα 60λεπτο αγωνα και να εισαι σταθερος και σωστος , ειναι και αυτο μεσα στα χαρακτηριστικα του οδηγου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Νοέμβριος 3, 2015 #4772 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 +1 για το reverse grid. Δίνει μια επιπλέον ευκαιρία σε μας τους πιο αργούς να έχουμε μερικές μάχες μεγαλύτερης διάρκειας και μία πρόκληση για τους γρήγορους να βρεθούν μπροστά. Αν είναι να γίνει η ματσακονιά θα γίνει, κανείς δε θα γίνει καλύτερος ή πιο προσεκτικός αν για το 90% του αγώνα τρέχει μόνος του. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Νοέμβριος 3, 2015 Author #4773 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) Είμαι φαν του reverse grid γι αυτό και το είχα εισάγει ως format στις πρώτες συναντήσεις. Θυμάμαι ότι το κόψαμε γιατί κάποιοι είχαν δείξει μεγάλη δυσαρέσκεια.Αγώνες της 1 ώρας (ή και παραπάνω) είναι ωραίο να γίνονται μια στο τόσο, αλλά αν θέλετε τη γνώμη μου, το βρίσκω υπερβολικό να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση. Το ιδανικό για μένα είναι εβδομαδιαίο αγώνες στα 35-45 λεπτά και 1 φορά στις 7-8 βδομάδες να χτυπάμε και ένα 2ωρο.. Αυτό το λέω με βάση τις συμμετοχές στα διάφορα club races που οργανώνουμε στο rd. Ένας από τους λόγους που νέκρωσε το rf2 club ήταν τα συνεχή endurance races.. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από akis_z80 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Νοέμβριος 3, 2015 #4774 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) reverse grid δεν εχω τρεξει ποτε οποτε δεν εχω αποψη... Αληθεια πως το στηνετε το ολο σκηνικο; Γινεται απο σερβερ μερια ή με συνεννοηση στο ts? +1 απο μενα για fixed setup.Πιο ευκολο combo = μεγαλυτερος συναγωνισμος και πιο συναρπαστικοι αγωνες, συν λιγοτερα λαθη και "συμβαντα".Νομιζω ειναι καλυτερα οταν η μαχη γινεται για μια θεση παρα για να μεινεις στην πιστα. Συμφωνω και εγω για πιο "δυσκολο" combo, αλλα πιο αραια. Μια φορα το μηνα μου ακουγεται μια χαρα. Εγω ειμαι και κατα των mods, αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από wolves 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #4775 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) reverse grid δεν εχω τρεξει ποτε οποτε δεν εχω αποψη... Αληθεια πως το στηνετε το ολο σκηνικο; Γινεται απο σερβερ μερια ή με συνεννοηση στο ts? +1 απο μενα για fixed setup.Πιο ευκολο combo = μεγαλυτερος συναγωνισμος και πιο συναρπαστικοι αγωνες, συν λιγοτερα λαθη και "συμβαντα".Νομιζω ειναι καλυτερα οταν η μαχη γινεται για μια θεση παρα για να μεινεις στην πιστα. Συμφωνω και εγω για πιο "δυσκολο" combo, αλλα πιο αραια. Μια φορα το μηνα μου ακουγεται μια χαρα. Εγω ειμαι και κατα των mods, αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο...Το reverse grid γινεται βασει θεσεων στο qual η τελικης καταταξης του 1ου αγωνα.Ξεκιναμε και σχηματιζουμε την σειρα στο 1ο λαπ.Ποιος οριζει το δυσκολο combo? Για αλλους μπορει να ειναι ευκολο.Για αλλους οχι.Επισης μια αλλη ιδεα που μολις σκεφτηκα ειναι να παρουμε τυχαιες θεσεις στον αγωνα.Δηλαδη να μη τρεξουμε καθολου qual και να παμε απευθειας race.Τι λετε ;Πχ ο 2ος αγωνας θα μπορουσε να γινει ετσιΚατα των mod ειμαι και εγω για τον λογο οτι δε μαζευεται κοσμος Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από GoMaR 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Νοέμβριος 3, 2015 #4776 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Ποιος οριζει το δυσκολο combo? Για αλλους μπορει να ειναι ευκολο.Για αλλους οχι. Ναι αυτο ισχυει. Αλλα για πχ η f1 gtr ή η "μουλαρα" σε εκεινο το grip ηταν κατα κοινη ομολογια ενα δυσκολο combo. Σε αλλους πιο πολυ σε αλλους λιγοτερο αλλα ηταν δυσκολο. Επισης μια αλλη ιδεα που μολις σκεφτηκα ειναι να παρουμε τυχαιες θεσεις στον αγωνα.Δηλαδη να μη τρεξουμε καθολου qual και να παμε απευθειας race. Τι λετε ;Πχ ο 2ος αγωνας θα μπορουσε να γινει ετσι Δεν ειναι κακη ιδεα. Εμενα με βολευει παντως... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Νοέμβριος 3, 2015 #4777 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) Ωραία, αφού ξεκίνησε η συζήτηση, ας εκφράσω κι εγώ τις σκέψεις μου, οι οποίες αναγκαστικά βασίζονται στις ατομικές μου συνήθειες και ανάγκες και δε νομίζω να αφορούν το σύνολο της κοινότητας, αλλά παρόλ' αυτά μπορεί με κάποιες σκέψεις να ταυτίζονται και άλλοι... Έχοντας σας δεδομένο πως ο χρόνος που έχω για να παίξω περιορίζεται στις βραδινές ώρες και συνήθως μιλάμε για ένα 2ωρο-3ωρο για περίπου 3 φορές την εβδομάδα, έχω περίπου 6-9 ώρες την εβδομάδα για προπόνηση maximum. Ακόμα κι αν εξαντλήσω όλες τις διαθέσιμες ώρες τις εβδομάδας για προπόνηση σε ένα combo (πράγμα που καταντάει αρκετά βαρετό μερικές φορές), έχω διαπιστώσει πως δε σημαίνει απαραίτητα πως θα βελτιώσω τους χρόνους μου. Τους χρόνους τους βελτιώνω συνήθως κατά το practice session, όταν παρακολουθώ τις γραμμές και τις αλλαγές ταχυτήτων των γρήγορων οδηγών, ή κατά τη διάρκεια των αγώνων, όταν βρίσκομαι πίσω από κάποιον γρήγορο. Επίσης, δε σκαμπάζω από setup (για να πω την αλήθεια, πιστεύω πως κάποια βασικά πραγματάκια στα setups καλό είναι να τα μάθουμε από μόνοι μας, διαβάζοντας την πληθώρα πληροφοριών που υπάρχουν, αλλά δεν το κάνουμε λόγω τεμπελιάς ή βαρεμάρας μάλλον) και πολύ λίγες φορές έτυχε να μου δώσουν κάποιο setup και να με βολέψει, είτε επειδή δε μου ταιριάζει στον τρόπο οδήγησης, είτε επειδή και το setup θέλει κάποιους γύρους για να το συνηθίσεις. Συνεπώς, συνήθως κάνω μόνος μου κάποιες μικροαλλαγές, ή τρέχω με το default. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω δεδομένων, πλέον δεν ξοδεύω όλον τον ελεύθερο χρόνο μου κάνοντας προπόνηση μέσα στην εβδομάδα, και κάθε Κυριακή παλεύω για μια αξιοπρεπή θέση, έχοντας άλλες φορές την εντύπωση πως κατέβηκα στον αγώνα "αδιάβαστος", και άλλες φορές την εντύπωση πως απλά όλοι (ή σχεδόν όλοι) οι άλλοι είναι απλά πιο γρήγοροι και πιο ικανοί από εμένα και δεν έχει νόημα να προσπαθώ ακόμα περισσότερο... Μερικά πράγματα που με εκνευρίζουν κατά τη διάρκεια των αγώνων:α) Ο "άσχημος" τρόπος που θα αντιδράσει κάποιος αν γίνει κάποιο incident! Προσωπικά, έχει τύχει ουκ ολίγες φορές, να εμπλακώ σε κάποιο ατύχημα, και εντελώς μηχανικά ζητώ συγγνώμη γιατί έχω την εντύπωση πως μπορεί να έφταιγα εγώ, χωρίς όμως να είμαι σίγουρος πως το φταίξιμο είναι πάντα δικό μου. Αντιθέτως, "τα έχω ακούσει" μερικές φορές επειδή τους έκοψα την φόρα και πάτησα νωρίτερα φρένο απ' ότι θα έπρεπε, ή επειδή δεν άλλαξα τη γραμμή μου και δεν τους άφησα να με προσπεράσουν (δε μιλώ για μπλε σημαία, αλλά στον ίδιο γύρο). Αποτέλεσμα: Ξενερώνω και κάνω ένα timeout από τον server... β) Το πάθος και η μανία με την οποία κάποιοι οδηγοί χώνονται, ειδικά στην αρχή του 1ου γύρου, για να προσπεράσουν... Έχει αποδειχτεί πως ακόμα κι αν προσπεράσεις κάποιον στην αρχή, αν είναι πιο γρήγορος από εσένα θα σε ξαναπεράσει... Αποτέλεσμα: χαλάει ο αγώνας (και η διάθεση) και των δύο... γ) Δε φταίει κανείς γι αυτό που θα πω, αλλά πραγματικά είναι πολύ βαρετό να υπάρχει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας και να τρέχεις μόνος σου στους 19 από τους 20 γύρους, ακόμα κι αν δεν είσαι ο τελευταίος... Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τον ανταγωνισμό και να μειώσουμε την ψαλίδα; Επειδή το να κάνουμε τους γρήγορους πιο αργούς δεν παίζει, θα πρέπει οι αργοί να γίνουν πιο γρήγοροι, δηλαδή να δίνουν οι γρήγοροι κάποια hints στους αργούς (setup, γραμμές, αλλαγές ταχυτήτων, κλπ), και να μεγαλώσουμε το grid, δηλαδή περισσότερες συμμετοχές (...?). Και μη μου πει κανείς να κάνουμε πιο πολύ practice... Είπαμε, με 2-3 ώρες practice φτάνεις τα όριά σου, αν μετά δεν κατεβαίνει άλλο ο χρόνος πρέπει να αλάξεις τρόπο οδήγησης, ή να παίξεις με τα setup (αν ξέρεις). Και μια εξομολόγηση... Το τελευταίο διάστημα την καταβρίσκω συμμετέχοντας σε αγώνες που διοργανώνει το racedepartment.. Ο λόγος έιναι απλός: α) Έχει 3-4 διαφορετικά combos την εβδομάδα και όσο να ναι κάποιο θα βρεις στα γούστα σου. β) Οι πιο πολλοί αποφασίζουν τελευταία στιγμή αν θα συμμετάσχουν, και κάνουν προπόνηση μόνο στο practice session. Με το ίδιο σκεπτικό παίρνω μέρος σε κάποιο combo χωρίς καμιά προετοιμασία και παραδόξως δεν τα πηγαίνω και πολύ χάλια... Ειδικά χτες που πήρε μέρος και ο liakjim, για 20 γύρους είχαμε συνεχώς μάχες ανα δυάδες! γ) Είναι πιο προσεκτικοί και σέβονται όλους. Καταλήγοντας, θέλω να πω πως αν μπορούσαμε να έχουμε περισσότερα από ένα event την εβδομάδα, θα με βόλευε πιο πολύ, γιατί το εβδομαδιαίο είναι κάπως δεσμευτικό. Προσωπικά θα το ευχαριστιόμουν πιο πολύ αν ήμασταν όλοι απροετοίμαστοι και δοκιμάζαμε την τύχη μας κανένα δύωρο πριν τον αγώνα. Σίγουρα η ψαλίδα θα ήταν μικρότερη. Επίσης, το fixed setup ίσως βοηθήσει να μειωθεί το χάσμα μεταξύ γρήγορων και αργών. Για τους αγώνες μεγάλους σε διάρκεια και γύρους, αν και θα επιθυμούσα να δοκιμάσω καμιά φορά, το πιο πιθανό είναι να μη συμμετείχα γιατί α) θα πιανόμουν στην καρέκλα τόση ώρα και β) θα αναγκαζόμουν να εγκαταλείψω επειδή ένα τηλέφωνο θα χτυπήσει, ή κάποιο μέλος της οικογένειας θα θέλει να μου πει κάτι, ή κάτι τέτοιο σχετικό... Για τους 2 αγώνες με reverse order στον 2ο, συμφωνώ και επαυξάνω! Μια φορά έτρεξα στο racedepartment και είχε πολύ πλάκα (αναγκαστικά έχεις rolling start στο 2ο race, δηλαδή έναν ακόμα γύρω (formation lap). Κοιτάμε τα αποτελέσματα του 1ου race, και λέμε: Ο τάδε (8ος στο 1ο race) να έρθει μπροστά, αφήνοντας κάποιο κενό για να χωρέσουν οι άλλοι 7. μετά ακολουθεί ο 7ος, κ.ο.κ. Στη συνέχεια κάνουμε έναν γύρο με τις καινούριες θέσεις όπου απαγορεύεται να προσπεράσεις). Για να μην έχουμε παρατράγουδα με άπειρους οδηγούς που τερμάτισαν στις πολύ πίσω θέσεις, είχε reverse order μόνο για αυτούς που τερμάτισαν στις 8 πρώτες θέσεις του 1ου race. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από Anthemius 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Νοέμβριος 3, 2015 #4778 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Καλησπέρα σας, Βασικά θα ήθελα πολύ να συμμετέχω στα Κυριακάτικα events, τα οποία μου πρόσφεραν μεγάλη ικανοποίηση γιατί το επίπεδο όλων των παιδιών είναι ΑΡΙΣΤΟ και ΑΡΤΙΟ, εντούτοις δυστυχώς δεν τα καταφέρνω από παντελή έλλειψη χρόνου... Όλη την βδομάδα συνήθως σε ταξίδι και μένει το ΠΣΚ και η Δευτέρα για να τα κάνω ΟΛΑ και κυρίως να διαχειριστώ την προηγούμενη κούραση και την επόμενη κούραση :p Να μην μιλήσω και για γεράματα και διάφορους πόνους στα χέρια χαχαχα Θα μπορούσα να τρέχω για την παρέα, γιατί πραγματικά περνάω καλά με όλους σας, αλλά δεν το κάνω γιατί δεν έχω προλάβει που λέει ο λόγος, να δώ ούτε την πίστα οπότε ελλοχεύει ο κίνδυνος να χαλάσω κάποιου τον αγώνα άθελά μου... Για την ώρα με καλύπτει, 'εστω και μερικώς, το cup επειδή ειναι ένας αγώνας κάθε μήνα, οπότε μαζεύω χρόνο και κάνω και καμιά δοκιμή... Τώρα σχετικά με τις παρατηρήσεις του GoMaR: Με βρίσκει σύμφωνο το reverse grid, το οποίο έτρεχα στο rF2 παλαιότερα. Μάλιστα reverse grid ήταν Must για τον 2ο αγώνα της μέρας, το οποίο το ρύθμιζαν τα παιδιά μέσω του server οπότε είχε εκκίνηση από στάση κανονικά. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να δημιουργηθεί είναι, είτε να μην "χαρούν" τον αγώνα οι πιό αργοί οδηγοί που θα βρίσκονται στις μπροστινές θέσεις, είτε από "υπερβολικό" ενθουσιασμό να χαλάσουν τον αγώνα των πιό γρήγορων που θα ξεκινήσουν τα προσπεράσματα σχετικά γρήγορα... Οι θ/εσεις που αντιστρέφαμε τότε ήταν έως την 10η σε σύνολο grid 15-17. Άλλωστε αυτό γινεται και στο WTCC στην πραγματικότητα... Combos και ενδιαφέρον-εξέλιξη κλπ. Δυστυχώς δεν μπορείς να βελτιωθείς εάν δεν χαλάσεις χρόνο για δοκιμές και ψάξιμο.... Επίσης για εμένα δεν υπάρχουν εύκολα, δύσκολα, βαρετά ή "ψαγμένα" combos... Υπάρχει μόνο, ανάλογα με την εμπειρία του καθενός μας, χρόνος για δοκιμές=αποτέλεσμα και διασκέδαση. Το αισθάνθηκα στον τελευταίο αγώνα του cup, όπου με δύσκολο αυτοκίνητο και "ύπουλη" πίστα...το φχαριστήθηκα! Αγώνες endurance συμφωνώ με προλαλήσαντα για μια φορά κάθε 7-8 αγώνες, κάτι δηλαδή σαν τις πορείες τις μεγάλες στον στρατό :D Για να κάνεις την μεγάλη πορεία, έκανες πρώτα πολλές μικρότερες. Η πρόταση μου: Να χωριστούν, με βάση για παράδειγμα τα φετινά αποτελέσματα αλλά κια την συχνότητα εμπλοκής του κάθε οδηγού, όλοι οι συμμετέχοντες σε 2 κατηγορίες PRO και AMATUR Οι PRO οδηγοί, εναλάξ, θα πρέπει να ανεβάζουν ένα basic και "φιλικό" setup, το οποίο οι υπόλοιποι εάν θέλουν το χρησιμοποιούν ειδάλλως μαθαίνουν και φτιάχνουν το δικό τους... Αυτό θα βοηθήσει τους πι΄πο αργούς ή με την μικρότερη εμπειρία οδηγούς να μπορούν να μπούν στον αγώνα της Κυριακής με λίγες δοκιμές, αλλά με ασφάλεια σχετικά με την θέση τους στην πίστα και τους υπόλοιπους οδηγούς που θα έχουν ψαχτεί περισσότερο Βέβαια όπως είπα και παραπάνω, αν δεν "ματώσεις" μην περιμένεις και τίποτα σπουδαίο σε εξέλιξη Να οριστεί κ'άποιος τύπου αγωνοδίκης (sic), ο οποίος θα δίνει τα απαραίτητα "καπέλα-ποινές" σε αυτούς που από υπερβολή, ίσως και όχι μόνο, υπερβαίνουν τα εσκαμμένα :p Ποινές: 10, 20, 30, 1λεπτό ώς και απαγόρευση συμμετοχής σε επόμενο αγώνα για τους "κατ' επανάληψη αμετανόητους" Σίγουρα reverse grid στον 2ο αγώνα και 2πλούς πόντους σε περίπτωση που κάποιος οδηγός από την 2η κατηγορία τερματίσει στις θέσεις 1-6! Αυτά τα ...πολλά και sorry για το σεντόνι 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Νοέμβριος 3, 2015 #4779 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Αν και γίνομαι κουραστικός, βλέποντας μόλις στο Eurosport WTCC, δις παγκόσμιος πρωταθλητής, J.M. Lopez δήλωσε ότι κάθεται στο σπίτι του 6-7 ώρες την μέρα στο...simulator :o :o Εντάξει, βέβαια αυτός είναι επαγγελματίας και δεν έχει άλλη ασχολία και είναι και κατά πολύ....μικρότερος μου :D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #4780 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Δε μας νοιαζουν οι ωρες , αλλα τι simulator εχει 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now