Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Νομίζω είναι απλό. Όταν το κόκκινο βελάκι, μετακινηθεί πίσω και πλάι πχ ώρα 4 ή 8 και είστε στα φρένα, δώστου χώρο. Ίσως περάσει. Αν δεν του δώσεις, θα έχετε ατύχημα με λογικά μεγαλύτερες συνέπειες.

Μη ξεχνάς το win-loss, είναι σαφώς καλύτερο από το loss-loss.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι απλό. Όταν το κόκκινο βελάκι, μετακινηθεί πίσω και πλάι πχ ώρα 4 ή 8 και είστε στα φρένα, δώστου χώρο. Ίσως περάσει. Αν δεν του δώσεις, θα έχετε ατύχημα με λογικά μεγαλύτερες συνέπειες.

Μη ξεχνάς το win-loss, είναι σαφώς καλύτερο από το loss-loss.

τι χωρο δηλαδη να του δωσει? ειναι μπροστα εχει παρει θεση για να στρηψει μηπως να πατησει αυτος περισσοτερο φρενο αντι για τον πισω?

δεν μπορω να καταλαβω και τι συμβουλες δινεις στους νεους...αν δεν ειναι αυτος ο ορισμος του divebomb τοτε ποιος ειναι?

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι απλό. Όταν το κόκκινο βελάκι, μετακινηθεί πίσω και πλάι πχ ώρα 4 ή 8 και είστε στα φρένα, δώστου χώρο. Ίσως περάσει. Αν δεν του δώσεις, θα έχετε ατύχημα με λογικά μεγαλύτερες συνέπειες.

Μη ξεχνάς το win-loss, είναι σαφώς καλύτερο από το loss-loss.

 

Δεν είναι τόσο απλό και καθόλου σαν τη δική μας την περίπτωση που άργησα να εκκινήσω και δικαιωματικά έφτασες δίπλα μου σε ευνοική θέση για προσπέραση απλώς εγώ δεν μπόρεσα να υπολογίσω πόσο ανοιχτά να πάρω τη στροφή και σε χτύπησα ,συγνώμη σου ζητώ συγχώρεσέ με .

Στην άλλη περίπτωση όπως βλέπεις στην εικόνα τη στιγμή που άρχισαν να φρενάρουν είχαν μεγάλη απόσταση πράγμα που δείχνει πως καθυστέρησε ο πίσω στα φρένα για να κάνει την επίθεση αυτό το θεωρώ dive bombing όταν έφτασε στην θέση 4 του εμπρός αυτοκινήτου αυτό είχε ήδη αρχίσει να πλασάρεται γι αυτό θα δείς πως το μπλέ προσπαθεί να σφηνώσει μη έχοντας άλλα φρένα ,για μένα κλασική περίπτωση dive bombing τώρα αν θέλουμε να βάλουμε και εκεί διαβαθμίσεις νομίζω θα χάσουμε την μπάλα .

post-63928-0-01281300-1445252941_thumb.p

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι απλό. Όταν το κόκκινο βελάκι, μετακινηθεί πίσω και πλάι πχ ώρα 4 ή 8 και είστε στα φρένα, δώστου χώρο. Ίσως περάσει. Αν δεν του δώσεις, θα έχετε ατύχημα με λογικά μεγαλύτερες συνέπειες.

Μη ξεχνάς το win-loss, είναι σαφώς καλύτερο από το loss-loss.

καθολου 4η ωρα δεν ηταν οταν ξεκινησαν τα φρενα.

ηταν πιο πισω και πηγε να περασει με τα φρενα.

Ειναι κλασικο divebomb και ποσο μαλλον απο την πρωτη στροφη στην εκκινηση του αγωνα που εχουμε πει σαν κανονα

"Στην εκκίνηση κρατάμε ασφαλείς αποστάσεις για να προλάβουμε να φρενάρουμε μόλις δούμε τα κόκκινα φωτάκια των φρένων των εμπρός αυτοκινήτων, στη συνέχεια κρατάμε τη λωρίδα που έχουμε επιλέξει ας χάσουμε και λίγο χρόνο, είναι άδικο να χαλάσει ο αγώνας πριν καν ξεκινήσει!"

εχεις αλλες 500 στροφες να περασεις τον αλλον σε ολο τον αγωνα.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ιάσονα γενικό ήταντο σχολιο. Με τα στενά οπτικά πεδία , προτιμώ μια πιο συντηρητική προσέγγιση και ας χάσω και καμιά θέση.

Με τα VR ίσως είναι αλλιώς.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

προτιμώ μια πιο συντηρητική προσέγγιση και ας χάσω και καμιά θέση.

 

ε αφου το λες γιατι δεν το κανεις ? ασε που ειναι και υποχρωη σου στην προκειμενη περιπτωση

 

υγ.... δεν ειχα ιδεα ποιος ειναι το μπλε αυτοκινητο κλπ,κλπ απο το ποστ σου #4664 καταλαβα οτι εισαι εσυ

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Κυριακο , μαλλον μπερδευτηκες..Δεν εμπλεκεται ο Δημητρης στο παραπανω βιντεο!

Αλλα και παλι , cool.Μην αρπαζομαστε

ισα ισα δεν εχω τιποτα με κανενα αυτο ηθελα να πω....δεν με ενδιαφερει ποιος ειναι....για το συμβαν λεμε τιποτα παραπανω

 

σορρυ δημητρη λαθος καταλαβα  :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρω και εδώ την άποψή μου για το προσπέρασμα και περιμένω την κριτική σας...

Πιστεύω πως το έχουμε χάσει λίγο , ειδικά με αυτό το "dive bombing" rule

(σόρρυ για το σεντόνι)

 

Επίσης η γνώμη μου για τα προσπεράσματα:

 

Έστω Α ο αμυνόμενος και Β ο επιτιθέμενος

 

Στόχος του Β είναι να βρεθεί στην ιδανική γραμμή αναγκάζοντας τον Α να σηκώσει το γκάζι για να μην πέσει επάνω του ή να επιλέξει άλλη πιο αργή γραμμή. Σας ακούγεται επιθετικό; και όμως αυτό είναι. Απλώς υπάρχουν κανόνες για το πώς θα το κάνεις.

 

 

 

Βασικοί κανόνες .

Αν είσαι ο Β:

 

·         Μπορείς  να επιχειρήσεις προσπέρασμα φρενάροντας αργότερα από τον Α με όποιον τρόπο θες αρκεί την ώρα που θα βρεθείς στην ιδανική γραμμή και σχεδόν εφαπτομενικά με αυτήν (όχι εμβολισμός) να έχει βρεθεί τουλάχιστον ο μπροστινός προφυλακτήρας σου στους μπροστινούς τροχούς του Α. Τότε ουσιαστικά απαιτείς χώρο ενός πλάτους του οχήματος. Το ίδιο ισχύει και για προσπέρασμα από την εξωτερική. Απλώς το φαινόμενο δεν εξελίσσεται στο άπεξ αλλά στο κέρμπ εξόδου. Ο Α σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να επωφεληθεί και να φρενάρει λίγο νωρίτερα και να έχει καλύτερη έξοδο οπότε η μάχη μεταφέρεται στην επόμενη στροφή. Προσοχή: Δικαιούσαι να περάσεις κάθετα την ιδανική γραμμή αν το φρενάρισμα είναι πάνω από οριακό (συμβαίνει αυτό αγώνα κάνουμε) αρκεί να μην ακουμπήσεις τον Α (Εκεί ουσιαστικά σε προσέχει ο Α και αργεί το turn in για να επωφεληθεί από την απείρως καλύτερη έξοδο)

·         Φυσικά απαγορεύεται σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας να ακουμπήσεις τον Α μέχρι να είσαι σε θέση να δικαιούσαι τον χώρο.

·         Όταν έχουμε διαδικασία αλλαγής γραμμής και από τους δύο έτσι ώστε να τοποθετηθούν για την επόμενη στροφή (πχ από αριστερή στροφή σε δεξιά με ενδιάμεση ευθεία) και ακόμα επιταχύνουν τότε αρκεί να βρεθεί ο μπροστινός τροχός σου στους πίσω του Α για να απαιτήσεις τον χώρο.(αυτό ισχύει και για την εκκίνηση)

 

 

Αν είσαι ο Α

 

·         Δεν εμποδίζεις τον Β όταν βρεθεί στις θέσεις που περιγράφτηκαν πιο πάνω.

·         Δικαιούσαι να αλλάξεις γραμμή μία φορά στην ευθεία εφόσον το όχημα σου βρίσκεται ολόκληρο εμπρός από τον Β. Μετά ουσιαστικά πρέπει να αντιμετωπίσεις την κατάσταση σαν είσαι ο Β αφού θα έχεις βρεθεί εκτός γραμμής και θα είναι σαν να πραγματοποιείς ένα άνετο προσπέρασμα. Ο αντίπαλος πιθανότατα θα εκμεταλλευτεί την καλύτερη έξοδο.

·         Όντας εμπρός από τον Β δικαιούσαι να επιλέξεις όποια γραμμή θες για να στρίψεις

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρω και εδώ την άποψή μου για το προσπέρασμα και περιμένω την κριτική σας...

Πιστεύω πως το έχουμε χάσει λίγο , ειδικά με αυτό το "dive bombing" rule

(σόρρυ για το σεντόνι)

 

Επίσης η γνώμη μου για τα προσπεράσματα:

 

Έστω Α ο αμυνόμενος και Β ο επιτιθέμενος

 

Στόχος του Β είναι να βρεθεί στην ιδανική γραμμή αναγκάζοντας τον Α να σηκώσει το γκάζι για να μην πέσει επάνω του ή να επιλέξει άλλη πιο αργή γραμμή. Σας ακούγεται επιθετικό; και όμως αυτό είναι. Απλώς υπάρχουν κανόνες για το πώς θα το κάνεις.

 

 

 

απου που ρε thazio θα το κανει απο αποσταση? αν δεν εχεις παρει θεση πριν τα φρενα,τοτε μενεις πισω και στριβεις σαν τρενακι

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσουμε λίγο τι είναι divebombing:

 

Είμαστε μπροστά και μας ακολουθεί αυτοκίνητο. Έχουμε μπροστά μας 50 μέτρα braking zone που σημαίνει ότι από αυτα τα 50 μέτρα τα 40 θα φρενάρουμε ενώ πηγαίνουμε ευθεία και στα τελευταία 10 μέτρα ελαττώνουμε ή δεν πατάμε καθόλου φρένο για να στρίψουμε. Τώρα υπάρχουν 2 περιπτώσεις.

 

Πρώτη το αυτοκίνητο που μας ακολουθεί να έχει μεγάλη απόσταση απο εμάς (μεγαλύτερη του 1+ αυτοκινήτου) όπου είναι πρακτικά αδύνατο να προλάβει να φρενάρει δίπλα μας για να επιχειρήσει προσπέραση. Στην περίπτωση όμως που το δούμε να βγαίνει απο την γραμμή του για να επιχειρήσει μία βουτιά στα φρένα ( ενώ εμείς έχουμε είδη αρχίσει να φρενάρουμε), εκτός και αν είναι ο Ayrton θα αποτύχει παταγωδώς, που σημαίνει ότι κρατάμε πιο ανοιχτή γραμμή και τον περιμένουμε να φύγει ευθεία ή να έχει πολύ κακή έξοδο απο την στροφή όπου το να ξαναβρεθούμε μπροστά είναι πάρα πολύ εύκολο!!!

 

Δεύτερη περίπτωση, είναι όταν το αυτοκίνητο που μας ακολουθεί έχει απόσταση μικρότερη του 1+ αυτοκινήτου εκεί είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε την κίνηση του αντιπάλου!!! Αν η μούρη του αντιπάλου έχει περάσει το κώλο του αυτοκινήτου ή βρίσκεται πολύ κοντά μας κατα της διάρκεια αυτών των 40 μέτρων του braking zone, τότε για να μην έρθει και μας ρίξει μία και πάμε για πουρνάρια του αφήνουμε αρκετό χώρο και δεν του κλείνουμε την πόρτα, γιατί τα πουρνάρια δεν κάνουν και καλό τσάι!!! (μόνο για την φουφου είναι)  :gyro:

 

Αν έχω κάνει κάπου λάθος με διορθώνεται!!! 

 

@thazio ξεκίνησα να γράφω πριν το post σου  :tomato:

Έγινε επεξεργασία από Arkoudadis
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι για να προσπεράσει κάποιος πρέπει να μαζέψει την διαφορά κατά την επιτάχυνση;

ναι να εχεις παρει θεση τουλαχιστον μισο αυτοκιντο για μενα...απο εκει και περα αν εχουν ανοιξει πορτες παραθηρα και εχει βγει εκτος γραμμης ειναι αλλη περιπτωση απο αυτην που συζηταμε

Link to comment
Share on other sites

Ωραία αυτά που λέτε αλλά ισχύουν σε πραγματικούς αγώνες, όπου με τις αισθήσεις σου, ακόμα και αν δεν έχεις χάρακα, ξέρεις ακριβώς που είναι ο άλλος.

Στην οθονιτσα μας αυτά, δεν μπορούμε να τα αντιληφθούμε.

Για αυτό και μόνο τα ατυχήματα είναι αρκετά.

Προσωπικά έχω το helicorsa. Με το που κάνει over lap ο πίσω, σου βγάζει πορτοκαλί τρίγωνο. Εκεί τέλος, αφήνω χώρο. Αν δεν αφήσω, θα χτυπήσουμε. Και ας έρθει με divebomb. Δηλαδή τί , να κλειστώ? Αφού θα πέσει πάνω μου. Θα διαμαρτυρηθώ βέβαια αλλά δεν γ@μιέται.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ωραία αυτά που λέτε αλλά ισχύουν σε πραγματικούς αγώνες, όπου με τις αισθήσεις σου, ακόμα και αν δεν έχεις χάρακα, ξέρεις ακριβώς που είναι ο άλλος.

Στην οθονιτσα μας αυτά, δεν μπορούμε να τα αντιληφθούμε.

Για αυτό και μόνο τα ατυχήματα είναι αρκετά.

Προσωπικά έχω το helicorsa. Με το που κάνει over lap ο πίσω, σου βγάζει πορτοκαλί τρίγωνο. Εκεί τέλος, αφήνω χώρο. Αν δεν αφήσω, θα χτυπήσουμε. Και ας έρθει με divebomb. Δηλαδή τί , να κλειστώ? Αφού θα πέσει πάνω μου. Θα διαμαρτυρηθώ βέβαια αλλά δεν γ@μιέται.

ισα ισα που το λες πρπει να ειμαστε διπλα προσεκτικοι και αυτος που εχει πληρη ορατοτητα ειναι ο πισω....δηλαδη ερχετε ενας με διακοσια πανω στην στροφη αναβαει το helicorsa πορτοκαλι τοτε εγω πρεπει να αλλαξω γραμμη(γιατι δεν υπαρχει αλλος χωρος) ειναι ενα αλλος αριστερα πχ και φυγαμε ολοι μαζι εκτος

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Αν έρθει ο άλλος καμικάζι, ναι αστον. Αν στρίψει, έστριψε ( μάλλον θα τον περάσεις πάλι ) αν όχι, δεν θα είσαι εκεί για να τον βοηθήσεις...

αφου θα σταματησει πανω μου στην καλυτερη η εγω στον αριστερα μου

 

για ξανα δες το video........

 

 

αν ο μπλε ειχε κρατησει τα φρενα ως ωφειλε δεν θα ειχε γινει τιποτα

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.