liakjim Ιούνιος 8, 2015 #3241 Ιούνιος 8, 2015 Αποστολή εξετελέσθη. Ο server γέμισε πολύ γρήγορα.Το combo είναι φανταστικό, μπράβο Chris. Τρελές μάχες. Κρίμα που δεν θα είμαι την Κυριακή.Κατέβηκαν κ κάτι πράσινα ανθρωπάκια κ μας τρελάνανε με τους χρόνους τους. (ειδικά ο Mitja) 2
panosdimp Ιούνιος 9, 2015 #3242 Ιούνιος 9, 2015 (edited) Πολές απουσίες τελευταίως για συμμαζέψου κι άσε τις βόλτες για το καλοκαίρι ,εννοώ τον Αύγουστο! Δεν μπορώ να κάνω το outsider μόνος θέλω και παρέα! Μ εκείνο το ριπλέυ τι θα γίνει μήπως το χεις εσύ ? (είσαι η μόνη μου ελπίδα ) Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2015 από panosdimp
Aris Teidis Ιούνιος 9, 2015 #3243 Ιούνιος 9, 2015 On 9/6/2015 at 6:20 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε: Πολές απουσίες τελευταίως για συμμαζέψου κι άσε τις βόλτες για το καλοκαίρι ,εννοώ τον Αύγουστο! Δεν μπορώ να κάνω το outsider μόνος θέλω και παρέα! Μ εκείνο το ριπλέυ τι θα γίνει μήπως το χεις εσύ ? (είσαι η μόνη μου ελπίδα ) Παραμιλάς μπρε? 2
GoMaR Ιούνιος 9, 2015 #3244 Ιούνιος 9, 2015 On 8/6/2015 at 10:23 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Αποστολή εξετελέσθη. Ο server γέμισε πολύ γρήγορα.Το combo είναι φανταστικό, μπράβο Chris. Τρελές μάχες. Κρίμα που δεν θα είμαι την Κυριακή.Κατέβηκαν κ κάτι πράσινα ανθρωπάκια κ μας τρελάνανε με τους χρόνους τους. (ειδικά ο Mitja)Με ενα απογευμα δουλεια και να ειμαστε στο 1.13.χχχ ειναι παρα πολυ καλα.αφου πιασαμε και 1.12.9 δεν αργουμε για το 1.12.5 με practice.προσωπικα για κατω απο 1.12 το θεωρω πολυ δυσκολοΠαντως τα λαστιχα μου τελειωσαν με 98% στους 6 γυρους. 1
VeRDeGR Ιούνιος 10, 2015 #3245 Ιούνιος 10, 2015 (edited) On 9/6/2015 at 6:48 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Παντως τα λαστιχα μου τελειωσαν με 98% στους 6 γυρους.Και εκεί θα μείνουν για 20 γύρους. Είχα μια συζήτηση με τον Αριστοτέλη στο fb και μου εξήγησε πολλά πράγματα..Πράγματα που θα προτιμούσα να μην τα ξέρω γιατί θα καώ τελείως τώρα... [emoji14] Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από VeRDeGR 1
liakjim Ιούνιος 10, 2015 #3246 Ιούνιος 10, 2015 (edited) Επιβάλλεται ένα screenshot της συζήτησης πιστεύω (αφού πάρεις την άδεια φυσικά) . Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από liakjim
VeRDeGR Ιούνιος 10, 2015 #3247 Ιούνιος 10, 2015 (edited) Θα μου επιτρέψετε να μην δείξω την συνομιλία χύμα (είναι και μεγάλη)Επιγραμματικά τι έμαθα που δεν ήξερα πριν τον περιβόητο αγώνα με την 599XX- πιθανότατα με την έξοδο που είχα μετά την επαφή με τον fuz10n να απέκτησα graining γιατί έπεσε η θερμοκρασία στα ελαστικά με αποτέλεσμα να έχω χαμηλότερη πρόσφυση σε όλον τον αγώνα- στην προσπάθεια μου να πιέσω να ανέβω πάλι θέση (έπεσα στην 10η εκείνη την στιγμή), πίεζα υπερβολικά ανεβάζοντας το v.km το οποίο είναι ουσιαστικά η ζωή του ελαστικού. Κάθε γλύστριμα το ανεβάζει κατακόρυφα. - Από παλιότερη συζήτησή μας, το Assetto Corsa υπολογίζει ΚΑΙ στρεπτική ακαμψία πλαισίου!! WOW απλά!!- αν είχα υπομονή ΙΣΩΣ να αποκτούσα το πλεονέκτημα που πίστευα ότι θα έχω (αν και για 20 γύρους τα medium με μερικές εξαιρέσεις είναι must)- Δεν είναι κακό να βάζεις traction control προς το τέλος της ζωής του ελαστικού. Το κάνουν και οι επαγγελματίες οδηγοί και γιαυτό έχουν και 12 επίπεδα TC τα GT3. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από VeRDeGR 3
liakjim Ιούνιος 10, 2015 #3248 Ιούνιος 10, 2015 On 10/6/2015 at 9:52 ΠΜ, το μέλος VeRDeGR έγραψε: Θα μου επιτρέψετε να μην δείξω την συνομιλία χύμα (είναι και μεγάλη) Επιγραμματικά τι έμαθα που δεν ήξερα πριν τον περιβόητο αγώνα με την 599XX - πιθανότατα με την έξοδο που είχα μετά την επαφή με τον fuz10n να απέκτησα graining γιατί έπεσε η θερμοκρασία στα ελαστικά με αποτέλεσμα να έχω χαμηλότερη πρόσφυση σε όλον τον αγώνα στο λέγαμε - στην προσπάθεια μου να πιέσω να ανέβω πάλι θέση (έπεσα στην 10η εκείνη την στιγμή), πίεζα υπερβολικά ανεβάζοντας το v.km το οποίο είναι ουσιαστικά η ζωή του ελαστικού. Κάθε γλύστριμα το ανεβάζει κατακόρυφα. και αυτό στο λέγαμε - Από παλιότερη συζήτησή μας, το Assetto Corsa υπολογίζει ΚΑΙ στρεπτική ακαμψία πλαισίου!! WOW απλά!! δεν το ήξερα, τέλειο!!! - αν είχα υπομονή ΙΣΩΣ να αποκτούσα το πλεονέκτημα που πίστευα ότι θα έχω (αν και για 20 γύρους τα medium με μερικές εξαιρέσεις είναι must) στο λέγαμε - Δεν είναι κακό να βάζεις traction control προς το τέλος της ζωής του ελαστικού. Το κάνουν και οι επαγγελματίες οδηγοί και γιαυτό έχουν και 12 επίπεδα TC τα GT3. Καλό tip Ευχαριστώ!!!
VeRDeGR Ιούνιος 10, 2015 #3249 Ιούνιος 10, 2015 On 10/6/2015 at 10:01 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Ευχαριστώ!!! Τι ευχαριστείς Αυτά είναι για να τα μοιραζόμαστε, όχι να επωφελούμαστε προσωπικά (για όποιον και αν το βλέπει ανταγωνιστικά) 3
akis_z80 Ιούνιος 10, 2015 Author #3250 Ιούνιος 10, 2015 Χαίρομαι verde που πείστηκες εν τέλει! Τα λέμε σύντομα on track ελπίζω 2
wolves Ιούνιος 10, 2015 #3251 Ιούνιος 10, 2015 On 10/6/2015 at 10:54 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε: Χαίρομαι verde που πείστηκες εν τέλει! Τα λέμε σύντομα on track ελπίζω oχι εν τελει, αλλα απο αριστο τελη 7
panosdimp Ιούνιος 10, 2015 #3252 Ιούνιος 10, 2015 On 10/6/2015 at 10:54 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε: Χαίρομαι verde που πείστηκες εν τέλει! Τα λέμε σύντομα on track ελπίζω ΩΩΩ τη βάψαμε !!!! 2
liakjim Ιούνιος 10, 2015 #3253 Ιούνιος 10, 2015 (edited) Από τότε που ενεργοποίησα το dev app "car physics" , το οποίο το έχω συνέχεια ανοιχτό και το συμβουλεύομαι , έχω αρχίσει να κατανοώ κάπως καλύτερα τα tyres/car dynamics και αυτό αποτυπώνεται στους αγώνες που κάνω στο RD, όπου βλέπω συνεχή βελτίωση, όχι τόσο σε απόλυτους χρόνους αλλά στη διατήρηση αυτών. Reveal hidden contents Παράδειγμα από χθεσινό αγώνα με Nissan GTR GT3 @Imola (τα καφέ είναι είσοδος/έξοδος από pit stop για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών).http://simresults.net/150609-st0 Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από liakjim
Aris Teidis Ιούνιος 10, 2015 #3254 Ιούνιος 10, 2015 On 10/6/2015 at 11:06 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε: ΩΩΩ τη βάψαμε !!!! :sarcastic: 2
fatalara Ιούνιος 10, 2015 #3255 Ιούνιος 10, 2015 On 10/6/2015 at 11:14 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Από τότε που ενεργοποίησα το dev app "car physics" , το οποίο το έχω συνέχεια ανοιχτό και το συμβουλεύομαι , έχω αρχίσει να κατανοώ κάπως καλύτερα τα tyres/car dynamics και αυτό αποτυπώνεται στους αγώνες που κάνω στο RD, όπου βλέπω συνεχή βελτίωση, όχι τόσο σε απόλυτους χρόνους αλλά στη διατήρηση αυτών. Reveal hidden contents Παράδειγμα από χθεσινό αγώνα με Nissan GTR GT3 @Imola (τα καφέ είναι είσοδος/έξοδος από pit stop για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών).http://simresults.net/150609-st0 Capture.JPG Εγω δεν εχω καταλαβει πως δουλευει ακομα... (χαζος)
liakjim Ιούνιος 10, 2015 #3256 Ιούνιος 10, 2015 (edited) To app είναι το "car physics" και για να ενεργοποιηθεί, πάμε στο assetto_corsa.ini και βαζουμε το ENABLE_DEV_APPS=1. Όταν το ενεργοποιήσουμε, θα δούμε αριστερά πολλές τιμές.Από την περιγραφή καταλαβαίνουμε τις περισσότερες. Κοιτάμε τα εξής : vk.m front/ rear: virtual χιλιόμετρα. Αυτά μας πάvε στην καμπύλη δεξιά.Οριζόντιος άξονας δλδ στο distance. . Η τιμή αυξάνει φυσικά από τα πραγματικά χιλιόμερα που διανύουμε, αλλά και από άλλους παράγοντες (grain/blistering / τρόπο οδήγησης κτλ).Άρα ΔΕΝ είναι το πραγματικό distance αλλά το distance που ΘΑ έκανε το λάστιχο ανάλογα με την ταλαιπωρία. πχ στα 20χλμ γύρων, άλλο v.km θα έχει κάποιος που πάει σωστά και άλλο και πολύ μεγαλύτερο κάποιος που ταλαιπωρεί τα λάστιχα. Φυσικά σκοπός μας είναι η τιμή αυτή να αυξάνει όσο αργά γίνεται. πχ κάνουμε ένα setup , τρέχουμε 10 γύρους, κάνουμε άλλο setup και συγκρίνουμε. Αν οδηγήσαμε το ίδιο (δεν γίνεται) , το πιο φιλικό setup , θα δώσει πιο χαμηλές τιμές.grain front/rear : κοιτάει μόνο τα αριστερά. Εφόσον τα λάστιχα είναι πάντα στην σωστή θερμοκρασία, η τιμή αυτή θα μείνει κοντά στο μηδέν. Δοκιμάστε με κρύα λάστιχα να κάνετε burnout και θα δείτε τί θα γίνει. πχ το 10.000 σημαίνει 10% grainblister front/rear : και αυτό κοιτάει τα αριστερά. Όταν τα λάστιχα υπερθερμανθούν , η τιμή αυτή ανεβαίνει. Με λίγα λόγια, προσπαθούμε τα grain/blister να μην αυξηθούν όπως επίσης κ το v.km. Αυτό το κάνουμε με setup/ πιέσεις/ τρόπο οδήγησης/ γόμα. Αυτά. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από liakjim 5
VeRDeGR Ιούνιος 10, 2015 #3257 Ιούνιος 10, 2015 (edited) On 10/6/2015 at 10:54 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε: Χαίρομαι verde που πείστηκες εν τέλει! Τα λέμε σύντομα on track ελπίζω Απολύτως. Αγνοούσα πλήρως 2 πράγματα: 1) την λειτουργία v.km και το πως επηρεάζεται από grain 2) την ανθεκτικότητα των medium στο παιχνίδι και την απόδοση τους στον χρόνο.Κλασσικό παράδειγμα ημιμάθειας που οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.. On 10/6/2015 at 11:54 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: To app είναι το "car physics" και για να ενεργοποιηθεί, πάμε στο assetto_corsa.ini και βαζουμε το ENABLE_DEV_APPS=1. Όταν το ενεργοποιήσουμε, θα δούμε αριστερά πολλές τιμές. Από την περιγραφή καταλαβαίνουμε τις περισσότερες. Κοιτάμε τα εξής : vk.m front/ rear: virtual χιλιόμετρα. Αυτά μας πάvε στην καμπύλη δεξιά.Οριζόντιος άξονας δλδ στο distance. . Η τιμή αυξάνει φυσικά από τα πραγματικά χιλιόμερα που διανύουμε, αλλά και από άλλους παράγοντες (grain/blistering / τρόπο οδήγησης κτλ).Άρα ΔΕΝ είναι το πραγματικό distance αλλά το distance που ΘΑ έκανε το λάστιχο ανάλογα με την ταλαιπωρία. πχ στα 20χλμ γύρων, άλλο v.km θα έχει κάποιος που πάει σωστά και άλλο και πολύ μεγαλύτερο κάποιος που ταλαιπωρεί τα λάστιχα. Φυσικά σκοπός μας είναι η τιμή αυτή να αυξάνει όσο αργά γίνεται. πχ κάνουμε ένα setup , τρέχουμε 10 γύρους, κάνουμε άλλο setup και συγκρίνουμε. Αν οδηγήσαμε το ίδιο (δεν γίνεται) , το πιο φιλικό setup , θα δώσει πιο χαμηλές τιμές. grain front/rear : κοιτάει μόνο τα αριστερά. Εφόσον τα λάστιχα είναι πάντα στην σωστή θερμοκρασία, η τιμή αυτή θα μείνει κοντά στο μηδέν. Δοκιμάστε με κρύα λάστιχα να κάνετε burnout και θα δείτε τί θα γίνει. πχ το 10.000 σημαίνει 10% grain blister front/rear : και αυτό κοιτάει τα αριστερά. Όταν τα λάστιχα υπερθερμανθούν , η τιμή αυτή ανεβαίνει. Με λίγα λόγια, προσπαθούμε τα grain/blister να μην αυξηθούν όπως επίσης κ το v.km. Αυτό το κάνουμε με setup/ πιέσεις/ τρόπο οδήγησης/ γόμα. Αυτά. Δεν είμαι σίγουρος αν μετράει τα αριστερά ή αν παίρνει μέσες τιμές.. Είσαι σίγουρος; Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από VeRDeGR
akis_z80 Ιούνιος 10, 2015 Author #3259 Ιούνιος 10, 2015 Σε κάποια φάση έδειχνε της μίας πλευράς μόνο. Μπορεί να το φτιάξανε όμως!
VeRDeGR Ιούνιος 10, 2015 #3260 Ιούνιος 10, 2015 (edited) Ακόμα μια τιμή δίνει απλά έχω την εντύπωση ότι αν έχεις πχ 78 το δεξί και 69 στο αριστερό με grain area κάτω από 70, δεν ανέβαινε.Χθές ενεργοποίησα το app οπότε είναι μεγάλες οι πιθανότητες να κάνω λάθοςEDIT: Το επιβεβαίωσα. Με τον μέσο όρο υπολογίζει. Αν έχεις πχ στο ένα ελαστικό 72oC και στο άλλο 67oC έχεις grain (σε semislick που κοίταξα). Αν έχεις πχ στο ένα 72oC και στο άλλο 69oC δεν ανεβαίνει το grain. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2015 από VeRDeGR
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now