Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

ΠΟΛΥ ωραιο combo christian.Σταθερο αμαξι , θελει την τεχνικη του για να στριψει.Σπασαρχιδικο στην αρχη(ολο restarts ημουν)αλλα ειναι ωραιο.Δε ξερω κατα ποσο θα ειναι ευκολες οι προσπερασεις , αλλα θα γινουν πιστευω πολλες μαχες.Ευγε

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τεσπα ας μην χαλάμε το θέμα. :) ένα παιχνίδι είναι, δεν γίνεται να είναι τέλειο. :)

To θέμα είναι ποιον να πιστέψουμε.. Εμένα, εσένα και τον οποιονδήποτε random guy σε κάποιο forum ή τον physics leader ενός από τα καλύτερα sims; Σίγουρα υπάρχει πιθανότητα να έχουν λάθος στοιχεία. Είναι συντριπτικά μικρότερη από το να κάνουμε όμως λάθος εμείς. Αυτοί έχουν πρόσβαση σε δεδομένα και data logs από όλες τις εταιρείες και σίγουρα δε βάζουν τιμές από το μυαλό τους στις καμπύλες φθοράς ελαστικών όπως και πουθενά αλλού.

Το ότι σου φαίνεται λάθος μία καμπύλη είναι σεβαστό, αλλά δε σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν είναι καλό. Αυτό που μπορεί να σημαίνει είναι ότι σου διαφεύγει κάποιο από τα στοιχεία που έχουν οι devs.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Και μονο που συγκινεις ελαστικα δρομου με αγωνιστικα καταλαβα.

Δεν νομίζω οτι αλλάζουν οι κανόνες της φυσικής αν μιλάς για ελαστικά δρόμου, ή αγώνων..

Αυτό που βλέπουμε στα λάστιχα μας, είναι το ίδιο που βλέπουμε και στην φόρμουλα 1..

Και μάλλον εκεί βλέπουμε τα κορυφαία ελαστικά σε όλες τις απόψεις..

Δεν κατάλαβα τι κατάλαβες, αλλά εάν θέλετε να σας προσκομίσω στοιχεία από κατασκευαστές ελαστικών, θα το κάνω με χαρά..

Και η μισελέν και η πιρέλι, κατασκευάζουν τόσο αγωνιστικά όσο και ελαστικά δρόμου..

Οι νόμοι της φυσικής παραμένουν ίδιοι..

Μικρή πρόσφυση, ελάχιστη φθορά..

Μεγάλη πρόσφυση, μεγάλη φθορά.

Τόσο στα μαλακά, όσο και στα μεσαία, όσο και στα σκληρά..

Θα ασχοληθούμε λίγο με το θέμα ενεργά, και θα βγεί αποτέλεσμα...

 

Υ.Γ. Η όλη φάση μου θυμίζει την πρώτη επαφή μου με το Μ3 Ε30 , όταν είπα στον Τάκη ότι τα physics του οχήματος ήταν εκτός τόπου και χρόνου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι ποιον να πιστέψουμε.. Εμένα, εσένα και τον οποιονδήποτε random guy σε κάποιο forum ή τον physics leader ενός από τα καλύτερα sims; Σίγουρα υπάρχει πιθανότητα να έχουν λάθος στοιχεία. Είναι συντριπτικά μικρότερη από το να κάνουμε όμως λάθος εμείς. Αυτοί έχουν πρόσβαση σε δεδομένα και data logs από όλες τις εταιρείες και σίγουρα δε βάζουν τιμές από το μυαλό τους στις καμπύλες φθοράς ελαστικών όπως και πουθενά αλλού.

Το ότι σου φαίνεται λάθος μία καμπύλη είναι σεβαστό, αλλά δε σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν είναι καλό. Αυτό που μπορεί να σημαίνει είναι ότι σου διαφεύγει κάποιο από τα στοιχεία που έχουν οι devs.

Stefano Casillo: "we are really going beyond what can we measure. We've got that part where the car is in the grip state, what we really dont have is the part where the car is start sliding, because there is no data, there is no accepted theory, how you do that, how you approach that---there is no data to validate what we are trying to do."

Όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν 100αδες πράγματα που οι devs κινούνται σε απόλυτο σκοτάδι. Το οτι είναι κορυφαίο (δεν ξέρω από που συμπέρανες ότι είπα πως το Assetto Corsa δεν είναι καλό παιχνίδι) δεν σημαίνει ότι αυτό που συμβαίνει στο Assetto Corsa είναι η πραγματικότητα. Ούτε ότι επειδή κάποια πράγματα γίνονται διαφορετικά στο rFactor υπάρχουν 2 πραγματικότητες.

Αυτός είναι και ο λόγος που το Assetto Corsa είναι στην version 1.1.6 και όχι στην version 0.0.1

Διότι αν όλα γίνονταν σωστά και αλάνθαστα, δεν θα χρειάζοντουσαν update για να διορθώσουν τίποτα.

Το ότι ας πούμε αν φτάσεις 500oC το ελαστικό δεν σκάει και δεν ανατινάζεται παρά μόνον γλυστράει λίγο παραπάνω, είναι κοινώς αποδεκτό ότι ο physics leader το έχει παραλείψει ή αδυνατούσε (γιατί ο προγραμματισμός δεν είναι σκέφτομαι και γράφω) να το ενσωματώσει στο παιχνίδι.

Σε διαβεβαιώ ότι στην πραγματικότητα τα λάστιχα σκάνε... :)

 

Υ.Γ. Η όλη φάση μου θυμίζει την πρώτη επαφή μου με το Μ3 Ε30 , όταν είπα στον Τάκη ότι τα physics του οχήματος ήταν εκτός τόπου και χρόνου.

Η όλη φάση είναι κλασσική σε κάθε racing game ή sim που κάποιος μπαίνει να πει "ρε παιδιά δεν γίνεται η Ferrari να στρίβει χειρότερα από Yugo" και πλακώνουν όλοι μετά0 "τι λες δεν ξέρεις εσύ" "μην αλλάξετε τίποτα το παιχνίδι τα σπάει" "οδηγάς λάθος" "δεν έχεις την αίσθηση της ταχύτητας" κτλ

Το ίδιο έγινε και στο pCars. Αν πας τώρα να γράψεις 5 πράγματα θα σε φάνε ζωντανό.

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω τι θες να πεις, αλλά τα ingame δεδομένα σου είναι ελλιπέστατα.

 

Το ξέρεις ότι τα mediums της 599 μπορούν να πέσουν στο 90%; Tα soft 88%.

Εμείς στον αγώνα τα φτάσαμε στο 98% που σημαίνει ότι δε μπήκαμε στην περιοχή που το falloff των meds είναι μεγαλύτερο από το falloff των hards. Αν φτάναμε σε εκείνο το σημείο, θα είχες για κάποιους (αρκετούς) γύρους πλεονέκτημα.

Δε φτάσαμε όμως, ο αγώνας ήταν πολύ μικρός για τα hards. Ήμασταν στο range όπου τα mediums ήταν παντού καλύτερα.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι αλλάζουν οι κανόνες της φυσικής αν μιλάς για ελαστικά δρόμου, ή αγώνων..

Αυτό που βλέπουμε στα λάστιχα μας, είναι το ίδιο που βλέπουμε και στην φόρμουλα 1..

Και μάλλον εκεί βλέπουμε τα κορυφαία ελαστικά σε όλες τις απόψεις..

Δεν κατάλαβα τι κατάλαβες, αλλά εάν θέλετε να σας προσκομίσω στοιχεία από κατασκευαστές ελαστικών, θα το κάνω με χαρά..

Και η μισελέν και η πιρέλι, κατασκευάζουν τόσο αγωνιστικά όσο και ελαστικά δρόμου..

Οι νόμοι της φυσικής παραμένουν ίδιοι..

Μικρή πρόσφυση, ελάχιστη φθορά..

Μεγάλη πρόσφυση, μεγάλη φθορά.

Τόσο στα μαλακά, όσο και στα μεσαία, όσο και στα σκληρά..

Θα ασχοληθούμε λίγο με το θέμα ενεργά, και θα βγεί αποτέλεσμα...

 

Υ.Γ. Η όλη φάση μου θυμίζει την πρώτη επαφή μου με το Μ3 Ε30 , όταν είπα στον Τάκη ότι τα physics του οχήματος ήταν εκτός τόπου και χρόνου.

Δεν μπορεις να συγκρινεις αγωνιστικες συνθηκες με συνθηκες δρομου ουτε το ενα ελαστικο με το αλλο, αυτο το λενε οι ιδιες οι εταιριες που επικαλεισαι και μιας που μιλαμε για αγωνες ας μεινουμε εκει. Στους αγωνες μιλας για ορια και οταν κατι τρεχει στα ορια το παραμικρο παιζει ρολο, αν λαβουμε υποψην μονο μια παραμετρο αυτο που λες ισχυει τα ελαστικα ομως δεν επειρεαζονται απο μια παραμετρο αλλα απο πολλες. Δεν ειναι τυχαιο που στους αγωνες μιλαμε για ιδανικη θερμοκρασια ελαστικου και υπαρχουν περιπτωσεις που μια μεση γομα θα ξεπερασει μια σκληρη σε αντοχη αν οι συνθηκες ειναι ιδανικες για την μεση.  Θες να μου πεις δλδ οτι δεν εχεις δει αγωνα που η option γομα να βγαζει τους ιδιους γυρους με την prime ή η prime να γυριζει στο ιδιο ρυθμο με την option στο ιδιο αυτοκινητο? Τουλαχιστων το 1/3 των αγωνων ειναι ετσι και αυτο συμβαινει γτ οι συνθηκες βολευουν τη μια γομα περισσοτερο απο την αλλη, γιαυτο αλλωστε γινεται και επιλογη γομας για τον εκαστοτε αγωνα.

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δείτε λίγο

 

LOOKUP TABLES των ελαστικών της 599 από το παιχνίδι που τα πέρασα στο excel.

Οι μαύρες βούλες είναι τα λάστιχα μου και του verde κατά τον τερματισμό.

 

 

post-60059-0-29661900-1433775918_thumb.p

 

 

Εγώ τελείωσα με 98% που σημαίνει ότι κάλυψα 4.5 virtual kilometers (είπαμε αυτό εξαρτάται από το στυλ οδήγησης, αν γλιστράς, την πίεση ελαστικών, τις θερμοκρασίες). Εσύ που τελείωσες με 97% και hards σημαίνει ότι έκανες 10 virtual kilometers.

 

Γιατί; Γιατί μπορεί να είχες χειρότερο setup που να επιβάρυνε τα λάστιχα, μπορεί να ήσουν πιο επιθετικός στα inputs (montoya :p) μπορεί απλά να έκανες overdriving στην προσπάθεια να καλύψεις τη διαφορά. Μπορεί εσύ αν έβαζες mediums και οδηγούσες με τον ίδιο τρόπο να είχες πέσει στο τέλος του αγώνα στο 95- 96%. Μπορεί και όχι αν τα mediums γλιστράγανε λιγότερο και γενικά σε βοηθούσαν να κάνεις πιο καθαρή οδήγηση. Μη συγκρίνεις το 98 άλλου με το δικό σου 97, δεν είμαστε ρομπότ που δίνουμε ακριβώς τα ίδια inputs.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Δείτε λίγο

 

LOOKUP TABLES των ελαστικών της 599 από το παιχνίδι που τα πέρασα στο excel.

Οι μαύρες βούλες είναι τα λάστιχα μου και του verde κατά τον τερματισμό.

 

 

attachicon.gifac-tyree.png

 

 

Εγώ τελείωσα με 98% που σημαίνει ότι κάλυψα 4.5 virtual kilometers (είπαμε αυτό εξαρτάται από το στυλ οδήγησης, αν γλιστράς, την πίεση ελαστικών, τις θερμοκρασίες). Εσύ που τελείωσες με 97% και hards σημαίνει ότι έκανες 10 virtual kilometers.

 

Γιατί; Γιατί μπορεί να είχες χειρότερο setup που να επιβάρυνε τα λάστιχα, μπορεί να ήσουν πιο επιθετικός στα inputs (montoya :p) μπορεί απλά να έκανες overdriving στην προσπάθεια να καλύψεις τη διαφορά. Μπορεί εσύ αν έβαζες mediums και οδηγούσες με τον ίδιο τρόπο να είχες πέσει στο τέλος του αγώνα στο 95- 96%. Μπορεί και όχι αν τα mediums γλιστράγανε λιγότερο και γενικά σε βοηθούσαν να κάνεις πιο καθαρή οδήγηση. Μη συγκρίνεις το 98 άλλου με το δικό σου 97, δεν είμαστε ρομπότ που δίνουμε ακριβώς τα ίδια inputs.

Ακη, πάρα πολύ ωραίο το γράφημα σου, αλλά έχει 2 σημεία για συζήτηση.

1) το σκληρό ελαστικό έχει περισσότερη πρόσφυση απο το μαλακό, πράγμα αντίθετο με τα δεδομένα του αρχικού γραφήματος και τους νόμους της φυσικής..

2) Τα εικονικά χιλιόμετρα δεν καλύπτουν ούτε τους 2 απο τους είκοσι γύρους..

Link to comment
Share on other sites

1. τo 100% του ενός δε δίνει ίδιο grip με το 100 του άλλου.

2. τα vkm δεν έχουν καμία επαφή με τα πραγματικά. Φανταστείτε το σαν έναν αριθμό που αυξάνει ανάλογα με το πόσο ταλαιπωρείται το λάστιχο. Μια αίσθηση του πώς αυξάνεται μπορεί να αποκομιστεί από το dev app car physics*

 

Ελπίζω να σε κάλυψα @rapid_fast, :)

 

 

@VeRDeGR, SteamApps\common\assettocorsa\sdk\dev\tyres_ac

εδώ βρίσκεις και τα Lookup tables.

tcurve...lut είναι το LUT του grip σε σχέση με τη θερμοκρασία.

p_......lut είναι το LUT για το grip σε σχέση με τα vkm.

Οι γενικές ρυθμίσεις που διαφοροποιούν τις γόμες είναι μέσα στο tyres.ini. Υπάρχει ένα τέτοιο αρχείο για κάθε αυτοκίνητο.

 

 

 

 

 

* ενεργοπoίηση dev apps: SteamApps\common\assettocorsa\system\cfg\assetto_corsa.ini

ENABLE_DEV_APPS=1

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μιας και απο οτι καταλαβαινω οτι απο τελος του μηνα ενδεχεται να υπαρξει ενα μικρο ζητηματακι με τον σερβερ(Λειτουργικα εξοδα..)
Τι λετε να μαζευτουμε σημερα το βραδυ κατα τις 22.30 η αλλη μερα να συζητησουμε πως μπορουμε να το τακτοποιησουμε ;
Αυτη η σκεψη(που θα την συζητησουμε στο TS)δεν ειναι τωρινη , την ειχα προτεινει και παλιοτερα  με σκοπο να μην επιβαρυνεται ολο το κοστος ο Γιωργος..
Αλλα κανεις δεν εδωσε σημασια..
Οποιος μπορει ας τα πουμε σημερα βραδακι η οποτε αποφασιστει γιατι στο φορουμ θα μπερδευτουμε.

Y.Γ Λεπτομεριες και κλπ στο teamspeak

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Ότι κ να πείτε μέσα. Θα είμαι έξω.

ok , τα ειπαμε.

Αποφασισαμε να παρουμε αλλους 10 σερβερ και τα εξοδα δικα σου.

:hehe:

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχετε πρόβλημα προσφέρομαι να αγοράσω τον πρώτο χρόνο εγώ μιας και είμαι ο μεγαλύτερος να προλάβω να συμβάλλω!

Yπάρχει βέβαια και ο thazio  server που όπως είπε ο Δημήτρης κάθεται ,φυσικά μόλις τελειώσει η συνδρομή του η προσφορά μου ισχύει και για κεί αν αποφασίσουμε να μην αγοράσουμε άλλον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.