Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Δημητρη απλα τα παιδια ακουνε hard και νομιζουν οτι ντε και καλα θα κρατησει περισσοτερο το ελαστικο.

Εκ των ούκ ισχύει αυτό.

Τα μισελέν βγάζουν 25.000 χιλιόμετρα, και τα Πιρέλι άνετα 60.000 στο ίδιο αυτοκίνητο καθαρά λόγω διαφοράς γόμας..

Link to comment
Share on other sites

Μη βάζεις παραμέτρους.. Θα μπερδευτούμε πάλι....

Για παράδειγμα, ο Ακης, με τον Alien τρόπο του, είχε στον 10 γύρο 98% και εγώ 100%

Με το στιλ του και το στιλ μου λοιπόν, με βάση τα δεδομένα του διαγράμματος, και την κατάσταση που βρισκόμασταν στον γύρο δέκα,

ποτέ δεν έπρεπε να πέσω κάτω απο τον Ακη εκτός αν έβγαινα συνέχεια έξω..

(Αμέσως μετά τη γραμμή σου, τα λάστιχα του Ακη έπρεπε να καταρρεύσουν.. Πράγμα που δεν συνέβη..)

Δεν ξέρω πως έχει το παιγνίδι την συνάρτηση φθοράς γόμας και πρόσφυσης, (πράγματα απολύτως διαφορετικά)

το μόνο που ξέρω είναι οτι ο αλγόριθμος είναι απολύτως λάθος όταν τα μαλακά σε βγάζουν πιο μακριά από τα σκληρά..

O Άκης είχε

  • mediums.
  • αλλη πίεση
  • άλλο setup
  • άλλες θερμοκρασίες
  • άλλο τρόπο οδήγησης
  • χίλια μύδια

Επίσης σου λέω ότι ποτέ δεν φτάσαμε μετά την κόκκινη γραμμή.

Επίσης η δικιά μου γραμμή , διαφέρει από του Άκη ή την δική σου.

Μέχρι στην κόκκινη γραμμή, το Grip των hard είναι ελαφρώς χειρότερο, όπως θα έπρεπε δλδ.

 

Τέλος μια ερώτηση. Πώς εξηγείς την περίπτωση του Άρη, που με τα ίδια λάστιχα με εσενα (HARD) , ήταν στο 99/100% ???

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Τέλος μια ερώτηση. Πώς εξηγείς την περίπτωση του Άρη, που με τα ίδια λάστιχα με εσενα (HARD) , ήταν στο 99/100% ???

Και εγώ ήμουν στον 14-15 γύρο. Μετά έκανε βουτιά και άρχισε να μου ανοίγει ο 4ος (δεν θυμάμαι ποιος ήταν)..

Ο Άρης είπε ότι "κάποια στιγμή που κοίταξα προς το τέλος". Δεν είπε ότι τελείωσε με 100/99 και δεν νομίζω οτι παίζει τέτοια διαφορά ακόμα και αν πήγαινα driftαροντας όλον τον αγώνα..

Εσύ πως εξηγείς ότι διατήρησες με μαλακότερη γόμα για 12 γύρους το ίδιο grip το οποίο ήδη από τον 8ο-9ο ήταν φθαρμένο.

Που το έχεις δει real life? ;)

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Είδατε που τελικά το combo  τα σπάει ,επιτέλους όμορφες και επιμορφωτικές συζητήσεις χάρις στον ενθουσιασμό του Vita και του  Verde  άψογες τεκμηριωμένες απαντήσεις από Jim και Ακη.

Κατά την γνώμη μου.

Panovita   θέλει να πεί θα μπορούσες όντως με τα hard να έχεις περισσότερη φθορά αφού θα γλιστρούσαν (και μάλιστα οταν πιέζεις θέλοντας να κάνεις τους χρόνους των medium) συνεχώς ενώ με τα medium θα μπορούσες να χεις καλούς χρόνους χωρίς γλιστρίματα άρα φθορές εξ ού και η κατακόρυφη πτώση τους σε σχέση με τα  medium .Τα ποσοστά του γκρίπ δεν εκφράζουν και τις διαφορές στους χρόνους μεταξύ των hard kai medium.

Tώρα για τους αγώνες μιας  ώρας ο Ακης είπε συζητιέται αν πας για πιτ στοπ η συνεχίζεις  με hard γιατί ακριβώς δεν ξέρουμε που σταματάει ακριβώς η καθοδος των hard  οσον αφορά το γκριπ σε συνάρτηση με τους χρόνους που θα είναι ικανά να κάνουν .


Και εγώ ήμουν στον 14-15 γύρο. Μετά έκανε βουτιά και άρχισε να μου ανοίγει ο 4ος (δεν θυμάμαι ποιος ήταν)..

Ο Άρης είπε ότι "κάποια στιγμή που κοίταξα προς το τέλος"

Εσύ πως εξηγείς ότι διατήρησες με μαλακότερη γόμα για 12 γύρους το ίδιο grip το οποίο ήδη από τον 8ο-9ο ήταν φθαρμένο.

Που το έχεις δει real life? ;)

Ειναι μαγκιά γόμα τοστ με δύο υλικά ένα πολύ σοφτ για την αρχή και ένα πιο hard  για διάρκεια. :p

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

.

Ειναι μαγκιά γόμα τοστ με δύο υλικά ένα πολύ σοφτ για την αρχή και ένα πιο hard για διάρκεια. [emoji14]

Γελάω μόνος μου στην δουλειά!! Χαχαχαχαχαχχαχα

[emoji1] [emoji1] [emoji1] [emoji1]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ ήμουν στον 14-15 γύρο. Μετά έκανε βουτιά και άρχισε να μου ανοίγει ο 4ος (δεν θυμάμαι ποιος ήταν)..

Ο Άρης είπε ότι "κάποια στιγμή που κοίταξα προς το τέλος". Δεν είπε ότι τελείωσε με 100/99 και δεν νομίζω οτι παίζει τέτοια διαφορά ακόμα και αν πήγαινα driftαροντας όλον τον αγώνα..

Εσύ πως εξηγείς ότι διατήρησες με μαλακότερη γόμα για 12 γύρους το ίδιο grip το οποίο ήδη από τον 8ο-9ο ήταν φθαρμένο.

Που το έχεις δει real life? ;)

 

Εγώ ήμουν 4ος. Σου άνοιξα γιατί έστρωσα τον κ@λο μου κάτω κ έκανα χρόνους .

 

Επίσης , είπα ότι στο 11ο γύρο είχα 98%. Το tyre app έλεγε 98% λόγο στρογγυλοποίησης, το dev app έλεγε 98.48%.

Στον 20ό είχα στο dev 98.02% άρα μικρή πτώση που συνάδει απόλυτα με το διάγραμμα.

 

Στο διάγραμμα θα δεις πως τα hard , πέφτουν αρχικά ελαφρώς πιο γρήγορα άρα και αυτό συνάδει με αυτό που βίωσες.

 

Λογικά το θέμα σου στο Assetto θα πάρει ταμπέλα "no issue" .

 

Panovita   θέλει να πεί θα μπορούσες όντως με τα hard να έχεις περισσότερη φθορά αφού θα γλιστρούσαν (και μάλιστα οταν πιέζεις θέλοντας να κάνεις τους χρόνους των medium) συνεχώς ενώ με τα medium θα μπορούσες να χεις καλούς χρόνους χωρίς γλιστρίματα άρα φθορές εξ ού και η κατακόρυφη πτώση τους σε σχέση με τα  medium .Τα ποσοστά του γκρίπ δεν εκφράζουν και τις διαφορές στους χρόνους μεταξύ των hard kai medium.

 

Ακριβώς.

 

Link to comment
Share on other sites

Εκ των ούκ ισχύει αυτό.

Τα μισελέν βγάζουν 25.000 χιλιόμετρα, και τα Πιρέλι άνετα 60.000 στο ίδιο αυτοκίνητο καθαρά λόγω διαφοράς γόμας..

Και μονο που συγκινεις ελαστικα δρομου με αγωνιστικα καταλαβα.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήμουν 4ος. Σου άνοιξα γιατί έστρωσα τον κ@λο μου κάτω κ έκανα χρόνους .

Επίσης , είπα ότι στο 11ο γύρο είχα 98%. Το tyre app έλεγε 98% λόγο στρογγυλοποίησης, το dev app έλεγε 98.48%.

Στον 20ό είχα στο dev 98.02% άρα μικρή πτώση που συνάδει απόλυτα με το διάγραμμα.

Στο διάγραμμα θα δεις πως τα hard , πέφτουν αρχικά ελαφρώς πιο γρήγορα άρα και αυτό συνάδει με αυτό που βίωσες.

Λογικά το θέμα σου στο Assetto θα πάρει ταμπέλα "no issue" .

Όχι μου άνοιξες γιατί ανέβαινε το grip και έχανα χρόνο αντί να ανεβάζω...

Στον 20ο είχα 97% με ανθεκτικότερο compound.

Άρα

1) το διάγραμμα εγώ λέω οτι δεν είναι σωστό. Όχι το αποτέλεσμα.

2) το πιθανότερο είναι να πάρει no issue. Εδώ πήρε no issue αυτό:

http://youtu.be/5146CJolAx8

Link to comment
Share on other sites

To διάγραμμα είναι αυτό που είναι. Πίσω από το διάγραμμα κρύβονται πολύ παράμετροι. Έχεις καταλάβει ότι ΔΕΝ είναι το πραγματικό distance, αλλά το virtual?

Στο video το μόνο που βλέπω λάθος, είναι η υπερθέρμανση στο χορτάρι, όχι το wear.

Υψηλή θερμοκρασία = blistering = tyre wear.

Όταν πας σπίτι , βάλε το dev app "car physics" κ θα τα δεις όλα αυτά.

Ωραίο combo Chris.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To διάγραμμα είναι αυτό που είναι. Πίσω από το διάγραμμα κρύβονται πολύ παράμετροι. Έχεις καταλάβει ότι ΔΕΝ είναι το πραγματικό distance, αλλά το virtual?

Στο video το μόνο που βλέπω λάθος, είναι η υπερθέρμανση στο χορτάρι, όχι το wear.

Υψηλή θερμοκρασία = blistering = tyre wear.

Όταν πας σπίτι , βάλε το dev app "car physics" κ θα τα δεις όλα αυτά.

Ωραίο combo Chris.

Εσύ έχεις καταλάβει οτι το ανθεκτικότερο compound δεν γίνεται να τρώγεται περισσότερο από το μαλακότερο στο ίδιο distance;

Το ότι έφτασε 350oC και το grip είναι ακόμα 98% σου φαίνεται κομπλέ..

Τεσπα ας μην χαλάμε το θέμα. :) ένα παιχνίδι είναι, δεν γίνεται να είναι τέλειο. :)

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να βάλω κάτι που να επιτρέπει μονομαχίες,βασικά ήθελα πολλές κόντρες και σκεφτόμουν κάτι πιο αργό όπως M3 E30 αλλά θα σας φαινόταν βαρετό και για μια τέτοια μεγάλη πίστα ήθελε κάτι πιο γρήγορο. Με αυτό το αυτοκίνητο νομίζω δε τρέξαμε ποτέ(απορώ γιατί),είναι σχετικά εύκολο,μπορείς και να παίξεις με το setup και πιστεύω να γίνει ωραίος αγώνας που όλοι θα μάχονται αν και τα κενά μεταξύ των οδηγών πάλι το κόβω να είναι αρκετά μεγάλα. Ελπίζω να σας αρέσει όλους :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Είδατε που τελικά το combo  τα σπάει ,επιτέλους όμορφες και επιμορφωτικές συζητήσεις χάρις στον ενθουσιασμό του Vita και του  Verde  άψογες τεκμηριωμένες απαντήσεις από Jim και Ακη.

Κατά την γνώμη μου.

Panovita   θέλει να πεί θα μπορούσες όντως με τα hard να έχεις περισσότερη φθορά αφού θα γλιστρούσαν (και μάλιστα οταν πιέζεις θέλοντας να κάνεις τους χρόνους των medium) συνεχώς ενώ με τα medium θα μπορούσες να χεις καλούς χρόνους χωρίς γλιστρίματα άρα φθορές εξ ού και η κατακόρυφη πτώση τους σε σχέση με τα  medium .Τα ποσοστά του γκρίπ δεν εκφράζουν και τις διαφορές στους χρόνους μεταξύ των hard kai medium.

Tώρα για τους αγώνες μιας  ώρας ο Ακης είπε συζητιέται αν πας για πιτ στοπ η συνεχίζεις  με hard γιατί ακριβώς δεν ξέρουμε που σταματάει ακριβώς η καθοδος των hard  οσον αφορά το γκριπ σε συνάρτηση με τους χρόνους που θα είναι ικανά να κάνουν .

Ειναι μαγκιά γόμα τοστ με δύο υλικά ένα πολύ σοφτ για την αρχή και ένα πιο hard  για διάρκεια. :p

Δε γίνονται αυτά με λάστιχα στους 74 βαθμούς αριστερά και στους 60 βαθμους δεξιά..

Οτι και αν είναι, θα έπρεπε να έχω διαφορετική φθορά..

Ακόμα και αν είχα ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες, τα αριστερά λάστιχα θα έπρεπε να τα παίξουν...

Δεν έγινε ούτε αυτό το βασικό..

Ποιός απο όλους σας, με το άψογο στίλ και σετάπ είχε άλλη φθορά δεξιά και άλλη αριστερά???

ΚΑΝΕΝΑΣ.

Το παιγνίδι έχει λάθος αλγόριθμο..

Τάκη, ξέρεις το λατρεμένο μου είναι να τρέχω με μαλακά λάστιχα σλίκς όταν οι άλλοι τρέχουν με βροχής..

Και ξέρεις ότι ήξερα να τα χειρίζομαι με τέτοιο τρόπο που ήμουν γρηγορότερος...

Δεν υπάρχει λογική.. Θα τους το γράψω μέσα στο φόρουμ..

Τα κρύα λάστιχα δεν έχουν πρόσφυση.. Αλλά δεν φθείρονται κιόλας το ίδιο με τα ζεστά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μονο που συγκινεις ελαστικα δρομου με αγωνιστικα καταλαβα.

βασικα εαν βγαλεις τα λαστιχα της f1 που πρεπει να εχει αλλη γομα λογω φυσικης κυριως

τα racing ελαστικα με τα street δεν εχουν τιποτα διαφορετικο εκτως απο τον σκελετο και τα treads και εχουν μονο δυο treads για να ειναι DOT approved (δεν μιλαω για semi slicks,.. αλλα για καθαρα slicks) 

Link to comment
Share on other sites

Δε γίνονται αυτά με λάστιχα στους 74 βαθμούς αριστερά και στους 60 βαθμους δεξιά..

Οτι και αν είναι, θα έπρεπε να έχω διαφορετική φθορά..

Ακόμα και αν είχα ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες, τα αριστερά λάστιχα θα έπρεπε να τα παίξουν...

Δεν έγινε ούτε αυτό το βασικό..

Ποιός απο όλους σας, με το άψογο στίλ και σετάπ είχε άλλη φθορά δεξιά και άλλη αριστερά???

ΚΑΝΕΝΑΣ.

Το παιγνίδι έχει λάθος αλγόριθμο..

Τάκη, ξέρεις το λατρεμένο μου είναι να τρέχω με μαλακά λάστιχα σλίκς όταν οι άλλοι τρέχουν με βροχής..

Και ξέρεις ότι ήξερα να τα χειρίζομαι με τέτοιο τρόπο που ήμουν γρηγορότερος...

Δεν υπάρχει λογική.. Θα τους το γράψω μέσα στο φόρουμ..

Τα κρύα λάστιχα δεν έχουν πρόσφυση.. Αλλά δεν φθείρονται κιόλας το ίδιο με τα ζεστά...

Γράψε και πες τους να μου βάλουν και τρεις μετρήσεις θερμοκρασίας εσωτερική στο μέσον και εξωτερική μου χουν λείψει.?? Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Δε γίνονται αυτά με λάστιχα στους 74 βαθμούς αριστερά και στους 60 βαθμους δεξιά..

Οτι και αν είναι, θα έπρεπε να έχω διαφορετική φθορά..

Ακόμα και αν είχα ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες, τα αριστερά λάστιχα θα έπρεπε να τα παίξουν...

Δεν έγινε ούτε αυτό το βασικό..

Ποιός απο όλους σας, με το άψογο στίλ και σετάπ είχε άλλη φθορά δεξιά και άλλη αριστερά???

ΚΑΝΕΝΑΣ.

Το παιγνίδι έχει λάθος αλγόριθμο..

Τάκη, ξέρεις το λατρεμένο μου είναι να τρέχω με μαλακά λάστιχα σλίκς όταν οι άλλοι τρέχουν με βροχής..

Και ξέρεις ότι ήξερα να τα χειρίζομαι με τέτοιο τρόπο που ήμουν γρηγορότερος...

Δεν υπάρχει λογική.. Θα τους το γράψω μέσα στο φόρουμ..

Τα κρύα λάστιχα δεν έχουν πρόσφυση.. Αλλά δεν φθείρονται κιόλας το ίδιο με τα ζεστά...

Εγώ. Στο αριστερό μπροστά είχα 97% στο τέλος του αγώνα και μπήκε στο 98% πρώτο. Μετά ακολούθησε το πίσω αριστερά.

Επίσης η πιο χαμηλή θερμοκρασία των δεξιών τα βγάζει εκτός φακέλου = graining

Λάστιχα βροχής? Δεν υπάρχουν.

Για να μη παρεξηγηθηθώ. Κανένα μοντέλο ελαστικών δεν είναι τέλειο. Για αυτό ετοιμάζουν καινούργιο ώστε να διορθώσουν το bug με to high load efficiency.

Αλλά τα συγκεκριμένα που λέμε, μου φαίνονται οκ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.