Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Όχι δεν με πείραξε που δεν επέλεξα Medium compound..... :bleh: :bleh:

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/599xx-medium-compound-last-more-than-hard.24308/

Kappaalphataualphagammarhoalphaphi.png

Mediums would cover 20 laps without an issue, maybe you over cooked your tyres causing degradation. Hard tyres have a habit of sliding which then causes more wear and tear. Use mediums next time. clear.png

Με άλλα λόγια... Arcade...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως ήταν εξαιρετική επιλογή το combo αλλά γούστα είναι αυτά, πάντως μέχρι να στουκαρω τον Ακη ήταν τέλεια ειχα και φοβερή θέα μπροστά μου το Στέλιο με τον Ακη να κονταροχτυπιουνται.

Είχαμε καλή μάχη η 3άδα μπροστά! Και οι επαφές μέρος του game είναι αλλά παρακαλώ να μην ξαναγίνει :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως ήταν εξαιρετική επιλογή το combo αλλά γούστα είναι αυτά, πάντως μέχρι να στουκαρω τον Ακη ήταν τέλεια ειχα και φοβερή θέα μπροστά μου το Στέλιο με τον Ακη να κονταροχτυπιουνται.

το combo καλο ηταν και εμενα μου αρεσε.

ο αγωνας περα της πρωτης 3αδας νομιζω δεν τραβηξε.

ελλειπε και κοσμος βγηκαν και καποιοι νωρις εκτος μαχης...

Link to comment
Share on other sites

Mediums would cover 20 laps without an issue, maybe you over cooked your tyres causing degradation. Hard tyres have a habit of sliding which then causes more wear and tear. Use mediums next time. clear.png

Με άλλα λόγια... Arcade...

Καλά θα πει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του τώρα.

Κάποιος είπε οτι τα medium είχαν πάει στο 98% από τον 10ο γύρο.

Δεν γίνεται να παρέμειναν εκει για άλλους 10 γύρους...

Ο άλλος λέει τρώγονται πιο γρήγορα τα hard γιατί πάλευα να περάσω αυτούς με τα medium.

Δηλαδή όποιος έβαζε soft έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα με αυτήν την λογική...

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το combo καλο ηταν και εμενα μου αρεσε.

ο αγωνας περα της πρωτης 3αδας νομιζω δεν τραβηξε.

ελλειπε και κοσμος βγηκαν και καποιοι

νωρις εκτος μαχης...

Ναι γίνονται αυτά αλλά δεν είναι ποτέ εξασφαλισμένη η επιτυχία ακόμα και η προσπάθεια να κρατήσεις το αυτοκίνητο αυτό μέσα στην πίστα ήταν αρκετή για να σε κάνει να νιώσεις ικανοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα πει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του τώρα.

Κάποιος είπε οτι τα medium είχαν πάει στο 98% από τον 10ο γύρο.

Δεν γίνεται να παρέμειναν εκει για άλλους 10 γύρους...

Ο άλλος λέει τρώγονται πιο γρήγορα τα hard γιατί πάλευα να περάσω αυτούς με τα medium.

Δηλαδή όποιος έβαζε soft έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα με αυτήν την λογική...

Αυτό που έγινε με τα λάστιχα είναι εκτός κάθε λογικής.. τεράστιο σφάλμα...

Ο Ακης νομίζω ήταν στο 98% στον δέκα..

Εγώ μέχρι και τον 14 ήμουν στο 100% και στον 17 ήμουν 97 εμπρός και 98 πίσω.. Τα δεξιά λάστιχα μάλιστα ήταν κρύα συνέχεια, 12-15 βαθμούς πιο κρύα απο τα αριστερά. Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να πέφτει η κατάσταση αμφότερων δεξιών και αριστερών ελαστικών το ίδιο..

Μεγάλη αστοχία του παιγνιδιού..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά θα πει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του τώρα.

Κάποιος είπε οτι τα medium είχαν πάει στο 98% από τον 10ο γύρο.

Δεν γίνεται να παρέμειναν εκει για άλλους 10 γύρους...

Ο άλλος λέει τρώγονται πιο γρήγορα τα hard γιατί πάλευα να περάσω αυτούς με τα medium.

Δηλαδή όποιος έβαζε soft έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα με αυτήν την λογική...

Απλά τα hard ήταν χειρότερη επιλογή σε σύγκριση με τα mediums για τις δεδομένες συνθήκες του race.

Μπορεί να μη ζεσταίνονταν επαρκώς με αποτέλεσμα να γλιστράς περισσότερο και να έχεις αυξημένες φθορές. Νορμάλ σενάριο.

 

Μπορεί σε θερμοκρασία 36 βαθμών (και όχι 26 που τρέχαμε) να ήταν η ιδανική επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

δε σε επιασα.... :unsure:

 

Βρε για τον αγώνα της f1 λέω. Θα τον δω αύριο.

 

ΥΓ. Εντομεταξύ στο δικό μου replay γράφει από πάνω Gomar!!
 

 

Ακόμα και απών, είναι παρών!!!

 

BONUS: Μια καλλιτεχνική άποψη της επαφής..........
 
th_Screenshot_ferrari_599xxevo_mugello_7
 
Εκπληκτική φωτό.
 
Παρόλα αυτά, θυμηθείτε τα λόγια του Άκη "να φαίνεται κ ο δρόμος" . Κακώς ήσουν τόσο κοντά. Μόνο το ping να σκεφτείς , φτάνει να φέρει την επαφή. 
 

Καλά θα πει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του τώρα.
 
Κάποιος είπε οτι τα medium είχαν πάει στο 98% από τον 10ο γύρο.
 
Δεν γίνεται να παρέμειναν εκει για άλλους 10 γύρους...
 
Ο άλλος λέει τρώγονται πιο γρήγορα τα hard γιατί πάλευα να περάσω αυτούς με τα medium.
 
Δηλαδή όποιος έβαζε soft έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα με αυτήν την λογική...
 
Για να δούμε τί λέει εδώ : post-46220-0-41078600-1433713542_thumb.j, από το συννημένο. 
 
Αν σου έπεσε η θερμοκρασία, είχες graining. Σε συνδιασμό με στυλ οδήγησης, ίσως να εξηγείται. Σίγουρα ενδιαφέρον.
 
Προσωπικά είχα medium αλλά πάντα σε ιδανική θερμοκρασία = μηδεν graining. Παρέμειναν λοιπόν στο 98% από τον 11 ως τον 20ό γύρο.Η καμπύλη των mediums το δικαιολογεί. 
 
Τί λέτε?

TyreInfo_AC_1_05.pdf

Link to comment
Share on other sites

Είχα 75οC-80oC σταθερά. Δεν εξηγείται. Όπως δεν εξηγείται να μην χάνουν απόδοση τα medium 10 γύρους μετά την δήλωση στον 10ο γύρο "έχω ήδη 98%".. :)

Ποιά είναι η ιδανική θερμοκρασία στα slicks;

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα δεξιά λάστιχα μάλιστα ήταν κρύα συνέχεια, 12-15 βαθμούς πιο κρύα απο τα αριστερά. Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να πέφτει η κατάσταση αμφότερων δεξιών και αριστερών ελαστικών το ίδιο..

Μεγάλη αστοχία του παιγνιδιού..

Λάθος πιέσεις/λάθος γόμα λοιπόν = κρύα λάστιχα = grain.

Είχα 23PSI.

¨Αλλη φορά να βάζετε το "car physics" για να βλέπετε το Grain (θέλει ENABLE_DEV_APPS=1, στο assetto_corsa.ini)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Βρε για τον αγώνα της f1 λέω. Θα τον δω αύριο.

 

 

 

Ακόμα και απών, είναι παρών!!!

 

 
 
Εκπληκτική φωτό.
 
Παρόλα αυτά, θυμηθείτε τα λόγια του Άκη "να φαίνεται κ ο δρόμος" . Κακώς ήσουν τόσο κοντά. Μόνο το ping να σκεφτείς , φτάνει να φέρει την επαφή. 
 
 
 
Για να δούμε τί λέει εδώ : attachicon.gifCapture2.JPG, από το συννημένο. 
 
Αν σου έπεσε η θερμοκρασία, είχες graining. Σε συνδιασμό με στυλ οδήγησης, ίσως να εξηγείται. Σίγουρα ενδιαφέρον.
 
Προσωπικά είχα medium αλλά πάντα σε ιδανική θερμοκρασία = μηδεν graining. Παρέμειναν λοιπόν στο 98% από τον 11 ως τον 20ό γύρο.Η καμπύλη των mediums το δικαιολογεί. 
 
Τί λέτε?

 

Νομίζω είναι ξεκάθαρο οτι τα medium μέχρι τον γύρο 12 έχουν τελειώσει απολύτως ακόμα και στις ιδανικές συνθήκες..

Σε αντίθεση με τα σκληρά που αντέχουν ακόμα 4 γύρους..

Link to comment
Share on other sites

Λάθος πιέσεις/λάθος γόμα λοιπόν = κρύα λάστιχα = grain.

Είχα 23PSI.

¨Αλλη φορά να βάζετε το "car physics" για να βλέπετε το Grain (θέλει ENABLE_DEV_APPS=1, στο assetto_corsa.ini)

Θα το δεχόμουν, αν είχα φθορά δεξιά και όχι αριστερά..

Το ίδιο φθορά είχα δεξιά και αριστερά..

Το κρύο λάστιχο έχει πολύ μικρότερη φθορά από το λάστιχο που έχει υπερθέρμανση, ή που είναι ζεστό και έχει καλή πρόσφυση..

Ο συντελεστής τριβής είναι μικρότερος σε κρύο ελαστικό, συνεπώς και οι φθορές...

Εξαίρεση στην επιτάχυνση, όπου δεν έχεις καλή πρόσφυση και το τρίβεις, (αλλά είχαμε τι σι οπότε άκυρο) και στο φρενάρισμα, (είχαμε ABS και φρενάραμε και απαλά οπότε δεν μπλοκάραμε, συνεπώς και πάλι άκυρο)

Οσο λάθος και να κάνω, δεν έπρεπε να έχω ίδια φθορά δεξιά και αριστερά, σε καμία περίπτωση...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ούτε κρύα ελαστικά είχα, ούτε γλυστρούσα και σε GT2 και GT3 όποτε έχω τρέξει ποτέ δεν έχω δει να βγαίνει αγώνας 20 laps με medium...

Anyway έχω ενημερώσει και τον Αριστοτέλη Βασιλάκο και λογικά θα έχουμε κάποια απάντηση από τον κατ εξοχήν ειδικό..

Link to comment
Share on other sites

Θα το δεχόμουν, αν είχα φθορά δεξιά και όχι αριστερά..

Το ίδιο φθορά είχα δεξιά και αριστερά..

Το κρύο λάστιχο έχει πολύ μικρότερη φθορά από το λάστιχο που έχει υπερθέρμανση, ή που είναι ζεστό και έχει καλή πρόσφυση..

Ο συντελεστής τριβής είναι μικρότερος σε κρύο ελαστικό, συνεπώς και οι φθορές...

Εξαίρεση στην επιτάχυνση, όπου δεν έχεις καλή πρόσφυση και το τρίβεις, (αλλά είχαμε τι σι οπότε άκυρο) και στο φρενάρισμα, (είχαμε ABS και φρενάραμε και απαλά οπότε δεν μπλοκάραμε, συνεπώς και πάλι άκυρο)

Οσο λάθος και να κάνω, δεν έπρεπε να έχω ίδια φθορά δεξιά και αριστερά, σε καμία περίπτωση...

Ε λοιπόν αυτό λέω. Τα λες ανάποδα.

Βάλε το app που σου λέω.

Σε χαμηλή θερμοκρασία έχεις grain.

Σε υψηλή έχεις blistering.

Εξού κ η φθορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ούτε κρύα ελαστικά είχα, ούτε γλυστρούσα και σε GT2 και GT3 όποτε έχω τρέξει ποτέ δεν έχω δει να βγαίνει αγώνας 20 laps με medium...

Με τι τρέχεις δηλαδή σε gt3 αγώνα 20 γύρων, με Hard; Έχεις κερδίσει ποτέ αγώνα 20 γύρων με hard;

Μόνο στα old dtm είναι καλύτερη λύση τα hard για αγώνα τέτοιας διάρκειας.

100% λάθος επιλογή οτιδήποτε εκτός από medium σε τέτοιες συνθήκες. Δεν είναι άποψη, είναι δεδομένο!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Με τι τρέχεις δηλαδή σε gt3 αγώνα 20 γύρων, με Hard; Έχεις κερδίσει ποτέ αγώνα 20 γύρων με hard;

Μόνο στα old dtm είναι καλύτερη λύση τα hard για αγώνα τέτοιας διάρκειας.

100% λάθος επιλογή οτιδήποτε εκτός από medium σε τέτοιες συνθήκες. Δεν είναι άποψη, είναι δεδομένο!

 

Α! γι' αυτό δεν μπορούσα να σε πιάσω - είχα hard  :p 

Πάντως εμένα κάπου προς το τέλος που τους έριξα μια ματιά μου φαίνεται λέγαν 99 μπροστά και 100 πίσω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.