Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Ετσι φαίνεται, την πρώτη φορά  έγινε την τελευταία στιγμή υπολόγισα πως θα πας ανοιχτά αλλά έκανα λάθος και σφήνωσα ,τη δεύτερη νόμιζα πως είχες μείνει πίσω γιατί το βελάκι μου φάνηκε πως σε έδειχνε πίσω ίσως να υπερεκτίμησα την κατάσταση και να το εκβίασα έγινε γρήγορα και ακουμπήσαμε λίγο αλλά το αυτοκίνητο γύρισε λες και το είχε χτυπήσει χωματουργικό,νομίζω πως και τις δυό φορές ήταν υπερβολική η αντίδραση του αυτοκινήτου ,αυτό βέβαια δεν αλλάζει την ουσία πως το φταίξιμο μάλλον και τις δυό φορές ήταν δικό μου!

Ημουν πολύ κουρασμένος μάλλον δεν έπρεπε να τρέξω :(  συγνώμη φίλε άλλη φορά θα σε προσέχω σαν τα μάτια μου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αποτελέσματα Combo Κουβά @ Magione :lol:

 

Practice

Qualify

Race

 

Championship Points

 

Συγχαρητήρια σε όλους! Μπορεί να υπάρχει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε αυτούς που τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις και σε αυτούς που τερμάτισαν τελευταίοι, αλλά πιστέψτε με, η μάχη της ουράς είχε κι αυτή τη δική της γοητεία!. Μέχρι τον 14ο γύρο νομίζω ήμουν στην 10η θέση, μπροστά από air farthaaaaa, Stahtis1 και sC_w0lveS, και σε απόσταση ασφαλείας (ουτε στον καθρέφτη δεν τους έβλεπα) και είχα αρχίσει να βαριέμαι, νιώθοντας πως κάνω practice (ούτε καν hot lap)! Οπότε από τη βαρεμάρα άρχισα να κοιτάω τη θέα από το παράθυρο, τα on line αποτελέσματα, το εσωτερικό του αυτοκινήτου, μέχρι και τσιγάρο σκέφτηκα να ανάψω! :-)

 

Αποτέλεσμα ήταν να βγω κανα 2 φορές εκτός και να με πλησιάσουν και τελικά να με προσπεράσουν άπαντες (εκτός από τον Wolves, γι αυτό και ίσως τα παράτησε στον 17ο γύρο :p ). 

 

Τη 2η φορά μάλιστα που πήγα και καρφώθηκα στον τοίχο, δεν πρόσεξα οτι ερχόταν κάποιος από τους πρωτοπόρους (νομίζω ο akis?) και μπήκα στο δρόμο χωρίς να κοιτάξω! Ευτυχώς λόγω της ικανότητας του άλλου οδηγού, αποφεύχθη το μοιραίο! Αν και είπα sorry και από το teamspeak, θέλω να εκφράσω και δημόσια συγγνώμη για την παιδιάστικη αυτή συμπεριφορά μου :-).

 

Επίσης σήμερα χρησιμοποίησα για πρώτη φορά το teamspeak, και πραγματικά βοηθάει πολύ, τουλάχιστον για να λες "sorry" και "ευχαριστώ", και "παρακαλώ" και "αρχηγέ κάνε στην άκρη", - όπως μου είπε ο Gomar που ερχόταν με διαφορά έναν γύρο :-) - κατά τη διάρκεια του αγώνα και να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις. Δυστυχώς έκανα την βλακεία να κάνω map το button του speak στο button της τιμονιέρας που βλέπεις πίσω, με αποτέλεσμα να σκέφτομαι να μιλήσω ή οχι! Νομίζω πρέπει να το έχω συνέχεια πατημένο για να με ακούτε... σωστά; τέσπα, θα το μάθω κι αυτό!

 

Άντε για την άλλη εβδομάδα βάλτε κανένα πιο εύκολο combo, γιατί δε θα έχουμε και πολύ χρόνο για practice! Έχουμε και με το Project C.A.R.S. να ασχοληθούμε! :-p

Έγινε επεξεργασία από tanthopo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ετσι φαίνεται, την πρώτη φορά  έγινε την τελευταία στιγμή υπολόγισα πως θα πας ανοιχτά αλλά έκανα λάθος και σφήνωσα ,τη δεύτερη νόμιζα πως είχες μείνει πίσω γιατί το βελάκι μου φάνηκε πως σε έδειχνε πίσω ίσως να υπερεκτίμησα την κατάσταση και να το εκβίασα έγινε γρήγορα και ακουμπήσαμε λίγο αλλά το αυτοκίνητο γύρισε λες και το είχε χτυπήσει χωματουργικό,νομίζω πως και τις δυό φορές ήταν υπερβολική η αντίδραση του αυτοκινήτου ,αυτό βέβαια δεν αλλάζει την ουσία πως το φταίξιμο μάλλον και τις δυό φορές ήταν δικό μου!

Ημουν πολύ κουρασμένος μάλλον δεν έπρεπε να τρέξω :(  συγνώμη φίλε άλλη φορά θα σε προσέχω σαν τα μάτια μου!

Φυσικά και δεν υπάρχει το οποιοδήποτε πρόβλημα (ειδικά από εσένα).

Πάντως με τον Άκη που το συζήτησα, το 2ο μάλλον είναι δικό μου λάθος ή για να το πω αλλιώς, η θέση του αυτοκινήτου σου ήταν νόμιμη.

Απλά έπρεπε να κόψω κ να μπω πίσω σου μιας κ η θέση ήταν δικιά σου πλέον.

Μαθαίνουμε!!!

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ελα να ακουω συγχαρητηρια απο ολους!!!
Το πρωτο μου combo και ηρθα δευτερος..Ακη δεν επρεπε να σε αφησω να παιξεις :hehe::p
Συγχαρητηρια για αλλη μια φορα στον Ακη , Συγχαρητηρια σε ολους και εννοειται παραπανω σε αυτους που δεν προετοιμαστηκαν καθολου!Πιστευω να το ευχαριστηθηκαν ολοι...Ασχετα αν καποιοι το λενε κουβα :p
Τασο περιμενουμε απο σενα το επομενο combo :D
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια σε όλους για τον αγώνα!

 

Όσον αφορά το επόμενο combo.. Πίστα έχω καταλήξει, Silverstone National. Αυτοκίνητα θέλω να βάλω 2: BMW 1M & Lotus Elise SC. Βγάζουν ίδιους χρόνους αλλά είναι τελείως διαφορετικά. Power vs lightweight. Το θέμα είναι ότι η μπέμπα φρενάρει πολύ πιο νωρίς και δεν ξέρω τι θα γίνει με τα ατυχήματα.. Αν είστε θετικοί βάζουμε και τα 2, αλλιώς μόνο τη Lotus.

 

ΥΓ. Αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι το combo F40 & X-Bow :whistling:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αμαξάρα

Όπλο!

να του καουν τα μπουζι (αν οδηγαει ιταλικο) να του καει το λαδι(το καιει ετσι και αλλιως οσοι εχουν γερμανικο)

για οποιον βαλει ξανα αυτο το αμαξι σε combo [emoji14]

Να του κοπεί το ρεύμα όποιος ξανα βάλει magione να λες! [emoji14] Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια και μπραβο σε ολους..!!! Πολυ καλος αγωνας.

Ευτυχως ξεμπερδεψαμε με αυτο το combo...

Mου αρεσε αρκετα λογω του συντελεστη δυσκολιας που ηταν υψηλος, αλλα ηταν επισης και πολυ δυσκολο για μενα να κανω κατι αξιολογο.

Αποτέλεσμα ήταν να βγω κανα 2 φορές εκτός και να με πλησιάσουν και τελικά να με προσπεράσουν άπαντες (εκτός από τον Wolves, γι αυτό και ίσως τα παράτησε στον 17ο γύρο :p ). 

βασικα, δεν ειχε αλλο νοημα γιατι ετρεχα μονος μου στο τελος και προτιμησα να βγω να παρω ματι καποιες απο τις μαχες που γινοντουσαν μπροστα

 

+1 απο μενα για το επομενο combo για lotus ή bmw ή και τα 2....

κατι για f40 που ψιλοαναφερθηκε, ελπιζω να μην κατσει, αλλιως θα συμφωνησω με τον @airfathaaaaa,  με αυτα που ειπε πιο πριν για μπουζι, λαδια κλπ :p

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά ο συνδιασμός 4C + Magione είναι ένα τεράστιο σχολείο οδήγησης.

Όποιος δεν μπορεί να κάνει αξιόλογους χρόνους σε αυτόν τον συνδιασμό τότε πρέπει να ξεκινήσει άμεσα εξάσκηση γιατί δεν θα μπορεί πουθενά αλλού.

Το αμάξι είναι 100% ουδέτερο και πλήρως διαχειρίσιμο ενώ έχει σχετικά μικρή ιπποδύναμη. Για τον αρχάριο είναι τέλειο.

Θα δει την υποστροφή, την υπερστροφή, την μεταφορά βάρους, το φρενάρισμα όλα.

Η δε πίστα είναι μια μικρή τεχνική πίστα που επίσης τα έχει όλα. Αργές στροφές, μεσαίες στροφές, γρήγορες στροφές. Στροφές φουρκέτα, στροφές 90 μοιρών, εσάκια, ευθείες με φρενάρισμα.

Άρα μαθαίνεις γραμμές και οδήγηση. Το benchmark έχει τεθεί (Άκης).

Το να κάνει κάποιος στο 102~103% του Άκη είναι ας πούμε κ λόγω ταλέντου/εμπειρίας.

Αλλά @wolves πχ το να είσαι 5 δευτ off pace, σημαίνει ότι κάτι κάνεις πολύ λάθος. Ειδικά όταν οι περισσότεροι έπεσαν κάτω από το 1:25.

Ίσως να έπρεπε να ρίξεις μια ματιά σε οδηγούς και video αγωνιστικής οδήγησης.

Υ.Γ. Τα ανωτέρω ισχύουν για όλους (και για εμένα φυσικά που στον αγώνα ήμουν 0.5~1δευτ πιο αργός από τον Άκη)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το οτι εκανα κατι λαθος ειναι προφανες....

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορεσα να καταλαβω τι;

Και εφαγα πολυ χρονο απλα παρακολουθωντας τους υπολοιπους, βλεποντας, γραμμες, τεχνικη κλπ.... αλλα δεν... κατω απο 1:27 σε αυτο το grip δεν μπορεσα να κανω.

Θελω να πιστευω οτι δεν ειναι μονο θεμα pad.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.