Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

η μεση ταχυτητα ομως θα είναι μεγαλυτερη παλι του τριτου που βγηκε πρωτος :) καλυψε 10 γυρους σε λιγοτερη ωρα συνολικα...

εγω εβαλα το συστημα του isle of man που δεν εχει σημασια ποιος ειναι πρωτος η δευτερος η τριτος η οχι... σημασια εχει να εισαι πιο γρηγορος και πιο σταθερος απ ολους ασχετος της θεσης σου και το που θα τερματισεις 

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς με γρίφους γέροντα...

 

Δλδ αν κάνω τον 1ο γύρο Χ χρόνο και στον 2ο κάνω Χ-10δευτ και λίγο πριν την γραμμή , περιμένω 10δευτ και περάσω και στον 3ο γύρο κάνω Χ-12δευτ και περιμενω 12 δευτ κ.ο.κ. , βγήκα 1ος?

 

Πρωτοποριακό...

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κοιτα πως λειτουργει (για αυτο εβαλα και τοσα αμαξια)

το qualifying δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια διοτι οι χρονοι εκει δεν μετρανε στο average ωστε να βγεις πρωτος στον αγωνα 

 

τα top speed/consistency τα μετρανε στον αγωνα αλλα για να γινει ετσι πρεπει να κανουμε και τους δυο αγωνες με αυτον τον τροπο(διοτι στο isle ακριβως οτι κανουμε κανουν πρωτος κανονικος δευτερος reversed ) πραγμα που δεν το βλεπω να γινεται 

στην ουσια ηθελα να εχουμε οχι μονο εναν νικητη αλλα τουλαχιστον 4(1 για καθε κατηγορια και εναν overall που φανταζομαι θα ειναι ο ακης ακομη και το Lada να του δωσουμε.. :p ) οπου ΔΕΝ θα το βλεπαμε αλα ελληνικα τρεχω 4 λεπτα γυρο και τους υπολοιπος το παταω χωρις αυριο  :p

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάτι μου λέει οτι δεν θα βγάλουμε άκρη, μπορείς να βρείς κάποιο link που να εξηγεί αυτό το σύστημα?

πλακα πλακα οχι δεν υπαρχει! οσο και να το εχω ψαξει απο παλια παντα ετσι ηταν 

ειναι εντελως αστειο αλλα δεν υπαρχει καπου το συγκεκριμενο regulation διοτι δεν ειναι "κανονικος"αγωνας αλλα φαντασου τον σαν time trial ο καθε αναβατης φευγει ανα 10-12 δευτερα απο τον προηγουμενο και σκοπος ειναι να κανουν τους ταχυτερους δυνατους γυρους 

 

(για αυτο λεω οτι δεν θα δουλεψει αυτο εδω..μαλλον θα το αλλαξω στο κλασσικο για να μην εχουμε θεματα)

Link to comment
Share on other sites

 

Try to opt in of beta Steam client, let Steam downloads the new client, then opt out again

- Rename your "Assetto Corsa" folder located inside "My Documents" Windows folder;

- Remove any python addon apps you've installed;

- Run a Steam cache integrity check for Assetto Corsa;

- Launch the game and reconfigure all the options from scratch.

Usually, this fixes the most common issues users are facing.

In some scenarios, unsupported or misconfigured 3rd party software could be the causes. Try the following:

- Check that your controller is plugged in a USB2 port (don't use USB3)

- Update/reinstall graphics card drivers and directX software

- Update VS Runtime: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784

- Update/reinstall Microsoft .NET: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=42642

- Close any video overlay sofware (VirtuMVP, Fraps, XFire, MSI Afterburner, Rivatuner and similar);

- Double check CPU and GPU temperatures.

- Check Windows user's privileges (set Steam and Assetto Corsa with admin rights)

- Temporarily shut down any antivirus or firewall (or allow acs.exe and assettocorsa.exe files);

Ακη λέω να ξεκινήσω μ αυτά ,δεν καταλαβαίνω όμως τι εννοεί όταν λέει  "Try to opt in of beta Steam client, let Steam downloads the new client, then opt out again".

Δεν τα έχω κάνει ποτέ οπότε ίσως εκεί βρίσκεται το πρόβλημα με το τιμόνι.

Κώστα μας sos έγινα ρόμπα χθες βοήθα κι εσύ δεν με πειράζει ας είσαι και καυστικός θα το αντέξω .(Μιλώ για εκείνο το πρόβλημα που είχα γράψει και παλιότερα ,για το τιμόνι που  χάνεται το ffb και ο χειρισμός κολλάει σε μια θέση και πας αδιάβαστος όπως ο μεγάλος Sena,πατώντας όμως το esc επαναλειτουργεί ακαριαία.).

Υποψιάζομαι όμως και πανω σ΄αυτό θέλω την άποψή σου,τον απαισιότατο συναγωνιστή μας Ακη,ξέρεις αυτόν που σού χε κάνει τα μάγια στο παρελθόν, νομίζω πως αφού ξεμπέρδεψε με ΄σένα έβαλε στο στόχαστρο εμένα.

Τον είδα εγώ εκεί στα πιτς να με κοιτά παράξενα, κρατούσε κι ένα ομοίωμα μιας μπλέ lotus 2-11 gt4 και κάτι βελόνες πλεξίματος ,που να πάει το μυαλό μου ότι θα μου ΄κανε τελικά βουντού .

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

να μην κανεις το Survey για το hardware beta του big picture στο steam λεει 

εγω εχω ενα αλλο προβλημα η δικια μου τιμονιερα βγαινει On/off σαν να την βγαζω απο το Usb και να την ξαναβαζω μεσα στον αγωνα και πρεπει να βγω απο το game και να ξανατρεξω το lwe

Έγινε επεξεργασία από airfathaaaaa
Link to comment
Share on other sites

@panosdimp, Για κλασσική περίπτωση βλάβης μου ακούγεται!  :bleh:  :bleh:

 

Σαν κάτι να σου κλέβει το focus μου ακούγεται. Πιθανόν κάποιο autoupdate ή antivirus/antispyware/fw.

Εγώ θα ξεκινούσα να ξηλώνω ότι άχρηστα προγράμματα έχει το pc, συνεχίζοντας μετά με τα χρήσιμα (:p) μέχρι να φτάσω να έχω μόνο το steam και το AC στο pc!

Ρίξε μια ματιά και στον scheduler των windows μήπως βρείς τίποτα εκεί να ξεκινά (ανα μια ώρα ίσως?).

Link to comment
Share on other sites

να μην κανεις το Survey για το hardware beta του big picture στο steam λεει 

εγω εχω ενα αλλο προβλημα η δικια μου τιμονιερα βγαινει On/off σαν να την βγαζω απο το Usb και να την ξαναβαζω μεσα στον αγωνα και πρεπει να βγω απο το game και να ξανατρεξω το lwe

Φαντάζομαι τσέκαρες άλλη usb, χαλαρότητα συνδέσεων καλωδίων και ίσως και κομένο σύρμα μέσα στο καλώδιο?

@panosdimp, Για κλασσική περίπτωση βλάβης μου ακούγεται!  :bleh:  :bleh:

 

Σαν κάτι να σου κλέβει το focus μου ακούγεται. Πιθανόν κάποιο autoupdate ή antivirus/antispyware/fw.

Εγώ θα ξεκινούσα να ξηλώνω ότι άχρηστα προγράμματα έχει το pc, συνεχίζοντας μετά με τα χρήσιμα ( :p) μέχρι να φτάσω να έχω μόνο το steam και το AC στο pc!

Ρίξε μια ματιά και στον scheduler των windows μήπως βρείς τίποτα εκεί να ξεκινά (ανα μια ώρα ίσως?).

Το κάνει συχνά στον πρώτο αγώνα μου το έκανε μεχρι τον 11 γύρο 4 φορές, την τέταρτη δεν πρόλαβα να πατήσω esc ήταν πάνω στη στροφή :D .

Ευχαριστώ πάντως ,α και να ρωτήσω κάτι ακόμα όταν λέει rename folder Assetto corsa δηλ τι όνομα να του δώσουμε,αν του δώσουμε κάτι άλλο από assetto corsa το βρίσκει?

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι τσέκαρες άλλη usb, χαλαρότητα συνδέσεων καλωδίων και ίσως και κομένο σύρμα μέσα στο καλώδιο?

για κομενο συρμα αμφιβαλλω αφου το κανει ακομη και οταν το καλωδιο δεν κουνιεται τα αλλα τα εχω δοκιμασει ηδη 

Link to comment
Share on other sites

Ακη λέω να ξεκινήσω μ αυτά ,δεν καταλαβαίνω όμως τι εννοεί όταν λέει  "Try to opt in of beta Steam client, let Steam downloads the new client, then opt out again".

Δεν τα έχω κάνει ποτέ οπότε ίσως εκεί βρίσκεται το πρόβλημα με το τιμόνι.

Κώστα μας sos έγινα ρόμπα χθες βοήθα κι εσύ δεν με πειράζει ας είσαι και καυστικός θα το αντέξω .(Μιλώ για εκείνο το πρόβλημα που είχα γράψει και παλιότερα ,για το τιμόνι που  χάνεται το ffb και ο χειρισμός κολλάει σε μια θέση και πας αδιάβαστος όπως ο μεγάλος Sena,πατώντας όμως το esc επαναλειτουργεί ακαριαία.).

Υποψιάζομαι όμως και πανω σ΄αυτό θέλω την άποψή σου,τον απαισιότατο συναγωνιστή μας Ακη,ξέρεις αυτόν που σού χε κάνει τα μάγια στο παρελθόν, νομίζω πως αφού ξεμπέρδεψε με ΄σένα έβαλε στο στόχαστρο εμένα.

Τον είδα εγώ εκεί στα πιτς να με κοιτά παράξενα, κρατούσε κι ένα ομοίωμα μιας μπλέ lotus 2-11 gt4 και κάτι βελόνες πλεξίματος ,που να πάει το μυαλό μου ότι θα μου ΄κανε τελικά βουντού .

Χθες όλοι είχαμε προβλήματα!! Εμένα μου τελείωσε η μπαταρία των κουμπιών στο practice και έπαιζα με το sequential του λεβιέ +ότι δεν είχα look left right! Ο airfathaa έχανε επαφή με ffb όπως εσύ και κάτι έπαθε και ο Άρης. Σας το πα! Το voodoo γυρίζει μπούμερανκ!

Για το πρόβλημά σου θα συμφωνήσω με τον Κώστα. Μήπως το teamspeak τραβάει το φόκους; Δοκίμασε να δεις αν χωρίς αυτό συνεχίζει το πρόβλημα.

Στη beta δεν μπορείς να μπεις και δε χρειάζεται. Απλά ξήλωσε όλο το AC folder (ή rename σε οτιδήποτε.. κάντο assetto corsa old πχ) μέσα στα documents μπας και στρώσει αλλά όπως λέτε μάλλον κάποια άλλη εφαρμογή κάνει τη ζημιά.

 

 

κοιτα πως λειτουργει (για αυτο εβαλα και τοσα αμαξια)

το qualifying δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια διοτι οι χρονοι εκει δεν μετρανε στο average ωστε να βγεις πρωτος στον αγωνα 

 

τα top speed/consistency τα μετρανε στον αγωνα αλλα για να γινει ετσι πρεπει να κανουμε και τους δυο αγωνες με αυτον τον τροπο(διοτι στο isle ακριβως οτι κανουμε κανουν πρωτος κανονικος δευτερος reversed ) πραγμα που δεν το βλεπω να γινεται 

στην ουσια ηθελα να εχουμε οχι μονο εναν νικητη αλλα τουλαχιστον 4(1 για καθε κατηγορια και εναν overall που φανταζομαι θα ειναι ο ακης ακομη και το Lada να του δωσουμε.. :p ) οπου ΔΕΝ θα το βλεπαμε αλα ελληνικα τρεχω 4 λεπτα γυρο και τους υπολοιπος το παταω χωρις αυριο  :p

Να βγάλουμε νικητές ανά κατηγορία δεν είναι δύσκολο. Επίσης εύκολο είναι να βγάλουμε γενικές "μέσες ωριαίες" διαιρώντας τα km που διανύθηκαν με το άθροισμα όλων των χρόνων εκτός του πρώτου γύρου.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 μαλλον η laf και η hyararara θα βγουν γραφουν απιστευτους χρονους και δη πανε πιο γρηγορα στα εσακια απο τα gt3................

Έγινε επεξεργασία από airfathaaaaa
Link to comment
Share on other sites

Results έχουμε Άκη?

Ουπς τα ξέχασα.

RESULTS αγώνων ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗΣ 12 ΦΕΒ 2015 (Lotus 2-11 GT4 στο GROBNIK).

 

 

 μαλλον η laf και η hyararara θα βγουν γραφουν απιστευτους χρονους και δη πανε πιο γρηγορα στα εσακια απο τα gt3................

Αν μπορείς σήμερα γράψε νέο ποστ με τελική λίστα αυτοκινήτων και πίστας!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

για κομενο συρμα αμφιβαλλω αφου το κανει ακομη και οταν το καλωδιο δεν κουνιεται τα αλλα τα εχω δοκιμασει ηδη 

Να μην αμφιβάλλεις καθόλου ένα κομμένο καλώδιο ακόμη κι αν είναι ακίνητο (στην περίπτωσή σου μπορεί να μην είναι καν ακίνητο αφού υπάρχουν κραδασμοί από το ffb) είναι δυνατόν να κάνει διακοπές ,ψάξε βρες ένα ίδιο να δοκιμάσεις η αλλιώς εν κατακλείδι πρέπει να κοιτάξεις εκεί που κάνει την πιο ύποτπη γωνία και να του κάνεις επέμβαση με καλάι.

Πάντως το πιό εύκολο και ασφαλές είναι να βρείς ένα ίδιο καλώδιο και να το τσεκάρεις.

Link to comment
Share on other sites

Να μην αμφιβάλλεις καθόλου ένα κομμένο καλώδιο ακόμη κι αν είναι ακίνητο (στην περίπτωσή σου μπορεί να μην είναι καν ακίνητο αφού υπάρχουν κραδασμοί από το ffb) είναι δυνατόν να κάνει διακοπές ,ψάξε βρες ένα ίδιο να δοκιμάσεις η αλλιώς εν κατακλείδι πρέπει να κοιτάξεις εκεί που κάνει την πιο ύποτπη γωνία και να του κάνεις επέμβαση με καλάι.

Πάντως το πιό εύκολο και ασφαλές είναι να βρείς ένα ίδιο καλώδιο και να το τσεκάρεις.

μα δεν κανει τιποτα αυτο ειναι το θεμα τα καλωδια τα εχω σε καναλια ακριβως για να μην κανουν γωνιες και να μην μπλεκονται 

το θεμα ειναι οτι δεν το κανει οταν π.χ το ffb κουναει τα παντα αλλα σε ασχετες στιγμες ειτε με ειτε χωρις ffb εχω δοκιμασε να το κουνησω οσο πιο δυνατα μπορουσα μπας και καταφερω να δω κατι αλλα τιποτα αρχιζω να νομιζω οτι το τροφοδοτικο μετα απο τοσα χρονια αρχιζει και βαραει μπιελες..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις συμβουλές ,Ακη σου χρωστάω μια συγνώμη που ξέχασα να στην πω χθες για το κλείσιμο που σού κανα στο τέλος της ευθείας, με μπέρδεψε το καθρεπτάκι που σε έδειχνε μακριά, έπρεπε να πατήσω το backview γιατί αν πάταγα το side view θα βρισκόμουν απάνω σου αφού με πιάνει ζαλάδα να κοιτώ στο πλάι τη στιγμή που δεν στρέφω το κεφάλι :upside::D

Link to comment
Share on other sites

λοιπον επειδη η πιστα παραεχει προβληματα(1 κενο στην μεγαλη πισω ευθεια καπου στην μεση 2 inv walls ενα στο δευτερο s που καβαλας το κερμπ και ενα στην προ τελευταια στροφη οταν καβαλας το κερμπ λιγακι παραπανω...) και σε μερικα αμαξια δεν τρωει καθολου λαστιχο (μετα απο 13 γυρους Ουτε καν στο 99% δεν πηγε)

 

αλλαγη πιστας σε 

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/luccaring-circuito-de-baluardi-update-beta-0-5a.11075/

υποψην το Loading της περνει λιγο χρονο (εως και ενα λεπτο σε παλια συστηματα) δεν παταμε ctrl+alt+delete (δεν ειναι βαρια απλα θελει Optimisation)

 

αμαξια 

gt2/gt3/gt4

camaro gt3 http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/sareni-camaro-reiter-engineering-gt3-et-gt-racecar-v-1-0.15160/

Και 

g55 gt4  http://www.racedepartment.com/downloads/ginetta-g55-gt4.4214/

 

αγωνας no1 κανονικα 

αγωνας no2 reverse 

no penalties 

15 γυροι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.