taramas Δεκέμβριος 3, 2004 Author #41 Δεκέμβριος 3, 2004 Λυπάμαι ειλικρινά, παραθέτω την απάντηση που έστειλε ο κ.Ψαρουδάκης και απαντώ για να γίνει και πλήρης η ενημέρωση Αγαπητοί κύριοι / Αγαπητές κυρίες, λαμβάνοντας σοβαρά υπ'οψιν την αναφορά του χρήστη "ταραμας" θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε απο την πλευρά μας για μερικές λεπτομέρειες ο οποίες θέλουμε να πιστεύουμε πως άθελά του ο χρήστης παρέλειψε.Ξεκινούμε λοιπόν με το ιστορικό της αγοραπωλησίας καθώς και την επιστροφή του προϊόντος προς επισκευή/αντικατάσταση: Στις 05/10/2004 και ώρα 16:25 ο χρήστης "ταραμας" προχώρησε στην παραγγελία (μέσω internet) ενός φορητού υπολογιστή HEWLETT PACKARD PAVILION NX9010 DJ317A.Ο φορητός υπολογιστής εστάλη την ίδια ημέρα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στην Ρόδο.Στις 12/11 και ώρα 15:40 (μετά απο 37 ημερολογιακές ημέρες) δεχθήκαμε κλήση απο τον χρήστη "ταραμας" όπου ανέφερε οτι η συσκευή δεν έφτανε στην διαδικασία boot.Εκδόθηκε RMA και η συσκευή παρελήφθη και εστάλη στην αντιπροσωπεία της προς έλεγχο και αντικατάσταση.Ο χρήστης "ταραμας" μιλώντας με αρκετούς υπαλλήλους της εταιρείας μας ζήτησε (δικαιολογημένα) η συσκευή να αντικατασταθεί και να αποσταλεί μια καινούρια ώστε να εξυπηρετηθεί άμεσα μιας και θα αποχωρούσε στο εξωτερικό.Η απάντηση που το δώθηκε ήταν πως δεν μπορούσαμε να εγγυηθούμε το χρονικό διάστημα της αντικατάστασης μιας και την εγγύηση την παρέχει η HP και χρειάζεται κάποια διαδικασία.Η υπόσχεσή μας ήταν πως αν καθυστερούσε περισσότερο απο το χρόνο που μας έδινε ο πελάτης (4 ημέρες) θα του το αποστέλαμε στο εξωτερικό χωρίς καμία επιβάρυνση (πράγμα που αρνήθηκε).Μετά απο αρκετή πίεση του πελάτη μας,προτείναμε την πίστωση της συσκευής την οποία και δέχθηκε.Δυστυχώς όμως,η HP μας ενημέρωσε πως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην πίστωση της συσκευής μιας και οι 30 εργάσιμες ημέρες που ισχύει η περίπτωση DOA (Dead On Arrival) είχαν παρέλθει (ο πελάτης ενημέρωσε την εταιρεία μας την 37 ημέρα για το ελάττωμα της συσκευής),και δεν μπορούσε να μας εγγυηθεί την αντικατάσταση του προϊόντος αλλά την επισκευή του.Με την σειρά μας ενημερώσαμε τηλεφωνικώς τον χρήστη "ταραμας" και του αναφέραμε πως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην πίστωση μιας και η συσκευή πιθανότατα θα επισκευαζόταν.Μετά απο συνεχή πίεση στην αντιπροσωπεία της HP εν τέλει η συσκευή δεν επισκευάστηκε,μιας και η επιθυμία του πελάτη μας για εμάς είναι εντολή,και προχωρήσαμε στην αντικατάσταση.Ενημερώσαμε με την σειρά μας τον χρήστη "ταραμας" και αναμέναμε την παραλαβή της συσκευής ώστε να του την επιστρέψουμε.Δυστυχώς,αναμένοντας την συσκευή την Παρασκευή 26/11 απο τον αντιπρόσωπο και παρά τις υποσχέσεις που μας είχαν δοθεί η συσκευή δεν παρελήφθη.Έτσι,μετά απο κλήση του χρήστη "ταραμας" την Δευτέρα 29/11 προχωρήσαμε στην πίστωση της συσκευής και την επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό με κατάθεση μέσω Internet . Θεωρούμε πως κάναμε οτι ήταν δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη μας,και σε καμία περίπτωση δεν επιλέξαμε να τον ταλαιπωρήσουμε άσκοπα .Αντίθετα θεωρήσαμε χρέος μας,να υπερασπιστούμε τον πελάτη μας και να απαιτήσουμε την αντικατάσταση της συσκευής έστω και αν δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις DOA.Λυπούμαστε που ο πελάτης μας ήταν αναγκασμένος να βρίσκεται σε αναμονή ολόκληρο αυτό το διάστημα,όμως απο τα παραπάνω καταλαβαίνετε πως λειτουργήσαμε έτσι ώστε να εκπληρώσουμε την επιθυμία του ακόμα και αν αντιπρόσωπος και κατασκευαστής είχαν διαφορετική άποψη. Η εταιρεία μας σέβεται την πελατεία της και φροντίζει πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή της.Θα μπορούσαμε να σταθούμε σε χιλιάδες περιπτώσεις πελατών μας και να αναφέρουμε τα καλά τους σχόλια,δεν το κάνουμε.Μας ευχαριστεί να βλέπουμε δημοσιευμένες αναφορές για τις άριστες υπηρεσίες που παρέχουμε,όμως τις προσπερνάμε και τις ξεχνάμε γρήγορα.Δεχόμαστε την καλοπροαίρετη κριτική,όσο αρνητική και αν είναι, μιας και μας κάνει να βελτιωνόμαστε καθημερινά και να ξεχωρίζουμε.Εμείς δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας. Με εκτίμηση, Ψαρουδάκης Γιώργος Διευθυντής Τεχνικού Τμήματος e-Shop.gr A.E. Βασ. Γεωργίου 47 152 32,Χαλάνδρι α) το μηχάνημα παρελήφθει καθυστερημένα απο εμένα λόγω απουσίας μου για λόγους υγείας, η πραγματικότητα είναι όπως ακριβώς την είπα, την ίδια μέρα που το παρέλαβα δεν μπούταρε και έφυγε πίσω, πολύ απλά το παρέλαβα αρκετές μέρες μετά την αποστολή του και ο κ.Ψαρουδάκης το γνωρίζει πολύ καλά, άλλωστε μπορεί εύκολα να αποδειχτεί απο την απόδειξη παραλαβής. Αρα τα περί με το καλημέρα δεν άνοιξε είναι η πραγματικότητα και αν συνεχίσει κάποιος να τα αμφισβητεί ευχαρίστως να δημοσιεύσω και την απόδειξη. β) την δευτέρα ισχυρίζεται ο κ.Ψαρουδάκης έκαναν κατάθεση στον λογαριασμό μου, σήμερα είναι Παρασκευή και αυτή την στιγμή που γράφω δεν υπάρχει τίποτα στον λογαριασμό μου και για ενημέρωση διαθέτω online με την τράπεζα και την ίδια στιγμή που μιλώ στο τηλέφωνο βλέπω μπροστά μου τον λογαριασμό, πιθανόν να έρχονται με τραίνο τα χρήματα. γ) ας υποθέσουμε οτι όταν ο ίδιος ο κ.Ψαρουδάκης μου πρότεινε να μου στείλουν το μηχάνημα στο εξωτερικό το δεχόμουν, που είναι το μηχάνημα? εγώ πήγα και γύρισα αλλά μηχάνημα δεν είδα. δ) δεν καταλαβαίνω τι προυποθέσεις δεν πληρούσε το μηχάνημα, έχει εγγύηση? αντικαθίσταται ναι ή όχι? τι μ@λ@κιες είναι αυτές που ακούω, εγώ δεν ζήτησα λεφτά, μηχάνημα ζήτησα και μηχάνημα δεν είδα, αν η Hewlett Packard λέει οτι δεν έχει εγγύηση το μηχάνημα που πήρα τότε να μου το δηλώσουν ξεκάθαρα και να κάνω ασφαλιστικά προς την Hewlett Packard, μην ταλαιπωρώ τον κ.Ψαρουδάκη άσκοπα. ε) μέσα στην ίδια την απαντητική επιστολή αναφέρει ο κ.Ψαρουδάκης..... (Με την σειρά μας ενημερώσαμε τηλεφωνικώς τον χρήστη "ταραμας" και του αναφέραμε πως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην πίστωση μιας και η συσκευή πιθανότατα θα επισκευαζόταν.Μετά απο συνεχή πίεση στην αντιπροσωπεία της HP εν τέλει η συσκευή δεν επισκευάστηκε,μιας και η επιθυμία του πελάτη μας για εμάς είναι εντολή,και προχωρήσαμε στην αντικατάσταση.Ενημερώσαμε με την σειρά μας τον χρήστη "ταραμας" και αναμέναμε την παραλαβή της συσκευής ώστε να του την επιστρέψουμε.Δυστυχώς,αναμένοντας την συσκευή την Παρασκευή 26/11 απο τον αντιπρόσωπο και παρά τις υποσχέσεις που μας είχαν δοθεί η συσκευή δεν παρελήφθη) Για διαβάστε το καλά αυτό το κομμάτι, το μηχάνημα δεν επισκευαζόταν και μου έκαναν χάρη να το αντικαταστήσουν εδώ γελάμε όλοι μαζί, δηλαδή τι θα έκαναν? ρωτώ και περιμένω οποιονδήποτε να μου απαντήσει, παρακάτω λέει ... περιμέναμε το μηχάνημα και δεν ήρθε.... εδώ ρίχνουμε το μπαλάκι στην αντιπροσωπεία, να μην κουράσω άλλο. ζ) ενα καλό που δεν αναφέρει ο κ.Ψαρουδάκης είναι οτι εκτός απο μια φορά που με ενημέρωσε ο ίδιος δεν δέχτηκα κανένα άλλο τηλέφωνο, ΕΓΩ ΠΗΡΑ 87 ΤΗΛΕΦΩΝΑ. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Κ’ΠΟΙΟΣ, ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ? ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ?
DJD Δεκέμβριος 3, 2004 #42 Δεκέμβριος 3, 2004 Φίλε Ταραμά, ενημέρωσα τον κύριο Φαρασόπουλο για την συνέχεια του θέματος. Μου είχε στείλει ένα ακόμα email που το είδα μόλις τώρα που αναφέρει:Η πολιτικής της εταιρείας είναι να μην ερχόμαστε σε διάλογο σε οποιοδήποτε forum και ελπίζουμε να μην υπάρχει άλλο τέτοιο θέμα.Οπότε αγνοώ για το αν θα υπάρχει ή όχι απάντηση.
gleon Δεκέμβριος 3, 2004 #43 Δεκέμβριος 3, 2004 πόσο γρήγορα αλλάζουν οι πολίτικες σήμερα ρε παιδιά εεε..... μετά το πρώτο ε-μαιλ άλαξε και η πολιτική ???Τουλαχιστον αστεία η όλη ιστορία.
blkik Δεκέμβριος 3, 2004 #44 Δεκέμβριος 3, 2004 Τραγελαφικη θα έλεγα Καμια εταιρεία δεν αναγνωρίζει τα σφαλματα της, πάντα φταίει ο πελάτης που δεν έχει πρώβει στην τάδε και την δεινα ενέργεια ή η αντιπρωσωπεία που καθυστέρησε και δεν είχε και δεν μπόρεσε και δεν πρόλαβε και.... και.....Αυτοι ποτε δεν φταίνε και πάντα όταν δημοσιέυεις σε περιοδικά και forum την κατάστση ή απαντάνε εντελώς γενικά και άοριστα ή παραλείπουν σημεία της κατάστασήςΚαι η εταιρεία φρόντισε... είναι πάγια πολιτική να.... θεωρούμε χρέος μας να... και άλλες τέτοιες π@π@ριες.Ακρη σπάνια βρίσκεις
hipro5 Δεκέμβριος 3, 2004 #45 Δεκέμβριος 3, 2004 Εγώ θα ήθελα να ξέρω ποιά θα είναι η πολιτική μιας on-line buy εταιρείας όταν τέτοιου είδους θέματα "μπαίνουν" στα διάφορα forums της Ελλάδας γιατί όπως και να έχει το θέμα , άν κάποιος θέλει να ψωνήσει on-line σημαίνει ότι έχει ΚΑΙ Internet , ΑΡΑ όλο και σε κάποιο φόρουμ θα είναι........Τότε θέλω να δώ ποιά θα είναι η πολιτική μιας on-line buy εταιρείας.......
Trooper Δεκέμβριος 3, 2004 #46 Δεκέμβριος 3, 2004 ταραμα, αν θέλεις στείλε μου σε πμ τις λεπτομέρειες της αγοράς σου , ωστε να ψάξω να βρώ τι έγινε απο την άλλη πλευρά... (αν έχεις serial κλπ ή κατι για να το βρώ εύκολα)
taramas Δεκέμβριος 3, 2004 Author #47 Δεκέμβριος 3, 2004 Λοιπόν,ακριβώς 14:13, πριν 2 λεπτά δηλαδή μπήκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου, 5 λεπτά πριν με κάλεσαν απο το eshop, δεν θέλω να κουράσω παραπάνω, για μένα έγιναν πολλά λάθη και η συμπεριφορά δεν ήταν καλή, το θέμα το κλείνω εδώ και έχω να κάνω δύο σχόλια...α) αν ξαναγίνει κάτι παρόμοιο σε μένα θα φτάσω σε τέτοια άκρα που κάποιοι δεν τα διανοούνται.β) στον κύριο που είπε οτι δεν απαντά σε forum εχω μόνο να του πώ οτι καλά θα κάνει να το ξανασκεφτεί γιατί θα έρθουν μαύρες μέρες.Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια και τον DJD για τα email που έστειλε, εύχομαι να ήταν μία μόνο μαύρη σελίδα και αν υπάρξει δεύτερη σας υπόσχομαι οτι θα το μάθετε αμέσως όπως άλλωστε δηλώνω ευθαρσώς και κάθε άσπρη σελίδα οποιουδήποτε καταστήματος γιατί πρέπει όλα να λέγονται και τα καλά και τα κακά.
unstoppable Δεκέμβριος 3, 2004 #49 Δεκέμβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από ταραμας...................β) στον κύριο που είπε οτι δεν απαντά σε forum εχω μόνο να του πώ οτι καλά θα κάνει να το ξανασκεφτεί γιατί θα έρθουν μαύρες μέρες..... Κακό μονο στον εαυτο του κανει ετσι
nikos Δεκέμβριος 3, 2004 #50 Δεκέμβριος 3, 2004 αι να σκεφτεί κανείς ότι το συγκεκριμένο μαγαζί θεωρείται ,λέει, από τα σοβαρά .!!!!! Σκεφτείται πως είναι τα ασόβαρα :) Αθάνατο Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει. Πάντως όλη αυτή η ιστορία έχει άλλο ένα ηθικό δίδαγμα. Μήπως , λέω , μήπως πρέπει να αποφεύγουμε την ΗΡ σαν ο διάολος το λιβάνι. Ε, εδώ που τα λέμε , δεν φημίζεται και για το τρομερό σέρβις της .Έτσι τουλάχιστον ακούγεται στο αγκορά του Ελλάντα
Rommel.Gr Δεκέμβριος 3, 2004 #51 Δεκέμβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από unstoppable [Σήμερα, στις 12:32] Κακό μονο στον εαυτο του κανει ετσι Και στο μαγαζι κανει....
taramas Δεκέμβριος 3, 2004 Author #52 Δεκέμβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από nikos [Σήμερα, στις 12:45] αι να σκεφτεί κανείς ότι το συγκεκριμένο μαγαζί θεωρείται ,λέει, από τα σοβαρά .!!!!! Σκεφτείται πως είναι τα ασόβαρα :) Αθάνατο Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει. Πάντως όλη αυτή η ιστορία έχει άλλο ένα ηθικό δίδαγμα. Μήπως , λέω , μήπως πρέπει να αποφεύγουμε την ΗΡ σαν ο διάολος το λιβάνι. Ε, εδώ που τα λέμε , δεν φημίζεται και για το τρομερό σέρβις της .Έτσι τουλάχιστον ακούγεται στο αγκορά του Ελλάντα Δεν διαφωνώ μαζί σου, στο παρελθόν εχω έρθει σε άσχημη κόντρα με μεγάλη Ελληνική εταιρεία πάλι για Hewlett Packard, όμως νομίζω οτι έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο που είναι ακατανόμαστος.
Rommel.Gr Δεκέμβριος 3, 2004 #53 Δεκέμβριος 3, 2004 Να πω και εγω οτι ενα Nec 2510A που ειχα παραγγειλει απο το εν λογο μαγαζι πριν κανα δυο μηνες,ερχοταν 5 μερες απο το Μαρουσι στο Ψυχικο(μεγαλη αποσταση )οσπου στο τελος τα πηρα κρανιο και το ακυρωσα για να το παρω απο αλλου.Ηταν η πρωτη και τελευταια προσπαθεια να ψωνισω απο το E-SHOP...
spc Δεκέμβριος 3, 2004 #54 Δεκέμβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από ταραμας όμως νομίζω οτι έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο που είναι ακατανόμαστος. βασικά δεν υπάρχει αντιπρόσωπος αλλά διανομείς (όχι ένας)η HP υπάρχει κανονικά στην Ελλάδα σας HP Ελλάς
fanisk Δεκέμβριος 3, 2004 #55 Δεκέμβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από nikos αι να σκεφτεί κανείς ότι το συγκεκριμένο μαγαζί θεωρείται ,λέει, από τα σοβαρά .!!!!! Σκεφτείται πως είναι τα ασόβαρα :) Αθάνατο Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει. Πάντως όλη αυτή η ιστορία έχει άλλο ένα ηθικό δίδαγμα. Μήπως , λέω , μήπως πρέπει να αποφεύγουμε την ΗΡ σαν ο διάολος το λιβάνι. Ε, εδώ που τα λέμε , δεν φημίζεται και για το τρομερό σέρβις της .Έτσι τουλάχιστον ακούγεται στο αγκορά του Ελλάντα Ασοβαρα????? Μη σοβαρα...
naz Δεκέμβριος 3, 2004 #56 Δεκέμβριος 3, 2004 οταν ενα μικρο μαγαζι γιγαντωνεται τοσο γρηγορα λογικο ειναι να υπαρξουν διαφορες παρενεργειες....παν μετρον αριστον.-
duende Δεκέμβριος 3, 2004 #57 Δεκέμβριος 3, 2004 εγω λεω καλο ειναι πριν προχωρουμε σε αγορα εξαρτηματων η/υ η υπολογιστων σεβαστης αξιας κ σημασιας για τη δουλεια μας να ρωταμε 2-3 πραγματα σχετικα με τη πολιτικη του καθε καταστηματος σε θεματα επισκευης η αντικαταστασης για να ξερουμε κ τι περιμενουμε κ να μη χτυπιομαστε μετα.αλλοι δουλευουν ετσι,αλλοι αλλιως,αλλος σε εξυπηρετει αμεσα,αλλος σε γραφει κανονικα.οσο κ να χτυπιεσαι σε φορουμς κλπ αμα ο αλλος δουλευει ετσι δε θα βγαλεις ακρη ευκολα.προσωπικα,δε βλεπω κατι λαθος στη προσπαθεια του εν λογω καταστηματος να εξυπηρετησει τον πελατη.οτι μπορουσαν εκαναν.τωρα αμα η hp τους "κρεμασε" μη στελνοντας τους αυτο που τους ειχαν πει οτι θα στελναν,δε νομιζω οτι φταιει το καταστημα.κ εμεις υπαλληλοι να ειμασταν εκει κ να μας ελεγε η hp οτι θα μας στειλει το ταδε,αυτο θα λεγαμε στο πελατη,κ μετα θα εκτιθομασταν γιατι μας "κρεμασε" η αντιπροσωπεια.επειδη εχω βρεθει και στα 2 "στρατοπεδα" (πωληση-υποστηριξη/καταναλωτης) υπαρχουν πολλες παραμετροι που μπορουν να πανε στραβα κ να ταλαιπωρησουν και τους 2.οποτε ρωταω,πριν αγορασω για να ξερω τι να περιμενω και δειχνω κατανοηση οταν κατι παει στραβα αλλα ο αλλος εχει κανει οτι μπορει για να με εξυπηρετησει.πολυ καλα κανει ο υπευθυνος του e-shop και δεν απαντα σε φορουμ.το e-mail του ηταν κατατοπιστικοτατο και ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασμα τα του τι λαθη γιναν κ τι οχι.δηλ θα καθεται να κανει chat απο δω κ απο κει για να δικαιολογησει καθε περιστατικο που δε πηγε καλα για τον χ ψ λογο?συμβαινουν αυτα και γιαυτο εχουμε εμεις ως πελατες το δικαιωμα της επιλογης αν δε μεινουμε ικανοποιημενοι να τα σκασουμε αλλου.και καλο ειναι να βλεπουμε τα περιστατικα αυτα (που καλως αναφερονται,αν και με δοσεις υπερβολης καμια φορα) λιγο πιο σφαιρικα για να βγαζουμε αντικειμενικα συμπερασματα.τεσπα,τελος καλο,ολα καλα για τον χρηστη "ταραμας"
unseen Δεκέμβριος 3, 2004 #58 Δεκέμβριος 3, 2004 εγω δεν εχω αγορασει ποτε απο το eshop. εντελει ειναι καλο ή οχι?
naz Δεκέμβριος 3, 2004 #59 Δεκέμβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 13:57] εγω δεν εχω αγορασει ποτε απο το eshop. εντελει ειναι καλο ή οχι? δηλαδη τωρα ειλικρινα τι απαντηση περιμενεις σε αυτην την ερωτηση....???:giveup:
Snips Δεκέμβριος 3, 2004 #60 Δεκέμβριος 3, 2004 Συγνώμη αλλά σας φαίνεται λογικό να κάτσει μια εταιρία να γράφει σε forums επειδή παραπονέθηκε ένας πελάτης;(είτε έχει δίκιο είτε όχι) Και δεν είδα που άλλαξε η πολιτική του καταστήματος. Δώσαν αρχικά μια απάντηση με email. Δεν άρχισαν κανέναν διάλογο για να τον σταματήσουν μετά.Τεσπα. Προσωπικά πάντως από όλη την ιστορία δεν άλλαξε η γνώμη μου για το eshop.ΚΑι σίγουρα δεν συνιστάται η αγορα online (για λόγους ασφάλειας κατά την μεταφορά τόσο ακριβών και ευαίσθητων εξαρτημάτων).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.